Ik kreeg ook al boze mailtjes van DPquote:Op zaterdag 12 februari 2005 11:53 schreef Lu_uK het volgende:
Gast wie ben jij? heb ik ooit met jou gepraat? en vanwaar DP?![]()
Hmm, vreemd. Je vroeg dat gister ook al. En vorige week ook al.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 12:20 schreef Bupatih het volgende:
Waarom is Onzin zo kut de laatste tijd?
Ik kreeg gisteren geen antwoord (quote:Op zaterdag 12 februari 2005 12:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hmm, vreemd. Je vroeg dat gister ook al. En vorige week ook al.
Ik maak daar uit op, dat als jij on-line bent Onzin zo kut is. ( in jouw ogen dan)
Do the math.

Ik kan ook geen week met vakantie, zonder dat mensen meteen beginnen te klagen.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 12:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren geen antwoord ()
Maar Onzin is ook kut als ik niet online ben. [afbeelding]
VAC opent geen topics meer. Croupouque ook haast niet meer.
Waar gaat het heen met deze wereld?
En al die andere TTT'ers zijn ook verdacht stil.
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 14:17 schreef Pool het volgende:
[..]
Ik kan ook geen week met vakantie, zonder dat mensen meteen beginnen te klagen.![]()
Ja. Waar is VAC?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 12:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren geen antwoord ()
Maar Onzin is ook kut als ik niet online ben. [afbeelding]
VAC opent geen topics meer. Croupouque ook haast niet meer.
Waar gaat het heen met deze wereld?
En al die andere TTT'ers zijn ook verdacht stil.
Eensch is. (Niet in de minste plaats om mijn eigen, bescheiden, bijdragequote:Op zaterdag 12 februari 2005 18:55 schreef Bupatih het volgende:
Het terroristendebat
Zo kan het ook [afbeelding]
Ja, en? Ook dan geldt dat het topic op zijn minst toegankelijk moet zijn en tevens geen opsom topic.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 20:17 schreef BrauN het volgende:
Dirkh: "Mag ik hier roken?"
Waarom meteen op slot pleuren? Dit topic is gebaseerd op een lied van de WC Experience, "Maag ik hier rooke?", waarom geef je het niet effe de kans? Het wordt leuk als er meer FOK!kers komen die het nummer ook kennen en lekker meedoen.
Je bedoeld dat de mensen die Onzin verbaggerden, definitief oprotten? Goh, dat zou mooi zijn.quote:Maar ja, ONZ is tegenwoordig een communistisch bolwerk met een soort van alleenheersers.![]()
Stik er maar lekker in en ik hoop dat ONZ nog harder verrot.
Deze reactie wordt ondersteund door henkdevries, MADROX, humorl00s, NeKromaDiaN en demediadoodt. Ook knowall, niet te vergeten.
Jammer BrauN, maar dan moet je inderdaad maar optieven.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 20:17 schreef BrauN het volgende:
Maar ja, ONZ is tegenwoordig een communistisch bolwerk met een soort van alleenheersers.![]()
Stik er maar lekker in en ik hoop dat ONZ nog harder verrot.
Deze reactie wordt ondersteund door henkdevries, MADROX, humorl00s, NeKromaDiaN en demediadoodt. Ook knowall, niet te vergeten.
Ik wilde het net op slot gooien, maar toen kwam er een leuk meisje op msn. Dirk heeft gelijk.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 20:26 schreef BrauN het volgende:
Mag ik hier misschien even met Croupouque over praten, want ik twijfel aan jouw waarde en toerekeningsvatbaarheid.
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 20:31 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik wilde het net op slot gooien, maar toen kwam er een leuk meisje op msn. Dirk heeft gelijk.
Hey je bent er eindelijk misschien kan je nu mijn vraag beandwoorden!quote:Op zaterdag 12 februari 2005 00:33 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Hej DPIs het weer tijd om mensen tegen elkaar uit te spelen of blijf je vanavond aardig
![]()
Heb ik al gedaanquote:Op zaterdag 12 februari 2005 21:59 schreef Lu_uK het volgende:
Hey je bent er eindelijk misschien kan je nu mijn vraag beandwoorden!
Hey BrauN hoe heet jullie club?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 20:17 schreef BrauN het volgende:
-knip-
Wie is/was DP dan,quote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:01 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan
Maar je kwam/komt over als DP dus het was gerechtvaardigd![]()
![]()
Ok, en nuquote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:14 schreef Croupouque het volgende:
Misschien is het handig wanneer jullie elkaar toevoegen op MSN ofzo, dat is ook een stuk gezelliger.
Nee, dat lijkt me niet echt een goed plan.quote:Op zondag 13 februari 2005 20:42 schreef kanaiken het volgende:
Mag ik nog een centraal klaagtopic openen?
Iets in de trent van: Klaag hier als het forum weer eens down is?
en als ik het nou heeeeel heeeel lief vraag?quote:Op zondag 13 februari 2005 20:45 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me niet echt een goed plan.
Probeer eensquote:Op zondag 13 februari 2005 20:54 schreef kanaiken het volgende:
[..]
en als ik het nou heeeeel heeeel lief vraag?![]()
Lieve, ontzettend lieve Croupouquequote:
Nee !quote:Op zondag 13 februari 2005 21:25 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Lieve, ontzettend lieve Croupouque, mag ik alsjeblieft, über
sociale
goedemodererende
Croupouque
![]()
![]()
een centraal klaag topicje openen?
wat ben jij gemeenquote:
Omdat hij maar stom was.quote:Op zondag 13 februari 2005 21:34 schreef Conflict het volgende:
Croupouque waarom is mijn topic dicht?
En waarom reageer je zelf niet in topics maar sluit je ze alleen maar?
Een kenner!quote:Op zondag 13 februari 2005 21:56 schreef Ruis het volgende:
C, moet dat "Guybrush Threepwood, mighty pirate" voorstellen in je icoon of wat?
Nee, het was gewoon maansverduistering.quote:Op maandag 14 februari 2005 10:51 schreef Anguisy het volgende:
Zag ik nou een Tessje voorbij komen net?![]()
Ik was op vakantie..quote:Op maandag 14 februari 2005 10:51 schreef Anguisy het volgende:
Zag ik nou een Tessje voorbij komen net?![]()
Als Dirkh het even niet meer weet belt hij mij. Ik geef hem dan de opmerkingen door.quote:Op maandag 14 februari 2005 11:07 schreef Bupatih het volgende:
Hoi Tessje
Waarom is Dirkh steeds grappiger de laatste tijd?
Hij heeft onlangs mijn zelfhulpboek Humor in vijf eenvoudige stappen gekocht.quote:Op maandag 14 februari 2005 11:07 schreef Bupatih het volgende:
Hoi Tessje
Waarom is Dirkh steeds grappiger de laatste tijd?
Hij is nog niet begonnen met lezen?quote:Op maandag 14 februari 2005 11:12 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Hij heeft onlangs mijn zelfhulpboek Humor in vijf eenvoudige stappen gekocht.
Ah, dat is het dus.quote:Op maandag 14 februari 2005 11:10 schreef Tessje het volgende:
[..]
Als Dirkh het even niet meer weet belt hij mij. Ik geef hem dan de opmerkingen door.
Dat zal de voornaamste reden zijn.
Of zijn vrouw zit onder zijn naam te posten, dat kan ook
Daarom had hij laatst nieuwe schoenen gekochtquote:Op maandag 14 februari 2005 11:12 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Hij heeft onlangs mijn zelfhulpboek Humor in vijf eenvoudige stappen gekocht.
Die nieuwe instappers van hem?quote:Op maandag 14 februari 2005 11:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daarom had hij laatst nieuwe schoenen gekocht
quote:Op maandag 14 februari 2005 11:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daarom had hij laatst nieuwe schoenen gekocht
Hij neemt zijn vrouw zeker ook serieusquote:Op maandag 14 februari 2005 11:28 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]Hoofstuk 3: Overdrachtelijke bepalingen letterlijk nemen voor beginners
Dirkh die zijn vrouw serieus neemt is als de titanic die de ijsberg niet raaktequote:Op maandag 14 februari 2005 11:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hij neemt zijn vrouw zeker ook serieus![]()
![]()
Snap je hem? Nemen...vrouw...serieus??
De kracht van herhaling begrijpen ? Dat zei Dirkh zijn vrouw ook vannacht!quote:Op maandag 14 februari 2005 11:32 schreef Karboenkeltje het volgende:
Misschien, beste Bupatih, is het een goed idee als jij de hoofstukken 6 tot en met 23 (de kracht van herhaling) even doorneemt.
Ik denk dat dat Dirkh zijn vrouw vaker mist dan de titanic een ijsbergquote:Op maandag 14 februari 2005 11:33 schreef Tessje het volgende:
[..]
Dirkh die zijn vrouw serieus neemt is als de titanic die de ijsberg niet raakte
Hol es ja raus klaus, da kommt ja saus ausquote:Op maandag 14 februari 2005 11:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik denk dat dat Dirkh zijn vrouw vaker mist dan de titanic een ijsberg![]()
![]()
Dat zou die blauwe plekken rond haar navel dan wel weer verklaren.quote:Op maandag 14 februari 2005 11:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik denk dat dat Dirkh zijn vrouw vaker mist dan de titanic een ijsberg![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |