Ik ben het met het eerste eens. Net even gekeken, hij heeft vandaag drie baggertopics geopend, die we alledrie open hebben gelaten, terwijl we andere bagger sloten. Dus daar kunnen we wat aan doen. Echter denk ik dat Conflict niet de de oorzaak is, ik geloof zeer zeker dat de nieuwe lichting baggeraars een hoop verzieken door ook in andere topics te gaan kutten. Een strenger toezicht daarop zal wat dat betreft beter zijn. Point taken.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Conflict wordt teveel gedoogd.
Hij maakt heus wel eens leuke grappen. Maar om daar nou special een nieuw topic voor te openen dat meteen vol wordt gebaggerd door anderen, is toch teveel van het goede.
En jullie hebben volgens mij al een soort van regel met hem dat hij maar 1 topic mag openen per keer, maar daar houdt hij zich volgens mij ook niet aan.
En tuurlijk, het hoeven allemaal geen potentiële TTT's of Croupouqueske topics te zijn, maar een beetje niveau zal wel fijn zijn.
En als je tegenwoordig boven in de Active Topics-lijst van Onzin kijkt, zie je daar allemaal reeksen en slowchat-topics.!
Ik ben het hier helemaal mee eens!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik stel TO-bans voor. Zou wel handig zijn bij bepaalde 'users'. Een TO-ban voor een maand in ONZ ofzo en dan kijken hoe het daarna gaat.
[..]
's Nachts ben ik hier niet te vinden, maar ik bedoel ook dat lopende topics worden omgezet in slowchat. Wanneer 2 baggerkneusjes elkaar in een topic tegenkomen (hoe mooi het topic ook is) wordt het al snel verneukt en zijn de rapen gaar.
[..]
De al bestaande reeksen. Zie mijn vorige reactie. Ze staan altijd bovenaan in ONZ terwijl de wat leuker topics ergens in het midden bungelen.
wuahahah roept iemand met een usernummer net onder de 100000quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:39 schreef muurjunky het volgende:
[..]
Ik ben het hier helemaal mee eens!
alleen..... Werden er niet al topic open bans uitgedeeld. Ik kan me een tijd herrineren dat er med bericht stond dat die zouden worden uitgedeeld, zijn ze daar nu vanaf geweken ofzo?
In punt 2 moet ik je ook gelijk geven. Vaak zijn er nachtelijke slowchatters die elkaar 's middags in een topic tegenkomen en dan het topic verneuken.![]()
Het lijkt alsof de meeste users met het usernummer boven de 100.000 helemaal geen creatievitiet hebben, of helemaal geen inspiratie
True, er zijn een hoop nieuwe baggeraars bij die ONZ verzieken.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ben het met het eerste eens. Net even gekeken, hij heeft vandaag drie baggertopics geopend, die we alledrie open hebben gelaten, terwijl we andere bagger sloten. Dus daar kunnen we wat aan doen. Echter denk ik dat Conflict niet de de oorzaak is, ik geloof zeer zeker dat de nieuwe lichting baggeraars een hoop verzieken door ook in andere topics te gaan kutten. Een strenger toezicht daarop zal wat dat betreft beter zijn. Point taken.
Voor de rest kan ik niet echt met je mee gaan. De reeksen die er nu zijn, hebben hun bestaansrecht wel bewezen.
Slowchat, een logisch gevolg van de reeksen, zolang dat binnen die reeksen blijft, is er imo niks aan de hand. Er moet ook ruimte blijven om een béétje te slowchatten.
Dat wordt ook van alle kanten geprobeerd hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:40 schreef demediadoodt het volgende:
In plaats van te zeuren dat het zo kut is, zou je ook een leuk topic kunnen openen [afbeelding]
Of niet, kan ook, mij maakt het niets uit eigenlijk.
TO bans worden nog wel eens uitgedeeld. Al komen afkoel bans en normale bans vaker voor.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:39 schreef muurjunky het volgende:
[..]
Ik ben het hier helemaal mee eens!
alleen..... Werden er niet al topic open bans uitgedeeld. Ik kan me een tijd herrineren dat er med bericht stond dat die zouden worden uitgedeeld, zijn ze daar nu vanaf geweken ofzo?
In punt 2 moet ik je ook gelijk geven. Vaak zijn er nachtelijke slowchatters die elkaar 's middags in een topic tegenkomen en dan het topic verneuken.![]()
Het lijkt alsof de meeste users met het usernummer boven de 100.000 helemaal geen creatievitiet hebben, of helemaal geen inspiratie
Ik vind dat Conflict een beetje overdrijft en misbruikt maakt van zijn 'privilege', ja. En dat hele punt staat wat mij betreft ook ter discussie, we hebben het er onderling alleen nog niet over gehad. Ik weet niet wat de anderen daar van denken. Wie weet praat ik nu wat voor mijn beurt, maar dat boeit me niet echt.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Conflict wordt teveel gedoogd.
Hij maakt heus wel eens leuke grappen. Maar om daar nou special een nieuw topic voor te openen dat meteen vol wordt gebaggerd door anderen, is toch teveel van het goede.
En jullie hebben volgens mij al een soort van regel met hem dat hij maar 1 topic mag openen per keer, maar daar houdt hij zich volgens mij ook niet aan.
Daar moet je users voor hebben die daartoe in staat zijn, en daar zijn er op dit moment maar weinig van. Vind ik dan. Beter gezegd; ze laten het niet zien.quote:En tuurlijk, het hoeven allemaal geen potentiële TTT's of Croupouqueske topics te zijn, maar een beetje niveau zal wel fijn zijn.
Dat is al zo oud als de baard van Methusalem. En die heeft een hele oude baard, geloof mij maar. Die topics horen inmiddels bij ONZ, en daarnaast is slowchat niet eens zo'n probleem. De nachtslowchat gaat trouwens heel langzaam dood, voorspel ik. Of misschien is dat een stiekeme hoop.quote:En als je tegenwoordig boven in de Active Topics-lijst van Onzin kijkt, zie je daar allemaal reeksen en slowchat-topics.!
Ik zeg niet dat het goede topics waren, alleen dat was uit mijn bagger tijd en daarbij heb ik heel weinig topcis geopentquote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:43 schreef tommy4487 het volgende:
http://forum.fok.nl//fok/search_lite?q=&member=muurjunky&order=relevance
nee dit waren geweldige topics
en dan wel op andere users zeuren terwijl het bij jou geen haar beter is schaam jequote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:47 schreef muurjunky het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het goede topics waren, alleen dat was uit mijn bagger tijd en daarbij heb ik heel weinig topcis geopent
niet mee eens mijn filmnamen topic is TTT dus das niet waarquote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:39 schreef muurjunky het volgende:
[..]
quote:
quote:Geregistreerd op: woensdag 16 juni 2004 @ 22:07
quote:heb ik heel weinig topcis geopent
wat zit jij te burner2000-enquote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:31 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Alsof jij geen baggertijd gekend hebt
Waardoor mensen automatisch weer te lam worden om leuke topics te openen, etc, etc, etc, etc.quote:Op zondag 6 februari 2005 13:54 schreef BrauN het volgende:
Al moet ik overigens wel zeggen dat er soms nog best toffe topics worden geopend, maar vaak niet tot hun recht komen omdat men nog te lam is om leuk mee te doen.
Maar dan haal je in een brute klap hét podium voor intellectuelen zoals jij weg, waar moet je je dán profileren?quote:Op zondag 6 februari 2005 13:58 schreef kikoooooo het volgende:
Gooi maar een slot op heel onz dan
quote:Op zondag 6 februari 2005 14:02 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Maar dan haal je in een brute klap hét podium voor intellectuelen zoals jij weg, waar moet je je dán profileren?
Dan ga ik wel weer gezellig terug naar de klaagbaakquote:Op zondag 6 februari 2005 14:02 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Maar dan haal je in een brute klap hét podium voor intellectuelen zoals jij weg, waar moet je je dán profileren?
jogy is van voor jouw tijd.quote:Op zondag 6 februari 2005 17:15 schreef demediadoodt het volgende:
Ik vind dat jogy terug moet komen. Nu dus. Is'ie er al?
jogy niet.quote:Op zondag 6 februari 2005 17:59 schreef demediadoodt het volgende:
Tijd is relatief.
Deze was geen geheim.quote:Op zondag 6 februari 2005 18:56 schreef FlyingFox het volgende:
Jammer, het had zo'n olijk speculatietopic kunnen worden.
Hij is nog nooit op foto vastgelegd, hij is alle mensen te slim af.quote:Op zondag 6 februari 2005 19:35 schreef demediadoodt het volgende:
Croupouque heb jij toevallig ook een foto van een Zuid-Indonesische boombaviaan?
Heeft je hond altijd een geel/paars/blauw/groen-knipperend stukje karton aan zijn reet geplakt zitten?quote:Op maandag 7 februari 2005 00:06 schreef demediadoodt het volgende:
Sorry van het baggertopic, het was niet de bedoeling dat ik ook echt op 'invoeren' zou klikken, maar mijn hond ging op enter staan, perongeluk neem ik aan, tenminste, normaal baggert'ie nooit!
quote:Op maandag 7 februari 2005 00:09 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Heeft je hond altijd een geel/paars/blauw/groen-knipperend stukje karton aan zijn reet geplakt zitten?
quote:Op maandag 7 februari 2005 00:09 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Heeft je hond altijd een geel/paars/blauw/groen-knipperend stukje karton aan zijn reet geplakt zitten?
Dat zeg je anders nooit...quote:Op maandag 7 februari 2005 13:48 schreef Conflict het volgende:
Dirkh is lief!
Dat vind ik ook. En hij is vet liefquote:Op maandag 7 februari 2005 14:51 schreef PapaFokker het volgende:
Ik wil even zeggen dat ik vind dat DirkH zich ontwikkelt heeft tot een geweldige moderatorIn het begin was hij nogal slotjeshappy in navolging van de moderators in die tijd! Maar nu is ie gewoon de beste ONZ-mod van de laatste 3 jaar.
Ik vond het hilarisch, maar JP's wil is wet.quote:Op maandag 7 februari 2005 20:21 schreef demediadoodt het volgende:
Kom op! Een paling met hoogtevrees! Dat is toch grappig!
is er geen kotsende smiley op fok?quote:Op maandag 7 februari 2005 14:51 schreef PapaFokker het volgende:
Ik wil even zeggen dat ik vind dat DirkH zich ontwikkelt heeft tot een geweldige moderatorIn het begin was hij nogal slotjeshappy in navolging van de moderators in die tijd! Maar nu is ie gewoon de beste ONZ-mod van de laatste 3 jaar.
quote:Op maandag 7 februari 2005 20:28 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
is er geen kotsende smiley op fok?
Hee, als je alsnog de foto's hebt dan gooi ik het topic wel weer open.quote:Op maandag 7 februari 2005 20:31 schreef Stali. het volgende:
Croupouque.... het ging notabene over seks met de gordijnen open weet je wel? En niet van de slaapkamer he? Nee, de gordijnen van de huiskamer ja!!!
GRMBL.... bij ons ziet dat niemand. .!
Ik heb het lekker gezien!quote:Op maandag 7 februari 2005 20:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
[ Bericht 8% gewijzigd door Dirkh op 07-02-2005 20:34 (ja, verkeerde plaatje) ]
En dan doe ik meteen de Dukes of Hazard-fantasie van ons Dirkhje...quote:Op maandag 7 februari 2005 20:35 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Hee, als je alsnog de foto's hebt dan gooi ik het topic wel weer open.
quote:
Denk es na voordat je iets postquote:Op maandag 7 februari 2005 14:51 schreef PapaFokker het volgende:
Een topic, een plaatje, een naam, een ... verder niks. Dat noemen we gewoon bagger.quote:Op maandag 7 februari 2005 22:24 schreef Falco het volgende:
Dirkh doe eens normaal verdomme.
De volgende keer zal ik de OP iets uitgebreider maken, maar waarom moet een normaal ONZ-topic (ontroerende taferelen) op slot?
BAGGER WAS HET NIETS ANDERS DAN BAGGER BAGGER BAGGER!! BAGGER ZEG IK JE!quote:Op maandag 7 februari 2005 22:24 schreef Falco het volgende:
Dirkh doe eens normaal verdomme.
De volgende keer zal ik de OP iets uitgebreider maken, maar waarom moet een normaal ONZ-topic (ontroerende taferelen) op slot?
jullie haten ons he?quote:Op maandag 7 februari 2005 22:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Een topic, een plaatje, een naam, een ... verder niks. Dat noemen we gewoon bagger.
Er zijn voldoende topics waar je dat kwijt kan, er is al voldoende bagger open.
Kuttopic, slotjequote:Op maandag 7 februari 2005 22:51 schreef HTT-Thalan het volgende:
Is dit het baggertopic voor vanavond?
pleur um dan ook in R & Pquote:Op maandag 7 februari 2005 22:58 schreef Falco het volgende:
Een topic hoeft niet eens grappig te zijn, het mag ook best ontroerend zijn! Maar goed ik ben er wel weer overheen hoor
.
Ja, daar ben ik het mee eens. Kijk maar naar het Dukes topic.quote:Op maandag 7 februari 2005 22:51 schreef Falco het volgende:
Dirkh: topics hoeven niet ellenlange zemelverhalen bevatten. Kort maar krachtig, kan ook peppi zijn.
Aaaah wat een zelfreflectie, niet te weinig ookquote:Op maandag 7 februari 2005 23:07 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik het mee eens. Kijk maar naar het Dukes topic.
Wel moeten we voorkomen dat er teveel achter elkaar van dit soort topics komen. Voordat je het weet staat half onzin daar mee vol.
Kwestie van proberen er een beetje evenwicht in houden. Niks persoonlijks, maar gewoon kijken hoe je onzin leuk en toegankelijk kan houden.
En daar zal ik best wel eens in falen.
Overdijven is vak en jij mag raden wat mijn professie is.quote:Op maandag 7 februari 2005 23:10 schreef Falco het volgende:
[..]
Aaaah wat een zelfreflectie, niet te weinig ook. Toch blijf ik erbij dat je overdrijft.
Je bent badmeester?quote:Op maandag 7 februari 2005 23:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Overdrijven is vak en jij mag raden wat mijn professie is.
Nu snap ik alles, je word beter behandeld, de crew wijdt een subtitel van feedback aan je, toch wel lief van ze hequote:
Was dat niet iets met leer? Zo'n avondbaantje toch? Met verkleedpartijen als ik me goed herinner en veel eeehhh kunstzinnige houdingen.quote:Op maandag 7 februari 2005 23:12 schreef Dirkh het volgende:
Overdijven is vak en jij mag raden wat mijn professie is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |