ja okequote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:26 schreef UFOtje het volgende:
[..]
Is het niet nog vreemder, dat je met een pistool de rechtzaal in komt?
Snap trouwens ook niet dat mensen haar mooi vinden.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 19:04 schreef Beach het volgende:
Ze heeft geen mooie neus.
Gister ook al met "Bel ander even de Cock, met C O C K"quote:Op vrijdag 18 februari 2005 20:08 schreef DaMart het volgende:
Jef: 'De winterschilder is weer langsgeweest'
Polletje dan maar:quote:Op vrijdag 18 februari 2005 19:18 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Snap trouwens ook niet dat mensen haar mooi vinden.
Dat is waar.quote:
Er was weinig aan inderdaad.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 20:35 schreef bar_rel het volgende:
Ik had me deze aflevering heel anders voorgesteld!
Ik vind het - hoe leuk ie ook is - toch teveel eer voor Ludo.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 20:35 schreef bar_rel het volgende:
Ik had me deze aflevering heel anders voorgesteld!
Als Bing maar blijftquote:Op vrijdag 18 februari 2005 20:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dorotheo moet opzouten inderdaad. Op de boot naar Suriname met dat mens.
Ja,Martine is veroordeeld tot levenslang!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 21:53 schreef Dizer het volgende:
En? Ik heb net het laatste stukje gemist... stomme klanten die me lastig vielen in de winkel terwijl ik GTST aan het kijken wasIs Martine toch veroordeeld tot moord? Als dat zo is dan ligt ze er snel uit weer, want der contract loopt nog tot kerst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |