abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24919303
PSV zal samen met ajax de komende jaren voor de titels gaan, feyenoord zie ik de komende jaren geen kampioen worden. Az , Heerenveen en andere clubs blijven gewoon subtoppers, met af en toe een plek tussen de traditionele 3. Met de begroting kunnen ze niet met de topclubs meekomen.
Europees kom je misschien een x aantal keer ver in een toernooi, winnen wordt al heel moeilijk omdat je met selecties niet aan de europese topclubs kan tippen.
pi_24919372
PSV is nooit europese top geweest.
De europa cup 1 in 1988 is te danken dat ze er in een van de eerste ronden er niet uit waren gevlogen tegen een turkse of griekse ploeg (beetje te lang geleden om exact te weten) en dan had PSV niets te klagen gehad.

PSV zal pas groter kunnen worden als de supportersschare vergelijkbaar is met die van Ajax of Feyenoord. Maar een goed begin is zeker gemaakt, alhoewel je je natuurlijk af moet vragen hoe groot een Nederlandse club ooit structureel europese top kan worden. Enkele jaren is mogelijk met een goede lichting en goede langlopende contracten, (Ajax rond 1995) maar volgens mij houdt het dan op.
pi_24919396
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 11:42 schreef BillyBeflap het volgende:
Hoe zien jullie eigenlijk de toekomst van PSV?

-knip-
De komende jaren zullen ze nog wel strijden om de landstitel. In ieder geval met Ajax. Europees zullen ze denk ik ieder jaar redelijk goed presteren. Maar echt heel erg ver zie ik ze toch niet komen. Heel misschien in de Uefacup, maar dan moet het elftal van nu wel ongeveer blijven staan en toch wel iets sterker/beter worden. Dus echt een Europese topper zie ik PSV niet worden, eerder een sterke subtopper
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_24919616
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 12:13 schreef unnumunnu het volgende:
PSV is nooit europese top geweest.
De europa cup 1 in 1988 is te danken dat ze er in een van de eerste ronden er niet uit waren gevlogen tegen een turkse of griekse ploeg (beetje te lang geleden om exact te weten) en dan had PSV niets te klagen gehad.
Die omhaal van Hugo Sanchez tijdens psv - real, is me nog het meest bijgebleven. En dat doelpunt van Linskens dan.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  vrijdag 4 februari 2005 @ 12:48:16 #125
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_24919631
Volgens NOS-TT is Vennegoor niet opgeroepen voor 't NL elftal
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_24919634
Realistische blikken, kan me er ook wel in vinden.

Jullie hebben de laatste jaren aangetoond over de meest constante ploeg te beschikken. Daar waar Ajax en feyenoord wat meer pieken naar beneden (dalen) hebben gehad. Ik ben vooral benieuwd naar de 'post-Hiddink' periode. Wat als hij weg is? Hij is toch wel een goede manager en ik vraag me af of je iemand van dat niveau terug kunt halen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_24919668
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 12:48 schreef Zapper het volgende:
Volgens NOS-TT is Vennegoor niet opgeroepen voor 't NL elftal
Terecht, toch?
  vrijdag 4 februari 2005 @ 12:54:53 #128
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_24919695
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 12:52 schreef gras het volgende:
Terecht, toch?
Ik gok dat meneer Van Basten meer verstand van het spelletje heeft dan ik, dus tja.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_24919724
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 12:52 schreef gras het volgende:

[..]

Terecht, toch?
mjah als je timmer en nog meer ... wel selecteert
pi_24919764
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 12:57 schreef pascalheister het volgende:

[..]

mjah als je timmer wel selecteert
2 keepers selecteren is heel logisch, 5 spitsen selecteren niet. Gelukkig doet Van Basten dat niet itt tot Advocaat...

(Is er niet ergens een topic over Eng-Ned?)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 4 februari 2005 @ 13:12:43 #131
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24919925
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 02:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Zoals?

Addo
Van der Schaaf
Feher
Sibon
Lamey(ook al een jongere speler op de begraafplaats komt van vermoorde PSV talenten)
Smit(inmiddels verhuurd)
Vonlanthen (Verhuurd) enzo schrijf je het
Bakkal (Verhuurd)
Affelay (Bij de selectie, maar weinig kans op speeltijd)
Tim Janssen (Verhuurd)

alle aanvallers die nu in de basis staan zijn beter dan deze jongens, Tim Jansen was niet eens een basis speler in Jong PSV. Vonlanthen heeft in de wedstrijden die hij speelde regelmatig weinig laten zien.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 4 februari 2005 @ 13:29:49 #132
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_24920218
Ik denk dat PSV toch als de 3e been wordt gezien... vanwege de lange geschiedenis van Feyenoord en Ajax... wat niet echt meer terecht is gezien de laatste 20 jaar... maar goed.
Ik zie de toekomst voor PSV goed in, alleen de jeugd mag wat beter... maar goed dat is niet van het 1 op het andere moment gebeurt.... maar heb er toch vertrouwen in
Ik denk dat het de aankomende jaren gaat tussen PSV en Ajax, met hier en daar een uitschieter van een andere ploeg.
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 13:33:12 #133
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_24920279
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 13:12 schreef rubbereend het volgende:
Vonlanthen (Verhuurd) enzo schrijf je het
Doe geen moeite, dat heb ik 'm ook al eens wijs proberen te maken.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 13:33:42 #134
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_24920287
quote:
De UEFA heeft vandaag nieuwe regels gepresenteerd welke moeten gaan gelden in de Europese Cup competities vanaf het seizoen 2006/2007. De nationale bonden moeten de regels nog wel goedkeuren. De UEFA hoopt ook dat de nationale competities de regels ook gaan invoeren. Deze bestaan eruit dat in het eerste jaar minimaal twee van de spelers op de zogenaamde A lijst van een club door de club zelf opgeleid moeten zijn (tussen de 15 en 21 jaar moeten de spelers minimaal drie seizoenen voor de club zijn uitgekomen) en minimaal twee andere spelers moeten in hetzelfde land zijn opgeleid. Dat aantal groeit in 2008 uiteindelijk tot minimaal vier eigen jeugdspelers en vier andere spelers opgeleid in eigen land.

In de huidige Champions League zouden overigens alle clubs aan deze regels voldoen, dus vooralsnog hebben ze beperkte impact.
bron: psv netwerk

Grappig... maar goed wat er al staat het heeft nog totaal geen impact, als je al op de lijst staan is het al goed....
pi_24920416
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 13:29 schreef appelsientje het volgende:
Ik denk dat PSV toch als de 3e been wordt gezien... vanwege de lange geschiedenis van Feyenoord en Ajax... wat niet echt meer terecht is gezien de laatste 20 jaar...
Qua aanhang is het zeker terecht.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2005 13:40:38 ]
  vrijdag 4 februari 2005 @ 13:44:35 #136
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_24920500
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 13:40 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Maar dat gaat ook veranderen ..... ooit
pi_24920984
quote:
Je bedoelt omdat er gemiddeld 10.000 man in de Kuip zat begin jaren 90?

Laat je team maar in de steek
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 4 februari 2005 @ 14:16:17 #138
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24921030
waarom is Ooijer trouwens niet geselcteerd?
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_24921060
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 14:16 schreef rubbereend het volgende:
waarom is Ooijer trouwens niet geselcteerd?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 4 februari 2005 @ 14:21:10 #140
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24921147
k zie wel de kans dat feijenoord als traditionele top 3 club afhaakt, alleen het feit dat feijenoord gewoon structureel mindergeld heeft en betaald.
DeLuna vindt me dik ;(
  vrijdag 4 februari 2005 @ 14:21:56 #141
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_24921163
Omdat die vreselijke De Jong weer terug is...

En omdat ie die penalty heeft gemist
pi_24921260
quote:
k zie wel de kans dat feijenoord als traditionele top 3 club afhaakt, alleen het feit dat feijenoord gewoon structureel mindergeld heeft en betaald.
Door een titel per 10 jaar kan je eigen niet meer een topclub noemen

Hooguit een wannabe topclub
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_24921328
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 14:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Door een titel per 10 jaar kan je eigen niet meer een topclub noemen

Hooguit een wannabe topclub
Topclub is niet enkel de prijzenlijst. Daar komt toch wel meer bij kijken. Zo kan je ook stellen dat Chelsea geen topclub is.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 4 februari 2005 @ 14:33:53 #144
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24921378
Feyenoord is natuurlijk een topclub er zitten wekelijks 40.000 mensen. En ze hebben een indrukwekkende erelijst, ze staan op de eeuwige ranglijst ook netjes 3e. Tis een club die prijzen pakt. Dus ze zijn een topclub maar de laatst 25 zijn ze duidelijk nummertje 3
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 4 februari 2005 @ 14:36:46 #145
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24921421
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 14:30 schreef gras het volgende:

[..]

Topclub is niet enkel de prijzenlijst. Daar komt toch wel meer bij kijken. Zo kan je ook stellen dat Chelsea geen topclub is.
Chelsea hoort toch ook niet bij de 5 grote uit engeland?
Dat zijn toch Man. Utd, Arsenal, de Spurs, Liverpool en Everton?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_24921478
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 14:36 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Chelsea hoort toch ook niet bij de 5 grote uit engeland?
Dat zijn toch Man. Utd, Arsenal, de Spurs, Liverpool en Everton?
Tegenwoordig wil ik Chelsea best wel onder de topclubs rekenen.
pi_24921573
En Everton is toch geen topclub? Dat is gewoon de mindere van de stad Liverpool. Chelsea is veel groter
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 4 februari 2005 @ 14:48:16 #148
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24921629
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 14:44 schreef cultheld het volgende:
En Everton is toch geen topclub? Dat is gewoon de mindere van de stad Liverpool. Chelsea is veel groter
klopt maar volgens mij is Everton uit het oogpunt van de geschiedenis een van de grootste clubs in Engeland. De Spurs hebben ok al jaren nauwelijks iets laten zien maar ze zijn wel eenv an de grootste clubs van Engeland.
Chelsea is een beetje hetzelfde als Deportivo in Spanje, gewoon aangehaakt bij de top
DeLuna vindt me dik ;(
pi_24921684
Mja als je 't zo bekijkt dan zijn Napoli, Palermo, Fiorentina, Servette Sparta en Borussia München Gladbach ook topclubs.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 4 februari 2005 @ 14:58:38 #150
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24921825
Everton heeft 9 landstitels en 5 Fa cups en het Charity/Community Shield wonnen de ok 9 maal, da's best een erelijst
DeLuna vindt me dik ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')