abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 11 februari 2005 @ 02:12:39 #276
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25034019
quote:
10/2/2005 - "PSV heeft interesse in Tom Caluwé"
(Van onze verslaggever JV)

Volgens de Supportersclub Willem II heeft PSV opnieuw interesse in Tom Caluwé. De Belgische middenvelder van Willem II zou de opvolger van Mark van Bommel moeten worden. PSV zou de momenteel aan Willem II verhuurde Arvid Smit willen betrekken in de deal. Caluwé heeft bij Willem II nog een contract tot medio 2007.
kan nou niet echt zeggen dat deze speler mij wekelijks opvalt

en voor de schoteleigenaren onder ons:
quote:
Duel live op DSF
(Van onze verslaggever Actionsta)

Naast de live-uitzending op de betaalzender Canal+ zal het treffen tussen AZ en PSV ook live worden uitgezonden door het Duitse DSF. De sportzender is via de satelliet gratis te bekijken.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_25034065
Tom Caluwé? Dat moet een grap zijn. Al zie ik hem nooit voetballen, behalve in samenvattingen; Hij springt er niet echt uit bij Willem 2 toch?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_25034181
Tom wie ?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 11 februari 2005 @ 02:25:43 #279
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25034216
ja k viel ook van mn stoel
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 11 februari 2005 @ 09:09:52 #280
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_25035629
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 01:26 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ben ik eerst dagen nauwelijks geweest en nu wil je me alweer weghebben

moet je eens denken wat de jonge spitsen van hem kunnen leren
ik vind het ook wel gezellig dat je er bent hoor

Maar goed, ik zal toch eens gaan opletten, bij Tom.... maar zal wel niks zijn, anders was deze speler wel opgevallen....Best moeilijk een vervanger te vinden voor held Mark.... (het zit hem in de voornaam )
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  vrijdag 11 februari 2005 @ 09:34:56 #281
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_25035876
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 02:14 schreef cultheld het volgende:
Tom Caluwé? Dat moet een grap zijn. Al zie ik hem nooit voetballen, behalve in samenvattingen; Hij springt er niet echt uit bij Willem 2 toch?
Caluwé is al jaren één van de beste WII-ers hoor. Helemaal nadat die drie WII-ers naar AZ zijn gegaan. Goeie middenvelder die zijn doelpuntjes altijd wel meepikt. Maar geen Landzaat.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_25035914
Caluwé is een goeie voetballer hoor, maar niet echt iemand die bij PSV de kar zou kunnen trekken.
That's all folks!
  vrijdag 11 februari 2005 @ 09:43:20 #283
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_25035957
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 09:34 schreef Spideyman het volgende:
Maar geen Landzaat.
Maar die is normaal gesproken ook niet meer te betalen voor PSV of ajax.
Schijnt een prijskaartje van 8-10 miljoen euri aan te hange.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  vrijdag 11 februari 2005 @ 10:12:19 #284
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_25036303
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 09:43 schreef PyTh het volgende:

[..]

Maar die is normaal gesproken ook niet meer te betalen voor PSV of ajax.
Schijnt een prijskaartje van 8-10 miljoen euri aan te hange.
Was dat niet de prijs voor een vertrek in de winterstop? Landzaat wordt natuurlijk ook een jaartje ouder en er is weer een jaar van zijn contract af. Als hij nog een keer naar een topclub wil moet hij deze zomer gaan.

En misschien is hij ook wel wat miljoenen waard. Als ik zie hoe Van Bommel PSV soms aan de hand neemt en de juiste weg wijst, zie ik het echt somber in als hij volgend seizoen er niet meer is. Daar moet je echt iemand met allround kwaliteiten halen, waaronder ervaring.

Sommige mensen zeggen dan dat Van Bommel ook groen was toen hij bij PSV kwam, maar dat was wel net de periode dat het superkoppel Nilis - Van Nistelrooij PSV de weg wees. Zo kon hij zich rustig ontwikkelen om te worden tot de topper die hij nu is.
  vrijdag 11 februari 2005 @ 10:25:17 #285
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_25036462
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 10:12 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Was dat niet de prijs voor een vertrek in de winterstop? Landzaat wordt natuurlijk ook een jaartje ouder en er is weer een jaar van zijn contract af. Als hij nog een keer naar een topclub wil moet hij deze zomer gaan.

En misschien is hij ook wel wat miljoenen waard. Als ik zie hoe Van Bommel PSV soms aan de hand neemt en de juiste weg wijst, zie ik het echt somber in als hij volgend seizoen er niet meer is. Daar moet je echt iemand met allround kwaliteiten halen, waaronder ervaring.

Sommige mensen zeggen dan dat Van Bommel ook groen was toen hij bij PSV kwam, maar dat was wel net de periode dat het superkoppel Nilis - Van Nistelrooij PSV de weg wees. Zo kon hij zich rustig ontwikkelen om te worden tot de topper die hij nu is.
Daar heb je wel gelijk in, maar ik denk dat Cocu die rol redelijk aan het overnemen is.... de coach in het veld zeg maar... ik heb er nog steeds alle vertrouwen in dat het goed gaat komen
het seizoen is natuurlijk nog niet voorbij, maar als het net zo'n tussenjaar wordt als dit jaar dan is er denk ik niks aan de hand, we zullen maar afwachten.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 11 februari 2005 @ 11:28:15 #286
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25037349
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 10:12 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Landzaat gaat echt niet naar een Nederlandse club, hij verdient bij AZ praktisch net zoveel als bij ajax of PSV, Bovendien zal Scheringa hem nooit aan een Nederlandse club verkopen.
DeLuna vindt me dik ;(
  vrijdag 11 februari 2005 @ 11:32:25 #287
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_25037407
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 11:28 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Landzaat gaat echt niet naar een Nederlandse club, hij verdient bij AZ praktisch net zoveel als bij ajax of PSV, Bovendien zal Scheringa hem nooit aan een Nederlandse club verkopen.
Ach, het moge duidelijk zijn dat ik een grote fan van hem ben

Weet iemand een leuke titel voor het volgende topic? Iets met AZ erin lijkt me....
  vrijdag 11 februari 2005 @ 11:44:07 #288
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_25037560
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 11:32 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Weet iemand een leuke titel voor het volgende topic? Iets met AZ erin lijkt me....
we kwamen, we zagen, we overwonnen

zoiets ???
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 11 februari 2005 @ 11:47:16 #289
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25037596
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 11:32 schreef Spideyman het volgende:

[..]

dat is wel duidelijk. k zou hem ook best graag naar PSV zien komen.

ideeen voor een titel:
Na zaterdag 5 punten los
Maken we dr zaterdag weer 4?
DeLuna vindt me dik ;(
  vrijdag 11 februari 2005 @ 12:09:44 #290
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_25037928
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 11:47 schreef rubbereend het volgende:

[..]

dat is wel duidelijk. k zou hem ook best graag naar PSV zien komen.

ideeen voor een titel:
Na zaterdag 5 punten los
Maken we dr zaterdag weer 4?
veni, vedi, veci als ik het in de goede volgorde zet
  vrijdag 11 februari 2005 @ 12:15:51 #291
35903 Garlic_Sauce
Hell, it's about time...
pi_25038016
veni vidi vici

Ruudje terug naar PSV... en dan Nilis als extra rechterhand van Hiddink (als die er in 2008 nog zit tenminste)
-=( PSV Eindhoven )=- Fan of Roy Beerens, our local hero...
  vrijdag 11 februari 2005 @ 12:20:09 #292
35903 Garlic_Sauce
Hell, it's about time...
pi_25038097
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 10:25 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Daar heb je wel gelijk in, maar ik denk dat Cocu die rol redelijk aan het overnemen is.... de coach in het veld zeg maar... ik heb er nog steeds alle vertrouwen in dat het goed gaat komen
het seizoen is natuurlijk nog niet voorbij, maar als het net zo'n tussenjaar wordt als dit jaar dan is er denk ik niks aan de hand, we zullen maar afwachten.
Hoe zit het eigenlijk met Ooijer... ik weet niet wanneer zijn contract afloopt, maar zet hem als van Bommel weg is zolang je geen goede vervanger hebt op die plaats, en koop een nieuwe rechtsback... volgens mij kan Ooijer op het middenveld nl ook prima uit de voeten.
-=( PSV Eindhoven )=- Fan of Roy Beerens, our local hero...
pi_25038319
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 12:20 schreef Garlic_Sauce het volgende:

[..]

Hoe zit het eigenlijk met Ooijer... ik weet niet wanneer zijn contract afloopt, maar zet hem als van Bommel weg is zolang je geen goede vervanger hebt op die plaats, en koop een nieuwe rechtsback... volgens mij kan Ooijer op het middenveld nl ook prima uit de voeten.
Het is geen slecht idee, het is wel eens vaker hier voorbij gekomen om Ooijer op het middenveld te zetten, maar persoonlijk zie ik dat niet zo zitten.

PSV heeft geen extra rechtsback nodig vind ik. Er lopen er nog wel een aantal naast Ooijer rond. Ooijer kan je best wel op het middenveld neer zetten, maar ik vind dat hij het verdedigend op dit moment gewoon goed doet. Of hij het op de positie van Van Bommel het ook zo goed doet betwijfel ik eigenlijk enigszins.

Daarnaast heeft PSV in potentie nog een aantal jeugdspelers die op het middenveld uit de voeten kunnen (Afellay en Takak bijv). Die hebben ook recht op een kans.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_25038422
Landzaat zou de ideale opvolger zijn, en waarom zou die niet naar PSV willen? Pas op, Co gaat weg en dat gaat schelen. Verder is het niveau bij PSV structureel (veel) hoger dan bij AZ.

En natuurlijk is ook Landzaat te betalen, eventueel met ruilmateriaal (Lamey voor als straks Kromkamp vertrekt?)
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  vrijdag 11 februari 2005 @ 12:38:10 #295
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_25038427
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 12:33 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Ooijer kan je best wel op het middenveld neer zetten, maar ik vind dat hij het verdedigend op dit moment gewoon goed doet. Of hij het op de positie van Van Bommel het ook zo goed doet betwijfel ik eigenlijk enigszins.
Ik vind eigenlijk ook dat Ooijer een kans moet krijgen op het middenveld. Denk dat hij wel degelijk een goed duo met Cocu kan vormen centraal op het midden.
Maar hij is inderdaad verdedigend erg sterk dit jaar.
quote:
Daarnaast heeft PSV in potentie nog een aantal jeugdspelers die op het middenveld uit de voeten kunnen (Afellay en Takak bijv). Die hebben ook recht op een kans.
Hebben misschien wel recht op een kans maar denk niet dat Hiddink er zo over denkt hoe treurig dat ook is. Ik denk dat als vervanger van Bommel gewoon Vayrinen aangetrokken gaat worden.

In de wandelgangen wordt ook gefluisterd dat Ugur een voorcontract met PSV zou hebben en na dit seizoen in Eindhoven herenigd gaat worden met Eijkelkamp.
pi_25038596
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 12:38 schreef PyTh het volgende:

[..]

Ik vind eigenlijk ook dat Ooijer een kans moet krijgen op het middenveld. Denk dat hij wel degelijk een goed duo met Cocu kan vormen centraal op het midden.
[..]
Daar heb je eigenlijk wel gelijk in. Hij heeft toch al wel vaker als middenvelder gespeeld of niet?
quote:
Hebben misschien wel recht op een kans maar denk niet dat Hiddink er zo over denkt hoe treurig dat ook is. Ik denk dat als vervanger van Bommel gewoon Vayrinen aangetrokken gaat worden.

In de wandelgangen wordt ook gefluisterd dat Ugur een voorcontract met PSV zou hebben en na dit seizoen in Eindhoven herenigd gaat worden met Eijkelkamp.
Ja, dat klopt, De kans dat er een vervanger komt voor Mark is inderdaad groter dan dat er een speler vanuit de jeugd doorstroomt.

Maar volgens mij las ik laatst in het ED dat men de jeugd wat meer kansen wil geven. Dus wie weet
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  vrijdag 11 februari 2005 @ 13:31:00 #297
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_25039367
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 12:48 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Daar heb je eigenlijk wel gelijk in. Hij heeft toch al wel vaker als middenvelder gespeeld of niet?
[..]
Yep daar heeft ie al vaker gespeeld, maar denk dat Guus hem op rechtback wil houden en een type van Bommel koopt.
quote:
Ja, dat klopt, De kans dat er een vervanger komt voor Mark is inderdaad groter dan dat er een speler vanuit de jeugd doorstroomt.

Maar volgens mij las ik laatst in het ED dat men de jeugd wat meer kansen wil geven. Dus wie weet
Op lange termijn wil men de jeugd wat meer kans geven maar zie het voor de huidige generatie een beetje somber in.
Maar we zullen zien, hoop in ieder geval wel hij een fatsoenlijke vervanger voor Bommel koopt.

Het zou wel een stunt zijn als Guus Edgar weet te strikken voor volgend jaar
pi_25039390
Eerlijk gezegd vind ik Ooijer op het middenveld duidelijk géén optie...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  vrijdag 11 februari 2005 @ 13:40:59 #299
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_25039504
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 13:32 schreef Dylan Dog het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik Ooijer op het middenveld duidelijk géén optie...
Licht eens toe DD

Moet wel zeggen dat ik Ooijer verdedigend wel sterker vind maar als er geen betere optie voor handen is (lees betaalbare) moet het misschien maar.
pi_25039532
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 12:38 schreef PyTh het volgende:

Ooijer op het middenveld weet ik ook zo net nog niet. En bovendien, hoe lang denk je dat Cocu de kar nog kan trekken?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')