tuurlijk wel, moet hij die onzin niet uitkramenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:49 schreef gras het volgende:
[..]
Dat de media al zijn uitspraken gaan noteren kan hij zelf ook niet veel aan doen?
Echt welquote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:43 schreef methodmich het volgende:
Carnaval mag nooit een reden zijn om te verplaatsen.
Maar dat is wel interessanter dan wekelijks het verhaal van Co te horen.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:01 schreef methodmich het volgende:
Verbeek brengt het leuk, Coolen is suf.
zolang koopavonden elders in het lad reden zijn voor verzetten van wedstrijden kan carnaval zekenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:43 schreef methodmich het volgende:
Carnaval mag nooit een reden zijn om te verplaatsen.
ga jij ook wel eens voor 3 uur naar bed ??quote:Op zondag 6 februari 2005 03:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zolang koopavonden elders in het lad reden zijn voor verzetten van wedstrijden kan carnaval zeken
Krijg je toch nog 1x gelijk dit jaar.. Agh 1 op 1 000 000 is niet slechtquote:Op zondag 6 februari 2005 17:20 schreef cultheld het volgende:
Ik had niet verwacht dat Ajax de concurrent zou worden; Ik had verwacht dat PSV niet echt concurrentie zou hebbenDie bewering zal volgende week feitelijk worden
Ik kijk er naar uitquote:Op zondag 6 februari 2005 17:20 schreef cultheld het volgende:
Ik had niet verwacht dat Ajax de concurrent zou worden; Ik had verwacht dat PSV niet echt concurrentie zou hebbenDie bewering zal volgende week feitelijk worden
Wat Alex, Farfán, Cocu en Beasley betreft heb ik ook gelijk gekregenquote:Op zondag 6 februari 2005 17:22 schreef VoreG het volgende:
[..]
Krijg je toch nog 1x gelijk dit jaar.. Agh 1 op 1 000 000 is niet slecht
somsquote:Op zondag 6 februari 2005 09:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ga jij ook wel eens voor 3 uur naar bed ??![]()
goede morgen trouwens iedereen![]()
quote:Eerbetoon Cocu in Camp Nou
BRON: FC Barcelona
Zondagavond werd Philip Cocu in Camp Nou bedankt voor bewezen diensten bij Barcelona. Voorafgaand aan het duel tegen Atlético de Madrid kreeg hij een staande ovatie en een aandenken van de club dat alle spelers bij vertrek krijgen. Daarnaast werd hij toegesproken door de club. Cocu zelf gaf aan alleen maar goede herinneringen te hebben aan zijn jaren bij Barcelona en de slechte te zijn vergeten. Voor deze gelegenheid waren o.a. Juan Antonio Samaranch, Johan Cruyff, Placid Domingo and Josep Races aanwezig in Camp Nou. Nooit speelde een buitenlander in Spaanse dienst meer duels op het hoogste niveau dan de huidige PSV'er.
Het zou wel uniek zijn.quote:'PSV jaagt op 13-jarige Braziliaan Nicão'
Volgens het persbureau Lance is PSV bezig om een 13-jarige Braziliaan, genaamd Nicão, te strikken. Naar zeggen zijn de Eindhovernaren al in een vergevorderd stadium met de 13-jarige Nicão.
De tiener, die uitkomt voor Mirassol, werd al eerder in verband gebracht met CSKA Moskou en FC Barcelona, maar tot een transfer kwam het nooit. Aangezien de FIFA het niet toestaat, dat een speler voor zijn vijftiende naar een Europese club verhuist, wil PSV de tiener stallen bij het Braziliaanse FC Paulista.
Vervolgens komt hij iedere drie maanden naar Nederland om de Nederlandse en Engelse taal te leren, voordat hij zijn kunsten bij de koploper van Nederland kan vertonen.
Bron: onze vrienden van voetbalzone
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |