De PSV'ers zitten allemaal in het stadion.quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:46 schreef rubbereend het volgende:
wel mooi trouwens dat de eerste 3 reacties van niet PSVers zijn
quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:48 schreef gras het volgende:
[..]
De PSV'ers zitten allemaal in het stadion.
quote:Op woensdag 2 februari 2005 21:13 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
hebben die gvd nu al 3 penaltys gekregen?
Ik heb alleen die 2 laatste goed kunnen zien, waarvan de 1ste onterecht was.quote:Op woensdag 2 februari 2005 22:11 schreef Djekko het volgende:
4 pingelsWaarvan twee onterecht moet ik zeggen. Wat een mooie actie trouwens van Van Bommel. Van der Hilst wou de tweede gele kaart geven aan Fortes, maar Van Bommel hield dat tegen omdat het geen overtreding was
quote:Op woensdag 2 februari 2005 22:07 schreef rubbereend het volgende:
we zijn Carnavals kampioen, veel leuker dan winterkampioen
Klopt en de stand zal ook wel meegespeeld hebben, maar helemaal zuiver was het vanavond allemaal toch al niet.quote:Op woensdag 2 februari 2005 22:58 schreef Bos81 het volgende:
Maar toch had de scheids daar geel voor moeten geven, hij mag zich niet laten beinvloeden door spelers.
De scheids had het inderdaad niet goed gezien: het was geen strafschop, en direct roodquote:Op woensdag 2 februari 2005 23:04 schreef ErikT het volgende:
Wat een parodie op een wedstrijd
Topvermaak!
En wat zat die RBC trainer nou over die kaart bij die derde (idd onterechte) strafschop? Doorgebroken speler is gewoon rood.
ja kan natuurlijk ook alles serieus nemenquote:Op woensdag 2 februari 2005 23:00 schreef F1Bas het volgende:
[..]lekker belangrijk, als je na 34 wedstrijden maar kampioen bent, al denk ik dat jullie dat wel lukt dit jaar.
Vuile kontkruiper bedoel jequote:Op woensdag 2 februari 2005 22:11 schreef Djekko het volgende:
4 pingelsWaarvan twee onterecht moet ik zeggen. Wat een mooie actie trouwens van Van Bommel. Van der Hilst wou de tweede gele kaart geven aan Fortes, maar Van Bommel hield dat tegen omdat het geen overtreding was
hey neusjequote:Op woensdag 2 februari 2005 23:43 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Vuile kontkruiper bedoel je
beetje bevooroordeeldquote:Op woensdag 2 februari 2005 23:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Klopt en de stand zal ook wel meegespeeld hebben, maar helemaal zuiver was het vanavond allemaal toch al niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |