Digispeed (Martinefreak) zei eerst dat hij een dodelijk auto ongeluk had gehad, das pas een echte Martine.quote:
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 19:54 schreef Beach het volgende:
Lang geleden zegIk weet al die verhaallijnen niet meer.
Post nou gewoon de op in de op en niet pas op pagina twee de volgende keer oke.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:55 schreef Orginial het volgende:
OP volgt..
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 20:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Post nou gewoon de op in de op en niet pas op pagina twee de volgende keer oke.
En isabella aan heteindequote:Op vrijdag 11 februari 2005 20:27 schreef bar_rel het volgende:
Saaie aflevering, ik vind alleen Suzanne en Ludo goed...![]()
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 20:34 schreef Orginial het volgende:
[..]
Victoria Koblenko + Isabella Kortenaer =![]()
Daniel Daniel.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 20:36 schreef XiChico het volgende:
[..]
Die derde van links, bovesnte rij kreeg toen een keer een peuk in zn gezicht gedrukt
Daniel was juist een leuk personage, hup terug ermee.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 20:40 schreef Woelli het volgende:
[..]
Was een goeie acteur. Alleen zijn rol had wat minder actie mogen hebben
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 20:42 schreef pberends het volgende:
Zou me niet verbazen als Isabella maandag verdergaat als necrofiel om haar psychische c.v. uit te breiden.
Maar Daniel had altijd wel watquote:Op vrijdag 11 februari 2005 20:41 schreef Orginial het volgende:
[..]
Daniel was juist een leuk personage, hup terug ermee.![]()
Ja viel mij ook al opquote:Op vrijdag 11 februari 2005 20:17 schreef Orginial het volgende:
Wat een homostem heeft die ene getuige voor Martine.![]()
Ik boycotte de erfenisquote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:43 schreef Orginial het volgende:
[..]
Hij was in de Erfenis zwaar oke.![]()
Maakt niet uit.quote:
Waarschijnlijk de Bachelor.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:51 schreef Beach het volgende:
[..]
Maakt niet uit.
Ik weet toch al niet meer wat ik ipv de erfenis keek.
Ik nietquote:Op vrijdag 11 februari 2005 22:04 schreef Beach het volgende:
[..]
Nee wel Danny de miljonair helemaal gevolgd
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 19:05 schreef Orginial het volgende:
Het schijnt dat Martine wordt vrijgesproken en Suzan wordt vermoord.![]()
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 00:20 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Rechercheur Van Heteren is gepromoveerd tot rechter...
(GTST, VR. 24-03-2000 / DO. 10-02-2005)
Mijn god, Iwan. Je bent echt geweldigquote:Op zaterdag 12 februari 2005 01:21 schreef Iwan1976 het volgende:
Sommige scènes zijn voor herhaling vatbaar:
[afbeelding]
Op herhaling... (GTST, VR. 02-06-2000 / DI. 09-11-2004)
.. dus besloot hij maar sigaren te gaan komen, wat een waardeloze exit.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 01:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wim Zomer zei laatst voor het eerst (in de top zoveel best bekeken series) waarom hij er vrijwillig was uitgegaan, hij had het gevoel dat zijn rol uitgespeeld was.
Het truuckje van een vrouw van wie hij houdt die dood gaat begon hem te vervelen.....
Wie heeft dat verhaal eigenlijk verzonnen?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 01:27 schreef Orginial het volgende:
[..]
.. dus besloot hij maar sigaren te gaan komen, wat een waardeloze exit.![]()
Ludo is ook zo'n karakter waar ze steeds hetzelfde trucje mee uithalen.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 01:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wim Zomer zei laatst voor het eerst (in de top zoveel best bekeken series) waarom hij er vrijwillig was uitgegaan, hij had het gevoel dat zijn rol uitgespeeld was.
Het truuckje van een vrouw van wie hij houdt die dood gaat begon hem te vervelen.....
Hallo, die scene is harstikke waar als exit. Daniel zei tegen Suzanne dat hij sigaren ging halen en toen was is hij nooit meer teruggekomen. Want pas geleden zei Ray toch nog iets over denk je dat ik sigaren ga halen en nooit meer terugkom ofzo tegen Janine? Of iemand heeft dat in ieder geval past nog gezegd.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 01:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wie heeft dat verhaal eigenlijk verzonnen?
Ik kan me juist herrineren dat na dat gedoe met Dian die hem de schuld probeerde te geven voor de dood van Onno P. Daniel nog steeds met zichzelf in de knoop zat en Suzanne een afscheidsbrief schreef waarin hij zei dat hij wegging en daar zelf voor koos en dat ze hem niet moesten gaan zoeken.
Ach, ONM moet snel, jong en hip zijn en dat was Bowien Galema niet.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 01:31 schreef haagse_elfje het volgende:
ik begrijp nu echt totaal niets meer van mevrouw jess waarom ze in ONM zo fucking preuts isik kan het wel begrijpen....met een zeekoe als tegenspeelster....:P
Mij staat ook iets bij dat Daniël na de dood van z'n vader besloot om z'n moeder Nora op de boerderij te helpen... volgens mij was dat z'n exit, maar dat kan ik me niet meer zo goed herinneren...quote:Op zaterdag 12 februari 2005 01:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wie heeft dat verhaal eigenlijk verzonnen?
Ik kan me juist herrineren dat na dat gedoe met Dian die hem de schuld probeerde te geven voor de dood van Onno P. Daniel nog steeds met zichzelf in de knoop zat en Suzanne een afscheidsbrief schreef waarin hij zei dat hij wegging en daar zelf voor koos en dat ze hem niet moesten gaan zoeken.
yep... Marieke Vollaardsquote:Op zaterdag 12 februari 2005 01:35 schreef haagse_elfje het volgende:
ff een vraagje hoe heette ook alweer het zusje van Janine....dat was toch Marieke?
Neenee, zijn laatste scene was de sigarenscene met Suzanne.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 01:39 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Mij staat ook iets bij dat Daniël na de dood van z'n vader besloot om z'n moeder Nora op de boerderij te helpen... volgens mij was dat z'n exit, maar dat kan ik me niet meer zo goed herinneren...
Klopt, van dat sigarenverhaal klopt geen stuiver, een iemand vertelt het en iedereen neemt het direct aan.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 01:39 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Mij staat ook iets bij dat Daniël na de dood van z'n vader besloot om z'n moeder Nora op de boerderij te helpen... volgens mij was dat z'n exit, maar dat kan ik me niet meer zo goed herinneren...
dat staat mij ook nog bij, ik ga wel even de bandjes afspeuren die ik nog thuis heb liggen.....quote:Op zaterdag 12 februari 2005 01:39 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Klinkt als een scène uit een natuurfilm.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 01:47 schreef Orginial het volgende:
Neenee, zijn laatste scene was de sigarenscene met Suzanne.![]()
Helemaal niet man,quote:Op zaterdag 12 februari 2005 01:47 schreef Orginial het volgende:
[..]
Neenee, zijn laatste scene was de sigarenscene met Suzanne.![]()
dat hij ging sigaren halen was niet zijn exitquote:Op zaterdag 12 februari 2005 01:58 schreef Orginial het volgende:
Daniel zag het niet meer zitten, piekerde zich suf en zij dat hij sigaren ging halen. Suzanne geloofde het en liet hem gaan, even later vond ze een briefje dat hij naar zijn moeder was teruggegaan.![]()
Je zit al dichter in de buurt maar toch niet helemaal, het was in die bovenwoning van Daniël, en Suzanne was toen niet thuisquote:Op zaterdag 12 februari 2005 01:58 schreef Orginial het volgende:
Daniel zag het niet meer zitten, piekerde zich suf en zij dat hij sigaren ging halen. Suzanne geloofde het en liet hem gaan, even later vond ze een briefje dat hij naar zijn moeder was teruggegaan.![]()
Rustig maar, volgens mij is Original de enige die denkt van wel...quote:Op zaterdag 12 februari 2005 02:00 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
dat hij ging sigaren halen was niet zijn exit
Dat was wel zijn exit.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 02:00 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
dat hij ging sigaren halen was niet zijn exit
Hmmm als Frey het ook zegt is het nog weleens het heroverwegen waard, kun je die scene wat gedetailleerder beschrijven Frey?quote:
Frey heeft altijd gelijk.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 02:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hmmm als Frey het ook zegt is het nog weleens het heroverwegen waard, kun je die scene wat gedetailleerder beschrijven Frey?
Hij schrijft de brief, legt die op tafel en loopt naar buitenquote:Op zaterdag 12 februari 2005 02:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hmmm als Frey het ook zegt is het nog weleens het heroverwegen waard, kun je die scene wat gedetailleerder beschrijven Frey?
doe dat! ik heb geen zin om al mijn videotjes af te gaan speurenquote:Op zaterdag 12 februari 2005 02:31 schreef Frey het volgende:
[..]
Hij schrijft de brief, legt die op tafel en loopt naar buiten![]()
Ik zal eens kijken op de cd-rom.
Sigarenscene.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 02:37 schreef Frey het volgende:
[afbeelding]
Dat is alles wat er op staat, hij ging dus gewoon weg.
Wilbert Gieske: Erg goede acteur, die er vijftien jaar inzit maar regelmatig is weggeweest. Ik vind het goed dat GTST hem de ruimte geeft voor andere dingen buiten GTST, ik denk dat hij daarom zolang bij GTST is gebleven.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 02:51 schreef Frey het volgende:
Ongezouten mening over Wilbert Gieske / Robert Alberts
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 12:19 schreef Orginial het volgende:
[..]
want dat dipje van 2000 - 2004 ofzo
Hij ging weg, dat kan ik niet ontkennen, dat heb ik zelf eerder ook zo beschreven, maar ik kan niks over sigaren opmaken....quote:
De hele familie Alberts zat in die periode in een dip volgens mij, dat is de periode nadat Julian en Kim vertrokken, Robert en Laura uit elkaar ging door Philip van Alphen, Jefs gezinsituatie veranderde, het interieur van Laura's huis veranderde en het prachtigste kantoor ter wereld AA&F werd ingeruild voor die muffe garage.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 12:19 schreef Orginial het volgende:
[..]
En zo hoort het, want dat dipje van 2000 - 2004 ofzo, is hem vergeven.![]()
\V/alerie was altijd wel een leuke rol, Maar nu is het nog beter gewordenquote:Op zaterdag 12 februari 2005 13:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
De hele familie Alberts zat in die periode in een dip volgens mij, dat is de periode nadat Julian en Kim vertrokken, Robert en Laura uit elkaar ging door Philip van Alphen, Jefs gezinsituatie veranderde, het interieur van Laura's huis veranderde en het prachtigste kantoor ter wereld AA&F werd ingeruild voor die muffe garage.
Nu is het ineens allemaal een stuk leuker, Jef wordt ten minste in zijn waarde gelaten, Barbara is minder een opgefokte truttebol, Valerie is nu ze ineens evil goes een stuk leuker.
Eigenlijk vond ik Valerie hiervoor de grootste zeiksnol allertijd op de voet gevolgd door Barbara.
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 13:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
De hele familie Alberts zat in die periode in een dip volgens mij, dat is de periode nadat Julian en Kim vertrokken, Robert en Laura uit elkaar ging door Philip van Alphen, Jefs gezinsituatie veranderde, het interieur van Laura's huis veranderde en het prachtigste kantoor ter wereld AA&F werd ingeruild voor die muffe garage.
Nu is het ineens allemaal een stuk leuker, Jef wordt ten minste in zijn waarde gelaten, Barbara is minder een opgefokte truttebol, Valerie is nu ze ineens evil goes een stuk leuker.
Eigenlijk vond ik Valerie hiervoor de grootste zeiksnol allertijd op de voet gevolgd door Barbara.
kan iemand mij vertellen hoe het ook al weer zat met dat pistool van tony>? waarom is ze dat aan het opgraven??quote:
Toen Yasmin kreeg te horen dat Tony zelfmoord had gepleegd, wou ze Ludo straffen en pakte een pistool en zat ergens in de bosjes voor Ludo`s huis, maar ze kon niet schieten want ze is geen moordenaar. Ze heeft dat pistool toen in het graf van Tony gelegd. Isabella wil het pistool gebruiken om Martine te vermoorden, ze kan geen pistool kopen en toen kreeg ze een flashback over alle problemen van Martine,haar en Yasmin en toen hoorde ze ook dat Yasmin`s pistool in het graf van Tony lag, en ging dit opgraven.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 17:05 schreef Mr.Luigi het volgende:
[..]
kan iemand mij vertellen hoe het ook al weer zat met dat pistool van tony>? waarom is ze dat aan het opgraven??
ook met Yolante tochquote:Op zaterdag 12 februari 2005 20:58 schreef Orginial het volgende:
Intervieuw in Break Out met Everson Jackson Hooi inclusief poster.![]()
Dat is echt een bitch.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 21:10 schreef Woelli het volgende:
[..]
ook met Yolante toch
Maar die hoort hier niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |