hehequote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:11 schreef WooZ het volgende:
[..]
Inderdaad en ik heb dan net geen tentamen ofzo dus ik ga der iig naartoe
Lekker golf en tong op hun neus slaan![]()
Hij doet het zeker netjes bij de reserves van tottenham:quote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:29 schreef cultheld het volgende:
Volgens mij kan ik beter PSV-scout wordenIk heb altijd al gezegd dat PSV El Hamdaoui had moeten halen en wat blijkt nu weer? Hij scoort tijdens z'n debuut en maakt flinke indruk op de technische staf van de Spurs
Hij schijnt slechts 700.000 euro te hebben gekost
edit: lay-out-verneuk-modus uitgezetquote:Two minutes later, Spurs extended their lead after Ifil made a great run from his own half, putting in a low cross to Hamdaoui, who did well to skip a lunge of a tackle, then delightfully beating the keeper with the outside of his right foot for a goal of real class. Spurs other 4 strikers have some more competition here!
http://www.spursodyssey.com/0405/resleh070205.html
Waarom niet?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 17:37 schreef methodmich het volgende:
PSV had El Hamdaoui nooit mogen kopen voor dat geld, cult.
Haha, ja NEC is een directe concurrent van Feyenoord, maar PSV toch niet?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 20:11 schreef methodmich het volgende:
Omdat Feyenoord geen directe concurrenten voor lage prijzen spelers laat halen. Hij mocht ook al niet naar NEC eerder.
Een apart topic is niet echt nodig denk ik.quote:Op woensdag 9 februari 2005 00:05 schreef Spideyman het volgende:
Heey
13 maart lijkt me prima!
Moet er misschien een apart topic geopend worden? Anders is het misschien slim dat we een mailgroep opzetten. Just my 2 cents.
El Ham was toch van Excelsior?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 20:11 schreef methodmich het volgende:
Omdat Feyenoord geen directe concurrenten voor lage prijzen spelers laat halen. Hij mocht ook al niet naar NEC eerder.
Dan is het eigenlijk nóg raar dat ze 'm hebben laten gaan. Had op langere termijn een goede spits voor Feyenoord kunnen zijn.quote:Op woensdag 9 februari 2005 16:17 schreef methodmich het volgende:
Feyenoord had vetorecht voor elke transfer, Sloggi. En had dus nooit toegestemd in verkoop aan PSV.
hij mocht wel naar NEC, de boel was praktisch rond totdat de Spurs ineens kwamenquote:Op dinsdag 8 februari 2005 20:11 schreef methodmich het volgende:
quote:Van Nistelrooy ooit terug naar PSV
Uitgegeven op 10 februari 2005 om 17:47 uur, bijgewerkt om 18:04
Ruud van Nistelrooy hoopt na zijn verblijf in Manchester terug te keren bij PSV. Dat zegt de spits in het programma FC Brabant van Omroep Brabant, dat vrijdag wordt uitgezonden. "Beloven kan ik niks, maar terugkeren bij PSV is zeker een reële optie", zegt hij. Het contract van de spits bij Manchester United loopt tot nog tot de zomer van 2008.
De 28-jarige spits vertrok in 2001 bij PSV, waar hij drie seizoenen speelde. Van Nistelrooy herstelt momenteel.van een achillespeeskwetsuur.
Eerst zei hij altijd dat hij terug wou komen, toen ineens weer niet en nou weer wel. In ieder geval is hij welkom.quote:
Die affaire rond Van Persie en co die in elkaar werden geslagen tijdens een wedstrijdje Jong Ajax-Jong Feyenoord. En iets met spreekkoren enzo.quote:Op donderdag 10 februari 2005 22:41 schreef ASSpirine het volgende:
idd, het laatste wat ik hoorde was dat Ruud niet meer wou terugkomen, het had een reden, welke weer ik niet meer
dacht al, wat heeft Co ermee te maken?quote:Op donderdag 10 februari 2005 22:44 schreef Djekko het volgende:
[..]
Die affaire rond Van Persie en co die in elkaar werden geslagen tijdens een wedstrijdje Jong Ajax-Jong Feyenoord. En iets met spreekkoren enzo.
idd vooral die rellen in Amsterdam, hij werd er bang van, van de verharding van het Nederlandse voetbal. Hij zei toen dat hij ernstig twijfelde maar hij is dus over de ergste schrik heen.quote:Op donderdag 10 februari 2005 22:44 schreef Djekko het volgende:
[..]
Die affaire rond Van Persie en co die in elkaar werden geslagen tijdens een wedstrijdje Jong Ajax-Jong Feyenoord. En iets met spreekkoren enzo.
ga nu toch eens slapenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd vooral die rellen in Amsterdam, hij werd er bang van, van de verharding van het Nederlandse voetbal. Hij zei toen dat hij ernstig twijfelde maar hij is dus over de ergste schrik heen.
Zou erg leuk zijn als hij in 2008 terug komt, samen met Farfan voorin ofzo of misschien wel met Tim Janssen
ben ik eerst dagen nauwelijks geweest en nu wil je me alweer weghebbenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 01:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ga nu toch eens slapen
Maar het zou idd leuk zijn als hij terug komthij zal wel een 2e cocu worden ofzoiets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |