quote:Op donderdag 3 februari 2005 18:33 schreef mitt het volgende:
Vennegoor gaat vast Erik Meijer achterna.
ja en dan Stoke City ofzo, jeuhquote:
Dan moeten we hem voor minstens 9 miljoen euro verkopenquote:Op donderdag 3 februari 2005 18:37 schreef ASSpirine het volgende:
zouden we ooit nog winst op vennegoor kunnen maken?
als hij zo door blijft spelen, dan wel
maar momenteel hou ik em liever
quote:
Waterreus deed het tegen NEC, dus t kan een keer voorkomenquote:Op donderdag 3 februari 2005 18:44 schreef Zapper het volgende:
Heb ik hier al iemand gehoord over de best wel grappige fout van Gomez?
Grappig tegen RBC, wel te verstaan.
club als Stoke Cityquote:Op donderdag 3 februari 2005 18:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]daar heeft Meijer dan weer nooit gespeeld. PSV, Liverpool, Beyern Leverkusren en Hamburger SV zijn toch rotte clubs
dat was Hoekstra
Ach ja kan beter tegen RBC gebeuren dan tegen Ajax ofzoquote:Op donderdag 3 februari 2005 18:44 schreef Zapper het volgende:
Heb ik hier al iemand gehoord over de best wel grappige fout van Gomez?
Grappig tegen RBC, wel te verstaan.
Liverpool moet met zijn pootjes afblijven van lange Jan.quote:Op donderdag 3 februari 2005 18:33 schreef mitt het volgende:
Vennegoor gaat vast Erik Meijer achterna.
5 miljoen is een beetje erg weinig.quote:Op donderdag 3 februari 2005 19:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Lange Jan moet bijtekenen of we moeten hem voor een miljoen of 5 verkopen na zijn 25 goals
En waarom dan niet ?quote:Op donderdag 3 februari 2005 19:33 schreef methodmich het volgende:
Meer dan 5 miljoen krijg je nooit voor VoH...
Dat noem ik nou de reden waarom PSV geen 5 miljoen zou krijgen.quote:Op donderdag 3 februari 2005 19:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Lsnge Jan staat deze zomer nog een jaar onder contract, dus dan is 5 miljoen niet weinig
Liever heb ik dat hij voor 3 jaar bijtekent en nog een jaar of 5 minimaal blijft
Met dit contract (2006) niet nee, maar als hij bijtekent en er 30 inschiet in dit kalenderjaar zie ik voor hem nog wel een leuke Engelse club en dito transfersom in het verschiet.quote:Op donderdag 3 februari 2005 19:33 schreef methodmich het volgende:
Meer dan 5 miljoen krijg je nooit voor VoH...
Ze hebben gisteren niet aanvallend gespeeld.quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:55 schreef RijstNatie het volgende:
RBC ging tege vitesse het roer omgooien en aanvallend spelen, daardoor wonnen ze ook met 3-1.
Hebben ze tegen PSV gister ook aanvallend gespeeld? Ik heb de samenvatting gezien, maar kon toch geen 1 aanval van RBC constateren. PSV was constant in de aanval en aan de bal
vind je het gek, als je de hele wedstrijd niks te doen hebt. Dan val je zowat in slaap, en lucifers kennen ze niet in braziliequote:
Beetje Roda gedachtes bespeur ik nu hierquote:Op donderdag 3 februari 2005 20:42 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Met dit contract (2006) niet nee, maar als hij bijtekent en er 30 inschiet in dit kalenderjaar zie ik voor hem nog wel een leuke Engelse club en dito transfersom in het verschiet.
Een voetballer.quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:53 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en wordt het een hetero of homo?
schopte hij je?quote:
vandaar, Gomes vond t zo zielig. Beste aanvaller van RBC was dan ook gomesquote:Op donderdag 3 februari 2005 21:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ze hebben gisteren niet aanvallend gespeeld.
Ze zijn nauwelijks voor de goal van Gomes geweest. Zo wat ik me kan herinneren was na dat doelpunt een vrije trap het enige wapenfeit van RBC gisteren. En zo gevaarlijk was die vrije trap ook weer niet
Jakobsen (weg)quote:Op vrijdag 4 februari 2005 01:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Klein lijstje uit mijn hoofd
Jakobsen (weg)
Verhaegh (weg)
Van Boxel (weg)
Gijo Velasco (weg)
Huntelaar (weg)
Ten Rouwelaar (Verhuurd)
Wuijtens (Verhuurd, volgende zomer weg)
Colin(had wel al ervaring, weg)
Takak (Verhuurd)
Edson (Weg)
Dilevsky )(Weg)
Marquino (Weg)
Leandro (Waarschijnlijk weg)
Von Lanthen (Verhuurd)
Bakkal (Verhuurd)
Affelay (Bij de selectie, maar weinig kans op speeltijd)
Tim Janssen (Verhuurd)
Het begint toch steeds meer een sterfhuis voor jong talent te lijken terwijl toch veel van deze talenten voor vertegenwoordigende elftallen uitkomen
Zoals?quote:De volgende vier zijn grote talenten en moeten gewoon speeltijd krijgen maar zijn nog neit beter dan de spelers die nu op hun posities meespelen.
De komende jaren zullen ze nog wel strijden om de landstitel. In ieder geval met Ajax. Europees zullen ze denk ik ieder jaar redelijk goed presteren. Maar echt heel erg ver zie ik ze toch niet komen. Heel misschien in de Uefacup, maar dan moet het elftal van nu wel ongeveer blijven staan en toch wel iets sterker/beter worden. Dus echt een Europese topper zie ik PSV niet worden, eerder een sterke subtopperquote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:42 schreef BillyBeflap het volgende:
Hoe zien jullie eigenlijk de toekomst van PSV?
-knip-
Die omhaal van Hugo Sanchez tijdens psv - real, is me nog het meest bijgebleven. En dat doelpunt van Linskens dan.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 12:13 schreef unnumunnu het volgende:
PSV is nooit europese top geweest.
De europa cup 1 in 1988 is te danken dat ze er in een van de eerste ronden er niet uit waren gevlogen tegen een turkse of griekse ploeg (beetje te lang geleden om exact te weten) en dan had PSV niets te klagen gehad.
Terecht, toch?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 12:48 schreef Zapper het volgende:
Volgens NOS-TT is Vennegoor niet opgeroepen voor 't NL elftal
Ik gok dat meneer Van Basten meer verstand van het spelletje heeft dan ik, dus tja.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 12:52 schreef gras het volgende:
Terecht, toch?
2 keepers selecteren is heel logisch, 5 spitsen selecteren niet. Gelukkig doet Van Basten dat niet itt tot Advocaat...quote:Op vrijdag 4 februari 2005 12:57 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mjah als je timmer wel selecteert
Vonlanthen (Verhuurd) enzo schrijf je hetquote:Op vrijdag 4 februari 2005 02:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zoals?
Addo
Van der Schaaf
Feher
Sibon
Lamey(ook al een jongere speler op de begraafplaats komt van vermoorde PSV talenten)
Smit(inmiddels verhuurd)
Doe geen moeite, dat heb ik 'm ook al eens wijs proberen te maken.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 13:12 schreef rubbereend het volgende:
Vonlanthen (Verhuurd) enzo schrijf je het
bron: psv netwerkquote:De UEFA heeft vandaag nieuwe regels gepresenteerd welke moeten gaan gelden in de Europese Cup competities vanaf het seizoen 2006/2007. De nationale bonden moeten de regels nog wel goedkeuren. De UEFA hoopt ook dat de nationale competities de regels ook gaan invoeren. Deze bestaan eruit dat in het eerste jaar minimaal twee van de spelers op de zogenaamde A lijst van een club door de club zelf opgeleid moeten zijn (tussen de 15 en 21 jaar moeten de spelers minimaal drie seizoenen voor de club zijn uitgekomen) en minimaal twee andere spelers moeten in hetzelfde land zijn opgeleid. Dat aantal groeit in 2008 uiteindelijk tot minimaal vier eigen jeugdspelers en vier andere spelers opgeleid in eigen land.
In de huidige Champions League zouden overigens alle clubs aan deze regels voldoen, dus vooralsnog hebben ze beperkte impact.
Qua aanhang is het zeker terecht.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 13:29 schreef appelsientje het volgende:
Ik denk dat PSV toch als de 3e been wordt gezien... vanwege de lange geschiedenis van Feyenoord en Ajax... wat niet echt meer terecht is gezien de laatste 20 jaar...
Maar dat gaat ook veranderenquote:
Je bedoelt omdat er gemiddeld 10.000 man in de Kuip zat begin jaren 90?quote:Qua aanhang is het zeker terecht.
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 14:16 schreef rubbereend het volgende:
waarom is Ooijer trouwens niet geselcteerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |