Conclusie: Ze blijft dus nog wel even.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 23:43 schreef Orginial het volgende:
Richard K gaat Marcel spelen, iemand die voor Martine werkt.
* Orginial heeft een idee wie je gaat nomineren voor mijn oude award bij de SHO awards.quote:Op zondag 13 februari 2005 00:05 schreef Airelle het volgende:
[..]
Bitchen???![]()
als het dan zo nodig moet is het nog altijd bitches!
haha, ik wist dat dit zal komen.quote:Op zondag 13 februari 2005 00:05 schreef Airelle het volgende:
[..]
Bitchen???![]()
als het dan zo nodig moet is het nog altijd bitches!
Welnee, bitchen is het werkwoord:quote:Op zondag 13 februari 2005 00:11 schreef Woelli het volgende:
[..]
haha, ik wist dat dit zal komen.
ik dacht zelf namelijk ook dat het bitches wat.
Maar als je in het nederlands bitch in meervoud zet mag bitchen ook !
Misschien is het waar weet niet.quote:Op zondag 13 februari 2005 00:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Welnee, bitchen is het werkwoord:
wij bitchen;
![]()
![]()
Dat was een roddel.quote:Op zondag 13 februari 2005 10:47 schreef mouschy het volgende:
Ik heb ergens gelezen dat Marieke terug komt. Maar dan door een andere actrische. Wel jammer want die vorige deed het wel erg leuk! Ben benieuwd wanneer ze terug komt. Ik denk dat ze haar misschien tegenkomt in het tehuis waar Nina nu ook zit. Wel erg dat Janinne en een dochter en een zus aan een inrichting kwijt is geraakt.......![]()
jammer dat het maar een hoax is maar dat inrichting gebeuren is wel slim gevondenquote:Op zondag 13 februari 2005 10:47 schreef mouschy het volgende:
Ik heb ergens gelezen dat Marieke terug komt. Maar dan door een andere actrische. Wel jammer want die vorige deed het wel erg leuk! Ben benieuwd wanneer ze terug komt. Ik denk dat ze haar misschien tegenkomt in het tehuis waar Nina nu ook zit. Wel erg dat Janinne en een dochter en een zus aan een inrichting kwijt is geraakt.......![]()
Hee nou moet je oppassen Digispeed! Ludo is the best! Martine mag van mij wel blijven, maar Ludo moet haar de baas blijven!!!quote:Op zondag 13 februari 2005 13:00 schreef digispeed het volgende:
Ik heb zojuist weer op GTST.NL gelezen dat er toch sterke geruchten aan de gang zijn dat Dian haar rentree gaat maken. Dat zou geweldig zijn.
En Martine ja ik weet niet of ze word neergeschoten door Isabella, denk zelf van niet want ze heeft een tijd geleden verteld dat ze de serie levend ging verlaten. Wie weet plant Isabella wel een aanslag op haar leven, maar dan zal Martine het wel overleven. Er gaan geruchten dat Martine graag tot eind december wil blijven. I hope so, eigenlijk moet Ludo gewoon vermoord worden, ik ben dat personage zo zat. Elke keer weer hetzelfde gekonkel.
Ja, maar als Ludo is een keer wat anders krijgt te doen blijft het een top personage.quote:Op zondag 13 februari 2005 13:00 schreef digispeed het volgende:
Ik heb zojuist weer op GTST.NL gelezen dat er toch sterke geruchten aan de gang zijn dat Dian haar rentree gaat maken. Dat zou geweldig zijn.
En Martine ja ik weet niet of ze word neergeschoten door Isabella, denk zelf van niet want ze heeft een tijd geleden verteld dat ze de serie levend ging verlaten. Wie weet plant Isabella wel een aanslag op haar leven, maar dan zal Martine het wel overleven. Er gaan geruchten dat Martine graag tot eind december wil blijven. I hope so, eigenlijk moet Ludo gewoon vermoord worden, ik ben dat personage zo zat. Elke keer weer hetzelfde gekonkel.
Ik neem aan dat je bedoelt dat een vrouw steeds Ludo kapot maakt en dat Ludo er dan weer bovenop moet komen. Dat ligt in dit geval dan niet aan Ludo, maar aan Martine. Ludo werd te lang onderdrukt en daardoor werd het te eentonig. Daarom tijd voor meer Ludo actiesquote:Op zondag 13 februari 2005 13:00 schreef digispeed het volgende:
ik ben dat personage zo zat. Elke keer weer hetzelfde gekonkel.
Ludo moet zich gewoon niet inlaten met gevaarlijke vrouwen. Het is keer op keer gebleken dat hij daarmee in de porblemen komt. Ik denk aan :quote:Op zondag 13 februari 2005 13:18 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je bedoelt dat een vrouw steeds Ludo kapot maakt en dat Ludo er dan weer bovenop moet komen. Dat ligt in dit geval dan niet aan Ludo, maar aan Martine. Ludo werd te lang onderdrukt en daardoor werd het te eentonig. Daarom tijd voor meer Ludo acties![]()
Ruim de helft had geen enkele reden om Ludo iets aan te doenquote:Op zondag 13 februari 2005 13:23 schreef digispeed het volgende:
[..]
Ludo moet zich gewoon niet inlaten met gevaarlijke vrouwen. Het is keer op keer gebleken dat hij daarmee in de porblemen komt. Ik denk aan :
Dian
Bowien
Roxy
Martine
Isabella
Yasmin
wie is de volgende ???
Wik Jongsma: Harstikke leuke acteur lijkt me, maar hij is nu wel erg oud en dat ga je ook zien, doordat zijn handen gaan trillen enzo.quote:Op zondag 13 februari 2005 13:30 schreef Frey het volgende:
Ongezouten mening over Wik Jongsma / Govert Harmsen
[afbeelding]
DIAN :quote:Op zondag 13 februari 2005 13:27 schreef Frey het volgende:
[..]
Ruim de helft had geen enkele reden om Ludo iets aan te doen![]()
Sophia was nog eens een leuk lijntje, en verrassend.quote:Op zondag 13 februari 2005 13:27 schreef Frey het volgende:
[..]
Ruim de helft had geen enkele reden om Ludo iets aan te doen![]()
ik zei : GERUCHTquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |