Als jij een topic bagger vindt, dan blijf je er toch lekker uit. Als de rest het ook niks vindt dan zakt het topic vanzelf. Maar ja, het topic was al lekker aan het zakken en jij schopt het na 28 minuten gewoon een keer omhoog en gaat vervolgens hier lopen mekkeren.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 19:51 schreef B4CO het volgende:
de eneco zusjes
waarom opent die vogeltjesdans zoveel bagger topics?
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 20:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als jij een topic bagger vindt, dan blijf je er toch lekker uit. Als de rest het ook niks vindt dan zakt het topic vanzelf. Maar ja, het topic was al lekker aan het zakken en jij schopt het na 28 minuten gewoon een keer omhoog en gaat vervolgens hier lopen mekkeren.
Boehoehoe.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 23:06 schreef Renmaestro het volgende:
Waarom huilt iedereen zo om ONZ de laatste tijd?
* Bosbeetle troost Tokay !quote:
Doe hier net alsof het 16 mei is ! * Bosbeetle waant zich in 16 meiquote:Op vrijdag 11 februari 2005 23:17 schreef Tokay het volgende:
*tranen droogt
Dank u bietel
Ik ga nu met mijn lantaarntje op zoek naar een leuk ONZ-topic.
Dat laatste. Was niet zo bedoeld iig.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 23:41 schreef Lu_uK het volgende:
nou nou dirkh dan hoe je niet zo op mij af te reageren, IK heb dat topic 'SLOWCHAT' niet geopend..
of moet ik het niet zo hard opvatten
excuses is meervoud dus excuses worden aanvaardquote:Op vrijdag 11 februari 2005 23:44 schreef Lu_uK het volgende:
oke je nederige excuses wordt aanvaart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |