Genieën worden pas ontdekt na hun dood.quote:Op woensdag 9 februari 2005 14:51 schreef Dirkh het volgende:
Leuk was die hè? Vond ik zelf ook.
Te bedenken dat ik onlangs een hardstikke leuk column had geschreven en die gesubmit had en die gewoon niet is geplaatst. Nou ja. Terwijl die toch minstens net zo grappig was.
OOhh...eehhh...dan wacht ik rustig af.quote:Op woensdag 9 februari 2005 15:03 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Genieën worden pas ontdekt na hun dood.![]()
wat staat er toch een gruwelijke spelfout in dat overigens hilarische stukjequote:Op woensdag 9 februari 2005 14:51 schreef Dirkh het volgende:
Leuk was die hè? Vond ik zelf ook.
Te bedenken dat ik onlangs een hardstikke leuk column had geschreven en die gesubmit had en die gewoon niet is geplaatst. Nou ja. Terwijl die toch minstens net zo grappig was.
Dat is Dirkh hè.quote:Op woensdag 9 februari 2005 21:19 schreef Janetje het volgende:
[..]
wat staat er toch een gruwelijke spelfout in dat overigens hilarische stukje
--dit stukje dan he:
Huwelijksbootje
In het door jou gequote stukje staan er ook wat. Of zoals Napoleon zei: "Euthanasie is een remedie voor dyslexie"quote:Op woensdag 9 februari 2005 21:19 schreef Janetje het volgende:
[..]
wat staat er toch een gruwelijke spelfout in dat overigens hilarische stukje
--dit stukje dan he:
Huwelijksbootje
Doe mij maar een wortel, een aubergine en neem zelf ook wat.quote:
Niet lagge! Speling is niet bellangerijk volgens dirrukuhHhHh! Sowlang je maar snapd wat ur staat, doe is niet zow ouderwets manquote:
Ja maar uid een Egnels ooneedrzk blkijt dat de vrgldooe van letters bneinn een worod nwkiljeuas een rol selept voor de leriesbaeahdquote:Op donderdag 10 februari 2005 20:36 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Niet lagge! Speling is niet bellangerijk volgens dirrukuhHhHh! Sowlang je maar snapd wat ur staat, doe is niet zow ouderwets man
Sie ju wel, so meoilijk is dad neit.quote:Op donderdag 10 februari 2005 20:36 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Niet lagge! Speling is niet bellangerijk volgens dirrukuhHhHh! Sowlang je maar snapd wat ur staat, doe is niet zow ouderwets man
Zalnog de eretse en ltastae ltteer van het worod maar op de jiutse pelk satat.quote:Op donderdag 10 februari 2005 20:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja maar uid een Egnels ooneedrzk blkijt dat de vrgldooe van letters bneinn een worod nwkiljeuas een rol selept voor de leriesbaeahd
Spraakwater in optima forma.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hallo. De SC-tsunami neet grotuesque vormen aan.
stel je niet aanquote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 01:16 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Nieuwe mods. Díe moeten ze aanstellen.
Ze zijn weer dichtquote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ga zo door en ik pletter alles dicht en is het voorgoed afgelopen.quote:
Ik vind dit een leuker topicquote:Op vrijdag 11 februari 2005 02:11 schreef Tiemie het volgende:
Niets mis met slowchat hoor, maar waarom moet er per sé een [sc] tagje bij? dat heeft iedere mongeaul die het topic opent wel door hoor.
....
hier verder?![]()
Please do!!!quote:Op vrijdag 11 februari 2005 02:11 schreef yvonne het volgende:
Ga zo door en ik pletter alles dicht en is het voorgoed afgelopen.
Dude, for you, this is a big NO NO!quote:Op vrijdag 11 februari 2005 08:52 schreef HTT-Thalan het volgende:
Ja hoi, doe mij een dubbele whopper mét kaas, zonder tomaat, een king friet en een large cola light voor lijn alstublieft.
Ow, wacht
Kut, daar was ie, ik was hem al kwijtquote:Op vrijdag 11 februari 2005 08:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dude, for you, this is a big NO NO!
[afbeelding]
Goed idee, kunnen we eindelijk iets nuttigs gaan doenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 02:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ga zo door en ik pletter alles dicht en is het voorgoed afgelopen.
Conflit heeft altijd wel een pallet met red-bull op voorraad. Hij wil je vast wel helpen door je een paar blikjes te komen brengen in zijn bus.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:32 schreef HTT-Thalan het volgende:
Dirkh, mijn Red bull was kwijt, en nu heb ik al plaatsvervangende oppepper anderhalve liter cola van de BK op. Ik ben nu hyperactief en weet me geen raad met al die energie, ik peins erover om een baggertopic te openen.
Dit is allemaal jouw schuldWat moet ik nu?
NIET NIET NIETquote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Conflit heeft altijd wel een pallet met red-bull op voorraad. Hij wil je vast wel helpen door je een paar blikjes te komen brengen in zijn bus.
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:47 schreef Conflict het volgende:
[..]
NIET NIET NIET![]()
![]()
![]()
Lul kut, kutlul, poepchinees
Altijd moet je mij erbij halen, ja Conflict dit en dat
Pas maar op, straks krijg je HTT en mij tegelijk op bezoek en reken maar klein vervelend mannetje, twee gasten met ADHD overleef je niet!![]()
![]()
Ik kreeg even een mental image a la daffy en donald duck met de piano scene in de film van roger rabbitquote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:50 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Dan gaan we de hele tijd door zijn kamer springen en en en en zijn haar door de war gooien en en en de hele tijd al zijn cola opdrinken en en en we zappen elke 2 seconden zijn tv naar een ander kanaal en en en we gaan pingpongen op de salontafel met overrijpe sinaasappels enzo
Als jij een topic bagger vindt, dan blijf je er toch lekker uit. Als de rest het ook niks vindt dan zakt het topic vanzelf. Maar ja, het topic was al lekker aan het zakken en jij schopt het na 28 minuten gewoon een keer omhoog en gaat vervolgens hier lopen mekkeren.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 19:51 schreef B4CO het volgende:
de eneco zusjes
waarom opent die vogeltjesdans zoveel bagger topics?
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 20:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als jij een topic bagger vindt, dan blijf je er toch lekker uit. Als de rest het ook niks vindt dan zakt het topic vanzelf. Maar ja, het topic was al lekker aan het zakken en jij schopt het na 28 minuten gewoon een keer omhoog en gaat vervolgens hier lopen mekkeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |