Misschien vertelt ie wel aan Martine iets wat Sjors vroeger gedaan heeft en wat hij wel weet maar zij niet.. Misschien vertelt ie haar wel dat zij Nick onvruchtbaar heeft gemaakt!!quote:Op dinsdag 15 februari 2005 15:05 schreef Taurus het volgende:
Ik ben benieuwd wat Ludo's plannetje is dan![]()
Of hij verkracht haar opnieuw, dan krijgt ze mischien een keer een beetje pit.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 15:16 schreef Taurus het volgende:
[..]
Misschien vertelt ie wel aan Martine iets wat Sjors vroeger gedaan heeft en wat hij wel weet maar zij niet.. Misschien vertelt ie haar wel dat zij Nick onvruchtbaar heeft gemaakt!!hoe hij dat weet weet ik dan weer niet.. Of misschien zoent ie wel met Sjors!
![]()
Ze gaat (nog) niet doodquote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:08 schreef Beach het volgende:
Ik schrok echt!
Ik had geen idee dat er zoiets zou gebeuren!![]()
RIP Isabella
Ik denk niet dat je lang leeft met een kogel in je kopquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Nou, dat zou ik maar niet te hard zeggen:quote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:26 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je lang leeft met een kogel in je kop![]()
Dacht eerst toen Harmsen binnen kwam ooh nee he krijgen we een onverwachtse twist of toen ze op Ludo richte. Aan de andere kant leek me die twist wel leuk toen ze bijna sjors dood schoot.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:08 schreef Beach het volgende:
Ik schrok echt!
Ik had geen idee dat er zoiets zou gebeuren!![]()
RIP Isabella
Dan zou Ludo Isabella voor de 3e keer hebben gered van een zelfmoordpogingquote:Op woensdag 16 februari 2005 08:47 schreef JohnDDD het volgende:
hmm misschien heet Ludo het schot net doen schampen oid?
3x scheepsrechtquote:Op woensdag 16 februari 2005 10:46 schreef Frey het volgende:
[..]
Dan zou Ludo Isabella voor de 3e keer hebben gered van een zelfmoordpoging![]()
Geweldig dit. Blijkt dus weer hoe saai Ludo's verhallijnen aan het worden zijn. Ludo is uitgemolken. Zoals ik al eerder aankondigde, tijd voor een tijdelijke exit van 1 jaar voor die gast.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 01:21 schreef Iwan1976 het volgende:
Sommige scènes zijn voor herhaling vatbaar:
[afbeelding]
Op herhaling... (GTST, VR. 02-06-2000 / DI. 09-11-2004)
Je vergeet Meikequote:Op zondag 13 februari 2005 13:23 schreef digispeed het volgende:
[..]
Ludo moet zich gewoon niet inlaten met gevaarlijke vrouwen. Het is keer op keer gebleken dat hij daarmee in de porblemen komt. Ik denk aan :
Dian
Bowien
Roxy
Martine
Isabella
Yasmin
wie is de volgende ???
Dat klopt. Charlie en Kim hebben nog even samen gespeeld. Heel kort. Ik geloof dat een week ander twee weken later Kim al weer vertrokken was.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 01:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Klopt, van dat sigarenverhaal klopt geen stuiver, een iemand vertelt het en iedereen neemt het direct aan.
Trouwens een fout in een quiz op gtst.nl, er werd gesuggereerd dat Charlie Fischer en Kim Verduyn nooit samen in de serie hadden gezeten, dit is dus wel zo.
Toen Barbara kwam woonde Kim nog een paar dagen bij hun in huis voor ze naar Amerika ging.
Dat is ook wat ik me kan herinneren. Dat van de sigaretten klopt ook, maar was niet de exit.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 01:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wie heeft dat verhaal eigenlijk verzonnen?
Ik kan me juist herrineren dat na dat gedoe met Dian die hem de schuld probeerde te geven voor de dood van Onno P. Daniel nog steeds met zichzelf in de knoop zat en Suzanne een afscheidsbrief schreef waarin hij zei dat hij wegging en daar zelf voor koos en dat ze hem niet moesten gaan zoeken.
Grappig dat Janine voor Martine getuigde, de vrouw die haar kind ontvoerd heeftquote:Op woensdag 16 februari 2005 12:30 schreef JohnDDD het volgende:
Janine is ongeveer de enige vrouw die nooit doorgedraaid is door Ludo en hem ook werkelijk aan kan.
En daarom is zij de enige voor hem die echt telt van alle vrouwen.. Als zij hem terug wil, dumpt hij zo Vlerie voor der.. let maar opquote:Op woensdag 16 februari 2005 12:30 schreef JohnDDD het volgende:
Janine is ongeveer de enige vrouw die nooit doorgedraaid is door Ludo en hem ook werkelijk aan kan.
Daarom komt de derde nuquote:Op woensdag 16 februari 2005 11:11 schreef JohnDDD het volgende:
Derde keer? Eén keer zee? Tweede keer bed?
Niemand? Hij's echt cool.quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:02 schreef pberends het volgende:
Wie is de acteur achter die negeradvocaat van Martine? Dat is echt een goede acteur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |