Dr komt geen deel 2 zie deel 1quote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:10 schreef _Administr8or_ het volgende:
ik kan niet wachten op Deel 2!!
stom van me!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dr komt geen deel 2 zie deel 1!
zelfs het bestaan van deel 1 is nog dubieus , zoals je al zag het kan maar zo dat croup alsnog deel 1 op slot gooit !quote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:13 schreef Tiemie het volgende:
Wat zonde dat er geen deel 2 komt.
Je weet het niet ... hij heeft zn zielig huilend vredenlievend imago al uit zn icoon gehaaldquote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:16 schreef Tiemie het volgende:
Zo gemeen is ie nou ook weer niet hoor.
ain't we all , ain't we allquote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:24 schreef Tokay het volgende:
Alles ligt nog open, ik bedoel, de inhoud van deel 1 tot nu toe het best bewaarde geheim uit de Fok!-geschiedenis.... (oeh, suspense...)
Ik ben reuze benieuwd wat Deel 1 ons gaat brengen.
quote:
Erm goeie vraag daarover wil ik graag jullie inbreng aanhoren !quote:
quote:Op zondag 30 januari 2005 16:13 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Ik ben nog steeds trots dat ik in deel 1 heb mogen posten.
Groetjes,
Een anonieme fan.
quote:Op zondag 30 januari 2005 16:29 schreef Gebs het volgende:
Ik kan niet wachten op deel 1
Ik heb uit betrouwbare bron dat ze de groeten terug doen , behalve uuuuuuuuuuuuuuhhhhh omdat je haar naam vergeten bent , ploertquote:Op zondag 30 januari 2005 16:39 schreef ArmaniMania het volgende:
Hoi![]()
Jah, ik doe even de groetjes aan Mams en paps. uiteraard ook aan de mams en paps van Yvonne. Verder moeten de groetjes niet ontbreken aan uuuuuuuuuuuuhhh aan uuuh uhuhhhhuuuuuuuuuuh
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |