Ludo is geen partij in deze rechtszaak.quote:Op maandag 14 februari 2005 13:09 schreef Orginial het volgende:
Wie heeft de nieuwe gids al? Daar staat in wie de rechtzaak heeft gewonnen, Martine of Ludo?![]()
Ik neem aan dat Martine vrijkomtquote:Op maandag 14 februari 2005 15:06 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ludo is geen partij in deze rechtszaak.
EDIT: Zowel letterlijk als figuurlijk.
Ja idd! Het lijkt me niks om met hem in één huis te wonen.quote:Op maandag 14 februari 2005 18:29 schreef Airelle het volgende:
Ik zou echt helemaal gek worden als Ray mijn man/vriend was.
Wie zou je wel als man willen hebben dan? Dennis?quote:Op maandag 14 februari 2005 18:29 schreef Airelle het volgende:
Ik zou echt helemaal gek worden als Ray mijn man/vriend was.
Ja, Toutchy wou de brandwondenmodellen overal gaan showen ofzo, door heel Europa. Yasmin ging daarom door allerlei steden touren. Ze zal binnekort weer terugkeren.quote:Op maandag 14 februari 2005 20:15 schreef Airelle het volgende:
Heb ik iets gemist??!
Yasmin in Berlijn?
Fajah doet toch mee aan het nieuwe seizoen Bobo's in the Bush. Ik denk dat ze toen in die tijd weg was.quote:Op maandag 14 februari 2005 20:15 schreef Airelle het volgende:
Heb ik iets gemist??!
Yasmin in Berlijn?
Ik bedoelde meer dat ze er in GTST weinig over gezegd hebben.... maar het kan ook langs me heen gegaan zijn hoorquote:Op maandag 14 februari 2005 20:51 schreef Woelli het volgende:
[..]
Fajah doet toch mee aan het nieuwe seizoen Bobo's in the Bush. Ik denk dat ze toen in die tijd weg was.
Straks schiet ze hem per ongeluk doodquote:Op maandag 14 februari 2005 21:39 schreef pberends het volgende:
Ik kots op meneer HarmsenHij belet Isabella van haar plannen.
Touchy.quote:Op maandag 14 februari 2005 20:45 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ja, Toutchy wou de brandwondenmodellen overal gaan showen ofzo, door heel Europa. Yasmin ging daarom door allerlei steden touren. Ze zal binnekort weer terugkeren.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isabella
![]()
Dinsdag 22 febSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is er gaande?![]()
Woensdag 23 febSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pffh
Donderdag 24 febSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krijgen die twee wat?
Vrijdag 25 febSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boeie
![]()
Correct en tevens juist...![]()
quote:Op dinsdag 15 februari 2005 11:56 schreef bar_rel het volgende:
Maandag 21 febSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isabella
![]()
Dinsdag 22 febSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is er gaande?![]()
Woensdag 23 febSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pffh
Donderdag 24 febSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krijgen die twee wat?
Vrijdag 25 febIsabellaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boeie
![]()
![]()
en Dorothea moet gewoon een eigen huis krijgen.
![]()
![]()
Misschien vertelt ie wel aan Martine iets wat Sjors vroeger gedaan heeft en wat hij wel weet maar zij niet.. Misschien vertelt ie haar wel dat zij Nick onvruchtbaar heeft gemaakt!!quote:Op dinsdag 15 februari 2005 15:05 schreef Taurus het volgende:
Ik ben benieuwd wat Ludo's plannetje is dan![]()
hoe hij dat weet weet ik dan weer niet.. Of misschien zoent ie wel met Sjors!
![]()
![]()
Of hij verkracht haar opnieuw, dan krijgt ze mischien een keer een beetje pit.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 15:16 schreef Taurus het volgende:
[..]
Misschien vertelt ie wel aan Martine iets wat Sjors vroeger gedaan heeft en wat hij wel weet maar zij niet.. Misschien vertelt ie haar wel dat zij Nick onvruchtbaar heeft gemaakt!!hoe hij dat weet weet ik dan weer niet.. Of misschien zoent ie wel met Sjors!
![]()
![]()
![]()
Ik schrok echt!
Ik had geen idee dat er zoiets zou gebeuren!![]()
RIP Isabellafan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Ze gaat (nog) niet doodquote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:08 schreef Beach het volgende:
Ik schrok echt!
RIP Isabella
Correct en tevens juist...![]()
Ik denk niet dat je lang leeft met een kogel in je kopquote:![]()
Het zag er wel nep uit trouwens
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Er is helemaal niet geschoten hoor, ze had een wond omdat dat pistool hard tegen haar hoofd aankwam.
Ik hoorde in ieder geval geen knallen, bovendien gaat ze helemaal niet dood wantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl![]()
Nou, dat zou ik maar niet te hard zeggen:quote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:26 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je lang leeft met een kogel in je kop![]()
Twee kogels gevonden in hoofd taxichauffeur
Een heer met stijl![]()
Dacht eerst toen Harmsen binnen kwam ooh nee he krijgen we een onverwachtse twist of toen ze op Ludo richte. Aan de andere kant leek me die twist wel leuk toen ze bijna sjors dood schoot.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:08 schreef Beach het volgende:
Ik schrok echt!
RIP IsabellaYou and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals![]()
hmm misschien heet Ludo het schot net doen schampen oid?Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.![]()
Dan zou Ludo Isabella voor de 3e keer hebben gered van een zelfmoordpogingquote:Op woensdag 16 februari 2005 08:47 schreef JohnDDD het volgende:
hmm misschien heet Ludo het schot net doen schampen oid?
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
3x scheepsrechtquote:Op woensdag 16 februari 2005 10:46 schreef Frey het volgende:
[..]
Dan zou Ludo Isabella voor de 3e keer hebben gered van een zelfmoordpoging![]()
![]()
![]()
Derde keer? Eén keer zee? Tweede keer bed?Gaat voor de BHFH-award 2005!
Een 'inside scoop': Een kennis heeft een rolletje in GTST en zal rond Pasen de rol van een dokter spelen die kunstmatige inseminatie (weet niet of je dat zo schrijft, maargoed) zal gaan uitvoeren bij één van de personages. Ik denk persoonlijk dat dat Charlie zal zijn, maar je weet maar nooit bij GTST natuurlijk.
![]()
Wie is de acteur achter die negeradvocaat van Martine? Dat is echt een goede acteur.President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy![]()
Sorry hoor, maar er was duidelijk een schot en ik hoorde duidelijk een knal! Het zag er uit of het een schaafwond was en dat de kogel dus alleen voorbij is gegaan en niet in haar hoofd. Trouwens, als je een kogel in je hoofd krijgt, ben je gelijk dood en kan je niet nog eens achteraf iets zeggen zoals Isabella dat ook deed.Geweldig dit. Blijkt dus weer hoe saai Ludo's verhallijnen aan het worden zijn. Ludo is uitgemolken. Zoals ik al eerder aankondigde, tijd voor een tijdelijke exit van 1 jaar voor die gast.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 01:21 schreef Iwan1976 het volgende:
Sommige scènes zijn voor herhaling vatbaar:
[afbeelding]
Op herhaling... (GTST, VR. 02-06-2000 / DI. 09-11-2004)Je vergeet Meikequote:Op zondag 13 februari 2005 13:23 schreef digispeed het volgende:
[..]
Ludo moet zich gewoon niet inlaten met gevaarlijke vrouwen. Het is keer op keer gebleken dat hij daarmee in de porblemen komt. Ik denk aan :
Dian
Bowien
Roxy
Martine
Isabella
Yasmin
wie is de volgende ???Dat klopt. Charlie en Kim hebben nog even samen gespeeld. Heel kort. Ik geloof dat een week ander twee weken later Kim al weer vertrokken was.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 01:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Klopt, van dat sigarenverhaal klopt geen stuiver, een iemand vertelt het en iedereen neemt het direct aan.
Trouwens een fout in een quiz op gtst.nl, er werd gesuggereerd dat Charlie Fischer en Kim Verduyn nooit samen in de serie hadden gezeten, dit is dus wel zo.
Toen Barbara kwam woonde Kim nog een paar dagen bij hun in huis voor ze naar Amerika ging.Dat is ook wat ik me kan herinneren. Dat van de sigaretten klopt ook, maar was niet de exit.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 01:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wie heeft dat verhaal eigenlijk verzonnen?
Ik kan me juist herrineren dat na dat gedoe met Dian die hem de schuld probeerde te geven voor de dood van Onno P. Daniel nog steeds met zichzelf in de knoop zat en Suzanne een afscheidsbrief schreef waarin hij zei dat hij wegging en daar zelf voor koos en dat ze hem niet moesten gaan zoeken.Friends don't let friends remain beardless...![]()
Met wie heeft Ludo eigenlijk serieus ook wat gedaan?
- Janine
- Meike
- Barbara
- Valérie
- Roxy
- Bowien
- Dian?
- Isabella?
Dat zijn er toch aardig wat, terwijl in mijn hoofd zit dat hij eigenlijk voortdurend een relatie met Janine heeft... Maar dat kwam pas later dan, zeker?![]()
![]()
Janine is ongeveer de enige vrouw die nooit doorgedraaid is door Ludo en hem ook werkelijk aan kan.Gaat voor de BHFH-award 2005!
Grappig dat Janine voor Martine getuigde, de vrouw die haar kind ontvoerd heeftquote:Op woensdag 16 februari 2005 12:30 schreef JohnDDD het volgende:
Janine is ongeveer de enige vrouw die nooit doorgedraaid is door Ludo en hem ook werkelijk aan kan.![]()
![]()
President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy![]()
En daarom is zij de enige voor hem die echt telt van alle vrouwen.. Als zij hem terug wil, dumpt hij zo Vlerie voor der.. let maar opquote:Op woensdag 16 februari 2005 12:30 schreef JohnDDD het volgende:
Janine is ongeveer de enige vrouw die nooit doorgedraaid is door Ludo en hem ook werkelijk aan kan.
Friends don't let friends remain beardless...![]()
Zo, hoe is het hier?.
Sorry hoor maar ik kijk echt geen GeeTee meer nu er Friends tegenover staatop Net 5.
![]()
Daarom komt de derde nuquote:Op woensdag 16 februari 2005 11:11 schreef JohnDDD het volgende:
Derde keer? Eén keer zee? Tweede keer bed?![]()
![]()
Niemand? Hij's echt cool.quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:02 schreef pberends het volgende:
Wie is de acteur achter die negeradvocaat van Martine? Dat is echt een goede acteur.President Camacho
@Woelli, ik vroeg me meer af wat de tweede keer precies was. Was dat met het bed? Ok.Gaat voor de BHFH-award 2005!
I am the hole I can't get out of.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: