Ludo is geen partij in deze rechtszaak.quote:Op maandag 14 februari 2005 13:09 schreef Orginial het volgende:
Wie heeft de nieuwe gids al? Daar staat in wie de rechtzaak heeft gewonnen, Martine of Ludo?![]()
Ik neem aan dat Martine vrijkomtquote:Op maandag 14 februari 2005 15:06 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ludo is geen partij in deze rechtszaak.
EDIT: Zowel letterlijk als figuurlijk.
Ja idd! Het lijkt me niks om met hem in één huis te wonen.quote:Op maandag 14 februari 2005 18:29 schreef Airelle het volgende:
Ik zou echt helemaal gek worden als Ray mijn man/vriend was.
Wie zou je wel als man willen hebben dan? Dennis?quote:Op maandag 14 februari 2005 18:29 schreef Airelle het volgende:
Ik zou echt helemaal gek worden als Ray mijn man/vriend was.
Ja, Toutchy wou de brandwondenmodellen overal gaan showen ofzo, door heel Europa. Yasmin ging daarom door allerlei steden touren. Ze zal binnekort weer terugkeren.quote:Op maandag 14 februari 2005 20:15 schreef Airelle het volgende:
Heb ik iets gemist??!
Yasmin in Berlijn?
Fajah doet toch mee aan het nieuwe seizoen Bobo's in the Bush. Ik denk dat ze toen in die tijd weg was.quote:Op maandag 14 februari 2005 20:15 schreef Airelle het volgende:
Heb ik iets gemist??!
Yasmin in Berlijn?
Ik bedoelde meer dat ze er in GTST weinig over gezegd hebben.... maar het kan ook langs me heen gegaan zijn hoorquote:Op maandag 14 februari 2005 20:51 schreef Woelli het volgende:
[..]
Fajah doet toch mee aan het nieuwe seizoen Bobo's in the Bush. Ik denk dat ze toen in die tijd weg was.
Straks schiet ze hem per ongeluk doodquote:Op maandag 14 februari 2005 21:39 schreef pberends het volgende:
Ik kots op meneer HarmsenHij belet Isabella van haar plannen.
Touchy.quote:Op maandag 14 februari 2005 20:45 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ja, Toutchy wou de brandwondenmodellen overal gaan showen ofzo, door heel Europa. Yasmin ging daarom door allerlei steden touren. Ze zal binnekort weer terugkeren.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isabella
![]()
Dinsdag 22 febSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is er gaande?![]()
Woensdag 23 febSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pffh
Donderdag 24 febSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krijgen die twee wat?
Vrijdag 25 febSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boeie
![]()
Correct en tevens juist...![]()
quote:Op dinsdag 15 februari 2005 11:56 schreef bar_rel het volgende:
Maandag 21 febSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isabella
![]()
Dinsdag 22 febSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is er gaande?![]()
Woensdag 23 febSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pffh
Donderdag 24 febSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krijgen die twee wat?
Vrijdag 25 febIsabellaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boeie
![]()
![]()
en Dorothea moet gewoon een eigen huis krijgen.
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: