Misschien kunnen we Niels Oude Kamphuis (27) halen? Is na dit seizoen transfervrij en wil weg bij Schalke.quote:Op donderdag 3 februari 2005 10:32 schreef the_legend_killer het volgende:
Misschien kan PSV een nieuwe van Bommel kopen bij Fortuna
mee eens, t zijn zo ongeveer de meest noderschatte voetballers in Nederland, bijna niemand buiten PSV lijkt ze op waarde te schatten.quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:51 schreef Zapper het volgende:
Ik dacht al, ligt het nou aan mij
Hmm nog een opmerking, Park en Lee zijn geweldig, Lee was aanvallend weer zo lekker bezig, zette z'n tegenstander met een schitterende beweging compleet voor schut. En Park, die blijft maar doorgaan, Duracell batterijen komen blijkbaar uit Zuid-Korea. Het 4e doelpunt was een perfect voorbeeld daarvan!
Nee? Verdedigend lijkt hij me anders één van de besten. Niemand heeft hem ooit de wedstrijd uitgespeeld. Ik kan me alleen Salomon Kalou herinneren, in volgens mij het eerste seizoen van Lee.quote:Op donderdag 3 februari 2005 15:14 schreef Sloggi het volgende:
Niemand bekritiseert Lee's aanvallende kwaliteiten. Verdedigend is 'ie gewoon niet zo goed
en hij pakt nauwelijks kaartenquote:Op donderdag 3 februari 2005 15:24 schreef Djekko het volgende:
[..]
Nee? Verdedigend lijkt hij me anders één van de besten. Niemand heeft hem ooit de wedstrijd uitgespeeld. Ik kan me alleen Salomon Kalou herinneren, in volgens mij het eerste seizoen van Lee.
Nou ja als ik (net wat zapper zei) kijk naar het 4e doelpunt, dan vind ik dat best een goede actie van hem, hij blijft gewoon door gaan, ik vind ze beide van goede waarde.... ieder z'n kwaliteit, maar over Park heb ik (persoonlijk) geen twijfels..quote:Op donderdag 3 februari 2005 15:27 schreef JeroenV het volgende:
Vinden jullie 3 miljoen niet een beetje veel voor een speler die amper heeft gespeeld en nu niet echt als de meest brave en gehoorzame te boek staat?
Ik vond Lee altijd niks, maar ik vind hem dit seizoen eigenlijk wel goed bezig. Gister deed hij het ook wel goed. Park blijf ik mijn twijfels bij hebben, maar toch lijkt hij me beter dan een de Jong.
Er zat gisteren een Koreaan naast me in het stadion, die werd helemaal gek bij die actie.quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:51 schreef Zapper het volgende:
Ik dacht al, ligt het nou aan mij
Hmm nog een opmerking, Park en Lee zijn geweldig, Lee was aanvallend weer zo lekker bezig, zette z'n tegenstander met een schitterende beweging compleet voor schut.
Vennegoor zie ik zijn carriere eerder afsluiten bij (bijvoorbeeld) FC Twente dan bij PSV.quote:Op donderdag 3 februari 2005 16:42 schreef Zapper het volgende:
Zien jullie Park, Lee of Vennegoor trouwens ooit vertrekken bij PSV? (in de toekomst bedoel ik hè)
Dat klopt want er bestaat geen betere club dan PSVquote:Op donderdag 3 februari 2005 17:30 schreef methodmich het volgende:
Park en Lee gaan in ieder geval niet weg naar een betere club.
Vennegoor zie k nog wel ballen bij een Engelse clubquote:Op donderdag 3 februari 2005 16:42 schreef Zapper het volgende:
Zien jullie Park, Lee of Vennegoor trouwens ooit vertrekken bij PSV? (in de toekomst bedoel ik hè)
quote:Op donderdag 3 februari 2005 18:33 schreef mitt het volgende:
Vennegoor gaat vast Erik Meijer achterna.
ja en dan Stoke City ofzo, jeuhquote:
Dan moeten we hem voor minstens 9 miljoen euro verkopenquote:Op donderdag 3 februari 2005 18:37 schreef ASSpirine het volgende:
zouden we ooit nog winst op vennegoor kunnen maken?
als hij zo door blijft spelen, dan wel
maar momenteel hou ik em liever
quote:
Waterreus deed het tegen NEC, dus t kan een keer voorkomenquote:Op donderdag 3 februari 2005 18:44 schreef Zapper het volgende:
Heb ik hier al iemand gehoord over de best wel grappige fout van Gomez?
Grappig tegen RBC, wel te verstaan.
club als Stoke Cityquote:Op donderdag 3 februari 2005 18:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]daar heeft Meijer dan weer nooit gespeeld. PSV, Liverpool, Beyern Leverkusren en Hamburger SV zijn toch rotte clubs
dat was Hoekstra
Ach ja kan beter tegen RBC gebeuren dan tegen Ajax ofzoquote:Op donderdag 3 februari 2005 18:44 schreef Zapper het volgende:
Heb ik hier al iemand gehoord over de best wel grappige fout van Gomez?
Grappig tegen RBC, wel te verstaan.
Liverpool moet met zijn pootjes afblijven van lange Jan.quote:Op donderdag 3 februari 2005 18:33 schreef mitt het volgende:
Vennegoor gaat vast Erik Meijer achterna.
5 miljoen is een beetje erg weinig.quote:Op donderdag 3 februari 2005 19:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Lange Jan moet bijtekenen of we moeten hem voor een miljoen of 5 verkopen na zijn 25 goals
En waarom dan niet ?quote:Op donderdag 3 februari 2005 19:33 schreef methodmich het volgende:
Meer dan 5 miljoen krijg je nooit voor VoH...
Dat noem ik nou de reden waarom PSV geen 5 miljoen zou krijgen.quote:Op donderdag 3 februari 2005 19:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Lsnge Jan staat deze zomer nog een jaar onder contract, dus dan is 5 miljoen niet weinig
Liever heb ik dat hij voor 3 jaar bijtekent en nog een jaar of 5 minimaal blijft
Met dit contract (2006) niet nee, maar als hij bijtekent en er 30 inschiet in dit kalenderjaar zie ik voor hem nog wel een leuke Engelse club en dito transfersom in het verschiet.quote:Op donderdag 3 februari 2005 19:33 schreef methodmich het volgende:
Meer dan 5 miljoen krijg je nooit voor VoH...
Ze hebben gisteren niet aanvallend gespeeld.quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:55 schreef RijstNatie het volgende:
RBC ging tege vitesse het roer omgooien en aanvallend spelen, daardoor wonnen ze ook met 3-1.
Hebben ze tegen PSV gister ook aanvallend gespeeld? Ik heb de samenvatting gezien, maar kon toch geen 1 aanval van RBC constateren. PSV was constant in de aanval en aan de bal
vind je het gek, als je de hele wedstrijd niks te doen hebt. Dan val je zowat in slaap, en lucifers kennen ze niet in braziliequote:
Beetje Roda gedachtes bespeur ik nu hierquote:Op donderdag 3 februari 2005 20:42 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Met dit contract (2006) niet nee, maar als hij bijtekent en er 30 inschiet in dit kalenderjaar zie ik voor hem nog wel een leuke Engelse club en dito transfersom in het verschiet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |