Doei.quote:
Van Bommel heeft de wedstrijden na de winterstop echt subliem gespeeld. Het is een echte alleskunner, die gaat PSV missen.quote:Op donderdag 3 februari 2005 08:39 schreef SCH het volgende:
Mooi om te zien hoe blij Van Bommel was. Ik blijf fan van hem: gewoon een heerlijke eikel die helemaal het zuur had omdat hij die penalty miste.
waarschijnlijk kunnen we daar alles wel kopenquote:Op donderdag 3 februari 2005 10:32 schreef the_legend_killer het volgende:
Misschien kan PSV een nieuwe van Bommel kopen bij Fortuna
hey je plaatje is een stuk rustiger gewordenquote:Op donderdag 3 februari 2005 10:32 schreef the_legend_killer het volgende:
lijkt me een redelijk bedrag! Gewoon betalen Portoquote:Leandro traint mee bij Porto; Vraagt PSV 3 miljoen?
De Telegraaf meldt dat Leandro ondanks dat PSV hem niet wil vrijgeven, woensdag wel heeft meegetraind bij FC Porto. Volgens Braziliaanse kranten zou PSV een bedrag van 3 miljoen euro verlangen voor de middenvelder.
Eerst laten betalen en dan door z'n knieen en enkels schieten, zoals Israel dat zo mooi zeiquote:Op donderdag 3 februari 2005 11:46 schreef rubbereend het volgende:
deel 38 in de Leandro soap:
[..]
lijkt me een redelijk bedrag! Gewoon betalen Porto
ik wil het strikje nog wel betalenquote:Op donderdag 3 februari 2005 11:46 schreef rubbereend het volgende:
deel 38 in de Leandro soap:
[..]
lijkt me een redelijk bedrag! Gewoon betalen Porto
Ik kan het misschien verkeerd gezien hebben.... maar Damarcus was toch echt doorgebroken.... dus rood was wel terecht volgens mij, alleen die penalty niet...quote:Op donderdag 3 februari 2005 12:13 schreef Zapper het volgende:
Wat zit de NOS nou te janken over de scheidsrechter? Heb de hele wedstrijd gezien en de man zat er gewoon goed op, floot perfect. Dat die 3e penalty niet terecht was ok, maar dat was een fout van de assistent... Overigens leek er in de slotfase ook nog een 5e penalty te komen, maar Canal+ bracht een lachende Van der Hilst in beeld
Hmm en Jan van Dijk moet ook niet zeuren
Uh, dat zeg ik toch?quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:04 schreef appelsientje het volgende:
Ik kan het misschien verkeerd gezien hebben.... maar Damarcus was toch echt doorgebroken.... dus rood was wel terecht volgens mij, alleen die penalty niet...
euh ojaquote:
Misschien kunnen we Niels Oude Kamphuis (27) halen? Is na dit seizoen transfervrij en wil weg bij Schalke.quote:Op donderdag 3 februari 2005 10:32 schreef the_legend_killer het volgende:
mee eens, t zijn zo ongeveer de meest noderschatte voetballers in Nederland, bijna niemand buiten PSV lijkt ze op waarde te schatten.quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:51 schreef Zapper het volgende:
Ik dacht al, ligt het nou aan mij
Hmm nog een opmerking, Park en Lee zijn geweldig, Lee was aanvallend weer zo lekker bezig, zette z'n tegenstander met een schitterende beweging compleet voor schut. En Park, die blijft maar doorgaan, Duracell batterijen komen blijkbaar uit Zuid-Korea. Het 4e doelpunt was een perfect voorbeeld daarvan!
Nee? Verdedigend lijkt hij me anders één van de besten. Niemand heeft hem ooit de wedstrijd uitgespeeld. Ik kan me alleen Salomon Kalou herinneren, in volgens mij het eerste seizoen van Lee.quote:Op donderdag 3 februari 2005 15:14 schreef Sloggi het volgende:
Niemand bekritiseert Lee's aanvallende kwaliteiten. Verdedigend is 'ie gewoon niet zo goed
en hij pakt nauwelijks kaartenquote:Op donderdag 3 februari 2005 15:24 schreef Djekko het volgende:
[..]
Nee? Verdedigend lijkt hij me anders één van de besten. Niemand heeft hem ooit de wedstrijd uitgespeeld. Ik kan me alleen Salomon Kalou herinneren, in volgens mij het eerste seizoen van Lee.
Nou ja als ik (net wat zapper zei) kijk naar het 4e doelpunt, dan vind ik dat best een goede actie van hem, hij blijft gewoon door gaan, ik vind ze beide van goede waarde.... ieder z'n kwaliteit, maar over Park heb ik (persoonlijk) geen twijfels..quote:Op donderdag 3 februari 2005 15:27 schreef JeroenV het volgende:
Vinden jullie 3 miljoen niet een beetje veel voor een speler die amper heeft gespeeld en nu niet echt als de meest brave en gehoorzame te boek staat?
Ik vond Lee altijd niks, maar ik vind hem dit seizoen eigenlijk wel goed bezig. Gister deed hij het ook wel goed. Park blijf ik mijn twijfels bij hebben, maar toch lijkt hij me beter dan een de Jong.
Er zat gisteren een Koreaan naast me in het stadion, die werd helemaal gek bij die actie.quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:51 schreef Zapper het volgende:
Ik dacht al, ligt het nou aan mij
Hmm nog een opmerking, Park en Lee zijn geweldig, Lee was aanvallend weer zo lekker bezig, zette z'n tegenstander met een schitterende beweging compleet voor schut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |