Frey heeft altijd gelijk.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 02:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hmmm als Frey het ook zegt is het nog weleens het heroverwegen waard, kun je die scene wat gedetailleerder beschrijven Frey?
Hij schrijft de brief, legt die op tafel en loopt naar buitenquote:Op zaterdag 12 februari 2005 02:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hmmm als Frey het ook zegt is het nog weleens het heroverwegen waard, kun je die scene wat gedetailleerder beschrijven Frey?
doe dat! ik heb geen zin om al mijn videotjes af te gaan speurenquote:Op zaterdag 12 februari 2005 02:31 schreef Frey het volgende:
[..]
Hij schrijft de brief, legt die op tafel en loopt naar buiten![]()
Ik zal eens kijken op de cd-rom.
Sigarenscene.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 02:37 schreef Frey het volgende:
[afbeelding]
Dat is alles wat er op staat, hij ging dus gewoon weg.
Wilbert Gieske: Erg goede acteur, die er vijftien jaar inzit maar regelmatig is weggeweest. Ik vind het goed dat GTST hem de ruimte geeft voor andere dingen buiten GTST, ik denk dat hij daarom zolang bij GTST is gebleven.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 02:51 schreef Frey het volgende:
Ongezouten mening over Wilbert Gieske / Robert Alberts
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 12:19 schreef Orginial het volgende:
[..]
want dat dipje van 2000 - 2004 ofzo
Hij ging weg, dat kan ik niet ontkennen, dat heb ik zelf eerder ook zo beschreven, maar ik kan niks over sigaren opmaken....quote:
De hele familie Alberts zat in die periode in een dip volgens mij, dat is de periode nadat Julian en Kim vertrokken, Robert en Laura uit elkaar ging door Philip van Alphen, Jefs gezinsituatie veranderde, het interieur van Laura's huis veranderde en het prachtigste kantoor ter wereld AA&F werd ingeruild voor die muffe garage.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 12:19 schreef Orginial het volgende:
[..]
En zo hoort het, want dat dipje van 2000 - 2004 ofzo, is hem vergeven.![]()
\V/alerie was altijd wel een leuke rol, Maar nu is het nog beter gewordenquote:Op zaterdag 12 februari 2005 13:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
De hele familie Alberts zat in die periode in een dip volgens mij, dat is de periode nadat Julian en Kim vertrokken, Robert en Laura uit elkaar ging door Philip van Alphen, Jefs gezinsituatie veranderde, het interieur van Laura's huis veranderde en het prachtigste kantoor ter wereld AA&F werd ingeruild voor die muffe garage.
Nu is het ineens allemaal een stuk leuker, Jef wordt ten minste in zijn waarde gelaten, Barbara is minder een opgefokte truttebol, Valerie is nu ze ineens evil goes een stuk leuker.
Eigenlijk vond ik Valerie hiervoor de grootste zeiksnol allertijd op de voet gevolgd door Barbara.
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 13:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
De hele familie Alberts zat in die periode in een dip volgens mij, dat is de periode nadat Julian en Kim vertrokken, Robert en Laura uit elkaar ging door Philip van Alphen, Jefs gezinsituatie veranderde, het interieur van Laura's huis veranderde en het prachtigste kantoor ter wereld AA&F werd ingeruild voor die muffe garage.
Nu is het ineens allemaal een stuk leuker, Jef wordt ten minste in zijn waarde gelaten, Barbara is minder een opgefokte truttebol, Valerie is nu ze ineens evil goes een stuk leuker.
Eigenlijk vond ik Valerie hiervoor de grootste zeiksnol allertijd op de voet gevolgd door Barbara.
kan iemand mij vertellen hoe het ook al weer zat met dat pistool van tony>? waarom is ze dat aan het opgraven??quote:
Toen Yasmin kreeg te horen dat Tony zelfmoord had gepleegd, wou ze Ludo straffen en pakte een pistool en zat ergens in de bosjes voor Ludo`s huis, maar ze kon niet schieten want ze is geen moordenaar. Ze heeft dat pistool toen in het graf van Tony gelegd. Isabella wil het pistool gebruiken om Martine te vermoorden, ze kan geen pistool kopen en toen kreeg ze een flashback over alle problemen van Martine,haar en Yasmin en toen hoorde ze ook dat Yasmin`s pistool in het graf van Tony lag, en ging dit opgraven.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 17:05 schreef Mr.Luigi het volgende:
[..]
kan iemand mij vertellen hoe het ook al weer zat met dat pistool van tony>? waarom is ze dat aan het opgraven??
ook met Yolante tochquote:Op zaterdag 12 februari 2005 20:58 schreef Orginial het volgende:
Intervieuw in Break Out met Everson Jackson Hooi inclusief poster.![]()
Dat is echt een bitch.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 21:10 schreef Woelli het volgende:
[..]
ook met Yolante toch
Maar die hoort hier niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |