abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24896549
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 23:44 schreef pascalheister het volgende:

[..]

hey neusje
Hoi!
  donderdag 3 februari 2005 @ 08:34:40 #32
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_24896637
tvp
Zoooo weer een mooie overwinning weer 4x gescoord, maar 2 x missen, dat is echt slecht.... dat moet je niet tegen monaco doen, maar goed.
De punten zijn binnen als AZ nu gelijk speelt en verliest tegen PSV..... *droomt weg*
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_24896663
Mooi om te zien hoe blij Van Bommel was. Ik blijf fan van hem: gewoon een heerlijke eikel die helemaal het zuur had omdat hij die penalty miste.
  donderdag 3 februari 2005 @ 09:34:57 #34
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_24897208
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 08:17 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Hoi!
Doei.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  donderdag 3 februari 2005 @ 10:22:00 #35
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_24897804
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 08:39 schreef SCH het volgende:
Mooi om te zien hoe blij Van Bommel was. Ik blijf fan van hem: gewoon een heerlijke eikel die helemaal het zuur had omdat hij die penalty miste.
Van Bommel heeft de wedstrijden na de winterstop echt subliem gespeeld. Het is een echte alleskunner, die gaat PSV missen.
pi_24897952
Misschien kan PSV een nieuwe van Bommel kopen bij Fortuna
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 3 februari 2005 @ 11:22:40 #37
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24898779
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 10:32 schreef the_legend_killer het volgende:
waarschijnlijk kunnen we daar alles wel kopen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 3 februari 2005 @ 11:42:43 #38
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_24899162
quote:
hey je plaatje is een stuk rustiger geworden
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 3 februari 2005 @ 11:46:26 #39
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24899228
deel 38 in de Leandro soap:
quote:
Leandro traint mee bij Porto; Vraagt PSV 3 miljoen?
De Telegraaf meldt dat Leandro ondanks dat PSV hem niet wil vrijgeven, woensdag wel heeft meegetraind bij FC Porto. Volgens Braziliaanse kranten zou PSV een bedrag van 3 miljoen euro verlangen voor de middenvelder.
lijkt me een redelijk bedrag! Gewoon betalen Porto
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 3 februari 2005 @ 11:51:11 #40
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_24899313
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 11:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]

Eerst laten betalen en dan door z'n knieen en enkels schieten, zoals Israel dat zo mooi zei
  donderdag 3 februari 2005 @ 12:13:52 #41
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_24899744
Wat zit de NOS nou te janken over de scheidsrechter? Heb de hele wedstrijd gezien en de man zat er gewoon goed op, floot perfect. Dat die 3e penalty niet terecht was ok, maar dat was een fout van de assistent... Overigens leek er in de slotfase ook nog een 5e penalty te komen, maar Canal+ bracht een lachende Van der Hilst in beeld

Hmm en Jan van Dijk moet ook niet zeuren
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_24899817
Goh... Ik moet zeggen dat hoewel ze misschien allemaal geeneens zo onterecht waren dat je in deze tijden overal vraagtekens bij gaat zetten
pi_24899880
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 11:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]

ik wil het strikje nog wel betalen
  donderdag 3 februari 2005 @ 12:59:33 #44
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_24900597
Overigens, dat mag ik vast nog wel zeggen Farfan heeft weer helemaal niets gebracht, alleen 2 grote kansen verprutst.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  donderdag 3 februari 2005 @ 13:04:22 #45
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_24900673
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 12:13 schreef Zapper het volgende:
Wat zit de NOS nou te janken over de scheidsrechter? Heb de hele wedstrijd gezien en de man zat er gewoon goed op, floot perfect. Dat die 3e penalty niet terecht was ok, maar dat was een fout van de assistent... Overigens leek er in de slotfase ook nog een 5e penalty te komen, maar Canal+ bracht een lachende Van der Hilst in beeld

Hmm en Jan van Dijk moet ook niet zeuren
Ik kan het misschien verkeerd gezien hebben.... maar Damarcus was toch echt doorgebroken.... dus rood was wel terecht volgens mij, alleen die penalty niet...
( heb de beelden op de site van PSV gezien, dus niet de beste kwaliteit)
Maar ach als ik het zo lees had het veel meer moeten zijn......
  donderdag 3 februari 2005 @ 13:12:57 #46
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_24900822
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 13:04 schreef appelsientje het volgende:
Ik kan het misschien verkeerd gezien hebben.... maar Damarcus was toch echt doorgebroken.... dus rood was wel terecht volgens mij, alleen die penalty niet...
Uh, dat zeg ik toch?
pi_24900911
3 miljoen voor een labiele werkweigeraar? Porto is gek als ze dat zouden betalen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  donderdag 3 februari 2005 @ 13:31:15 #48
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_24901217
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 13:12 schreef Zapper het volgende:

[..]

Uh, dat zeg ik toch?
euh oja sorry las het half.......dacht dat er stond dat de kaart niet terecht was......
sorry
  donderdag 3 februari 2005 @ 13:51:22 #49
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_24901710
Ik dacht al, ligt het nou aan mij

Hmm nog een opmerking, Park en Lee zijn geweldig, Lee was aanvallend weer zo lekker bezig, zette z'n tegenstander met een schitterende beweging compleet voor schut. En Park, die blijft maar doorgaan, Duracell batterijen komen blijkbaar uit Zuid-Korea. Het 4e doelpunt was een perfect voorbeeld daarvan!
  donderdag 3 februari 2005 @ 13:54:01 #50
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_24901759
PSV overweegt stappen tegen Porto

Leandro do Bomfim heeft zijn eerste training bij FC Porto achter de rug. Tot groot ongenoegen van PSV dat overweegt stappen te ondernemen tegen de Portugese club.
PSV heeft niets gehoord van FC Porto, terwijl het daar wel recht op zegt te hebben vanwege het contract van Leandro in Eindhoven. Peter Fossen, de huisjurist van de Eindhovense club, bekijkt de mogelijkheden stappen te ondernemen tegen de Portugese club.

Voor FC Porto is het vastleggen van Leandro ook nog geen uitgemaakte zaak. 'Er is nog niets besloten', zei Reinaldo Teles namens de winnaar van de Champions League. 'Maar we werken wel die kant op.' Dat laatste wordt bevestigd door de voorbereidingen die al zijn getroffen. Namens FC Porto heeft de Portugese bond in Zeist om vrijgave van de Braziliaan gevraagd. Namens PSV heeft de KNVB op z'n beurt dat verzoek niet ingewilligd.

Kans dat PSV medewerking verleend is uiterst gering. PSV en Leandro staan namelijk al enige tijd lijnrecht tegenover elkaar. En de kans dat beide partijen tot een vergelijk komen is klein, mede gezien de beschuldigingen over en weer. De FIFA buigt zich over het conflict.

De discussie spitst zich toe op het contract dat volgens de omgeving van de Braziliaanse spits niet rechtsgeldig is. En op basis van dat gegeven is Leandro vrij te doen en laten wat hij wil. In Eindhoven zien ze dat anders.

BRON: VI.NL

Leandrommels, drommels en nog eens drommels
  donderdag 3 februari 2005 @ 14:02:33 #51
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_24901916
Porto aanklagen, Leandro aanklagen en miljoenen innen! Dit is natuurlijk te belachelijk voor woorden. Je hebt een contract en ineens zeg je 'Ik wil niet meer bij PSV spelen en ga gratis naar Porto'. Dag Leandro, zo werkt het niet
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
  donderdag 3 februari 2005 @ 14:06:40 #52
3485 kavorka
lure of the animal
pi_24901997
quote:
Misschien kunnen we Niels Oude Kamphuis (27) halen? Is na dit seizoen transfervrij en wil weg bij Schalke.
animal magnetism sexual attractive state
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 3 februari 2005 @ 14:56:51 #53
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24903037
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 13:51 schreef Zapper het volgende:

Hmm nog een opmerking, Park en Lee zijn geweldig, Lee was aanvallend weer zo lekker bezig, zette z'n tegenstander met een schitterende beweging compleet voor schut. En Park, die blijft maar doorgaan, Duracell batterijen komen blijkbaar uit Zuid-Korea. Het 4e doelpunt was een perfect voorbeeld daarvan!
mee eens, t zijn zo ongeveer de meest noderschatte voetballers in Nederland, bijna niemand buiten PSV lijkt ze op waarde te schatten.

Lee staat bijvoorbeeld gewoon 8ste op de ranglijst qua assists, niet rot voor linksback
DeLuna vindt me dik ;(
pi_24903355
Niemand bekritiseert Lee's aanvallende kwaliteiten. Verdedigend is 'ie gewoon niet zo goed
  donderdag 3 februari 2005 @ 15:24:12 #55
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_24903493
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 15:14 schreef Sloggi het volgende:
Niemand bekritiseert Lee's aanvallende kwaliteiten. Verdedigend is 'ie gewoon niet zo goed
Nee? Verdedigend lijkt hij me anders één van de besten. Niemand heeft hem ooit de wedstrijd uitgespeeld. Ik kan me alleen Salomon Kalou herinneren, in volgens mij het eerste seizoen van Lee.
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_24903546
Vinden jullie 3 miljoen niet een beetje veel voor een speler die amper heeft gespeeld en nu niet echt als de meest brave en gehoorzame te boek staat?

Ik vond Lee altijd niks, maar ik vind hem dit seizoen eigenlijk wel goed bezig. Gister deed hij het ook wel goed. Park blijf ik mijn twijfels bij hebben, maar toch lijkt hij me beter dan een de Jong.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 3 februari 2005 @ 15:31:27 #57
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24903618
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 15:24 schreef Djekko het volgende:

[..]

Nee? Verdedigend lijkt hij me anders één van de besten. Niemand heeft hem ooit de wedstrijd uitgespeeld. Ik kan me alleen Salomon Kalou herinneren, in volgens mij het eerste seizoen van Lee.
en hij pakt nauwelijks kaarten
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 3 februari 2005 @ 15:37:36 #58
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_24903713
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 15:27 schreef JeroenV het volgende:
Vinden jullie 3 miljoen niet een beetje veel voor een speler die amper heeft gespeeld en nu niet echt als de meest brave en gehoorzame te boek staat?

Ik vond Lee altijd niks, maar ik vind hem dit seizoen eigenlijk wel goed bezig. Gister deed hij het ook wel goed. Park blijf ik mijn twijfels bij hebben, maar toch lijkt hij me beter dan een de Jong.
Nou ja als ik (net wat zapper zei) kijk naar het 4e doelpunt, dan vind ik dat best een goede actie van hem, hij blijft gewoon door gaan, ik vind ze beide van goede waarde.... ieder z'n kwaliteit, maar over Park heb ik (persoonlijk) geen twijfels..
pi_24903819
Ik vind op dit moment niemand zwak bij PSV behalve Bogelund...
De koreanen zijn stukke beter gaan spelen als in de voorgaande seizoenen dat kan niemand ontkennen. PSV heeft niet voor niets de beste verdediging van NL
Nothing to see here, carry on
pi_24903820
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 13:51 schreef Zapper het volgende:

Hmm nog een opmerking, Park en Lee zijn geweldig, Lee was aanvallend weer zo lekker bezig, zette z'n tegenstander met een schitterende beweging compleet voor schut.
Er zat gisteren een Koreaan naast me in het stadion, die werd helemaal gek bij die actie.
Maar ik ben ook erg tevreden over de Koreaantjes. Ze doen het gewoon boven verwachting, vind ik
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')