Ik ben het met het eerste eens. Net even gekeken, hij heeft vandaag drie baggertopics geopend, die we alledrie open hebben gelaten, terwijl we andere bagger sloten. Dus daar kunnen we wat aan doen. Echter denk ik dat Conflict niet de de oorzaak is, ik geloof zeer zeker dat de nieuwe lichting baggeraars een hoop verzieken door ook in andere topics te gaan kutten. Een strenger toezicht daarop zal wat dat betreft beter zijn. Point taken.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Conflict wordt teveel gedoogd.
Hij maakt heus wel eens leuke grappen. Maar om daar nou special een nieuw topic voor te openen dat meteen vol wordt gebaggerd door anderen, is toch teveel van het goede.
En jullie hebben volgens mij al een soort van regel met hem dat hij maar 1 topic mag openen per keer, maar daar houdt hij zich volgens mij ook niet aan.
En tuurlijk, het hoeven allemaal geen potentiële TTT's of Croupouqueske topics te zijn, maar een beetje niveau zal wel fijn zijn.
En als je tegenwoordig boven in de Active Topics-lijst van Onzin kijkt, zie je daar allemaal reeksen en slowchat-topics.!
Ik ben het hier helemaal mee eens!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik stel TO-bans voor. Zou wel handig zijn bij bepaalde 'users'. Een TO-ban voor een maand in ONZ ofzo en dan kijken hoe het daarna gaat.
[..]
's Nachts ben ik hier niet te vinden, maar ik bedoel ook dat lopende topics worden omgezet in slowchat. Wanneer 2 baggerkneusjes elkaar in een topic tegenkomen (hoe mooi het topic ook is) wordt het al snel verneukt en zijn de rapen gaar.
[..]
De al bestaande reeksen. Zie mijn vorige reactie. Ze staan altijd bovenaan in ONZ terwijl de wat leuker topics ergens in het midden bungelen.
wuahahah roept iemand met een usernummer net onder de 100000quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:39 schreef muurjunky het volgende:
[..]
Ik ben het hier helemaal mee eens!
alleen..... Werden er niet al topic open bans uitgedeeld. Ik kan me een tijd herrineren dat er med bericht stond dat die zouden worden uitgedeeld, zijn ze daar nu vanaf geweken ofzo?
In punt 2 moet ik je ook gelijk geven. Vaak zijn er nachtelijke slowchatters die elkaar 's middags in een topic tegenkomen en dan het topic verneuken.![]()
Het lijkt alsof de meeste users met het usernummer boven de 100.000 helemaal geen creatievitiet hebben, of helemaal geen inspiratie
True, er zijn een hoop nieuwe baggeraars bij die ONZ verzieken.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ben het met het eerste eens. Net even gekeken, hij heeft vandaag drie baggertopics geopend, die we alledrie open hebben gelaten, terwijl we andere bagger sloten. Dus daar kunnen we wat aan doen. Echter denk ik dat Conflict niet de de oorzaak is, ik geloof zeer zeker dat de nieuwe lichting baggeraars een hoop verzieken door ook in andere topics te gaan kutten. Een strenger toezicht daarop zal wat dat betreft beter zijn. Point taken.
Voor de rest kan ik niet echt met je mee gaan. De reeksen die er nu zijn, hebben hun bestaansrecht wel bewezen.
Slowchat, een logisch gevolg van de reeksen, zolang dat binnen die reeksen blijft, is er imo niks aan de hand. Er moet ook ruimte blijven om een béétje te slowchatten.
Dat wordt ook van alle kanten geprobeerd hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:40 schreef demediadoodt het volgende:
In plaats van te zeuren dat het zo kut is, zou je ook een leuk topic kunnen openen [afbeelding]
Of niet, kan ook, mij maakt het niets uit eigenlijk.
TO bans worden nog wel eens uitgedeeld. Al komen afkoel bans en normale bans vaker voor.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:39 schreef muurjunky het volgende:
[..]
Ik ben het hier helemaal mee eens!
alleen..... Werden er niet al topic open bans uitgedeeld. Ik kan me een tijd herrineren dat er med bericht stond dat die zouden worden uitgedeeld, zijn ze daar nu vanaf geweken ofzo?
In punt 2 moet ik je ook gelijk geven. Vaak zijn er nachtelijke slowchatters die elkaar 's middags in een topic tegenkomen en dan het topic verneuken.![]()
Het lijkt alsof de meeste users met het usernummer boven de 100.000 helemaal geen creatievitiet hebben, of helemaal geen inspiratie
Ik vind dat Conflict een beetje overdrijft en misbruikt maakt van zijn 'privilege', ja. En dat hele punt staat wat mij betreft ook ter discussie, we hebben het er onderling alleen nog niet over gehad. Ik weet niet wat de anderen daar van denken. Wie weet praat ik nu wat voor mijn beurt, maar dat boeit me niet echt.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Conflict wordt teveel gedoogd.
Hij maakt heus wel eens leuke grappen. Maar om daar nou special een nieuw topic voor te openen dat meteen vol wordt gebaggerd door anderen, is toch teveel van het goede.
En jullie hebben volgens mij al een soort van regel met hem dat hij maar 1 topic mag openen per keer, maar daar houdt hij zich volgens mij ook niet aan.
Daar moet je users voor hebben die daartoe in staat zijn, en daar zijn er op dit moment maar weinig van. Vind ik dan. Beter gezegd; ze laten het niet zien.quote:En tuurlijk, het hoeven allemaal geen potentiële TTT's of Croupouqueske topics te zijn, maar een beetje niveau zal wel fijn zijn.
Dat is al zo oud als de baard van Methusalem. En die heeft een hele oude baard, geloof mij maar. Die topics horen inmiddels bij ONZ, en daarnaast is slowchat niet eens zo'n probleem. De nachtslowchat gaat trouwens heel langzaam dood, voorspel ik. Of misschien is dat een stiekeme hoop.quote:En als je tegenwoordig boven in de Active Topics-lijst van Onzin kijkt, zie je daar allemaal reeksen en slowchat-topics.!
Ik zeg niet dat het goede topics waren, alleen dat was uit mijn bagger tijd en daarbij heb ik heel weinig topcis geopentquote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:43 schreef tommy4487 het volgende:
http://forum.fok.nl//fok/search_lite?q=&member=muurjunky&order=relevance
nee dit waren geweldige topics
en dan wel op andere users zeuren terwijl het bij jou geen haar beter is schaam jequote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:47 schreef muurjunky het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het goede topics waren, alleen dat was uit mijn bagger tijd en daarbij heb ik heel weinig topcis geopent
niet mee eens mijn filmnamen topic is TTT dus das niet waarquote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:39 schreef muurjunky het volgende:
[..]
quote:
quote:Geregistreerd op: woensdag 16 juni 2004 @ 22:07
quote:heb ik heel weinig topcis geopent
wat zit jij te burner2000-enquote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:31 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Alsof jij geen baggertijd gekend hebt
Waardoor mensen automatisch weer te lam worden om leuke topics te openen, etc, etc, etc, etc.quote:Op zondag 6 februari 2005 13:54 schreef BrauN het volgende:
Al moet ik overigens wel zeggen dat er soms nog best toffe topics worden geopend, maar vaak niet tot hun recht komen omdat men nog te lam is om leuk mee te doen.
Maar dan haal je in een brute klap hét podium voor intellectuelen zoals jij weg, waar moet je je dán profileren?quote:Op zondag 6 februari 2005 13:58 schreef kikoooooo het volgende:
Gooi maar een slot op heel onz dan
quote:Op zondag 6 februari 2005 14:02 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Maar dan haal je in een brute klap hét podium voor intellectuelen zoals jij weg, waar moet je je dán profileren?
Dan ga ik wel weer gezellig terug naar de klaagbaakquote:Op zondag 6 februari 2005 14:02 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Maar dan haal je in een brute klap hét podium voor intellectuelen zoals jij weg, waar moet je je dán profileren?
jogy is van voor jouw tijd.quote:Op zondag 6 februari 2005 17:15 schreef demediadoodt het volgende:
Ik vind dat jogy terug moet komen. Nu dus. Is'ie er al?
jogy niet.quote:Op zondag 6 februari 2005 17:59 schreef demediadoodt het volgende:
Tijd is relatief.
Deze was geen geheim.quote:Op zondag 6 februari 2005 18:56 schreef FlyingFox het volgende:
Jammer, het had zo'n olijk speculatietopic kunnen worden.
Hij is nog nooit op foto vastgelegd, hij is alle mensen te slim af.quote:Op zondag 6 februari 2005 19:35 schreef demediadoodt het volgende:
Croupouque heb jij toevallig ook een foto van een Zuid-Indonesische boombaviaan?
Heeft je hond altijd een geel/paars/blauw/groen-knipperend stukje karton aan zijn reet geplakt zitten?quote:Op maandag 7 februari 2005 00:06 schreef demediadoodt het volgende:
Sorry van het baggertopic, het was niet de bedoeling dat ik ook echt op 'invoeren' zou klikken, maar mijn hond ging op enter staan, perongeluk neem ik aan, tenminste, normaal baggert'ie nooit!
quote:Op maandag 7 februari 2005 00:09 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Heeft je hond altijd een geel/paars/blauw/groen-knipperend stukje karton aan zijn reet geplakt zitten?
quote:Op maandag 7 februari 2005 00:09 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Heeft je hond altijd een geel/paars/blauw/groen-knipperend stukje karton aan zijn reet geplakt zitten?
Dat zeg je anders nooit...quote:Op maandag 7 februari 2005 13:48 schreef Conflict het volgende:
Dirkh is lief!
Dat vind ik ook. En hij is vet liefquote:Op maandag 7 februari 2005 14:51 schreef PapaFokker het volgende:
Ik wil even zeggen dat ik vind dat DirkH zich ontwikkelt heeft tot een geweldige moderatorIn het begin was hij nogal slotjeshappy in navolging van de moderators in die tijd! Maar nu is ie gewoon de beste ONZ-mod van de laatste 3 jaar.
Ik vond het hilarisch, maar JP's wil is wet.quote:Op maandag 7 februari 2005 20:21 schreef demediadoodt het volgende:
Kom op! Een paling met hoogtevrees! Dat is toch grappig!
is er geen kotsende smiley op fok?quote:Op maandag 7 februari 2005 14:51 schreef PapaFokker het volgende:
Ik wil even zeggen dat ik vind dat DirkH zich ontwikkelt heeft tot een geweldige moderatorIn het begin was hij nogal slotjeshappy in navolging van de moderators in die tijd! Maar nu is ie gewoon de beste ONZ-mod van de laatste 3 jaar.
quote:Op maandag 7 februari 2005 20:28 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
is er geen kotsende smiley op fok?
Hee, als je alsnog de foto's hebt dan gooi ik het topic wel weer open.quote:Op maandag 7 februari 2005 20:31 schreef Stali. het volgende:
Croupouque.... het ging notabene over seks met de gordijnen open weet je wel? En niet van de slaapkamer he? Nee, de gordijnen van de huiskamer ja!!!
GRMBL.... bij ons ziet dat niemand. .!
Ik heb het lekker gezien!quote:Op maandag 7 februari 2005 20:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
[ Bericht 8% gewijzigd door Dirkh op 07-02-2005 20:34 (ja, verkeerde plaatje) ]
En dan doe ik meteen de Dukes of Hazard-fantasie van ons Dirkhje...quote:Op maandag 7 februari 2005 20:35 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Hee, als je alsnog de foto's hebt dan gooi ik het topic wel weer open.
quote:
Denk es na voordat je iets postquote:Op maandag 7 februari 2005 14:51 schreef PapaFokker het volgende:
Een topic, een plaatje, een naam, een ... verder niks. Dat noemen we gewoon bagger.quote:Op maandag 7 februari 2005 22:24 schreef Falco het volgende:
Dirkh doe eens normaal verdomme.
De volgende keer zal ik de OP iets uitgebreider maken, maar waarom moet een normaal ONZ-topic (ontroerende taferelen) op slot?
BAGGER WAS HET NIETS ANDERS DAN BAGGER BAGGER BAGGER!! BAGGER ZEG IK JE!quote:Op maandag 7 februari 2005 22:24 schreef Falco het volgende:
Dirkh doe eens normaal verdomme.
De volgende keer zal ik de OP iets uitgebreider maken, maar waarom moet een normaal ONZ-topic (ontroerende taferelen) op slot?
jullie haten ons he?quote:Op maandag 7 februari 2005 22:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Een topic, een plaatje, een naam, een ... verder niks. Dat noemen we gewoon bagger.
Er zijn voldoende topics waar je dat kwijt kan, er is al voldoende bagger open.
Kuttopic, slotjequote:Op maandag 7 februari 2005 22:51 schreef HTT-Thalan het volgende:
Is dit het baggertopic voor vanavond?
pleur um dan ook in R & Pquote:Op maandag 7 februari 2005 22:58 schreef Falco het volgende:
Een topic hoeft niet eens grappig te zijn, het mag ook best ontroerend zijn! Maar goed ik ben er wel weer overheen hoor
.
Ja, daar ben ik het mee eens. Kijk maar naar het Dukes topic.quote:Op maandag 7 februari 2005 22:51 schreef Falco het volgende:
Dirkh: topics hoeven niet ellenlange zemelverhalen bevatten. Kort maar krachtig, kan ook peppi zijn.
Aaaah wat een zelfreflectie, niet te weinig ookquote:Op maandag 7 februari 2005 23:07 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik het mee eens. Kijk maar naar het Dukes topic.
Wel moeten we voorkomen dat er teveel achter elkaar van dit soort topics komen. Voordat je het weet staat half onzin daar mee vol.
Kwestie van proberen er een beetje evenwicht in houden. Niks persoonlijks, maar gewoon kijken hoe je onzin leuk en toegankelijk kan houden.
En daar zal ik best wel eens in falen.
Overdijven is vak en jij mag raden wat mijn professie is.quote:Op maandag 7 februari 2005 23:10 schreef Falco het volgende:
[..]
Aaaah wat een zelfreflectie, niet te weinig ook. Toch blijf ik erbij dat je overdrijft.
Je bent badmeester?quote:Op maandag 7 februari 2005 23:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Overdrijven is vak en jij mag raden wat mijn professie is.
Nu snap ik alles, je word beter behandeld, de crew wijdt een subtitel van feedback aan je, toch wel lief van ze hequote:
Was dat niet iets met leer? Zo'n avondbaantje toch? Met verkleedpartijen als ik me goed herinner en veel eeehhh kunstzinnige houdingen.quote:Op maandag 7 februari 2005 23:12 schreef Dirkh het volgende:
Overdijven is vak en jij mag raden wat mijn professie is.
Genieën worden pas ontdekt na hun dood.quote:Op woensdag 9 februari 2005 14:51 schreef Dirkh het volgende:
Leuk was die hè? Vond ik zelf ook.
Te bedenken dat ik onlangs een hardstikke leuk column had geschreven en die gesubmit had en die gewoon niet is geplaatst. Nou ja. Terwijl die toch minstens net zo grappig was.
OOhh...eehhh...dan wacht ik rustig af.quote:Op woensdag 9 februari 2005 15:03 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Genieën worden pas ontdekt na hun dood.![]()
wat staat er toch een gruwelijke spelfout in dat overigens hilarische stukjequote:Op woensdag 9 februari 2005 14:51 schreef Dirkh het volgende:
Leuk was die hè? Vond ik zelf ook.
Te bedenken dat ik onlangs een hardstikke leuk column had geschreven en die gesubmit had en die gewoon niet is geplaatst. Nou ja. Terwijl die toch minstens net zo grappig was.
Dat is Dirkh hè.quote:Op woensdag 9 februari 2005 21:19 schreef Janetje het volgende:
[..]
wat staat er toch een gruwelijke spelfout in dat overigens hilarische stukje
--dit stukje dan he:
Huwelijksbootje
In het door jou gequote stukje staan er ook wat. Of zoals Napoleon zei: "Euthanasie is een remedie voor dyslexie"quote:Op woensdag 9 februari 2005 21:19 schreef Janetje het volgende:
[..]
wat staat er toch een gruwelijke spelfout in dat overigens hilarische stukje
--dit stukje dan he:
Huwelijksbootje
Doe mij maar een wortel, een aubergine en neem zelf ook wat.quote:
Niet lagge! Speling is niet bellangerijk volgens dirrukuhHhHh! Sowlang je maar snapd wat ur staat, doe is niet zow ouderwets manquote:
Ja maar uid een Egnels ooneedrzk blkijt dat de vrgldooe van letters bneinn een worod nwkiljeuas een rol selept voor de leriesbaeahdquote:Op donderdag 10 februari 2005 20:36 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Niet lagge! Speling is niet bellangerijk volgens dirrukuhHhHh! Sowlang je maar snapd wat ur staat, doe is niet zow ouderwets man
Sie ju wel, so meoilijk is dad neit.quote:Op donderdag 10 februari 2005 20:36 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Niet lagge! Speling is niet bellangerijk volgens dirrukuhHhHh! Sowlang je maar snapd wat ur staat, doe is niet zow ouderwets man
Zalnog de eretse en ltastae ltteer van het worod maar op de jiutse pelk satat.quote:Op donderdag 10 februari 2005 20:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja maar uid een Egnels ooneedrzk blkijt dat de vrgldooe van letters bneinn een worod nwkiljeuas een rol selept voor de leriesbaeahd
Spraakwater in optima forma.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hallo. De SC-tsunami neet grotuesque vormen aan.
stel je niet aanquote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 01:16 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Nieuwe mods. Díe moeten ze aanstellen.
Ze zijn weer dichtquote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ga zo door en ik pletter alles dicht en is het voorgoed afgelopen.quote:
Ik vind dit een leuker topicquote:Op vrijdag 11 februari 2005 02:11 schreef Tiemie het volgende:
Niets mis met slowchat hoor, maar waarom moet er per sé een [sc] tagje bij? dat heeft iedere mongeaul die het topic opent wel door hoor.
....
hier verder?![]()
Please do!!!quote:Op vrijdag 11 februari 2005 02:11 schreef yvonne het volgende:
Ga zo door en ik pletter alles dicht en is het voorgoed afgelopen.
Dude, for you, this is a big NO NO!quote:Op vrijdag 11 februari 2005 08:52 schreef HTT-Thalan het volgende:
Ja hoi, doe mij een dubbele whopper mét kaas, zonder tomaat, een king friet en een large cola light voor lijn alstublieft.
Ow, wacht
Kut, daar was ie, ik was hem al kwijtquote:Op vrijdag 11 februari 2005 08:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dude, for you, this is a big NO NO!
[afbeelding]
Goed idee, kunnen we eindelijk iets nuttigs gaan doenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 02:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ga zo door en ik pletter alles dicht en is het voorgoed afgelopen.
Conflit heeft altijd wel een pallet met red-bull op voorraad. Hij wil je vast wel helpen door je een paar blikjes te komen brengen in zijn bus.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:32 schreef HTT-Thalan het volgende:
Dirkh, mijn Red bull was kwijt, en nu heb ik al plaatsvervangende oppepper anderhalve liter cola van de BK op. Ik ben nu hyperactief en weet me geen raad met al die energie, ik peins erover om een baggertopic te openen.
Dit is allemaal jouw schuldWat moet ik nu?
NIET NIET NIETquote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Conflit heeft altijd wel een pallet met red-bull op voorraad. Hij wil je vast wel helpen door je een paar blikjes te komen brengen in zijn bus.
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:47 schreef Conflict het volgende:
[..]
NIET NIET NIET![]()
![]()
![]()
Lul kut, kutlul, poepchinees
Altijd moet je mij erbij halen, ja Conflict dit en dat
Pas maar op, straks krijg je HTT en mij tegelijk op bezoek en reken maar klein vervelend mannetje, twee gasten met ADHD overleef je niet!![]()
![]()
Ik kreeg even een mental image a la daffy en donald duck met de piano scene in de film van roger rabbitquote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:50 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Dan gaan we de hele tijd door zijn kamer springen en en en en zijn haar door de war gooien en en en de hele tijd al zijn cola opdrinken en en en we zappen elke 2 seconden zijn tv naar een ander kanaal en en en we gaan pingpongen op de salontafel met overrijpe sinaasappels enzo
Als jij een topic bagger vindt, dan blijf je er toch lekker uit. Als de rest het ook niks vindt dan zakt het topic vanzelf. Maar ja, het topic was al lekker aan het zakken en jij schopt het na 28 minuten gewoon een keer omhoog en gaat vervolgens hier lopen mekkeren.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 19:51 schreef B4CO het volgende:
de eneco zusjes
waarom opent die vogeltjesdans zoveel bagger topics?
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 20:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als jij een topic bagger vindt, dan blijf je er toch lekker uit. Als de rest het ook niks vindt dan zakt het topic vanzelf. Maar ja, het topic was al lekker aan het zakken en jij schopt het na 28 minuten gewoon een keer omhoog en gaat vervolgens hier lopen mekkeren.
Boehoehoe.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 23:06 schreef Renmaestro het volgende:
Waarom huilt iedereen zo om ONZ de laatste tijd?
* Bosbeetle troost Tokay !quote:
Doe hier net alsof het 16 mei is ! * Bosbeetle waant zich in 16 meiquote:Op vrijdag 11 februari 2005 23:17 schreef Tokay het volgende:
*tranen droogt
Dank u bietel
Ik ga nu met mijn lantaarntje op zoek naar een leuk ONZ-topic.
Dat laatste. Was niet zo bedoeld iig.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 23:41 schreef Lu_uK het volgende:
nou nou dirkh dan hoe je niet zo op mij af te reageren, IK heb dat topic 'SLOWCHAT' niet geopend..
of moet ik het niet zo hard opvatten
excuses is meervoud dus excuses worden aanvaardquote:Op vrijdag 11 februari 2005 23:44 schreef Lu_uK het volgende:
oke je nederige excuses wordt aanvaart
Neh. Een teamleider heeft pupillen die luisteren.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 23:48 schreef Lu_uK het volgende:
hey dirkh voel je je nooit een team-leider op voetbal kamp?
al dat gerotzooi hier!
hahaha auw! ik scheur mijn mondhoeken johquote:Op vrijdag 11 februari 2005 23:51 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Neh. Een teamleider heeft pupillen die luisteren.
Hier ben ik gewoon het lulletje dat door iedereen wordt uitgelachen. Maar dat vind ik juist lekker, dus ik ben dan ook liever geen teamleider.
lul waar ben je mee bezig? alsof dirkh die opentquote:Op zaterdag 12 februari 2005 00:09 schreef Lu_uK het volgende:
hey dirkh waar is de slowchat van na 12en?
he peniskoker,quote:Op zaterdag 12 februari 2005 00:11 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
lul waar ben je mee bezig? als dirkh die opent
mooi, dit wordt ingelijstquote:Op vrijdag 11 februari 2005 23:51 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Neh. Een teamleider heeft pupillen die luisteren.
Hier ben ik gewoon het lulletje dat door iedereen wordt uitgelachen. Maar dat vind ik juist lekker, dus ik ben dan ook liever geen teamleider.
Hej DPquote:
Voel je je nu lekkerder? fijn, ben blij dat ik je hierbij kon helpen om je hart te luchten!quote:Op vrijdag 11 februari 2005 20:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als jij een topic bagger vindt, dan blijf je er toch lekker uit. Als de rest het ook niks vindt dan zakt het topic vanzelf. Maar ja, het topic was al lekker aan het zakken en jij schopt het na 28 minuten gewoon een keer omhoog en gaat vervolgens hier lopen mekkeren.
Wat is er mis met mijn uitleg? Het topic was aan het zakken, jij kickt het na 28 minuten en post drie minuten later hier om te klagen over dat topic.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 01:04 schreef B4CO het volgende:
[..]
Voel je je nu lekkerder? fijn, ben blij dat ik je hierbij kon helpen om je hart te luchten!
Ik dacht dat feedback juist bedoeld was om ook over topics te klagen!?
Ben iig wel benieuwd waarom je dan andere bagger topics wel sluit, en waar Feedback wel voor bedoeld is?!
niet op fok, je moet de oorlog verklaren aan DirkHquote:
whehe, lekker laffertje van me!quote:Op zaterdag 12 februari 2005 01:41 schreef laffer het volgende:
[..]
niet op fok, je moet de oorlog verklaren aan DirkH![]()
Het is geen debiele reel, het is debiel als iemand zich er net aan houdt.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 08:24 schreef Conflict het volgende:
Vanaf 0.00 uur slowchat? Wat is dat voor een debiele regel
Moet je iedere avond 30 topics sluiten, wat maakt dat nou uit, een slowchattopic?
hee, misschien wordt het tijd dat jij eens wat minder achter je pc gaat zitten. Je begint je te gedragen als een of andere dictator man.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 10:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het is geen debiele regel, het is debiel als iemand zich er net aan houdt.
Okay.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 10:55 schreef Conflict het volgende:
[..]
hee, misschien wordt het tijd dat jij eens wat minder achter je pc gaat zitten. Je begint je te gedragen als een of andere dictator man.
Heb je toevallig iets tegen TTT'squote:Op zaterdag 12 februari 2005 01:09 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Niet alle bagger wordt gesloten, niet alle topics lopen uit tot een stormlooptopic of een TTT ()
Gast wie ben jij? heb ik ooit met jou gepraat? en vanwaar DP?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 00:33 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Hej DPIs het weer tijd om mensen tegen elkaar uit te spelen of blijf je vanavond aardig
![]()
Ik kreeg ook al boze mailtjes van DPquote:Op zaterdag 12 februari 2005 11:53 schreef Lu_uK het volgende:
Gast wie ben jij? heb ik ooit met jou gepraat? en vanwaar DP?![]()
Hmm, vreemd. Je vroeg dat gister ook al. En vorige week ook al.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 12:20 schreef Bupatih het volgende:
Waarom is Onzin zo kut de laatste tijd?
Ik kreeg gisteren geen antwoord (quote:Op zaterdag 12 februari 2005 12:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hmm, vreemd. Je vroeg dat gister ook al. En vorige week ook al.
Ik maak daar uit op, dat als jij on-line bent Onzin zo kut is. ( in jouw ogen dan)
Do the math.
Ik kan ook geen week met vakantie, zonder dat mensen meteen beginnen te klagen.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 12:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren geen antwoord ()
Maar Onzin is ook kut als ik niet online ben. [afbeelding]
VAC opent geen topics meer. Croupouque ook haast niet meer.
Waar gaat het heen met deze wereld?
En al die andere TTT'ers zijn ook verdacht stil.
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 14:17 schreef Pool het volgende:
[..]
Ik kan ook geen week met vakantie, zonder dat mensen meteen beginnen te klagen.![]()
Ja. Waar is VAC?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 12:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren geen antwoord ()
Maar Onzin is ook kut als ik niet online ben. [afbeelding]
VAC opent geen topics meer. Croupouque ook haast niet meer.
Waar gaat het heen met deze wereld?
En al die andere TTT'ers zijn ook verdacht stil.
Eensch is. (Niet in de minste plaats om mijn eigen, bescheiden, bijdragequote:Op zaterdag 12 februari 2005 18:55 schreef Bupatih het volgende:
Het terroristendebat
Zo kan het ook [afbeelding]
Ja, en? Ook dan geldt dat het topic op zijn minst toegankelijk moet zijn en tevens geen opsom topic.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 20:17 schreef BrauN het volgende:
Dirkh: "Mag ik hier roken?"
Waarom meteen op slot pleuren? Dit topic is gebaseerd op een lied van de WC Experience, "Maag ik hier rooke?", waarom geef je het niet effe de kans? Het wordt leuk als er meer FOK!kers komen die het nummer ook kennen en lekker meedoen.
Je bedoeld dat de mensen die Onzin verbaggerden, definitief oprotten? Goh, dat zou mooi zijn.quote:Maar ja, ONZ is tegenwoordig een communistisch bolwerk met een soort van alleenheersers.![]()
Stik er maar lekker in en ik hoop dat ONZ nog harder verrot.
Deze reactie wordt ondersteund door henkdevries, MADROX, humorl00s, NeKromaDiaN en demediadoodt. Ook knowall, niet te vergeten.
Jammer BrauN, maar dan moet je inderdaad maar optieven.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 20:17 schreef BrauN het volgende:
Maar ja, ONZ is tegenwoordig een communistisch bolwerk met een soort van alleenheersers.![]()
Stik er maar lekker in en ik hoop dat ONZ nog harder verrot.
Deze reactie wordt ondersteund door henkdevries, MADROX, humorl00s, NeKromaDiaN en demediadoodt. Ook knowall, niet te vergeten.
Ik wilde het net op slot gooien, maar toen kwam er een leuk meisje op msn. Dirk heeft gelijk.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 20:26 schreef BrauN het volgende:
Mag ik hier misschien even met Croupouque over praten, want ik twijfel aan jouw waarde en toerekeningsvatbaarheid.
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 20:31 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik wilde het net op slot gooien, maar toen kwam er een leuk meisje op msn. Dirk heeft gelijk.
Hey je bent er eindelijk misschien kan je nu mijn vraag beandwoorden!quote:Op zaterdag 12 februari 2005 00:33 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Hej DPIs het weer tijd om mensen tegen elkaar uit te spelen of blijf je vanavond aardig
![]()
Heb ik al gedaanquote:Op zaterdag 12 februari 2005 21:59 schreef Lu_uK het volgende:
Hey je bent er eindelijk misschien kan je nu mijn vraag beandwoorden!
Hey BrauN hoe heet jullie club?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 20:17 schreef BrauN het volgende:
-knip-
Wie is/was DP dan,quote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:01 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan
Maar je kwam/komt over als DP dus het was gerechtvaardigd![]()
![]()
Ok, en nuquote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:14 schreef Croupouque het volgende:
Misschien is het handig wanneer jullie elkaar toevoegen op MSN ofzo, dat is ook een stuk gezelliger.
Nee, dat lijkt me niet echt een goed plan.quote:Op zondag 13 februari 2005 20:42 schreef kanaiken het volgende:
Mag ik nog een centraal klaagtopic openen?
Iets in de trent van: Klaag hier als het forum weer eens down is?
en als ik het nou heeeeel heeeel lief vraag?quote:Op zondag 13 februari 2005 20:45 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me niet echt een goed plan.
Probeer eensquote:Op zondag 13 februari 2005 20:54 schreef kanaiken het volgende:
[..]
en als ik het nou heeeeel heeeel lief vraag?![]()
Lieve, ontzettend lieve Croupouquequote:
Nee !quote:Op zondag 13 februari 2005 21:25 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Lieve, ontzettend lieve Croupouque, mag ik alsjeblieft, über
sociale
goedemodererende
Croupouque
![]()
![]()
een centraal klaag topicje openen?
wat ben jij gemeenquote:
Omdat hij maar stom was.quote:Op zondag 13 februari 2005 21:34 schreef Conflict het volgende:
Croupouque waarom is mijn topic dicht?
En waarom reageer je zelf niet in topics maar sluit je ze alleen maar?
Een kenner!quote:Op zondag 13 februari 2005 21:56 schreef Ruis het volgende:
C, moet dat "Guybrush Threepwood, mighty pirate" voorstellen in je icoon of wat?
Nee, het was gewoon maansverduistering.quote:Op maandag 14 februari 2005 10:51 schreef Anguisy het volgende:
Zag ik nou een Tessje voorbij komen net?![]()
Ik was op vakantie..quote:Op maandag 14 februari 2005 10:51 schreef Anguisy het volgende:
Zag ik nou een Tessje voorbij komen net?![]()
Als Dirkh het even niet meer weet belt hij mij. Ik geef hem dan de opmerkingen door.quote:Op maandag 14 februari 2005 11:07 schreef Bupatih het volgende:
Hoi Tessje
Waarom is Dirkh steeds grappiger de laatste tijd?
Hij heeft onlangs mijn zelfhulpboek Humor in vijf eenvoudige stappen gekocht.quote:Op maandag 14 februari 2005 11:07 schreef Bupatih het volgende:
Hoi Tessje
Waarom is Dirkh steeds grappiger de laatste tijd?
Hij is nog niet begonnen met lezen?quote:Op maandag 14 februari 2005 11:12 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Hij heeft onlangs mijn zelfhulpboek Humor in vijf eenvoudige stappen gekocht.
Ah, dat is het dus.quote:Op maandag 14 februari 2005 11:10 schreef Tessje het volgende:
[..]
Als Dirkh het even niet meer weet belt hij mij. Ik geef hem dan de opmerkingen door.
Dat zal de voornaamste reden zijn.
Of zijn vrouw zit onder zijn naam te posten, dat kan ook
Daarom had hij laatst nieuwe schoenen gekochtquote:Op maandag 14 februari 2005 11:12 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Hij heeft onlangs mijn zelfhulpboek Humor in vijf eenvoudige stappen gekocht.
Die nieuwe instappers van hem?quote:Op maandag 14 februari 2005 11:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daarom had hij laatst nieuwe schoenen gekocht
quote:Op maandag 14 februari 2005 11:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daarom had hij laatst nieuwe schoenen gekocht
Hij neemt zijn vrouw zeker ook serieusquote:Op maandag 14 februari 2005 11:28 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]Hoofstuk 3: Overdrachtelijke bepalingen letterlijk nemen voor beginners
Dirkh die zijn vrouw serieus neemt is als de titanic die de ijsberg niet raaktequote:Op maandag 14 februari 2005 11:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hij neemt zijn vrouw zeker ook serieus![]()
![]()
Snap je hem? Nemen...vrouw...serieus??
De kracht van herhaling begrijpen ? Dat zei Dirkh zijn vrouw ook vannacht!quote:Op maandag 14 februari 2005 11:32 schreef Karboenkeltje het volgende:
Misschien, beste Bupatih, is het een goed idee als jij de hoofstukken 6 tot en met 23 (de kracht van herhaling) even doorneemt.
Ik denk dat dat Dirkh zijn vrouw vaker mist dan de titanic een ijsbergquote:Op maandag 14 februari 2005 11:33 schreef Tessje het volgende:
[..]
Dirkh die zijn vrouw serieus neemt is als de titanic die de ijsberg niet raakte
Hol es ja raus klaus, da kommt ja saus ausquote:Op maandag 14 februari 2005 11:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik denk dat dat Dirkh zijn vrouw vaker mist dan de titanic een ijsberg![]()
![]()
Dat zou die blauwe plekken rond haar navel dan wel weer verklaren.quote:Op maandag 14 februari 2005 11:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik denk dat dat Dirkh zijn vrouw vaker mist dan de titanic een ijsberg![]()
![]()
Daar kan zijn vrouw een puntje aan zuigenquote:Op maandag 14 februari 2005 11:41 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Dat zou die blauwe plekken rond haar navel dan wel weer verklaren.![]()
Waarom heeft Croupouque dat lijstje alleen aan jou gestuurd en niet meteen ook een kopietje aan Drekh?quote:Op maandag 14 februari 2005 11:10 schreef Tessje het volgende:
Als Dirkh het even niet meer weet belt hij mij. Ik geef hem dan de opmerkingen door.
Omdat Dirkh Croupouque niet genoeg betaald heeft.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 16:28 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Waarom heeft Croupouque dat lijstje alleen aan jou gestuurd en niet meteen ook een kopietje aan Drekh?
Ik woon niet in Lelystad, maar wel in de buurt. En ik ben een sukkel, ik drink alleen nog maar binnenskamer.quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:23 schreef laffer het volgende:
hoi dirk, woon je in buurt van lelystad?
ik ben woon daar niet echt, maar ik kom daar regelematig en dan gaan we ff zuipen in la acave.
als je echt in die buurt woont vind ik het best leuk om een keer af te spreken aldaar, gaan we ff een paar (of meer) biertjes pakken![]()
Jij zoekt weer een man-op-man-contact voor de zaterdagavond?quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:23 schreef laffer het volgende:
hoi dirk, woon je in buurt van lelystad?
ik ben woon daar niet echt, maar ik kom daar regelematig en dan gaan we ff zuipen in la acave.
als je echt in die buurt woont vind ik het best leuk om een keer af te spreken aldaar, gaan we ff een paar (of meer) biertjes pakken![]()
Pfff, en dan geef jij dat gewoon weg? Ik ga stichting Brein bellen!quote:Op dinsdag 15 februari 2005 16:43 schreef Tessje het volgende:
[..]
Omdat Dirkh Croupouque niet genoeg betaald heeft.
Jij mot helegaar niks!quote:Op woensdag 16 februari 2005 09:17 schreef Conflict het volgende:
Hee Knut je moet niet alle topics sluiten want dan moeten we weer allemaal nieuwe openen!
*Wijn terug in de kelder zet*quote:Op woensdag 16 februari 2005 01:12 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Pfff, en dan geef jij dat gewoon weg? Ik ga stichting Brein bellen!
quote:Op woensdag 16 februari 2005 09:39 schreef boebiedoe het volgende:
Tessje, wat begrijp je niet aan feedback Montignaccen.
Dat is de grappige versie van robertje en stiffmaster, uit een ver grijs verleden, en gezien jullie leeftijd wel gek dat jullie ze niet kennen.quote:Op woensdag 16 februari 2005 10:08 schreef Robertje het volgende:
War zijn Snip en Snap?
Ze zijn weg.....weird....en dat kan allemaal zomaar?quote:Op woensdag 16 februari 2005 10:08 schreef Robertje het volgende:
War zijn Snip en Snap?
Waar staat het dat wij ze niet kennen?????quote:Op woensdag 16 februari 2005 10:10 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Dat is de grappige versie van robertje en stiffmaster, uit een ver grijs verleden, en gezien jullie leeftijd wel gek dat jullie ze niet kennen.
Goed he....ben het al lang niet meer maar weet toch hoe het moet.quote:
Altijd het kind in jezelf blijven koesterenquote:Op woensdag 16 februari 2005 10:13 schreef Robertje het volgende:
[..]
Goed he....ben het al lang niet meer maar weet toch hoe het moet.![]()
Misschien omdat je nooit voorbij de basisschool hebt leren kijken vanwege je obsessie voor fora met jeugdige bezoekers.quote:Op woensdag 16 februari 2005 10:13 schreef Robertje het volgende:
[..]
Goed he....ben het al lang niet meer maar weet toch hoe het moet.![]()
Hoezo? Zoveel verschilt dat toch niet van je baan bij de gemeentelijke plantsoendienst?quote:Op woensdag 16 februari 2005 10:18 schreef Dirkh het volgende:Opbokken Robertje en Stiffmaster. Dat ge-etter wordt vervelend. Ik blijf niet achter jullie aan lopen om berichten te verwijderen.
Bokken?quote:Op woensdag 16 februari 2005 10:18 schreef Dirkh het volgende:Opbokken Robertje en Stiffmaster. Dat ge-etter wordt vervelend. Ik blijf niet achter jullie aan lopen om berichten te verwijderen.
Is dicht.quote:Op woensdag 16 februari 2005 10:20 schreef Robertje het volgende:
[..]
Bokken?
Maarre... Snip en Snap.... mag ie dicht. Belachelijk voor woorden
Dit berichtje mag je straks deleten Krikh.
Nog ff dit:quote:Op woensdag 16 februari 2005 10:19 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Hoezo? Zoveel verschilt dat toch niet van je baan bij de gemeentelijke plantsoendienst?
dank je welquote:
Zie je wel, je kan wel leuk zijnquote:Op woensdag 16 februari 2005 10:26 schreef HTT-Thalan het volgende:
Als snip niet snapt wat snap was
en snap snapt niet wie snip was
als snap snip snapt en snip snapt snap
doen snip en snap geen klap HOWJA!![]()
Stagneert, Boenkel, Stagneert.quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:40 schreef Karboenkeltje het volgende:
Zeg eens, zelfs het niveau van de feedbacktopic holt hard achteruit.
En we weten allemaal wat er gebeurt als je hard achteruit holt, nietwaar? Dan struikel je en kom je ten val.quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:40 schreef Karboenkeltje het volgende:
Zeg eens, zelfs het niveau van de feedbacktopic holt hard achteruit.
Mijn favoriete schrijverquote:Op donderdag 17 februari 2005 20:51 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En we weten allemaal wat er gebeurt als je hard achteruit holt, nietwaar? Dan struikel je en kom je ten val.
Als je het goed doet niet.quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:51 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En we weten allemaal wat er gebeurt als je hard achteruit holt, nietwaar? Dan struikel je en kom je ten val.
Dat vraag je in onzin feedback omdat...?quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:02 schreef Lu_uK het volgende:
heeft knowall een permban?
Ik had deze toevallig open staan en ik las een post van hem in een oud topic en ik neem niet aan dat hij het heeft verpest in R&P of F&F maar in ONZ.quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat vraag je in onzin feedback omdat...?
Verder weet ik het trouwens niet, ik dacht het wel. Maar dat zal vast wel in een med topic staan.
Als je dit ziet: http://forum.fok.nl//fok/search_lite?q=&member=knowall&order=relevancequote:Op donderdag 17 februari 2005 21:13 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
Ik had deze toevallig open staan en ik las een post van hem in een oud topic en ik neem niet aan dat hij het heeft verpest in R&P of F&F maar in ONZ.
Dus ik vroeg het even hier want een van de modjes van ONS zal zijn gedrag wel hebben doorgegevn
Zoals je ziet, is die met uitleg, gesloten. Het was bagger.quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:34 schreef kikoooooo het volgende:
Mijn rolmops, wat doe je?
Bedankt dirkh, ik ben wel even zoet met het lezen van zijn topics en TT. In tijden niet zo gelachenquote:Op donderdag 17 februari 2005 21:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als je dit ziet: http://forum.fok.nl//fok/search_lite?q=&member=knowall&order=relevance
En dan http://forum.fok.nl/user/history/103370 en dan http://forum.fok.nl/topic/614110/3/100#24237023 en een paar posts daaronder. Ik hoop je zo voldoende te hebben ingelicht.
Lees de sluitpost.quote:Op donderdag 17 februari 2005 23:28 schreef tommy4487 het volgende:
beste DirkH waarom is dit topic op slot?
lach hier om een kneus
die had ik gelezen maar wat is er bagger aan? het was gewoon een idioot liedje! en ik ken het verhaal van centraal topic enzo maar in dit topic kon je er je mening over gevenquote:
Don't push it, ik ben al lang blij als ze alleen haar modrechten kwijt raakt.quote:Op donderdag 17 februari 2005 23:58 schreef Ruis het volgende:
DirkH, kun je achter de schermen niet opteren voor een preventieve-achterlijke-helm-josti ban voor sommige huidige ONZ "users"?
Zo praat je niet over Yvonnequote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:00 schreef BrauN_vervanger het volgende:
[..]
Don't push it, ik ben al lang blij als ze alleen haar modrechten kwijt raakt. [afbeelding]
Jij schrijft het, ik denk het.quote:Op donderdag 17 februari 2005 23:58 schreef Ruis het volgende:
DirkH, kun je achter de schermen niet opteren voor een preventieve-achterlijke-helm-josti ban voor sommige huidige ONZ "users"?
Kankerzooi dirkh, ik kan er godverdomme niet tegen als je zomaar over crematies begint, de achterneef van mn oma buurjongen is overleden aan een crematie, ja?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:09 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij schrijft het, ik denk het.
Wat mij betreft is het wat dat betreft meteen ruimen en cremeren.
Of mag ik dat niet zeggen? Want er zijn vast ook wel mensen die wel eens een familielid hebben laten cremeren?
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:11 schreef Ruis het volgende:
[..]
Kankerzooi dirkh, ik kan er godverdomme niet tegen als je zomaar over crematies begint, de achterneef van mn oma buurjongen is overleden aan een crematie, ja?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |