abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24939863
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 17:49 schreef gras het volgende:

[..]

Dat de media al zijn uitspraken gaan noteren kan hij zelf ook niet veel aan doen?
tuurlijk wel, moet hij die onzin niet uitkramen
pi_24939885
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 17:43 schreef methodmich het volgende:
Carnaval mag nooit een reden zijn om te verplaatsen.
Echt wel
Carnaval is groot feest !
pi_24939972
Alsof Co de enigste is die onzin loopt te blaten. Ik wil de mening van Rini Coolen, Gert-Jan Verbeek en cornuiten ook wel horen. Die hebben ook wel over alles wat te zeggen.
pi_24940016
Verbeek brengt het leuk, Coolen is suf.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_24940054
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 18:01 schreef methodmich het volgende:
Verbeek brengt het leuk, Coolen is suf.
Maar dat is wel interessanter dan wekelijks het verhaal van Co te horen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 6 februari 2005 @ 03:50:34 #206
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24948303
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 17:43 schreef methodmich het volgende:
Carnaval mag nooit een reden zijn om te verplaatsen.
zolang koopavonden elders in het lad reden zijn voor verzetten van wedstrijden kan carnaval zeken
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zondag 6 februari 2005 @ 09:39:33 #207
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_24948974
quote:
Op zondag 6 februari 2005 03:50 schreef rubbereend het volgende:

[..]

zolang koopavonden elders in het lad reden zijn voor verzetten van wedstrijden kan carnaval zeken
ga jij ook wel eens voor 3 uur naar bed ??
goede morgen trouwens iedereen
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  zondag 6 februari 2005 @ 16:57:45 #208
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_24955463
Ik mag ineens toch hopen dat die geruchten die een tijd terug gingen over FC Twente-speler Daniël Majstorovic wél klopten, heb net een erg leuk wedstrijd gezien, hehe, en deze man speelde een voortreffelijke wedstrijd!
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_24955732
Hij is idd een hele goede verdediger. Hij doet me een beetje aan Stam denken Die Sharbel Touma is trouwens ook echt geen verkeerde speler
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zondag 6 februari 2005 @ 17:19:36 #210
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_24955866
Hmm, had toch echt verwacht dat Ajax dé concurrent voor het kampioenschap zou worden.

Nu is de komende wedstrijd misschien wel de meest cruciale van het seizoen.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_24955887
Ik had niet verwacht dat Ajax de concurrent zou worden; Ik had verwacht dat PSV niet echt concurrentie zou hebben Die bewering zal volgende week feitelijk worden
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24955916
quote:
Op zondag 6 februari 2005 17:20 schreef cultheld het volgende:
Ik had niet verwacht dat Ajax de concurrent zou worden; Ik had verwacht dat PSV niet echt concurrentie zou hebben Die bewering zal volgende week feitelijk worden
Krijg je toch nog 1x gelijk dit jaar.. Agh 1 op 1 000 000 is niet slecht
  zondag 6 februari 2005 @ 17:23:56 #213
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_24955932
quote:
Op zondag 6 februari 2005 17:20 schreef cultheld het volgende:
Ik kijk er naar uit

Uit bij Heerenveen winnen met 1-3 is toch best een knappe prestatie. Dus makkelijk zal het niet worden in de Alkmaarderhout. Maar als Van Bommel weer eens laat zien hoe goed hij is komt het wel goed denk ik.
  zondag 6 februari 2005 @ 17:27:21 #214
23325 percy
the percy
pi_24955995
ajax is goed bezig, maar zoals ik had voorspeld scoort N'kufo. 1-2 winst twente. Doei Ajax
billie?
  zondag 6 februari 2005 @ 17:27:25 #215
35903 Garlic_Sauce
Hell, it's about time...
pi_24955997
De enige wedstrijd die er deze seizoenshelft nog toe doet waarschijnlijk
-=( PSV Eindhoven )=- Fan of Roy Beerens, our local hero...
pi_24956020
quote:
Op zondag 6 februari 2005 17:22 schreef VoreG het volgende:

[..]

Krijg je toch nog 1x gelijk dit jaar.. Agh 1 op 1 000 000 is niet slecht
Wat Alex, Farfán, Cocu en Beasley betreft heb ik ook gelijk gekregen Zoals ik al had verwacht zijn Fehér en Sibon gigantisch geflopt. Ohja, 2e ronde CL; Dat heb ik ook goed voorspeld, en m'n bewering dat PSV de kwartfinale gaat halen komt ook uit. Uiteraard heb ik me ook vergist in dingen. Feyenoord staat geen 2e, Ajax doet het nog slechter dan ik had verwacht, Tevez kwam toch niet naar Eindhoven, Vonlanthen is (nog) niet de superspits die hij zou kunnen zijn en AZ staat geen derde, maar tweede. Maar wie valt nou over die dingen als je de mooiste voorspellingen wél goed hebt
pi_24956087
Beasley? Nee hoor, die is slechter dan Goor en jij zei van niet.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_24956387
Hij is echt niet slechter dan Goor. Het is een ander type linksbuiten. Waar Goor het vooral van werklust en leiderschap moet hebben, heeft Beasley de snelheid, dribbles en uitstekende passes
pi_24957076
kheb het goeie nieuws vernomen
volgende week een spannende wedstrijd
pi_24958000
wordt tijd dat AZ eens wat punten gaat verspelen.
pi_24958641
ajax ajax...... tussen het carnavallen door óók nog eens lekker nieuws, daar drinken we der daluk eentje op
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 6 februari 2005 @ 20:05:30 #222
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24958688
quote:
Op zondag 6 februari 2005 09:39 schreef appelsientje het volgende:

[..]

ga jij ook wel eens voor 3 uur naar bed ??
goede morgen trouwens iedereen
soms
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 7 februari 2005 @ 08:41:40 #223
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_24965856
quote:
Eerbetoon Cocu in Camp Nou

BRON: FC Barcelona

Zondagavond werd Philip Cocu in Camp Nou bedankt voor bewezen diensten bij Barcelona. Voorafgaand aan het duel tegen Atlético de Madrid kreeg hij een staande ovatie en een aandenken van de club dat alle spelers bij vertrek krijgen. Daarnaast werd hij toegesproken door de club. Cocu zelf gaf aan alleen maar goede herinneringen te hebben aan zijn jaren bij Barcelona en de slechte te zijn vergeten. Voor deze gelegenheid waren o.a. Juan Antonio Samaranch, Johan Cruyff, Placid Domingo and Josep Races aanwezig in Camp Nou. Nooit speelde een buitenlander in Spaanse dienst meer duels op het hoogste niveau dan de huidige PSV'er.
pi_24975047
quote:
'PSV jaagt op 13-jarige Braziliaan Nicão'

Volgens het persbureau Lance is PSV bezig om een 13-jarige Braziliaan, genaamd Nicão, te strikken. Naar zeggen zijn de Eindhovernaren al in een vergevorderd stadium met de 13-jarige Nicão.

De tiener, die uitkomt voor Mirassol, werd al eerder in verband gebracht met CSKA Moskou en FC Barcelona, maar tot een transfer kwam het nooit. Aangezien de FIFA het niet toestaat, dat een speler voor zijn vijftiende naar een Europese club verhuist, wil PSV de tiener stallen bij het Braziliaanse FC Paulista.

Vervolgens komt hij iedere drie maanden naar Nederland om de Nederlandse en Engelse taal te leren, voordat hij zijn kunsten bij de koploper van Nederland kan vertonen.

Bron: onze vrienden van voetbalzone
Het zou wel uniek zijn.
That's all folks!
pi_24975219
Met de nieuwe UEFA-regels ga je dit nog meer krijgen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')