Als Dirkh het even niet meer weet belt hij mij. Ik geef hem dan de opmerkingen door.quote:Op maandag 14 februari 2005 11:07 schreef Bupatih het volgende:
Hoi Tessje
Waarom is Dirkh steeds grappiger de laatste tijd?
Hij heeft onlangs mijn zelfhulpboek Humor in vijf eenvoudige stappen gekocht.quote:Op maandag 14 februari 2005 11:07 schreef Bupatih het volgende:
Hoi Tessje
Waarom is Dirkh steeds grappiger de laatste tijd?
Hij is nog niet begonnen met lezen?quote:Op maandag 14 februari 2005 11:12 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Hij heeft onlangs mijn zelfhulpboek Humor in vijf eenvoudige stappen gekocht.
Ah, dat is het dus.quote:Op maandag 14 februari 2005 11:10 schreef Tessje het volgende:
[..]
Als Dirkh het even niet meer weet belt hij mij. Ik geef hem dan de opmerkingen door.
Dat zal de voornaamste reden zijn.
Of zijn vrouw zit onder zijn naam te posten, dat kan ook
Daarom had hij laatst nieuwe schoenen gekochtquote:Op maandag 14 februari 2005 11:12 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Hij heeft onlangs mijn zelfhulpboek Humor in vijf eenvoudige stappen gekocht.
Die nieuwe instappers van hem?quote:Op maandag 14 februari 2005 11:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daarom had hij laatst nieuwe schoenen gekocht
quote:Op maandag 14 februari 2005 11:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daarom had hij laatst nieuwe schoenen gekocht
Hij neemt zijn vrouw zeker ook serieusquote:Op maandag 14 februari 2005 11:28 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]Hoofstuk 3: Overdrachtelijke bepalingen letterlijk nemen voor beginners
Dirkh die zijn vrouw serieus neemt is als de titanic die de ijsberg niet raaktequote:Op maandag 14 februari 2005 11:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hij neemt zijn vrouw zeker ook serieus![]()
![]()
Snap je hem? Nemen...vrouw...serieus??
De kracht van herhaling begrijpen ? Dat zei Dirkh zijn vrouw ook vannacht!quote:Op maandag 14 februari 2005 11:32 schreef Karboenkeltje het volgende:
Misschien, beste Bupatih, is het een goed idee als jij de hoofstukken 6 tot en met 23 (de kracht van herhaling) even doorneemt.
Ik denk dat dat Dirkh zijn vrouw vaker mist dan de titanic een ijsbergquote:Op maandag 14 februari 2005 11:33 schreef Tessje het volgende:
[..]
Dirkh die zijn vrouw serieus neemt is als de titanic die de ijsberg niet raakte
Hol es ja raus klaus, da kommt ja saus ausquote:Op maandag 14 februari 2005 11:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik denk dat dat Dirkh zijn vrouw vaker mist dan de titanic een ijsberg![]()
![]()
Dat zou die blauwe plekken rond haar navel dan wel weer verklaren.quote:Op maandag 14 februari 2005 11:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik denk dat dat Dirkh zijn vrouw vaker mist dan de titanic een ijsberg![]()
![]()
Daar kan zijn vrouw een puntje aan zuigenquote:Op maandag 14 februari 2005 11:41 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Dat zou die blauwe plekken rond haar navel dan wel weer verklaren.![]()
Waarom heeft Croupouque dat lijstje alleen aan jou gestuurd en niet meteen ook een kopietje aan Drekh?quote:Op maandag 14 februari 2005 11:10 schreef Tessje het volgende:
Als Dirkh het even niet meer weet belt hij mij. Ik geef hem dan de opmerkingen door.
Omdat Dirkh Croupouque niet genoeg betaald heeft.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 16:28 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Waarom heeft Croupouque dat lijstje alleen aan jou gestuurd en niet meteen ook een kopietje aan Drekh?
Ik woon niet in Lelystad, maar wel in de buurt. En ik ben een sukkel, ik drink alleen nog maar binnenskamer.quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:23 schreef laffer het volgende:
hoi dirk, woon je in buurt van lelystad?
ik ben woon daar niet echt, maar ik kom daar regelematig en dan gaan we ff zuipen in la acave.
als je echt in die buurt woont vind ik het best leuk om een keer af te spreken aldaar, gaan we ff een paar (of meer) biertjes pakken![]()
Jij zoekt weer een man-op-man-contact voor de zaterdagavond?quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:23 schreef laffer het volgende:
hoi dirk, woon je in buurt van lelystad?
ik ben woon daar niet echt, maar ik kom daar regelematig en dan gaan we ff zuipen in la acave.
als je echt in die buurt woont vind ik het best leuk om een keer af te spreken aldaar, gaan we ff een paar (of meer) biertjes pakken![]()
Pfff, en dan geef jij dat gewoon weg? Ik ga stichting Brein bellen!quote:Op dinsdag 15 februari 2005 16:43 schreef Tessje het volgende:
[..]
Omdat Dirkh Croupouque niet genoeg betaald heeft.
Jij mot helegaar niks!quote:Op woensdag 16 februari 2005 09:17 schreef Conflict het volgende:
Hee Knut je moet niet alle topics sluiten want dan moeten we weer allemaal nieuwe openen!
*Wijn terug in de kelder zet*quote:Op woensdag 16 februari 2005 01:12 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Pfff, en dan geef jij dat gewoon weg? Ik ga stichting Brein bellen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |