Digispeed (Martinefreak) zei eerst dat hij een dodelijk auto ongeluk had gehad, das pas een echte Martine.quote:
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 19:54 schreef Beach het volgende:
Lang geleden zegIk weet al die verhaallijnen niet meer.
Post nou gewoon de op in de op en niet pas op pagina twee de volgende keer oke.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:55 schreef Orginial het volgende:
OP volgt..
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 20:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Post nou gewoon de op in de op en niet pas op pagina twee de volgende keer oke.
En isabella aan heteindequote:Op vrijdag 11 februari 2005 20:27 schreef bar_rel het volgende:
Saaie aflevering, ik vind alleen Suzanne en Ludo goed...![]()
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 20:34 schreef Orginial het volgende:
[..]
Victoria Koblenko + Isabella Kortenaer =![]()
Daniel Daniel.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 20:36 schreef XiChico het volgende:
[..]
Die derde van links, bovesnte rij kreeg toen een keer een peuk in zn gezicht gedrukt
Daniel was juist een leuk personage, hup terug ermee.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 20:40 schreef Woelli het volgende:
[..]
Was een goeie acteur. Alleen zijn rol had wat minder actie mogen hebben
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 20:42 schreef pberends het volgende:
Zou me niet verbazen als Isabella maandag verdergaat als necrofiel om haar psychische c.v. uit te breiden.
Maar Daniel had altijd wel watquote:Op vrijdag 11 februari 2005 20:41 schreef Orginial het volgende:
[..]
Daniel was juist een leuk personage, hup terug ermee.![]()
Ja viel mij ook al opquote:Op vrijdag 11 februari 2005 20:17 schreef Orginial het volgende:
Wat een homostem heeft die ene getuige voor Martine.![]()
Ik boycotte de erfenisquote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:43 schreef Orginial het volgende:
[..]
Hij was in de Erfenis zwaar oke.![]()
Maakt niet uit.quote:
Waarschijnlijk de Bachelor.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:51 schreef Beach het volgende:
[..]
Maakt niet uit.
Ik weet toch al niet meer wat ik ipv de erfenis keek.
Ik nietquote:Op vrijdag 11 februari 2005 22:04 schreef Beach het volgende:
[..]
Nee wel Danny de miljonair helemaal gevolgd
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 19:05 schreef Orginial het volgende:
Het schijnt dat Martine wordt vrijgesproken en Suzan wordt vermoord.![]()
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 00:20 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Rechercheur Van Heteren is gepromoveerd tot rechter...
(GTST, VR. 24-03-2000 / DO. 10-02-2005)
Mijn god, Iwan. Je bent echt geweldigquote:Op zaterdag 12 februari 2005 01:21 schreef Iwan1976 het volgende:
Sommige scčnes zijn voor herhaling vatbaar:
[afbeelding]
Op herhaling... (GTST, VR. 02-06-2000 / DI. 09-11-2004)
.. dus besloot hij maar sigaren te gaan komen, wat een waardeloze exit.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 01:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wim Zomer zei laatst voor het eerst (in de top zoveel best bekeken series) waarom hij er vrijwillig was uitgegaan, hij had het gevoel dat zijn rol uitgespeeld was.
Het truuckje van een vrouw van wie hij houdt die dood gaat begon hem te vervelen.....
Wie heeft dat verhaal eigenlijk verzonnen?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 01:27 schreef Orginial het volgende:
[..]
.. dus besloot hij maar sigaren te gaan komen, wat een waardeloze exit.![]()
Ludo is ook zo'n karakter waar ze steeds hetzelfde trucje mee uithalen.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 01:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wim Zomer zei laatst voor het eerst (in de top zoveel best bekeken series) waarom hij er vrijwillig was uitgegaan, hij had het gevoel dat zijn rol uitgespeeld was.
Het truuckje van een vrouw van wie hij houdt die dood gaat begon hem te vervelen.....
Hallo, die scene is harstikke waar als exit. Daniel zei tegen Suzanne dat hij sigaren ging halen en toen was is hij nooit meer teruggekomen. Want pas geleden zei Ray toch nog iets over denk je dat ik sigaren ga halen en nooit meer terugkom ofzo tegen Janine? Of iemand heeft dat in ieder geval past nog gezegd.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 01:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wie heeft dat verhaal eigenlijk verzonnen?
Ik kan me juist herrineren dat na dat gedoe met Dian die hem de schuld probeerde te geven voor de dood van Onno P. Daniel nog steeds met zichzelf in de knoop zat en Suzanne een afscheidsbrief schreef waarin hij zei dat hij wegging en daar zelf voor koos en dat ze hem niet moesten gaan zoeken.
Ach, ONM moet snel, jong en hip zijn en dat was Bowien Galema niet.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 01:31 schreef haagse_elfje het volgende:
ik begrijp nu echt totaal niets meer van mevrouw jess waarom ze in ONM zo fucking preuts isik kan het wel begrijpen....met een zeekoe als tegenspeelster....:P
Mij staat ook iets bij dat Daniël na de dood van z'n vader besloot om z'n moeder Nora op de boerderij te helpen... volgens mij was dat z'n exit, maar dat kan ik me niet meer zo goed herinneren...quote:Op zaterdag 12 februari 2005 01:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik kan me juist herrineren dat na dat gedoe met Dian die hem de schuld probeerde te geven voor de dood van Onno P. Daniel nog steeds met zichzelf in de knoop zat en Suzanne een afscheidsbrief schreef waarin hij zei dat hij wegging en daar zelf voor koos en dat ze hem niet moesten gaan zoeken.
yep... Marieke Vollaardsquote:Op zaterdag 12 februari 2005 01:35 schreef haagse_elfje het volgende:
ff een vraagje hoe heette ook alweer het zusje van Janine....dat was toch Marieke?
Neenee, zijn laatste scene was de sigarenscene met Suzanne.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 01:39 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Mij staat ook iets bij dat Daniël na de dood van z'n vader besloot om z'n moeder Nora op de boerderij te helpen... volgens mij was dat z'n exit, maar dat kan ik me niet meer zo goed herinneren...
Klopt, van dat sigarenverhaal klopt geen stuiver, een iemand vertelt het en iedereen neemt het direct aan.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 01:39 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Mij staat ook iets bij dat Daniël na de dood van z'n vader besloot om z'n moeder Nora op de boerderij te helpen... volgens mij was dat z'n exit, maar dat kan ik me niet meer zo goed herinneren...
dat staat mij ook nog bij, ik ga wel even de bandjes afspeuren die ik nog thuis heb liggen.....quote:Op zaterdag 12 februari 2005 01:39 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Klinkt als een scčne uit een natuurfilm.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 01:47 schreef Orginial het volgende:
Neenee, zijn laatste scene was de sigarenscene met Suzanne.![]()
Helemaal niet man,quote:Op zaterdag 12 februari 2005 01:47 schreef Orginial het volgende:
[..]
Neenee, zijn laatste scene was de sigarenscene met Suzanne.![]()
dat hij ging sigaren halen was niet zijn exitquote:Op zaterdag 12 februari 2005 01:58 schreef Orginial het volgende:
Daniel zag het niet meer zitten, piekerde zich suf en zij dat hij sigaren ging halen. Suzanne geloofde het en liet hem gaan, even later vond ze een briefje dat hij naar zijn moeder was teruggegaan.![]()
Je zit al dichter in de buurt maar toch niet helemaal, het was in die bovenwoning van Daniël, en Suzanne was toen niet thuisquote:Op zaterdag 12 februari 2005 01:58 schreef Orginial het volgende:
Daniel zag het niet meer zitten, piekerde zich suf en zij dat hij sigaren ging halen. Suzanne geloofde het en liet hem gaan, even later vond ze een briefje dat hij naar zijn moeder was teruggegaan.![]()
Rustig maar, volgens mij is Original de enige die denkt van wel...quote:Op zaterdag 12 februari 2005 02:00 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
dat hij ging sigaren halen was niet zijn exit
Dat was wel zijn exit.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 02:00 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
dat hij ging sigaren halen was niet zijn exit
Hmmm als Frey het ook zegt is het nog weleens het heroverwegen waard, kun je die scene wat gedetailleerder beschrijven Frey?quote:
Frey heeft altijd gelijk.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 02:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hmmm als Frey het ook zegt is het nog weleens het heroverwegen waard, kun je die scene wat gedetailleerder beschrijven Frey?
Hij schrijft de brief, legt die op tafel en loopt naar buitenquote:Op zaterdag 12 februari 2005 02:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hmmm als Frey het ook zegt is het nog weleens het heroverwegen waard, kun je die scene wat gedetailleerder beschrijven Frey?
doe dat! ik heb geen zin om al mijn videotjes af te gaan speurenquote:Op zaterdag 12 februari 2005 02:31 schreef Frey het volgende:
[..]
Hij schrijft de brief, legt die op tafel en loopt naar buiten![]()
Ik zal eens kijken op de cd-rom.
Sigarenscene.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 02:37 schreef Frey het volgende:
[afbeelding]
Dat is alles wat er op staat, hij ging dus gewoon weg.
Wilbert Gieske: Erg goede acteur, die er vijftien jaar inzit maar regelmatig is weggeweest. Ik vind het goed dat GTST hem de ruimte geeft voor andere dingen buiten GTST, ik denk dat hij daarom zolang bij GTST is gebleven.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 02:51 schreef Frey het volgende:
Ongezouten mening over Wilbert Gieske / Robert Alberts
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 12:19 schreef Orginial het volgende:
[..]
want dat dipje van 2000 - 2004 ofzo
Hij ging weg, dat kan ik niet ontkennen, dat heb ik zelf eerder ook zo beschreven, maar ik kan niks over sigaren opmaken....quote:
De hele familie Alberts zat in die periode in een dip volgens mij, dat is de periode nadat Julian en Kim vertrokken, Robert en Laura uit elkaar ging door Philip van Alphen, Jefs gezinsituatie veranderde, het interieur van Laura's huis veranderde en het prachtigste kantoor ter wereld AA&F werd ingeruild voor die muffe garage.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 12:19 schreef Orginial het volgende:
[..]
En zo hoort het, want dat dipje van 2000 - 2004 ofzo, is hem vergeven.![]()
\V/alerie was altijd wel een leuke rol, Maar nu is het nog beter gewordenquote:Op zaterdag 12 februari 2005 13:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
De hele familie Alberts zat in die periode in een dip volgens mij, dat is de periode nadat Julian en Kim vertrokken, Robert en Laura uit elkaar ging door Philip van Alphen, Jefs gezinsituatie veranderde, het interieur van Laura's huis veranderde en het prachtigste kantoor ter wereld AA&F werd ingeruild voor die muffe garage.
Nu is het ineens allemaal een stuk leuker, Jef wordt ten minste in zijn waarde gelaten, Barbara is minder een opgefokte truttebol, Valerie is nu ze ineens evil goes een stuk leuker.
Eigenlijk vond ik Valerie hiervoor de grootste zeiksnol allertijd op de voet gevolgd door Barbara.
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 13:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
De hele familie Alberts zat in die periode in een dip volgens mij, dat is de periode nadat Julian en Kim vertrokken, Robert en Laura uit elkaar ging door Philip van Alphen, Jefs gezinsituatie veranderde, het interieur van Laura's huis veranderde en het prachtigste kantoor ter wereld AA&F werd ingeruild voor die muffe garage.
Nu is het ineens allemaal een stuk leuker, Jef wordt ten minste in zijn waarde gelaten, Barbara is minder een opgefokte truttebol, Valerie is nu ze ineens evil goes een stuk leuker.
Eigenlijk vond ik Valerie hiervoor de grootste zeiksnol allertijd op de voet gevolgd door Barbara.
kan iemand mij vertellen hoe het ook al weer zat met dat pistool van tony>? waarom is ze dat aan het opgraven??quote:
Toen Yasmin kreeg te horen dat Tony zelfmoord had gepleegd, wou ze Ludo straffen en pakte een pistool en zat ergens in de bosjes voor Ludo`s huis, maar ze kon niet schieten want ze is geen moordenaar. Ze heeft dat pistool toen in het graf van Tony gelegd. Isabella wil het pistool gebruiken om Martine te vermoorden, ze kan geen pistool kopen en toen kreeg ze een flashback over alle problemen van Martine,haar en Yasmin en toen hoorde ze ook dat Yasmin`s pistool in het graf van Tony lag, en ging dit opgraven.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 17:05 schreef Mr.Luigi het volgende:
[..]
kan iemand mij vertellen hoe het ook al weer zat met dat pistool van tony>? waarom is ze dat aan het opgraven??
ook met Yolante tochquote:Op zaterdag 12 februari 2005 20:58 schreef Orginial het volgende:
Intervieuw in Break Out met Everson Jackson Hooi inclusief poster.![]()
Dat is echt een bitch.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 21:10 schreef Woelli het volgende:
[..]
ook met Yolante toch
Maar die hoort hier niet
Conclusie: Ze blijft dus nog wel even.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 23:43 schreef Orginial het volgende:
Richard K gaat Marcel spelen, iemand die voor Martine werkt.
* Orginial heeft een idee wie je gaat nomineren voor mijn oude award bij de SHO awards.quote:Op zondag 13 februari 2005 00:05 schreef Airelle het volgende:
[..]
Bitchen???![]()
als het dan zo nodig moet is het nog altijd bitches!
haha, ik wist dat dit zal komen.quote:Op zondag 13 februari 2005 00:05 schreef Airelle het volgende:
[..]
Bitchen???![]()
als het dan zo nodig moet is het nog altijd bitches!
Welnee, bitchen is het werkwoord:quote:Op zondag 13 februari 2005 00:11 schreef Woelli het volgende:
[..]
haha, ik wist dat dit zal komen.
ik dacht zelf namelijk ook dat het bitches wat.
Maar als je in het nederlands bitch in meervoud zet mag bitchen ook !
Misschien is het waar weet niet.quote:Op zondag 13 februari 2005 00:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Welnee, bitchen is het werkwoord:
wij bitchen;
![]()
![]()
Dat was een roddel.quote:Op zondag 13 februari 2005 10:47 schreef mouschy het volgende:
Ik heb ergens gelezen dat Marieke terug komt. Maar dan door een andere actrische. Wel jammer want die vorige deed het wel erg leuk! Ben benieuwd wanneer ze terug komt. Ik denk dat ze haar misschien tegenkomt in het tehuis waar Nina nu ook zit. Wel erg dat Janinne en een dochter en een zus aan een inrichting kwijt is geraakt.......![]()
jammer dat het maar een hoax is maar dat inrichting gebeuren is wel slim gevondenquote:Op zondag 13 februari 2005 10:47 schreef mouschy het volgende:
Ik heb ergens gelezen dat Marieke terug komt. Maar dan door een andere actrische. Wel jammer want die vorige deed het wel erg leuk! Ben benieuwd wanneer ze terug komt. Ik denk dat ze haar misschien tegenkomt in het tehuis waar Nina nu ook zit. Wel erg dat Janinne en een dochter en een zus aan een inrichting kwijt is geraakt.......![]()
Hee nou moet je oppassen Digispeed! Ludo is the best! Martine mag van mij wel blijven, maar Ludo moet haar de baas blijven!!!quote:Op zondag 13 februari 2005 13:00 schreef digispeed het volgende:
Ik heb zojuist weer op GTST.NL gelezen dat er toch sterke geruchten aan de gang zijn dat Dian haar rentree gaat maken. Dat zou geweldig zijn.
En Martine ja ik weet niet of ze word neergeschoten door Isabella, denk zelf van niet want ze heeft een tijd geleden verteld dat ze de serie levend ging verlaten. Wie weet plant Isabella wel een aanslag op haar leven, maar dan zal Martine het wel overleven. Er gaan geruchten dat Martine graag tot eind december wil blijven. I hope so, eigenlijk moet Ludo gewoon vermoord worden, ik ben dat personage zo zat. Elke keer weer hetzelfde gekonkel.
Ja, maar als Ludo is een keer wat anders krijgt te doen blijft het een top personage.quote:Op zondag 13 februari 2005 13:00 schreef digispeed het volgende:
Ik heb zojuist weer op GTST.NL gelezen dat er toch sterke geruchten aan de gang zijn dat Dian haar rentree gaat maken. Dat zou geweldig zijn.
En Martine ja ik weet niet of ze word neergeschoten door Isabella, denk zelf van niet want ze heeft een tijd geleden verteld dat ze de serie levend ging verlaten. Wie weet plant Isabella wel een aanslag op haar leven, maar dan zal Martine het wel overleven. Er gaan geruchten dat Martine graag tot eind december wil blijven. I hope so, eigenlijk moet Ludo gewoon vermoord worden, ik ben dat personage zo zat. Elke keer weer hetzelfde gekonkel.
Ik neem aan dat je bedoelt dat een vrouw steeds Ludo kapot maakt en dat Ludo er dan weer bovenop moet komen. Dat ligt in dit geval dan niet aan Ludo, maar aan Martine. Ludo werd te lang onderdrukt en daardoor werd het te eentonig. Daarom tijd voor meer Ludo actiesquote:Op zondag 13 februari 2005 13:00 schreef digispeed het volgende:
ik ben dat personage zo zat. Elke keer weer hetzelfde gekonkel.
Ludo moet zich gewoon niet inlaten met gevaarlijke vrouwen. Het is keer op keer gebleken dat hij daarmee in de porblemen komt. Ik denk aan :quote:Op zondag 13 februari 2005 13:18 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je bedoelt dat een vrouw steeds Ludo kapot maakt en dat Ludo er dan weer bovenop moet komen. Dat ligt in dit geval dan niet aan Ludo, maar aan Martine. Ludo werd te lang onderdrukt en daardoor werd het te eentonig. Daarom tijd voor meer Ludo acties![]()
Ruim de helft had geen enkele reden om Ludo iets aan te doenquote:Op zondag 13 februari 2005 13:23 schreef digispeed het volgende:
[..]
Ludo moet zich gewoon niet inlaten met gevaarlijke vrouwen. Het is keer op keer gebleken dat hij daarmee in de porblemen komt. Ik denk aan :
Dian
Bowien
Roxy
Martine
Isabella
Yasmin
wie is de volgende ???
Wik Jongsma: Harstikke leuke acteur lijkt me, maar hij is nu wel erg oud en dat ga je ook zien, doordat zijn handen gaan trillen enzo.quote:Op zondag 13 februari 2005 13:30 schreef Frey het volgende:
Ongezouten mening over Wik Jongsma / Govert Harmsen
[afbeelding]
DIAN :quote:Op zondag 13 februari 2005 13:27 schreef Frey het volgende:
[..]
Ruim de helft had geen enkele reden om Ludo iets aan te doen![]()
Sophia was nog eens een leuk lijntje, en verrassend.quote:Op zondag 13 februari 2005 13:27 schreef Frey het volgende:
[..]
Ruim de helft had geen enkele reden om Ludo iets aan te doen![]()
ik zei : GERUCHTquote:
Ach ze komt toch niet.quote:Op zondag 13 februari 2005 13:50 schreef digispeed het volgende:
[..]
ik zei : GERUCHT
Het was gisteren op TV Rijnmond, maar of het waar is, moeten we afwachten
BOWIEN: Dus daar kon Ludo niks aan doenquote:Op zondag 13 februari 2005 13:34 schreef digispeed het volgende:
[..]
DIAN :
Ludo heeft Dian van de trap geduwt waardoor ze haar kind verloor.
BOWIEN:
Kon het eigenlijk niet verkroppen dat Ludo haar niet meer moest en bouwde
een haat tegen hem op. Ook zakelijk gezien kon ze hem schieten
ROXY:
Geen idee eigenlijk, was die niet jaloers op Meike ???
MARTINE:
Martine werd woest nadat ze erachter kwam Ludo de erfenis van Sjors
had gejat. Helaas gaat zij hier ook niet in vrij uit en ging ze er zelf met het geld vandoor.
Ik heb ergens nog op band de scene staan waardoor ze opeens wraakgevoelens kreeg.
Volgens mij waren er allemaal dingen tegelijkertijd (ook zakelijk) waardoor ze hem is gaan haten.
Ohja Hafworks kreeg in eerste instantie Atlantrix/Meerenpark niet.
ISABELLA:
Was in de veronderstelling dat Ludo haar kind heeft vermoord.
YASMIN:
Haat Ludo, geeft hem de schuld van Tonys dood en het feit dat hij Stefano
en Yasmin niet als een perfect stel ziet.
Volgens mij hadden al die vrouwen uiteindelijk het nakijkenquote:Op zondag 13 februari 2005 13:23 schreef digispeed het volgende:
[..]
Ludo moet zich gewoon niet inlaten met gevaarlijke vrouwen. Het is keer op keer gebleken dat hij daarmee in de porblemen komt. Ik denk aan :
Dian
Bowien
Roxy
Martine
Isabella
Yasmin
wie is de volgende ???
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 20:58 schreef Orginial het volgende:
Intervieuw in Break Out met Everson Jackson Hooi inclusief poster.![]()
Ze worden vrienden.quote:Op zondag 13 februari 2005 15:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Trouwens over BING en Ray is het meschien logisch dat ze een verleden hebben samen?
Ik bedoel BING is toch vroeger door agenten opgepakt lijkt mij.
Kunnen ze nog wel een verleden hebben.quote:
Ze gaat een potje russisch roulette spelen met Martine...quote:Op maandag 14 februari 2005 00:41 schreef suus21 het volgende:
waarom haalt isabella dat pistool weer naar boven?
Die heeft zichzelf van kant gemaakt in de bajes.quote:En wie had al weer Tony vermoord?
Daar denken ze niet bij na hoorquote:Op zondag 13 februari 2005 15:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Trouwens over BING en Ray is het meschien logisch dat ze een verleden hebben samen?
Ik bedoel BING is toch vroeger door agenten opgepakt lijkt mij.
Dat is heus niet, anders had Ray wel anders gereageerd. Ik irriteer me trouwens vaak aan Stefano enzo hoe ze de naam "Ray" uitspreken.quote:
whaaaaaaaaaah jij ook alquote:Op maandag 14 februari 2005 11:14 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dat is heus niet, anders had Ray wel anders gereageerd. Ik irriteer me trouwens vaak aan Stefano enzo hoe ze de naam "Ray" uitspreken.![]()
Ray is het dan vergeten en Bing niet en als Ray dan aan Bing verteld wat hij Dennis heeft aangedaan neemt Bing wraak op vroeger en dus op Rayquote:Op maandag 14 februari 2005 11:14 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dat is heus niet, anders had Ray wel anders gereageerd. Ik irriteer me trouwens vaak aan Stefano enzo hoe ze de naam "Ray" uitspreken.![]()
Ludo is geen partij in deze rechtszaak.quote:Op maandag 14 februari 2005 13:09 schreef Orginial het volgende:
Wie heeft de nieuwe gids al? Daar staat in wie de rechtzaak heeft gewonnen, Martine of Ludo?![]()
Ik neem aan dat Martine vrijkomtquote:Op maandag 14 februari 2005 15:06 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ludo is geen partij in deze rechtszaak.
EDIT: Zowel letterlijk als figuurlijk.
Ja idd! Het lijkt me niks om met hem in één huis te wonen.quote:Op maandag 14 februari 2005 18:29 schreef Airelle het volgende:
Ik zou echt helemaal gek worden als Ray mijn man/vriend was.
Wie zou je wel als man willen hebben dan? Dennis?quote:Op maandag 14 februari 2005 18:29 schreef Airelle het volgende:
Ik zou echt helemaal gek worden als Ray mijn man/vriend was.
Ja, Toutchy wou de brandwondenmodellen overal gaan showen ofzo, door heel Europa. Yasmin ging daarom door allerlei steden touren. Ze zal binnekort weer terugkeren.quote:Op maandag 14 februari 2005 20:15 schreef Airelle het volgende:
Heb ik iets gemist??!
Yasmin in Berlijn?
Fajah doet toch mee aan het nieuwe seizoen Bobo's in the Bush. Ik denk dat ze toen in die tijd weg was.quote:Op maandag 14 februari 2005 20:15 schreef Airelle het volgende:
Heb ik iets gemist??!
Yasmin in Berlijn?
Ik bedoelde meer dat ze er in GTST weinig over gezegd hebben.... maar het kan ook langs me heen gegaan zijn hoorquote:Op maandag 14 februari 2005 20:51 schreef Woelli het volgende:
[..]
Fajah doet toch mee aan het nieuwe seizoen Bobo's in the Bush. Ik denk dat ze toen in die tijd weg was.
Straks schiet ze hem per ongeluk doodquote:Op maandag 14 februari 2005 21:39 schreef pberends het volgende:
Ik kots op meneer HarmsenHij belet Isabella van haar plannen.
Touchy.quote:Op maandag 14 februari 2005 20:45 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ja, Toutchy wou de brandwondenmodellen overal gaan showen ofzo, door heel Europa. Yasmin ging daarom door allerlei steden touren. Ze zal binnekort weer terugkeren.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isabella
![]()
Dinsdag 22 febSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is er gaande?![]()
Woensdag 23 febSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pffh
Donderdag 24 febSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krijgen die twee wat?
Vrijdag 25 febSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boeie
![]()
Correct en tevens juist...![]()
quote:Op dinsdag 15 februari 2005 11:56 schreef bar_rel het volgende:
Maandag 21 febSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isabella
![]()
Dinsdag 22 febSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is er gaande?![]()
Woensdag 23 febSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pffh
Donderdag 24 febSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krijgen die twee wat?
Vrijdag 25 febIsabellaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boeie
![]()
![]()
en Dorothea moet gewoon een eigen huis krijgen.
![]()
![]()
Misschien vertelt ie wel aan Martine iets wat Sjors vroeger gedaan heeft en wat hij wel weet maar zij niet.. Misschien vertelt ie haar wel dat zij Nick onvruchtbaar heeft gemaakt!!quote:Op dinsdag 15 februari 2005 15:05 schreef Taurus het volgende:
Ik ben benieuwd wat Ludo's plannetje is dan![]()
hoe hij dat weet weet ik dan weer niet.. Of misschien zoent ie wel met Sjors!
![]()
![]()
Of hij verkracht haar opnieuw, dan krijgt ze mischien een keer een beetje pit.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 15:16 schreef Taurus het volgende:
[..]
Misschien vertelt ie wel aan Martine iets wat Sjors vroeger gedaan heeft en wat hij wel weet maar zij niet.. Misschien vertelt ie haar wel dat zij Nick onvruchtbaar heeft gemaakt!!hoe hij dat weet weet ik dan weer niet.. Of misschien zoent ie wel met Sjors!
![]()
![]()
![]()
Ik schrok echt!
Ik had geen idee dat er zoiets zou gebeuren!![]()
RIP Isabellafan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Ze gaat (nog) niet doodquote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:08 schreef Beach het volgende:
Ik schrok echt!
RIP Isabella
Correct en tevens juist...![]()
Ik denk niet dat je lang leeft met een kogel in je kopquote:![]()
Het zag er wel nep uit trouwens
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Er is helemaal niet geschoten hoor, ze had een wond omdat dat pistool hard tegen haar hoofd aankwam.
Ik hoorde in ieder geval geen knallen, bovendien gaat ze helemaal niet dood wantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl![]()
Nou, dat zou ik maar niet te hard zeggen:quote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:26 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je lang leeft met een kogel in je kop![]()
Twee kogels gevonden in hoofd taxichauffeur
Een heer met stijl![]()
Dacht eerst toen Harmsen binnen kwam ooh nee he krijgen we een onverwachtse twist of toen ze op Ludo richte. Aan de andere kant leek me die twist wel leuk toen ze bijna sjors dood schoot.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:08 schreef Beach het volgende:
Ik schrok echt!
RIP IsabellaYou and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals![]()
hmm misschien heet Ludo het schot net doen schampen oid?Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.![]()
Dan zou Ludo Isabella voor de 3e keer hebben gered van een zelfmoordpogingquote:Op woensdag 16 februari 2005 08:47 schreef JohnDDD het volgende:
hmm misschien heet Ludo het schot net doen schampen oid?
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
3x scheepsrechtquote:Op woensdag 16 februari 2005 10:46 schreef Frey het volgende:
[..]
Dan zou Ludo Isabella voor de 3e keer hebben gered van een zelfmoordpoging![]()
![]()
![]()
Derde keer? Eén keer zee? Tweede keer bed?Gaat voor de BHFH-award 2005!
Een 'inside scoop': Een kennis heeft een rolletje in GTST en zal rond Pasen de rol van een dokter spelen die kunstmatige inseminatie (weet niet of je dat zo schrijft, maargoed) zal gaan uitvoeren bij één van de personages. Ik denk persoonlijk dat dat Charlie zal zijn, maar je weet maar nooit bij GTST natuurlijk.
![]()
Wie is de acteur achter die negeradvocaat van Martine? Dat is echt een goede acteur.President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy![]()
Sorry hoor, maar er was duidelijk een schot en ik hoorde duidelijk een knal! Het zag er uit of het een schaafwond was en dat de kogel dus alleen voorbij is gegaan en niet in haar hoofd. Trouwens, als je een kogel in je hoofd krijgt, ben je gelijk dood en kan je niet nog eens achteraf iets zeggen zoals Isabella dat ook deed.Geweldig dit. Blijkt dus weer hoe saai Ludo's verhallijnen aan het worden zijn. Ludo is uitgemolken. Zoals ik al eerder aankondigde, tijd voor een tijdelijke exit van 1 jaar voor die gast.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 01:21 schreef Iwan1976 het volgende:
Sommige scčnes zijn voor herhaling vatbaar:
[afbeelding]
Op herhaling... (GTST, VR. 02-06-2000 / DI. 09-11-2004)Je vergeet Meikequote:Op zondag 13 februari 2005 13:23 schreef digispeed het volgende:
[..]
Dian
Bowien
Roxy
Martine
Isabella
Yasmin
wie is de volgende ???Dat klopt. Charlie en Kim hebben nog even samen gespeeld. Heel kort. Ik geloof dat een week ander twee weken later Kim al weer vertrokken was.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 01:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Klopt, van dat sigarenverhaal klopt geen stuiver, een iemand vertelt het en iedereen neemt het direct aan.
Trouwens een fout in een quiz op gtst.nl, er werd gesuggereerd dat Charlie Fischer en Kim Verduyn nooit samen in de serie hadden gezeten, dit is dus wel zo.
Toen Barbara kwam woonde Kim nog een paar dagen bij hun in huis voor ze naar Amerika ging.Dat is ook wat ik me kan herinneren. Dat van de sigaretten klopt ook, maar was niet de exit.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 01:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik kan me juist herrineren dat na dat gedoe met Dian die hem de schuld probeerde te geven voor de dood van Onno P. Daniel nog steeds met zichzelf in de knoop zat en Suzanne een afscheidsbrief schreef waarin hij zei dat hij wegging en daar zelf voor koos en dat ze hem niet moesten gaan zoeken.Friends don't let friends remain beardless...![]()
Met wie heeft Ludo eigenlijk serieus ook wat gedaan?
- Janine
- Meike
- Barbara
- Valérie
- Roxy
- Bowien
- Dian?
- Isabella?
Dat zijn er toch aardig wat, terwijl in mijn hoofd zit dat hij eigenlijk voortdurend een relatie met Janine heeft... Maar dat kwam pas later dan, zeker?![]()
![]()
Janine is ongeveer de enige vrouw die nooit doorgedraaid is door Ludo en hem ook werkelijk aan kan.Gaat voor de BHFH-award 2005!
Grappig dat Janine voor Martine getuigde, de vrouw die haar kind ontvoerd heeftquote:Op woensdag 16 februari 2005 12:30 schreef JohnDDD het volgende:
Janine is ongeveer de enige vrouw die nooit doorgedraaid is door Ludo en hem ook werkelijk aan kan.![]()
![]()
President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy![]()
En daarom is zij de enige voor hem die echt telt van alle vrouwen.. Als zij hem terug wil, dumpt hij zo Vlerie voor der.. let maar opquote:Op woensdag 16 februari 2005 12:30 schreef JohnDDD het volgende:
Janine is ongeveer de enige vrouw die nooit doorgedraaid is door Ludo en hem ook werkelijk aan kan.
Friends don't let friends remain beardless...![]()
Zo, hoe is het hier?.
Sorry hoor maar ik kijk echt geen GeeTee meer nu er Friends tegenover staatop Net 5.
![]()
Daarom komt de derde nuquote:Op woensdag 16 februari 2005 11:11 schreef JohnDDD het volgende:
Derde keer? Eén keer zee? Tweede keer bed?![]()
![]()
Niemand? Hij's echt cool.quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:02 schreef pberends het volgende:
Wie is de acteur achter die negeradvocaat van Martine? Dat is echt een goede acteur.President Camacho
@Woelli, ik vroeg me meer af wat de tweede keer precies was. Was dat met het bed? Ok.Gaat voor de BHFH-award 2005!
Ja he ik vond hem ook al cool met ze rijnmond's accent.quote:You and me baby ain't nothin' but mammals
Do it again now
Dat bedoel ik welquote:Op woensdag 16 februari 2005 15:25 schreef JohnDDD het volgende:
@Woelli, ik vroeg me meer af wat de tweede keer precies was. Was dat met het bed? Ok.![]()
![]()
Koffie zetten en dan GTST kijken![]()
Ik hoop dat het weer spannend wordt vandaag.
http://www.jongerenplaza.tk/fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Tuurlijk een kogel in je hoofd en Isabella leeft nogis ze overgenomen door een chip in der jeugd of zo?
President Camacho
Schampschot.quote:Op woensdag 16 februari 2005 20:09 schreef pberends het volgende:
Tuurlijk een kogel in je hoofd en Isabella leeft nogis ze overgenomen door een chip in der jeugd of zo?
![]()
quote:.
Morris: "Al was ik een transseksuele schildpad had het jullie nog niets aangegaan"![]()
President Camacho
Zojuist gelezen op noordzeefm.nlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien![]()
quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:43 schreef digispeed het volgende:
Zojuist gelezen op noordzeefm.nlJef is wel grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:43 schreef digispeed het volgende:
Zojuist gelezen op noordzeefm.nlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Martine was weer gaaf vandagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het ziet er toch niet best uit voor Martine. Die kan zeepjes rapen in de bajes en dan komt die advocaat van d'r even achter Martine staan.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.![]()
..ehhm..quote:Op woensdag 16 februari 2005 22:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het ziet er toch niet best uit voor Martine. Die kan zeepjes rapen in de bajes en dan komt die advocaat van d'r even achter Martine staan.![]()
![]()
Ludo is nu juist geweldiger dan ooit, kom op zeg zonder Ludo was er praktisch geen enkele spannende verhaallijn in GTST.Een heer met stijl![]()
Was geen sprake van echte cliffhanger. Laatste shot was Ludo die bij het verlaten van de rechtzaal Martine een prettige laatste vrije avond wenste. Keurig toch?quote:Op donderdag 17 februari 2005 09:39 schreef toscane het volgende:
wat was de cliff? die miste ik....![]()
![]()
hihi, dankjequote:Op donderdag 17 februari 2005 09:42 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Was geen sprake van echte cliffhanger. Laatste shot was Ludo die bij het verlaten van de rechtzaal Martine een prettige laatste vrije avond wenste. Keurig toch?![]()
Doen ze steeds vaker geen cliff... ik snap er geen reet van. Bij ONM had je dit keer ook al geen cliff. Cliffs horen toch bij soaps? Moeten ze ook niet gaan zeiken over lagere kijkcijfers, stelletje nitwits.
President Camacho
Maar deze keer was het cool. Echt zo'n stilte voor de storm, want vrijdag is de uitspraak
hoe het is nou trouwens met Isabella, heb gister niet gezien !!quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:49 schreef Frey het volgende:
Maar deze keer was het cool. Echt zo'n stilte voor de storm, want vrijdag is de uitspraak![]()
![]()
Isabella wordt opgenomen in het ziekenhuis. Gelukkig komt ze snel weer bij. Ze had het liefst dood gewild, maar Ludo heeft dat kunnen voorkomen. Charlie weet Isabella zover te krijgen dat ze opgenomen wil worden in een kliniek.
Morris is Charlie een Barbara helemaal zat. De een denkt dat hij in een bi-fase zit en de ander denkt dat hij homo is. Hij snapt niet dat zij niet snappen dat hij gewoon Bi is.
Omdat het met Isabella weer redelijk gaat, gaat de zitting weer door. De Officier van Justitie eist levenslang tegen Martine. De uitspraak is morgen.
~~~~~~~~~~~~~~~
Wel spannend maar ja weet nu al dat Martine de bak in gaat![]()
![]()
Dat is niet zozeer de verdienste van Ludo als wel een grof falen van de schrijvers.quote:Op donderdag 17 februari 2005 00:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ludo is nu juist geweldiger dan ooit, kom op zeg zonder Ludo was er praktisch geen enkele spannende verhaallijn in GTST.Gaat voor de BHFH-award 2005!
Okidokie, bedanktquote:Op donderdag 17 februari 2005 12:34 schreef mouschy het volgende:
Isabella wordt opgenomen in het ziekenhuis. Gelukkig komt ze snel weer bij. Ze had het liefst dood gewild, maar Ludo heeft dat kunnen voorkomen. Charlie weet Isabella zover te krijgen dat ze opgenomen wil worden in een kliniek.
Morris is Charlie een Barbara helemaal zat. De een denkt dat hij in een bi-fase zit en de ander denkt dat hij homo is. Hij snapt niet dat zij niet snappen dat hij gewoon Bi is.
Omdat het met Isabella weer redelijk gaat, gaat de zitting weer door. De Officier van Justitie eist levenslang tegen Martine. De uitspraak is morgen.
~~~~~~~~~~~~~~~
Wel spannend maar ja weet nu al dat Martine de bak in gaat![]()
![]()
![]()
iemand spoilerde hier toch een tijd geleden dat Ludo gearresteerd zou worden?
Gaat voor de BHFH-award 2005!
ben benieuwd vanavond, zag in de preview gisteren dat er een 'monster' zal verschijnen bij Huize (Laura) Alberts.... Met Laura, Dor en Jef in schrik-stuipjes... Wat een grap.. wedden dat DÁT Bing is (met een of ander weerwolfmasker voor)!?!?!:: my weblog ::![]()
ja tuurlijkGaat voor de BHFH-award 2005!
Nee dat viel ook niet op he, als je goed had gekeken zag je de jas van Bing.quote:Op donderdag 17 februari 2005 13:39 schreef la.femme.nikita het volgende:
ben benieuwd vanavond, zag in de preview gisteren dat er een 'monster' zal verschijnen bij Huize (Laura) Alberts.... Met Laura, Dor en Jef in schrik-stuipjes... Wat een grap.. wedden dat DÁT Bing is (met een of ander weerwolfmasker voor)!?!?!![]()
![]()
klopt, héb ik ook gezien. Was één en al Bing.... Zal 'm vast in dank worden afgenomenquote:Op donderdag 17 februari 2005 14:30 schreef Orginial het volgende:
[..]
Nee dat viel ook niet op he, als je goed had gekeken zag je de jas van Bing.![]()
:: my weblog ::![]()
Zal wel anders een droom zijn denk ik.
Maar goed, damn, vonden jullie de scene tussen Isabella en Charlie ook zo super goed!
Gjeez, echt Charlie speelde daar echt haar beste scene
Ik denk zelfs als die scene door Aukje gedaan werd, dat het lang niet zo goed zou zijn als met Lieke!
Lieke =
Yep, Charlie is mijn nieuwe favoriete speelster
Mijne zijn nog altijd Martine, Isabella, Ludo en Nick.quote:Op donderdag 17 februari 2005 15:16 schreef Dizer het volgende:
Zal wel anders een droom zijn denk ik.
Maar goed, damn, vonden jullie de scene tussen Isabella en Charlie ook zo super goed!
Gjeez, echt Charlie speelde daar echt haar beste scene
Ik denk zelfs als die scene door Aukje gedaan werd, dat het lang niet zo goed zou zijn als met Lieke!
Lieke =
Yep, Charlie is mijn nieuwe favoriete speelster![]()
![]()
Bij mij is het op dit moment:
1 Charlie
2 Isabella
3 Barbara
4 Robert
5 Martine
Maar ik moet zeggen, dat Bing aardig de goede richting gaat en ik irriteer me niet meer aan de nieuwe Morris. Minste characters zijn op dit moment:
1 Valerie
2 Ray
3 Nick
4 Dennis (hij blijft irri ondanks dat ie daar dood ligt)
5 LudoFriends don't let friends remain beardless...![]()
Mijn top 5 favo's;
1) Janine
2) Stevano
3) Sjors (word beter nu)
4) Isabella
5) Bing (gaat ook de betere kant op)![]()
Duh dat was inderdaad zo duidelijk bingquote:Op donderdag 17 februari 2005 13:39 schreef la.femme.nikita het volgende:
ben benieuwd vanavond, zag in de preview gisteren dat er een 'monster' zal verschijnen bij Huize (Laura) Alberts.... Met Laura, Dor en Jef in schrik-stuipjes... Wat een grap.. wedden dat DÁT Bing is (met een of ander weerwolfmasker voor)!?!?!
You and me baby ain't nothin' but mammals
Do it again now
In mijn top 5 zitten momenteel:
1. Ludo
2. Valerie
3. Dorothea
4. Laura
5. IsabellaJij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Voor de verandering vond ik Joris Putman gisteren best wel goed acteren
Zo zie je maar Ludo staat nog steeds aan top en is nog lang niet uitgemolken, het was pas uitgemolken geweest als er wel een of andere pipo keer op keer wraak op hem ging nemen.
Bovendien Charlie je favoriete speler? Mag natuurlijk maar ik snap niet wat er zo leuk is aan een egoďstische hysterische bitch die anderen alleen maar uitfoeterd en als ze dat een keer niet doet zoals bij Isabella is het nog uit eigenbelang.Een heer met stijl![]()
Voor mij zit Charlie weer in die dip sinds ze bij Nick weg is.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Sorry hoor maar Charlie is gewoon goed!
En hoe ze gisteren de scene met Isabella deed toont weer aan hoe goed zij is in haar rol.
Aukje
Ik wil wel een soort Aukje terug, maar niet als Charlie. Ik wil gewoon weer zo`n Hedwig in de serie.quote:Op donderdag 17 februari 2005 18:47 schreef Dizer het volgende:
En hoe ze gisteren de scene met Isabella deed toont weer aan hoe goed zij is in haar rol.
Aukje![]()
![]()
Dat zei ik ookal, ik denk dat wij dat allemaal wel gezien hebben behalve die persoon dan.quote:Op donderdag 17 februari 2005 16:33 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Duh dat was inderdaad zo duidelijk bing![]()
![]()
Hehe eindelijk eens iemand postief over lieke!!!quote:Op donderdag 17 februari 2005 18:47 schreef Dizer het volgende:
Aukje![]()
Ik mag Charlie echt helemaal niet. Zeikwijf. En die Nick is ook een nutteloos figuur.
Ik vind Bing wel leuk eigenlijk.Gaat voor de BHFH-award 2005!
Bing begint wel leuker te worden. Ook vind ik die Truth-achtige verhaallijn in het huis van Laura best wel vermakelijk![]()
![]()
Ja inderdaad die Bing vind ik nu ook wel cool.You and me baby ain't nothin' but mammals
Do it again now
Morris is tog geen hielenlikker hoor. Hij durft wel...High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride![]()
...En Barbara & Robert krijgen een relatieHigh hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride![]()
Hahaha dat mens is bezetenGaat voor de BHFH-award 2005!
LOL
Dorothea, Jef en Laura zo bijelkaar is echt geweldig!! Nooit gedacht dat het nog leuk zal worden die drieEn Bing rules
Hij gaat echt de goede kant op! Netals Morris. Die gozer gaat goed! Hoe hij Nick aanvalt vind ik echt prachtig! Barbara en Robert krijgen nog een relatie zo te zien. Gewledig
Ik dacht ook al dat ze bezeten was.quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:50 schreef Woelli het volgende:
Der zit volgens mij een geest in dortohea !fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Dorothea. En ik denk nog steeds dat het Lotje is. Trouwens een compliment voor Bing,Laura,Jef en Dorothea samen. Dat is echt geweldig.quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:50 schreef Woelli het volgende:
Der zit volgens mij een geest in dortohea !![]()
![]()
Ik dacht meer dat Dorothea slaapwandelde ofzo. En Morris begint eindelijk een beetje leuk te worden, de nieuwe dan he, gister al met 'een gesprek van man tot mietje'![]()
![]()
Ik vind dat Bing het beter doet, ookal is hij er korter dan Joris.quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik dacht meer dat Dorothea slaapwandelde ofzo. En Morris begint eindelijk een beetje leuk te worden, de nieuwe dan he, gister al met 'een gesprek van man tot mietje'![]()
![]()
Het is wel een regelrecht feestduo die Jef en Dorothea.President Camacho
Ja, daar ben ik het helemaal mee eens.quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:37 schreef Dizer het volgende:
LOL
Dorothea, Jef en Laura zo bijelkaar is echt geweldig!! Nooit gedacht dat het nog leuk zal worden die drieEn Bing rules
Hij gaat echt de goede kant op! Netals Morris. Die gozer gaat goed! Hoe hij Nick aanvalt vind ik echt prachtig! Gewledig
Back in business.![]()
Het is nu wachten op de eerste sex-in-bedscenequote:Op donderdag 17 februari 2005 23:31 schreef pberends het volgende:
Het is wel een regelrecht feestduo die Jef en Dorothea.
Grosequote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:24 schreef Beach het volgende:
[..]
Het is nu wachten op de eerste sex-in-bedscene![]()
Do it again now
Marnix is de therapeut van Isabella... toch?.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:04 schreef Dizer het volgende:
Marnix? WTF is Marnix????![]()
Ooh yah.. zou kunnen jah..
Maar snap dus nog steeds niet wat hiermee bedoeld wordt:Eindelijk...hij was er eergister ook al hoor..quote:Op vrijdag 18 februari 2005 08:35 schreef Rocket Ride het volgende:
Vandaag krijgen we dus eindelijk Marnix te zien? Ben benieuwd.Friends don't let friends remain beardless...![]()
Hij was niet in de rechtzaalquote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:12 schreef Rocket Ride het volgende:
Oh is die peut Marnix? Wat moet hij in de rechtzaal?.
![]()
Dat gaat Suzanne toch al doen .
Is het trouwens niet strafbaar als je gaat lopen zwaaien met een pistool in een rechtzaal?
Beetje vreemd dat Isabella daar mee weg komt.You and me baby ain't nothin' but mammals
Do it again now
In Soaps kan allesquote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:16 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Is het trouwens niet strafbaar als je gaat lopen zwaaien met een pistool in een rechtzaal?
Beetje vreemd dat Isabella daar mee weg komt.
Is het niet nog vreemder, dat je met een pistool de rechtzaal in komt?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:16 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Beetje vreemd dat Isabella daar mee weg komt.
Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.![]()
Isabella was tijdens haar daad niet toerekeningsvatbaar. Zelfde geval was bij Harmsen. Die schoot iemand neer en kwam er ook mee weg.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
ja dat was ook al zo dom, maar volgens mij als je daar werkt word je niet gecontroleertquote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:26 schreef UFOtje het volgende:
[..]
Is het niet nog vreemder, dat je met een pistool de rechtzaal in komt?![]()
![]()
ja okequote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:26 schreef UFOtje het volgende:
[..]
Is het niet nog vreemder, dat je met een pistool de rechtzaal in komt?
Do it again now
Snap trouwens ook niet dat mensen haar mooi vinden.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 19:04 schreef Beach het volgende:
Ze heeft geen mooie neus.You and me baby ain't nothin' but mammals
Do it again now
Vind VIV veel mooier
Do it again now
LOL, knaagdier Sjors is lelijk
President Camacho
Pseudo-dramatisch stukje nu.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.![]()
Gister ook al met "Bel ander even de Cock, met C O C K"quote:Op vrijdag 18 februari 2005 20:08 schreef DaMart het volgende:
Jef: 'De winterschilder is weer langsgeweest'
President Camacho
Polletje dan maar:quote:Op vrijdag 18 februari 2005 19:18 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Snap trouwens ook niet dat mensen haar mooi vinden.
Sjors is...
ť Knap.
ť Lelijk.
maak je eigen FOK! poll zelf!
Zit je antwoord er niet bij, kies dan het dichtbijzijnde antwoord.
President Camacho
Dat is waar.quote:
---
Nou het nu echt VOORGOED afgelopen zijn met dat kutlijntje.
En Dorothea moet oprotten!!![]()
![]()
![]()
Jef heeft best humor de laatste afleveringen.
Dorotheo moet opzouten inderdaad. Op de boot naar Suriname met dat mens.
Ah nu wordt ze veroordeeld.
Unfair.. maarja.
Leuk om te zien dat Isabella geen bal meent van wat ze zegt/doet. [binnen de kortste keren ontsnapt ze uit die inrichting].
[ Bericht 2% gewijzigd door Airelle op 18-02-2005 20:46:07 ]![]()
Er was weinig aan inderdaad.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 20:35 schreef bar_rel het volgende:
Ik had me deze aflevering heel anders voorgesteld!
Ik vind het - hoe leuk ie ook is - toch teveel eer voor Ludo.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 20:35 schreef bar_rel het volgende:
Ik had me deze aflevering heel anders voorgesteld!
Maarja. Kan ze in hoger beroep gaan? Of kan alleen het OM zoiets?![]()
En? Ik heb net het laatste stukje gemist... stomme klanten die me lastig vielen in de winkel terwijl ik GTST aan het kijken wasIs Martine toch veroordeeld tot moord? Als dat zo is dan ligt ze er snel uit weer, want der contract loopt nog tot kerst
Als Bing maar blijftquote:Op vrijdag 18 februari 2005 20:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dorotheo moet opzouten inderdaad. Op de boot naar Suriname met dat mens.![]()
![]()
Ja,Martine is veroordeeld tot levenslang!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 21:53 schreef Dizer het volgende:
En? Ik heb net het laatste stukje gemist... stomme klanten die me lastig vielen in de winkel terwijl ik GTST aan het kijken wasIs Martine toch veroordeeld tot moord? Als dat zo is dan ligt ze er snel uit weer, want der contract loopt nog tot kerst
Forum Opties Forumhop: Hop naar: