Ik dacht ook al dat ze bezeten was.quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:50 schreef Woelli het volgende:
Der zit volgens mij een geest in dortohea !
Dorothea. En ik denk nog steeds dat het Lotje is. Trouwens een compliment voor Bing,Laura,Jef en Dorothea samen. Dat is echt geweldig.quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:50 schreef Woelli het volgende:
Der zit volgens mij een geest in dortohea !
Ik vind dat Bing het beter doet, ookal is hij er korter dan Joris.quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik dacht meer dat Dorothea slaapwandelde ofzo. En Morris begint eindelijk een beetje leuk te worden, de nieuwe dan he, gister al met 'een gesprek van man tot mietje'
Ja, daar ben ik het helemaal mee eens.quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:37 schreef Dizer het volgende:
LOL
Dorothea, Jef en Laura zo bijelkaar is echt geweldig!! Nooit gedacht dat het nog leuk zal worden die drieEn Bing rules
Hij gaat echt de goede kant op! Netals Morris. Die gozer gaat goed! Hoe hij Nick aanvalt vind ik echt prachtig! Gewledig
Het is nu wachten op de eerste sex-in-bedscenequote:Op donderdag 17 februari 2005 23:31 schreef pberends het volgende:
Het is wel een regelrecht feestduo die Jef en Dorothea.
Grosequote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:24 schreef Beach het volgende:
[..]
Het is nu wachten op de eerste sex-in-bedscene![]()
Marnix is de therapeut van Isabella... toch?.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:04 schreef Dizer het volgende:
Marnix? WTF is Marnix????
Eindelijk...hij was er eergister ook al hoor..quote:Op vrijdag 18 februari 2005 08:35 schreef Rocket Ride het volgende:
Vandaag krijgen we dus eindelijk Marnix te zien? Ben benieuwd.
Hij was niet in de rechtzaalquote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:12 schreef Rocket Ride het volgende:
Oh is die peut Marnix? Wat moet hij in de rechtzaal?
In Soaps kan allesquote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:16 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Dat gaat Suzanne toch al doen .
Is het trouwens niet strafbaar als je gaat lopen zwaaien met een pistool in een rechtzaal?
Beetje vreemd dat Isabella daar mee weg komt.
Is het niet nog vreemder, dat je met een pistool de rechtzaal in komt?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:16 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Dat gaat Suzanne toch al doen .
Is het trouwens niet strafbaar als je gaat lopen zwaaien met een pistool in een rechtzaal?
Beetje vreemd dat Isabella daar mee weg komt.
ja dat was ook al zo dom, maar volgens mij als je daar werkt word je niet gecontroleertquote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:26 schreef UFOtje het volgende:
[..]
Is het niet nog vreemder, dat je met een pistool de rechtzaal in komt?
ja okequote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:26 schreef UFOtje het volgende:
[..]
Is het niet nog vreemder, dat je met een pistool de rechtzaal in komt?
Snap trouwens ook niet dat mensen haar mooi vinden.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 19:04 schreef Beach het volgende:
Ze heeft geen mooie neus.
Gister ook al met "Bel ander even de Cock, met C O C K"quote:Op vrijdag 18 februari 2005 20:08 schreef DaMart het volgende:
Jef: 'De winterschilder is weer langsgeweest'
Polletje dan maar:quote:Op vrijdag 18 februari 2005 19:18 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Snap trouwens ook niet dat mensen haar mooi vinden.
Dat is waar.quote:
Er was weinig aan inderdaad.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 20:35 schreef bar_rel het volgende:
Ik had me deze aflevering heel anders voorgesteld!
Ik vind het - hoe leuk ie ook is - toch teveel eer voor Ludo.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 20:35 schreef bar_rel het volgende:
Ik had me deze aflevering heel anders voorgesteld!
Als Bing maar blijftquote:Op vrijdag 18 februari 2005 20:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dorotheo moet opzouten inderdaad. Op de boot naar Suriname met dat mens.
Ja,Martine is veroordeeld tot levenslang!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 21:53 schreef Dizer het volgende:
En? Ik heb net het laatste stukje gemist... stomme klanten die me lastig vielen in de winkel terwijl ik GTST aan het kijken wasIs Martine toch veroordeeld tot moord? Als dat zo is dan ligt ze er snel uit weer, want der contract loopt nog tot kerst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |