De PSV'ers zitten allemaal in het stadion.quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:46 schreef rubbereend het volgende:
wel mooi trouwens dat de eerste 3 reacties van niet PSVers zijn
quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:48 schreef gras het volgende:
[..]
De PSV'ers zitten allemaal in het stadion.
quote:Op woensdag 2 februari 2005 21:13 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
hebben die gvd nu al 3 penaltys gekregen?
Ik heb alleen die 2 laatste goed kunnen zien, waarvan de 1ste onterecht was.quote:Op woensdag 2 februari 2005 22:11 schreef Djekko het volgende:
4 pingelsWaarvan twee onterecht moet ik zeggen. Wat een mooie actie trouwens van Van Bommel. Van der Hilst wou de tweede gele kaart geven aan Fortes, maar Van Bommel hield dat tegen omdat het geen overtreding was
quote:Op woensdag 2 februari 2005 22:07 schreef rubbereend het volgende:
we zijn Carnavals kampioen, veel leuker dan winterkampioen
Klopt en de stand zal ook wel meegespeeld hebben, maar helemaal zuiver was het vanavond allemaal toch al niet.quote:Op woensdag 2 februari 2005 22:58 schreef Bos81 het volgende:
Maar toch had de scheids daar geel voor moeten geven, hij mag zich niet laten beinvloeden door spelers.
De scheids had het inderdaad niet goed gezien: het was geen strafschop, en direct roodquote:Op woensdag 2 februari 2005 23:04 schreef ErikT het volgende:
Wat een parodie op een wedstrijd
Topvermaak!
En wat zat die RBC trainer nou over die kaart bij die derde (idd onterechte) strafschop? Doorgebroken speler is gewoon rood.
ja kan natuurlijk ook alles serieus nemenquote:Op woensdag 2 februari 2005 23:00 schreef F1Bas het volgende:
[..]lekker belangrijk, als je na 34 wedstrijden maar kampioen bent, al denk ik dat jullie dat wel lukt dit jaar.
Vuile kontkruiper bedoel jequote:Op woensdag 2 februari 2005 22:11 schreef Djekko het volgende:
4 pingelsWaarvan twee onterecht moet ik zeggen. Wat een mooie actie trouwens van Van Bommel. Van der Hilst wou de tweede gele kaart geven aan Fortes, maar Van Bommel hield dat tegen omdat het geen overtreding was
hey neusjequote:Op woensdag 2 februari 2005 23:43 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Vuile kontkruiper bedoel je
beetje bevooroordeeldquote:Op woensdag 2 februari 2005 23:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Klopt en de stand zal ook wel meegespeeld hebben, maar helemaal zuiver was het vanavond allemaal toch al niet.
Doei.quote:
Van Bommel heeft de wedstrijden na de winterstop echt subliem gespeeld. Het is een echte alleskunner, die gaat PSV missen.quote:Op donderdag 3 februari 2005 08:39 schreef SCH het volgende:
Mooi om te zien hoe blij Van Bommel was. Ik blijf fan van hem: gewoon een heerlijke eikel die helemaal het zuur had omdat hij die penalty miste.
waarschijnlijk kunnen we daar alles wel kopenquote:Op donderdag 3 februari 2005 10:32 schreef the_legend_killer het volgende:
Misschien kan PSV een nieuwe van Bommel kopen bij Fortuna
hey je plaatje is een stuk rustiger gewordenquote:Op donderdag 3 februari 2005 10:32 schreef the_legend_killer het volgende:
lijkt me een redelijk bedrag! Gewoon betalen Portoquote:Leandro traint mee bij Porto; Vraagt PSV 3 miljoen?
De Telegraaf meldt dat Leandro ondanks dat PSV hem niet wil vrijgeven, woensdag wel heeft meegetraind bij FC Porto. Volgens Braziliaanse kranten zou PSV een bedrag van 3 miljoen euro verlangen voor de middenvelder.
Eerst laten betalen en dan door z'n knieen en enkels schieten, zoals Israel dat zo mooi zeiquote:Op donderdag 3 februari 2005 11:46 schreef rubbereend het volgende:
deel 38 in de Leandro soap:
[..]
lijkt me een redelijk bedrag! Gewoon betalen Porto
ik wil het strikje nog wel betalenquote:Op donderdag 3 februari 2005 11:46 schreef rubbereend het volgende:
deel 38 in de Leandro soap:
[..]
lijkt me een redelijk bedrag! Gewoon betalen Porto
Ik kan het misschien verkeerd gezien hebben.... maar Damarcus was toch echt doorgebroken.... dus rood was wel terecht volgens mij, alleen die penalty niet...quote:Op donderdag 3 februari 2005 12:13 schreef Zapper het volgende:
Wat zit de NOS nou te janken over de scheidsrechter? Heb de hele wedstrijd gezien en de man zat er gewoon goed op, floot perfect. Dat die 3e penalty niet terecht was ok, maar dat was een fout van de assistent... Overigens leek er in de slotfase ook nog een 5e penalty te komen, maar Canal+ bracht een lachende Van der Hilst in beeld
Hmm en Jan van Dijk moet ook niet zeuren
Uh, dat zeg ik toch?quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:04 schreef appelsientje het volgende:
Ik kan het misschien verkeerd gezien hebben.... maar Damarcus was toch echt doorgebroken.... dus rood was wel terecht volgens mij, alleen die penalty niet...
euh ojaquote:
Misschien kunnen we Niels Oude Kamphuis (27) halen? Is na dit seizoen transfervrij en wil weg bij Schalke.quote:Op donderdag 3 februari 2005 10:32 schreef the_legend_killer het volgende:
mee eens, t zijn zo ongeveer de meest noderschatte voetballers in Nederland, bijna niemand buiten PSV lijkt ze op waarde te schatten.quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:51 schreef Zapper het volgende:
Ik dacht al, ligt het nou aan mij
Hmm nog een opmerking, Park en Lee zijn geweldig, Lee was aanvallend weer zo lekker bezig, zette z'n tegenstander met een schitterende beweging compleet voor schut. En Park, die blijft maar doorgaan, Duracell batterijen komen blijkbaar uit Zuid-Korea. Het 4e doelpunt was een perfect voorbeeld daarvan!
Nee? Verdedigend lijkt hij me anders één van de besten. Niemand heeft hem ooit de wedstrijd uitgespeeld. Ik kan me alleen Salomon Kalou herinneren, in volgens mij het eerste seizoen van Lee.quote:Op donderdag 3 februari 2005 15:14 schreef Sloggi het volgende:
Niemand bekritiseert Lee's aanvallende kwaliteiten. Verdedigend is 'ie gewoon niet zo goed
en hij pakt nauwelijks kaartenquote:Op donderdag 3 februari 2005 15:24 schreef Djekko het volgende:
[..]
Nee? Verdedigend lijkt hij me anders één van de besten. Niemand heeft hem ooit de wedstrijd uitgespeeld. Ik kan me alleen Salomon Kalou herinneren, in volgens mij het eerste seizoen van Lee.
Nou ja als ik (net wat zapper zei) kijk naar het 4e doelpunt, dan vind ik dat best een goede actie van hem, hij blijft gewoon door gaan, ik vind ze beide van goede waarde.... ieder z'n kwaliteit, maar over Park heb ik (persoonlijk) geen twijfels..quote:Op donderdag 3 februari 2005 15:27 schreef JeroenV het volgende:
Vinden jullie 3 miljoen niet een beetje veel voor een speler die amper heeft gespeeld en nu niet echt als de meest brave en gehoorzame te boek staat?
Ik vond Lee altijd niks, maar ik vind hem dit seizoen eigenlijk wel goed bezig. Gister deed hij het ook wel goed. Park blijf ik mijn twijfels bij hebben, maar toch lijkt hij me beter dan een de Jong.
Er zat gisteren een Koreaan naast me in het stadion, die werd helemaal gek bij die actie.quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:51 schreef Zapper het volgende:
Ik dacht al, ligt het nou aan mij
Hmm nog een opmerking, Park en Lee zijn geweldig, Lee was aanvallend weer zo lekker bezig, zette z'n tegenstander met een schitterende beweging compleet voor schut.
Vennegoor zie ik zijn carriere eerder afsluiten bij (bijvoorbeeld) FC Twente dan bij PSV.quote:Op donderdag 3 februari 2005 16:42 schreef Zapper het volgende:
Zien jullie Park, Lee of Vennegoor trouwens ooit vertrekken bij PSV? (in de toekomst bedoel ik hè)
Dat klopt want er bestaat geen betere club dan PSVquote:Op donderdag 3 februari 2005 17:30 schreef methodmich het volgende:
Park en Lee gaan in ieder geval niet weg naar een betere club.
Vennegoor zie k nog wel ballen bij een Engelse clubquote:Op donderdag 3 februari 2005 16:42 schreef Zapper het volgende:
Zien jullie Park, Lee of Vennegoor trouwens ooit vertrekken bij PSV? (in de toekomst bedoel ik hè)
quote:Op donderdag 3 februari 2005 18:33 schreef mitt het volgende:
Vennegoor gaat vast Erik Meijer achterna.
ja en dan Stoke City ofzo, jeuhquote:
Dan moeten we hem voor minstens 9 miljoen euro verkopenquote:Op donderdag 3 februari 2005 18:37 schreef ASSpirine het volgende:
zouden we ooit nog winst op vennegoor kunnen maken?
als hij zo door blijft spelen, dan wel
maar momenteel hou ik em liever
quote:
Waterreus deed het tegen NEC, dus t kan een keer voorkomenquote:Op donderdag 3 februari 2005 18:44 schreef Zapper het volgende:
Heb ik hier al iemand gehoord over de best wel grappige fout van Gomez?
Grappig tegen RBC, wel te verstaan.
club als Stoke Cityquote:Op donderdag 3 februari 2005 18:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]daar heeft Meijer dan weer nooit gespeeld. PSV, Liverpool, Beyern Leverkusren en Hamburger SV zijn toch rotte clubs
dat was Hoekstra
Ach ja kan beter tegen RBC gebeuren dan tegen Ajax ofzoquote:Op donderdag 3 februari 2005 18:44 schreef Zapper het volgende:
Heb ik hier al iemand gehoord over de best wel grappige fout van Gomez?
Grappig tegen RBC, wel te verstaan.
Liverpool moet met zijn pootjes afblijven van lange Jan.quote:Op donderdag 3 februari 2005 18:33 schreef mitt het volgende:
Vennegoor gaat vast Erik Meijer achterna.
5 miljoen is een beetje erg weinig.quote:Op donderdag 3 februari 2005 19:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Lange Jan moet bijtekenen of we moeten hem voor een miljoen of 5 verkopen na zijn 25 goals
En waarom dan niet ?quote:Op donderdag 3 februari 2005 19:33 schreef methodmich het volgende:
Meer dan 5 miljoen krijg je nooit voor VoH...
Dat noem ik nou de reden waarom PSV geen 5 miljoen zou krijgen.quote:Op donderdag 3 februari 2005 19:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Lsnge Jan staat deze zomer nog een jaar onder contract, dus dan is 5 miljoen niet weinig
Liever heb ik dat hij voor 3 jaar bijtekent en nog een jaar of 5 minimaal blijft
Met dit contract (2006) niet nee, maar als hij bijtekent en er 30 inschiet in dit kalenderjaar zie ik voor hem nog wel een leuke Engelse club en dito transfersom in het verschiet.quote:Op donderdag 3 februari 2005 19:33 schreef methodmich het volgende:
Meer dan 5 miljoen krijg je nooit voor VoH...
Ze hebben gisteren niet aanvallend gespeeld.quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:55 schreef RijstNatie het volgende:
RBC ging tege vitesse het roer omgooien en aanvallend spelen, daardoor wonnen ze ook met 3-1.
Hebben ze tegen PSV gister ook aanvallend gespeeld? Ik heb de samenvatting gezien, maar kon toch geen 1 aanval van RBC constateren. PSV was constant in de aanval en aan de bal
vind je het gek, als je de hele wedstrijd niks te doen hebt. Dan val je zowat in slaap, en lucifers kennen ze niet in braziliequote:
Beetje Roda gedachtes bespeur ik nu hierquote:Op donderdag 3 februari 2005 20:42 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Met dit contract (2006) niet nee, maar als hij bijtekent en er 30 inschiet in dit kalenderjaar zie ik voor hem nog wel een leuke Engelse club en dito transfersom in het verschiet.
Een voetballer.quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:53 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en wordt het een hetero of homo?
schopte hij je?quote:
vandaar, Gomes vond t zo zielig. Beste aanvaller van RBC was dan ook gomesquote:Op donderdag 3 februari 2005 21:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ze hebben gisteren niet aanvallend gespeeld.
Ze zijn nauwelijks voor de goal van Gomes geweest. Zo wat ik me kan herinneren was na dat doelpunt een vrije trap het enige wapenfeit van RBC gisteren. En zo gevaarlijk was die vrije trap ook weer niet
Jakobsen (weg)quote:Op vrijdag 4 februari 2005 01:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Klein lijstje uit mijn hoofd
Jakobsen (weg)
Verhaegh (weg)
Van Boxel (weg)
Gijo Velasco (weg)
Huntelaar (weg)
Ten Rouwelaar (Verhuurd)
Wuijtens (Verhuurd, volgende zomer weg)
Colin(had wel al ervaring, weg)
Takak (Verhuurd)
Edson (Weg)
Dilevsky )(Weg)
Marquino (Weg)
Leandro (Waarschijnlijk weg)
Von Lanthen (Verhuurd)
Bakkal (Verhuurd)
Affelay (Bij de selectie, maar weinig kans op speeltijd)
Tim Janssen (Verhuurd)
Het begint toch steeds meer een sterfhuis voor jong talent te lijken terwijl toch veel van deze talenten voor vertegenwoordigende elftallen uitkomen
Zoals?quote:De volgende vier zijn grote talenten en moeten gewoon speeltijd krijgen maar zijn nog neit beter dan de spelers die nu op hun posities meespelen.
De komende jaren zullen ze nog wel strijden om de landstitel. In ieder geval met Ajax. Europees zullen ze denk ik ieder jaar redelijk goed presteren. Maar echt heel erg ver zie ik ze toch niet komen. Heel misschien in de Uefacup, maar dan moet het elftal van nu wel ongeveer blijven staan en toch wel iets sterker/beter worden. Dus echt een Europese topper zie ik PSV niet worden, eerder een sterke subtopperquote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:42 schreef BillyBeflap het volgende:
Hoe zien jullie eigenlijk de toekomst van PSV?
-knip-
Die omhaal van Hugo Sanchez tijdens psv - real, is me nog het meest bijgebleven. En dat doelpunt van Linskens dan.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 12:13 schreef unnumunnu het volgende:
PSV is nooit europese top geweest.
De europa cup 1 in 1988 is te danken dat ze er in een van de eerste ronden er niet uit waren gevlogen tegen een turkse of griekse ploeg (beetje te lang geleden om exact te weten) en dan had PSV niets te klagen gehad.
Terecht, toch?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 12:48 schreef Zapper het volgende:
Volgens NOS-TT is Vennegoor niet opgeroepen voor 't NL elftal
Ik gok dat meneer Van Basten meer verstand van het spelletje heeft dan ik, dus tja.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 12:52 schreef gras het volgende:
Terecht, toch?
2 keepers selecteren is heel logisch, 5 spitsen selecteren niet. Gelukkig doet Van Basten dat niet itt tot Advocaat...quote:Op vrijdag 4 februari 2005 12:57 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mjah als je timmer wel selecteert
Vonlanthen (Verhuurd) enzo schrijf je hetquote:Op vrijdag 4 februari 2005 02:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zoals?
Addo
Van der Schaaf
Feher
Sibon
Lamey(ook al een jongere speler op de begraafplaats komt van vermoorde PSV talenten)
Smit(inmiddels verhuurd)
Doe geen moeite, dat heb ik 'm ook al eens wijs proberen te maken.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 13:12 schreef rubbereend het volgende:
Vonlanthen (Verhuurd) enzo schrijf je het
bron: psv netwerkquote:De UEFA heeft vandaag nieuwe regels gepresenteerd welke moeten gaan gelden in de Europese Cup competities vanaf het seizoen 2006/2007. De nationale bonden moeten de regels nog wel goedkeuren. De UEFA hoopt ook dat de nationale competities de regels ook gaan invoeren. Deze bestaan eruit dat in het eerste jaar minimaal twee van de spelers op de zogenaamde A lijst van een club door de club zelf opgeleid moeten zijn (tussen de 15 en 21 jaar moeten de spelers minimaal drie seizoenen voor de club zijn uitgekomen) en minimaal twee andere spelers moeten in hetzelfde land zijn opgeleid. Dat aantal groeit in 2008 uiteindelijk tot minimaal vier eigen jeugdspelers en vier andere spelers opgeleid in eigen land.
In de huidige Champions League zouden overigens alle clubs aan deze regels voldoen, dus vooralsnog hebben ze beperkte impact.
Qua aanhang is het zeker terecht.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 13:29 schreef appelsientje het volgende:
Ik denk dat PSV toch als de 3e been wordt gezien... vanwege de lange geschiedenis van Feyenoord en Ajax... wat niet echt meer terecht is gezien de laatste 20 jaar...
Maar dat gaat ook veranderenquote:
Je bedoelt omdat er gemiddeld 10.000 man in de Kuip zat begin jaren 90?quote:Qua aanhang is het zeker terecht.
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 14:16 schreef rubbereend het volgende:
waarom is Ooijer trouwens niet geselcteerd?
Door een titel per 10 jaar kan je eigen niet meer een topclub noemenquote:k zie wel de kans dat feijenoord als traditionele top 3 club afhaakt, alleen het feit dat feijenoord gewoon structureel mindergeld heeft en betaald.
Topclub is niet enkel de prijzenlijst. Daar komt toch wel meer bij kijken. Zo kan je ook stellen dat Chelsea geen topclub is.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 14:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Door een titel per 10 jaar kan je eigen niet meer een topclub noemen
Hooguit een wannabe topclub
Chelsea hoort toch ook niet bij de 5 grote uit engeland?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 14:30 schreef gras het volgende:
[..]
Topclub is niet enkel de prijzenlijst. Daar komt toch wel meer bij kijken. Zo kan je ook stellen dat Chelsea geen topclub is.
Tegenwoordig wil ik Chelsea best wel onder de topclubs rekenen.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 14:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Chelsea hoort toch ook niet bij de 5 grote uit engeland?
Dat zijn toch Man. Utd, Arsenal, de Spurs, Liverpool en Everton?
klopt maar volgens mij is Everton uit het oogpunt van de geschiedenis een van de grootste clubs in Engeland. De Spurs hebben ok al jaren nauwelijks iets laten zien maar ze zijn wel eenv an de grootste clubs van Engeland.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 14:44 schreef cultheld het volgende:
En Everton is toch geen topclub? Dat is gewoon de mindere van de stad Liverpool. Chelsea is veel groter
Heb je dat nou werkelijk opgezocht voor deze zinloze discussie?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 14:58 schreef rubbereend het volgende:
Everton heeft 9 landstitels en 5 Fa cups en het Charity/Community Shield wonnen de ok 9 maal, da's best een erelijst
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 15:20 schreef Zapper het volgende:
[..]
Heb je dat nou werkelijk opgezocht voor deze zinlose discussie?
M'n ogenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 15:20 schreef Zapper het volgende:
[..]
Heb je dat nou werkelijk opgezocht voor deze zinlose discussie?
quote:3/2/2005 - Vrijdag voorbeschouwing PSV-Monaco op Eurosport
(Van onze verslaggever RvN)
Vrijdagavond tussen 19.30 uur en 20.00 uur is er een voorbeschouwing te zien op Eurosport van de tweestrijd tussen PSV en Monaco in de achtste finales van de Champions League. Monaco is zoals bekend de finalist van vorig seizoen. Onder andere Guus Hiddink en aanvoerder Phillip Cocu komen aan het woord over de kansen van PSV voor het bereiken van de kwartfinale.
Ook de hoogtepunten van de heenwedstrijden van de 1ste knockout ronde van de UEFA Cup zijn te zien op Eurosport. Op 16 en 17 februari komen de mooiste momenten van een aantal gespeelde wedstrijden voorbij. Op 18 maart zendt Eurosport vanaf 12:00 uur de loting voor de kwartfinales van de Champions League en voor de UEFA Cup rechtstreeks uit.
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 13:33 schreef Zapper het volgende:
[..]
Doe geen moeite, dat heb ik 'm ook al eens wijs proberen te maken.
nog altijd 8 keer meer dan Chelseaquote:Op vrijdag 4 februari 2005 15:20 schreef Zapper het volgende:
[..]
Heb je dat nou werkelijk opgezocht voor deze zinloze discussie?
Topploeg en geen topclubquote:Op vrijdag 4 februari 2005 14:39 schreef gras het volgende:
[..]
Tegenwoordig wil ik Chelsea best wel onder de topclubs rekenen.
dat is goed gezegdquote:
bron: psv netwerkquote:Co Adriaanse noemt in het Algemeen Dagblad het feit dat het duel van PSV tegen RBC werd verplaatst vanwege het carnaval 'ronduit belachelijk'. "Je neemt je sport en de bedrijfstak betaald voetbal toch niet serieus als je om die reden een wedstrijd vooruit speelt. Ook voor het publiek is dit niets. Je neemt het spanningselement weg."
Stumperd...quote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:20 schreef appelsientje het volgende:
[..]
bron: psv netwerk
Tjonge die gast moet ook altijd wat te zeiken hebben..... echt moe word ik van die gast....
Zometeen geeft hij dat ook als excuus als AZ gaat verliezen.. of dat het veld te hard is.....
Ik vond het toch verrekkes spannend die 33 penaltyquote:Ook voor het publiek is dit niets. Je neemt het spanningselement weg."
Hehe, hij zal ongetwijfeld Adriaanse bedoelen hoor.quote:
pfff gelukkigquote:
his 5 minutes of fame...... volgend jaar horen we niks meer van hemquote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:36 schreef the_legend_killer het volgende:
Co wilt gewoon weer aandacht
Ja dat is zeker leuker, maar dat gebeurt al jaren niet meer in Nederland (behalve dan de 2 laatste speelronden) Dus dan maakt het niet uit dat je één keer op de woensdag speelt in plaats van het weekend.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:05 schreef gras het volgende:
Het is toch ook gewoon leuker als alle clubs op hetzelfde moment spelen?
Nouja, ze kunnen in ieder geval streven om zoveel mogelijk wedstrijden op zondagmiddag te zetten. Voor lokale feestjes zomaar afwijken van het schema lijkt me niet bepaald de bedoeling.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dat is zeker leuker, maar dat gebeurt al jaren niet meer in Nederland (behalve dan de 2 laatste speelronden) Dus dan maakt het niet uit dat je één keer op de woensdag speelt in plaats van het weekend.
Omdat RBC en PSV allebij in het carnavalsgebied zitten misschienquote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:14 schreef gras het volgende:
[..]
Nouja, ze kunnen in ieder geval streven om zoveel mogelijk wedstrijden op zondagmiddag te zetten. Voor lokale feestjes zomaar afwijken van het schema lijkt me niet bepaald de bedoeling.
En waarom alleen PSV verplaatsen? Er zijn meer clubs beneden de rivieren die wel gewoon spelen met Carnaval...
Er zitten wel meer clubs in dat carnavalsgebied...quote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:17 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Omdat RBC en PSV allebij in het carnavalsgebied zitten misschien
heb het over beide clubs, de tegenstanders van rkc en nac en roda komen niet uit die regioquote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:19 schreef gras het volgende:
[..]
Er zitten wel meer clubs in dat carnavalsgebied...
Dat vind ik ook leukerquote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:09 schreef pascalheister het volgende:
Dat is altijd het leukste gewoon ouderwets op de zondagmiddag alles om half 3
en een topper bv s'avonds om een uur of 8
Dat beide clubs uit het zogenaamde carnavalgebied komen zegt me niet zoveel. Dat is toch geen reden om daardoor díe wedstrijd wel te verplaatsen en de andere weer niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:21 schreef pascalheister het volgende:
[..]
heb het over beide clubs, de tegenstanders van rkc en nac en roda komen niet uit die regio
Dat de media al zijn uitspraken gaan noteren kan hij zelf ook niet veel aan doen?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:46 schreef methodmich het volgende:
Co maakt zichzelf belachelijk gras, dan krijg je dat.
tuurlijk wel, moet hij die onzin niet uitkramenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:49 schreef gras het volgende:
[..]
Dat de media al zijn uitspraken gaan noteren kan hij zelf ook niet veel aan doen?
Echt welquote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:43 schreef methodmich het volgende:
Carnaval mag nooit een reden zijn om te verplaatsen.
Maar dat is wel interessanter dan wekelijks het verhaal van Co te horen.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:01 schreef methodmich het volgende:
Verbeek brengt het leuk, Coolen is suf.
zolang koopavonden elders in het lad reden zijn voor verzetten van wedstrijden kan carnaval zekenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:43 schreef methodmich het volgende:
Carnaval mag nooit een reden zijn om te verplaatsen.
ga jij ook wel eens voor 3 uur naar bed ??quote:Op zondag 6 februari 2005 03:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zolang koopavonden elders in het lad reden zijn voor verzetten van wedstrijden kan carnaval zeken
Krijg je toch nog 1x gelijk dit jaar.. Agh 1 op 1 000 000 is niet slechtquote:Op zondag 6 februari 2005 17:20 schreef cultheld het volgende:
Ik had niet verwacht dat Ajax de concurrent zou worden; Ik had verwacht dat PSV niet echt concurrentie zou hebbenDie bewering zal volgende week feitelijk worden
Ik kijk er naar uitquote:Op zondag 6 februari 2005 17:20 schreef cultheld het volgende:
Ik had niet verwacht dat Ajax de concurrent zou worden; Ik had verwacht dat PSV niet echt concurrentie zou hebbenDie bewering zal volgende week feitelijk worden
Wat Alex, Farfán, Cocu en Beasley betreft heb ik ook gelijk gekregenquote:Op zondag 6 februari 2005 17:22 schreef VoreG het volgende:
[..]
Krijg je toch nog 1x gelijk dit jaar.. Agh 1 op 1 000 000 is niet slecht
somsquote:Op zondag 6 februari 2005 09:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ga jij ook wel eens voor 3 uur naar bed ??![]()
goede morgen trouwens iedereen![]()
quote:Eerbetoon Cocu in Camp Nou
BRON: FC Barcelona
Zondagavond werd Philip Cocu in Camp Nou bedankt voor bewezen diensten bij Barcelona. Voorafgaand aan het duel tegen Atlético de Madrid kreeg hij een staande ovatie en een aandenken van de club dat alle spelers bij vertrek krijgen. Daarnaast werd hij toegesproken door de club. Cocu zelf gaf aan alleen maar goede herinneringen te hebben aan zijn jaren bij Barcelona en de slechte te zijn vergeten. Voor deze gelegenheid waren o.a. Juan Antonio Samaranch, Johan Cruyff, Placid Domingo and Josep Races aanwezig in Camp Nou. Nooit speelde een buitenlander in Spaanse dienst meer duels op het hoogste niveau dan de huidige PSV'er.
Het zou wel uniek zijn.quote:'PSV jaagt op 13-jarige Braziliaan Nicão'
Volgens het persbureau Lance is PSV bezig om een 13-jarige Braziliaan, genaamd Nicão, te strikken. Naar zeggen zijn de Eindhovernaren al in een vergevorderd stadium met de 13-jarige Nicão.
De tiener, die uitkomt voor Mirassol, werd al eerder in verband gebracht met CSKA Moskou en FC Barcelona, maar tot een transfer kwam het nooit. Aangezien de FIFA het niet toestaat, dat een speler voor zijn vijftiende naar een Europese club verhuist, wil PSV de tiener stallen bij het Braziliaanse FC Paulista.
Vervolgens komt hij iedere drie maanden naar Nederland om de Nederlandse en Engelse taal te leren, voordat hij zijn kunsten bij de koploper van Nederland kan vertonen.
Bron: onze vrienden van voetbalzone
En ik maar denken dat ze het scoutingsboekje van Fons versnipperd hadden.quote:"PSV jaagt op 13 jarige Braziliaan"
Donder eens op kutkloonquote:Op maandag 7 februari 2005 20:45 schreef FrikandelSpecialist het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ze het scoutingsboekje van Fons versnipperd hadden.
Wat cult zegtquote:
Zijn het juist geen heerlijke tijden cultheld?quote:Op maandag 7 februari 2005 20:48 schreef cultheld het volgende:
Donder eens op kutkloon
Ja, dat dacht ik eigenlijk al.quote:Op maandag 7 februari 2005 21:15 schreef Djekko het volgende:
Volgens mij zijn we nog steeds niet verder dan een eventuele datum
Ja die 2 zijn de enige op zondag.quote:Op maandag 7 februari 2005 21:27 schreef pascalheister het volgende:
idd ja, 13 maart tegen ADO? en 15 mei Feyenoord?
Daar heb je wel een punt jaquote:Op maandag 7 februari 2005 21:18 schreef Zapper het volgende:
[..]
Zijn het juist geen heerlijke tijden cultheld?
Die frusto's willen ook best eens in een koplopers-topic posten hoor.![]()
ik zie PSV - De Graafschap ook wel na 8 mei gaan en daarna groot feestquote:Op maandag 7 februari 2005 21:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja die 2 zijn de enige op zondag.
Tenzij PSV dan al kampioen is of kan worden in een thuiswedstrijd voor de wedstrijd tegen Feyenoord, zal er een thuiswedstrijd op zondag worden gespeeld, maar om daar op te gokken zie ik niet zitten.
Ja, dat had een reden. Dat heeft een x aantal topics terug in een bericht gestaan. Volgens mij had het te maken met de Uefacupverplichtingen van Heerenveen, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op maandag 7 februari 2005 21:37 schreef pascalheister het volgende:
btw wat is Heerenveen - PSV dan een raar tijdstip 16:30 op zondags ?
Ja ik eigenlijk ook welquote:Op maandag 7 februari 2005 21:40 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik zie PSV - De Graafschap ook wel na 8 mei gaan en daarna groot feest
hmm ik kan die zondag niet, maar ik zal toch proberen wat te verzetten, dus het wordt 13 maart?? tegen ADO.......quote:Op maandag 7 februari 2005 22:00 schreef pascalheister het volgende:
Ado lijkt me ook het makkelijkste
Ado of Ajax wat is het verschilquote:Op dinsdag 8 februari 2005 14:23 schreef WooZ het volgende:
We kunnen ook met z'n allen naar Ajax - PSV gaan op 20 maart
Kunnen we rellen met de joden uit 't Ajax-topicquote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:05 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Ado of Ajax wat is het verschil
ja cewlquote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:07 schreef WooZ het volgende:
[..]
Kunnen we rellen met de joden uit 't Ajax-topic![]()
Inderdaad en ik heb dan net geen tentamen ofzo dus ik ga der iig naartoequote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ja cewlals die ook meteen een meeting hebben, gaat gezellig worden
en ajax is thuis oppermachtig gebleken
hehequote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:11 schreef WooZ het volgende:
[..]
Inderdaad en ik heb dan net geen tentamen ofzo dus ik ga der iig naartoe
Lekker golf en tong op hun neus slaan![]()
Hij doet het zeker netjes bij de reserves van tottenham:quote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:29 schreef cultheld het volgende:
Volgens mij kan ik beter PSV-scout wordenIk heb altijd al gezegd dat PSV El Hamdaoui had moeten halen en wat blijkt nu weer? Hij scoort tijdens z'n debuut en maakt flinke indruk op de technische staf van de Spurs
Hij schijnt slechts 700.000 euro te hebben gekost
edit: lay-out-verneuk-modus uitgezetquote:Two minutes later, Spurs extended their lead after Ifil made a great run from his own half, putting in a low cross to Hamdaoui, who did well to skip a lunge of a tackle, then delightfully beating the keeper with the outside of his right foot for a goal of real class. Spurs other 4 strikers have some more competition here!
http://www.spursodyssey.com/0405/resleh070205.html
Waarom niet?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 17:37 schreef methodmich het volgende:
PSV had El Hamdaoui nooit mogen kopen voor dat geld, cult.
Haha, ja NEC is een directe concurrent van Feyenoord, maar PSV toch niet?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 20:11 schreef methodmich het volgende:
Omdat Feyenoord geen directe concurrenten voor lage prijzen spelers laat halen. Hij mocht ook al niet naar NEC eerder.
Een apart topic is niet echt nodig denk ik.quote:Op woensdag 9 februari 2005 00:05 schreef Spideyman het volgende:
Heey
13 maart lijkt me prima!
Moet er misschien een apart topic geopend worden? Anders is het misschien slim dat we een mailgroep opzetten. Just my 2 cents.
El Ham was toch van Excelsior?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 20:11 schreef methodmich het volgende:
Omdat Feyenoord geen directe concurrenten voor lage prijzen spelers laat halen. Hij mocht ook al niet naar NEC eerder.
Dan is het eigenlijk nóg raar dat ze 'm hebben laten gaan. Had op langere termijn een goede spits voor Feyenoord kunnen zijn.quote:Op woensdag 9 februari 2005 16:17 schreef methodmich het volgende:
Feyenoord had vetorecht voor elke transfer, Sloggi. En had dus nooit toegestemd in verkoop aan PSV.
hij mocht wel naar NEC, de boel was praktisch rond totdat de Spurs ineens kwamenquote:Op dinsdag 8 februari 2005 20:11 schreef methodmich het volgende:
quote:Van Nistelrooy ooit terug naar PSV
Uitgegeven op 10 februari 2005 om 17:47 uur, bijgewerkt om 18:04
Ruud van Nistelrooy hoopt na zijn verblijf in Manchester terug te keren bij PSV. Dat zegt de spits in het programma FC Brabant van Omroep Brabant, dat vrijdag wordt uitgezonden. "Beloven kan ik niks, maar terugkeren bij PSV is zeker een reële optie", zegt hij. Het contract van de spits bij Manchester United loopt tot nog tot de zomer van 2008.
De 28-jarige spits vertrok in 2001 bij PSV, waar hij drie seizoenen speelde. Van Nistelrooy herstelt momenteel.van een achillespeeskwetsuur.
Eerst zei hij altijd dat hij terug wou komen, toen ineens weer niet en nou weer wel. In ieder geval is hij welkom.quote:
Die affaire rond Van Persie en co die in elkaar werden geslagen tijdens een wedstrijdje Jong Ajax-Jong Feyenoord. En iets met spreekkoren enzo.quote:Op donderdag 10 februari 2005 22:41 schreef ASSpirine het volgende:
idd, het laatste wat ik hoorde was dat Ruud niet meer wou terugkomen, het had een reden, welke weer ik niet meer
dacht al, wat heeft Co ermee te maken?quote:Op donderdag 10 februari 2005 22:44 schreef Djekko het volgende:
[..]
Die affaire rond Van Persie en co die in elkaar werden geslagen tijdens een wedstrijdje Jong Ajax-Jong Feyenoord. En iets met spreekkoren enzo.
idd vooral die rellen in Amsterdam, hij werd er bang van, van de verharding van het Nederlandse voetbal. Hij zei toen dat hij ernstig twijfelde maar hij is dus over de ergste schrik heen.quote:Op donderdag 10 februari 2005 22:44 schreef Djekko het volgende:
[..]
Die affaire rond Van Persie en co die in elkaar werden geslagen tijdens een wedstrijdje Jong Ajax-Jong Feyenoord. En iets met spreekkoren enzo.
ga nu toch eens slapenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd vooral die rellen in Amsterdam, hij werd er bang van, van de verharding van het Nederlandse voetbal. Hij zei toen dat hij ernstig twijfelde maar hij is dus over de ergste schrik heen.
Zou erg leuk zijn als hij in 2008 terug komt, samen met Farfan voorin ofzo of misschien wel met Tim Janssen
ben ik eerst dagen nauwelijks geweest en nu wil je me alweer weghebbenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 01:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ga nu toch eens slapen
Maar het zou idd leuk zijn als hij terug komthij zal wel een 2e cocu worden ofzoiets
kan nou niet echt zeggen dat deze speler mij wekelijks opvaltquote:10/2/2005 - "PSV heeft interesse in Tom Caluwé"
(Van onze verslaggever JV)
Volgens de Supportersclub Willem II heeft PSV opnieuw interesse in Tom Caluwé. De Belgische middenvelder van Willem II zou de opvolger van Mark van Bommel moeten worden. PSV zou de momenteel aan Willem II verhuurde Arvid Smit willen betrekken in de deal. Caluwé heeft bij Willem II nog een contract tot medio 2007.
quote:Duel live op DSF
(Van onze verslaggever Actionsta)
Naast de live-uitzending op de betaalzender Canal+ zal het treffen tussen AZ en PSV ook live worden uitgezonden door het Duitse DSF. De sportzender is via de satelliet gratis te bekijken.
ik vind het ook wel gezellig dat je er bent hoorquote:Op vrijdag 11 februari 2005 01:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ben ik eerst dagen nauwelijks geweest en nu wil je me alweer weghebben
moet je eens denken wat de jonge spitsen van hem kunnen leren
Caluwé is al jaren één van de beste WII-ers hoor. Helemaal nadat die drie WII-ers naar AZ zijn gegaan. Goeie middenvelder die zijn doelpuntjes altijd wel meepikt. Maar geen Landzaat.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 02:14 schreef cultheld het volgende:
Tom Caluwé? Dat moet een grap zijn. Al zie ik hem nooit voetballen, behalve in samenvattingen; Hij springt er niet echt uit bij Willem 2 toch?
Maar die is normaal gesproken ook niet meer te betalen voor PSV of ajax.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 09:34 schreef Spideyman het volgende:
Maar geen Landzaat.
Was dat niet de prijs voor een vertrek in de winterstop? Landzaat wordt natuurlijk ook een jaartje ouder en er is weer een jaar van zijn contract af. Als hij nog een keer naar een topclub wil moet hij deze zomer gaan.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 09:43 schreef PyTh het volgende:
[..]
Maar die is normaal gesproken ook niet meer te betalen voor PSV of ajax.
Schijnt een prijskaartje van 8-10 miljoen euri aan te hange.
Daar heb je wel gelijk in, maar ik denk dat Cocu die rol redelijk aan het overnemen is.... de coach in het veld zeg maar... ik heb er nog steeds alle vertrouwen in dat het goed gaat komenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:12 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Was dat niet de prijs voor een vertrek in de winterstop? Landzaat wordt natuurlijk ook een jaartje ouder en er is weer een jaar van zijn contract af. Als hij nog een keer naar een topclub wil moet hij deze zomer gaan.
En misschien is hij ook wel wat miljoenen waard. Als ik zie hoe Van Bommel PSV soms aan de hand neemt en de juiste weg wijst, zie ik het echt somber in als hij volgend seizoen er niet meer is. Daar moet je echt iemand met allround kwaliteiten halen, waaronder ervaring.
Sommige mensen zeggen dan dat Van Bommel ook groen was toen hij bij PSV kwam, maar dat was wel net de periode dat het superkoppel Nilis - Van Nistelrooij PSV de weg wees. Zo kon hij zich rustig ontwikkelen om te worden tot de topper die hij nu is.
Landzaat gaat echt niet naar een Nederlandse club, hij verdient bij AZ praktisch net zoveel als bij ajax of PSV, Bovendien zal Scheringa hem nooit aan een Nederlandse club verkopen.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:12 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Was dat niet de prijs voor een vertrek in de winterstop? Landzaat wordt natuurlijk ook een jaartje ouder en er is weer een jaar van zijn contract af. Als hij nog een keer naar een topclub wil moet hij deze zomer gaan.
En misschien is hij ook wel wat miljoenen waard. Als ik zie hoe Van Bommel PSV soms aan de hand neemt en de juiste weg wijst, zie ik het echt somber in als hij volgend seizoen er niet meer is. Daar moet je echt iemand met allround kwaliteiten halen, waaronder ervaring.
Sommige mensen zeggen dan dat Van Bommel ook groen was toen hij bij PSV kwam, maar dat was wel net de periode dat het superkoppel Nilis - Van Nistelrooij PSV de weg wees. Zo kon hij zich rustig ontwikkelen om te worden tot de topper die hij nu is.
Ach, het moge duidelijk zijn dat ik een grote fan van hem benquote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Landzaat gaat echt niet naar een Nederlandse club, hij verdient bij AZ praktisch net zoveel als bij ajax of PSV, Bovendien zal Scheringa hem nooit aan een Nederlandse club verkopen.
we kwamen, we zagen, we overwonnenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:32 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ach, het moge duidelijk zijn dat ik een grote fan van hem ben![]()
Weet iemand een leuke titel voor het volgende topic? Iets met AZ erin lijkt me....
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:32 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ach, het moge duidelijk zijn dat ik een grote fan van hem ben![]()
Weet iemand een leuke titel voor het volgende topic? Iets met AZ erin lijkt me....
veni, vedi, veci als ik het in de goede volgorde zetquote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]dat is wel duidelijk. k zou hem ook best graag naar PSV zien komen.
ideeen voor een titel:
Na zaterdag 5 punten los
Maken we dr zaterdag weer 4?
Hoe zit het eigenlijk met Ooijer... ik weet niet wanneer zijn contract afloopt, maar zet hem als van Bommel weg is zolang je geen goede vervanger hebt op die plaats, en koop een nieuwe rechtsback... volgens mij kan Ooijer op het middenveld nl ook prima uit de voeten.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in, maar ik denk dat Cocu die rol redelijk aan het overnemen is.... de coach in het veld zeg maar... ik heb er nog steeds alle vertrouwen in dat het goed gaat komen![]()
het seizoen is natuurlijk nog niet voorbij, maar als het net zo'n tussenjaar wordt als dit jaardan is er denk ik niks aan de hand, we zullen maar afwachten.
Het is geen slecht idee, het is wel eens vaker hier voorbij gekomen om Ooijer op het middenveld te zetten, maar persoonlijk zie ik dat niet zo zitten.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:20 schreef Garlic_Sauce het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met Ooijer... ik weet niet wanneer zijn contract afloopt, maar zet hem als van Bommel weg is zolang je geen goede vervanger hebt op die plaats, en koop een nieuwe rechtsback... volgens mij kan Ooijer op het middenveld nl ook prima uit de voeten.
Ik vind eigenlijk ook dat Ooijer een kans moet krijgen op het middenveld. Denk dat hij wel degelijk een goed duo met Cocu kan vormen centraal op het midden.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ooijer kan je best wel op het middenveld neer zetten, maar ik vind dat hij het verdedigend op dit moment gewoon goed doet. Of hij het op de positie van Van Bommel het ook zo goed doet betwijfel ik eigenlijk enigszins.
Hebben misschien wel recht op een kans maar denk niet dat Hiddink er zo over denkt hoe treurig dat ook is. Ik denk dat als vervanger van Bommel gewoon Vayrinen aangetrokken gaat worden.quote:Daarnaast heeft PSV in potentie nog een aantal jeugdspelers die op het middenveld uit de voeten kunnen (Afellay en Takak bijv). Die hebben ook recht op een kans.
Daar heb je eigenlijk wel gelijk in. Hij heeft toch al wel vaker als middenvelder gespeeld of niet?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:38 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk ook dat Ooijer een kans moet krijgen op het middenveld. Denk dat hij wel degelijk een goed duo met Cocu kan vormen centraal op het midden.
Maar hij is inderdaad verdedigend erg sterk dit jaar.
[..]
Ja, dat klopt, De kans dat er een vervanger komt voor Mark is inderdaad groter dan dat er een speler vanuit de jeugd doorstroomt.quote:Hebben misschien wel recht op een kans maar denk niet dat Hiddink er zo over denkt hoe treurig dat ook is. Ik denk dat als vervanger van Bommel gewoon Vayrinen aangetrokken gaat worden.
In de wandelgangen wordt ook gefluisterd dat Ugur een voorcontract met PSV zou hebben en na dit seizoen in Eindhoven herenigd gaat worden met Eijkelkamp.
Yep daar heeft ie al vaker gespeeld, maar denk dat Guus hem op rechtback wil houden en een type van Bommel koopt.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daar heb je eigenlijk wel gelijk in. Hij heeft toch al wel vaker als middenvelder gespeeld of niet?
[..]
Op lange termijn wil men de jeugd wat meer kans geven maar zie het voor de huidige generatie een beetje somber in.quote:Ja, dat klopt, De kans dat er een vervanger komt voor Mark is inderdaad groter dan dat er een speler vanuit de jeugd doorstroomt.
Maar volgens mij las ik laatst in het ED dat men de jeugd wat meer kansen wil geven. Dus wie weet
Licht eens toe DDquote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:32 schreef Dylan Dog het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik Ooijer op het middenveld duidelijk géén optie...
Ooijer op het middenveld weet ik ook zo net nog niet. En bovendien, hoe lang denk je dat Cocu de kar nog kan trekken?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:38 schreef PyTh het volgende:
Ik vind eigenlijk ook dat Ooijer een kans moet krijgen op het middenveld. Denk dat hij wel degelijk een goed duo met Cocu kan vormen centraal op het midden.
Maar hij is inderdaad verdedigend erg sterk dit jaar.
Hebben wij volgens mij al eens eerder een discussie over gehad Sucrequote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:43 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ooijer op het middenveld weet ik ook zo net nog niet. En bovendien, hoe lang denk je dat Cocu de kar nog kan trekken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |