kan nou niet echt zeggen dat deze speler mij wekelijks opvaltquote:10/2/2005 - "PSV heeft interesse in Tom Caluwé"
(Van onze verslaggever JV)
Volgens de Supportersclub Willem II heeft PSV opnieuw interesse in Tom Caluwé. De Belgische middenvelder van Willem II zou de opvolger van Mark van Bommel moeten worden. PSV zou de momenteel aan Willem II verhuurde Arvid Smit willen betrekken in de deal. Caluwé heeft bij Willem II nog een contract tot medio 2007.
quote:Duel live op DSF
(Van onze verslaggever Actionsta)
Naast de live-uitzending op de betaalzender Canal+ zal het treffen tussen AZ en PSV ook live worden uitgezonden door het Duitse DSF. De sportzender is via de satelliet gratis te bekijken.
ik vind het ook wel gezellig dat je er bent hoorquote:Op vrijdag 11 februari 2005 01:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ben ik eerst dagen nauwelijks geweest en nu wil je me alweer weghebben
moet je eens denken wat de jonge spitsen van hem kunnen leren
Caluwé is al jaren één van de beste WII-ers hoor. Helemaal nadat die drie WII-ers naar AZ zijn gegaan. Goeie middenvelder die zijn doelpuntjes altijd wel meepikt. Maar geen Landzaat.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 02:14 schreef cultheld het volgende:
Tom Caluwé? Dat moet een grap zijn. Al zie ik hem nooit voetballen, behalve in samenvattingen; Hij springt er niet echt uit bij Willem 2 toch?
Maar die is normaal gesproken ook niet meer te betalen voor PSV of ajax.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 09:34 schreef Spideyman het volgende:
Maar geen Landzaat.
Was dat niet de prijs voor een vertrek in de winterstop? Landzaat wordt natuurlijk ook een jaartje ouder en er is weer een jaar van zijn contract af. Als hij nog een keer naar een topclub wil moet hij deze zomer gaan.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 09:43 schreef PyTh het volgende:
[..]
Maar die is normaal gesproken ook niet meer te betalen voor PSV of ajax.
Schijnt een prijskaartje van 8-10 miljoen euri aan te hange.
Daar heb je wel gelijk in, maar ik denk dat Cocu die rol redelijk aan het overnemen is.... de coach in het veld zeg maar... ik heb er nog steeds alle vertrouwen in dat het goed gaat komenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:12 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Was dat niet de prijs voor een vertrek in de winterstop? Landzaat wordt natuurlijk ook een jaartje ouder en er is weer een jaar van zijn contract af. Als hij nog een keer naar een topclub wil moet hij deze zomer gaan.
En misschien is hij ook wel wat miljoenen waard. Als ik zie hoe Van Bommel PSV soms aan de hand neemt en de juiste weg wijst, zie ik het echt somber in als hij volgend seizoen er niet meer is. Daar moet je echt iemand met allround kwaliteiten halen, waaronder ervaring.
Sommige mensen zeggen dan dat Van Bommel ook groen was toen hij bij PSV kwam, maar dat was wel net de periode dat het superkoppel Nilis - Van Nistelrooij PSV de weg wees. Zo kon hij zich rustig ontwikkelen om te worden tot de topper die hij nu is.
Landzaat gaat echt niet naar een Nederlandse club, hij verdient bij AZ praktisch net zoveel als bij ajax of PSV, Bovendien zal Scheringa hem nooit aan een Nederlandse club verkopen.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:12 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Was dat niet de prijs voor een vertrek in de winterstop? Landzaat wordt natuurlijk ook een jaartje ouder en er is weer een jaar van zijn contract af. Als hij nog een keer naar een topclub wil moet hij deze zomer gaan.
En misschien is hij ook wel wat miljoenen waard. Als ik zie hoe Van Bommel PSV soms aan de hand neemt en de juiste weg wijst, zie ik het echt somber in als hij volgend seizoen er niet meer is. Daar moet je echt iemand met allround kwaliteiten halen, waaronder ervaring.
Sommige mensen zeggen dan dat Van Bommel ook groen was toen hij bij PSV kwam, maar dat was wel net de periode dat het superkoppel Nilis - Van Nistelrooij PSV de weg wees. Zo kon hij zich rustig ontwikkelen om te worden tot de topper die hij nu is.
Ach, het moge duidelijk zijn dat ik een grote fan van hem benquote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Landzaat gaat echt niet naar een Nederlandse club, hij verdient bij AZ praktisch net zoveel als bij ajax of PSV, Bovendien zal Scheringa hem nooit aan een Nederlandse club verkopen.
we kwamen, we zagen, we overwonnenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:32 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ach, het moge duidelijk zijn dat ik een grote fan van hem ben![]()
Weet iemand een leuke titel voor het volgende topic? Iets met AZ erin lijkt me....
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:32 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ach, het moge duidelijk zijn dat ik een grote fan van hem ben![]()
Weet iemand een leuke titel voor het volgende topic? Iets met AZ erin lijkt me....
veni, vedi, veci als ik het in de goede volgorde zetquote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]dat is wel duidelijk. k zou hem ook best graag naar PSV zien komen.
ideeen voor een titel:
Na zaterdag 5 punten los
Maken we dr zaterdag weer 4?
Hoe zit het eigenlijk met Ooijer... ik weet niet wanneer zijn contract afloopt, maar zet hem als van Bommel weg is zolang je geen goede vervanger hebt op die plaats, en koop een nieuwe rechtsback... volgens mij kan Ooijer op het middenveld nl ook prima uit de voeten.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in, maar ik denk dat Cocu die rol redelijk aan het overnemen is.... de coach in het veld zeg maar... ik heb er nog steeds alle vertrouwen in dat het goed gaat komen![]()
het seizoen is natuurlijk nog niet voorbij, maar als het net zo'n tussenjaar wordt als dit jaardan is er denk ik niks aan de hand, we zullen maar afwachten.
Het is geen slecht idee, het is wel eens vaker hier voorbij gekomen om Ooijer op het middenveld te zetten, maar persoonlijk zie ik dat niet zo zitten.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:20 schreef Garlic_Sauce het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met Ooijer... ik weet niet wanneer zijn contract afloopt, maar zet hem als van Bommel weg is zolang je geen goede vervanger hebt op die plaats, en koop een nieuwe rechtsback... volgens mij kan Ooijer op het middenveld nl ook prima uit de voeten.
Ik vind eigenlijk ook dat Ooijer een kans moet krijgen op het middenveld. Denk dat hij wel degelijk een goed duo met Cocu kan vormen centraal op het midden.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ooijer kan je best wel op het middenveld neer zetten, maar ik vind dat hij het verdedigend op dit moment gewoon goed doet. Of hij het op de positie van Van Bommel het ook zo goed doet betwijfel ik eigenlijk enigszins.
Hebben misschien wel recht op een kans maar denk niet dat Hiddink er zo over denkt hoe treurig dat ook is. Ik denk dat als vervanger van Bommel gewoon Vayrinen aangetrokken gaat worden.quote:Daarnaast heeft PSV in potentie nog een aantal jeugdspelers die op het middenveld uit de voeten kunnen (Afellay en Takak bijv). Die hebben ook recht op een kans.
Daar heb je eigenlijk wel gelijk in. Hij heeft toch al wel vaker als middenvelder gespeeld of niet?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:38 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk ook dat Ooijer een kans moet krijgen op het middenveld. Denk dat hij wel degelijk een goed duo met Cocu kan vormen centraal op het midden.
Maar hij is inderdaad verdedigend erg sterk dit jaar.
[..]
Ja, dat klopt, De kans dat er een vervanger komt voor Mark is inderdaad groter dan dat er een speler vanuit de jeugd doorstroomt.quote:Hebben misschien wel recht op een kans maar denk niet dat Hiddink er zo over denkt hoe treurig dat ook is. Ik denk dat als vervanger van Bommel gewoon Vayrinen aangetrokken gaat worden.
In de wandelgangen wordt ook gefluisterd dat Ugur een voorcontract met PSV zou hebben en na dit seizoen in Eindhoven herenigd gaat worden met Eijkelkamp.
Yep daar heeft ie al vaker gespeeld, maar denk dat Guus hem op rechtback wil houden en een type van Bommel koopt.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daar heb je eigenlijk wel gelijk in. Hij heeft toch al wel vaker als middenvelder gespeeld of niet?
[..]
Op lange termijn wil men de jeugd wat meer kans geven maar zie het voor de huidige generatie een beetje somber in.quote:Ja, dat klopt, De kans dat er een vervanger komt voor Mark is inderdaad groter dan dat er een speler vanuit de jeugd doorstroomt.
Maar volgens mij las ik laatst in het ED dat men de jeugd wat meer kansen wil geven. Dus wie weet
Licht eens toe DDquote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:32 schreef Dylan Dog het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik Ooijer op het middenveld duidelijk géén optie...
Ooijer op het middenveld weet ik ook zo net nog niet. En bovendien, hoe lang denk je dat Cocu de kar nog kan trekken?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:38 schreef PyTh het volgende:
Ik vind eigenlijk ook dat Ooijer een kans moet krijgen op het middenveld. Denk dat hij wel degelijk een goed duo met Cocu kan vormen centraal op het midden.
Maar hij is inderdaad verdedigend erg sterk dit jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |