Wie weet doen we dat welquote:Op maandag 31 januari 2005 11:25 schreef exile0000 het volgende:
[..]
Kom gerust even langs in de Biggelaar. Zoek naar twee personen in klapstoeltjes met warme chocomel en wat camera's op statieven. De kans is groot dat wij dat zijn![]()
Zeker weten !!! Ik vond fotnaliX maar ee nrare naam, ik dacht : die krijgt mooi geen punten, zet eerst die hoofdletter maar waar hij hoort.quote:Op maandag 31 januari 2005 11:42 schreef Puckzzz het volgende:
Zou je nu ook punten misgelopen zijn denk je?
Nee, zoals pea zei:quote:Op maandag 31 januari 2005 11:42 schreef Puckzzz het volgende:
Het was tot het laatst heel spannend!quote:Op maandag 31 januari 2005 11:42 schreef Puckzzz het volgende:
ik stond trouwens tot en met zondagmiddag bovenaan en toen kwamen er een paar stemmers waardoor ik 6e ben geworden. Ik was al aan het nadenken over onderwerpen![]()
quote:Op maandag 31 januari 2005 11:45 schreef elcastel het volgende:
[..]
Zeker weten !!! Ik vond fotnaliX maar ee nrare naam, ik dacht : die krijgt mooi geen punten, zet eerst die hoofdletter maar waar hij hoort..
Dit een persoonlijke aanval hè ??Ja hè ??? En als ik vanavond thuis kom, dan heb jij het topic geopend opeens zeker ?quote:Op maandag 31 januari 2005 11:45 schreef Rewimo het volgende:
Zeg ik ga de titel vast op februari zetten hoor
Toch maar geen 'rukonderwerpen' als titel gekozen
Allemaal kloontjes van mijquote:Op maandag 31 januari 2005 11:42 schreef Puckzzz het volgende:
ik stond trouwens tot en met zondagmiddag bovenaan en toen kwamen er een paar stemmers waardoor ik 6e ben geworden. Ik was al aan het nadenken over onderwerpen![]()
Ik probeer de carnavallers zoveel mogelijk te ontwijken en hoop dat we een mooi, stiekum plekje hebben met goed zicht op de meute. Maar of jij dat ook kan waarderen... je maakt toch alleen maar foto's van Christianquote:Op maandag 31 januari 2005 11:42 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wie weet doen we dat welIs ongetwijfeld leuker dan die hele optocht (nuchtere Noordhollands hier, met al even niet-carnavallende Brabander, maar ja, alles voor 't kind hè)
Tja, verkoop de huid van de beer niet voordat ie in de dierentuin is opgesloten... of zoiets.. dacht ikquote:Op maandag 31 januari 2005 11:42 schreef Puckzzz het volgende:
quote:Op maandag 31 januari 2005 12:02 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Tja, verkoop de huid van de beer niet voordat ie in de dierentuin is opgesloten... of zoiets.. dacht ik
ik denk dat "regen" een heel actueel onderwerp is waar ik wat mee kan
De mensen die op jouw foto gestemd hadden, hebben dat onder je eigen naam gedaanquote:Op maandag 31 januari 2005 11:46 schreef Xilantof het volgende:
Nee, zoals pea zei:
als het goed is kijkt met naar de foto, en dan noteren ze alleen de naam in het stemtopic.
mochten ze dan niet door hebben dat fotnaliX, Xilantof is, schrijven ze (als het goed is) gewoon fotnaliX op. en Rewimo had dan geweten dat de punten voor mij waren
dus ik ben geen punten mis gelopen denk ik
Voor 'ruk'onderwerpen breek ik mijn plaatselijke pr0n collectie aanquote:Op maandag 31 januari 2005 12:30 schreef Puckzzz het volgende:bij mij had je iig geen 'ruk'onderwerpen gehad
Tuurlijkquote:Op maandag 31 januari 2005 11:48 schreef elcastel het volgende:
[..]
Dit een persoonlijke aanval hè ??Ja hè ???
quote:Op maandag 31 januari 2005 11:58 schreef exile0000 het volgende:
Ik probeer de carnavallers zoveel mogelijk te ontwijken en hoop dat we een mooi, stiekum plekje hebben met goed zicht op de meute. Maar of jij dat ook kan waarderen... je maakt toch alleen maar foto's van Christian Christan![]()
Nee, we zoeken alleen een rück-onderwerp voor de komende wedstrijd. Van nøken gaat ImageShack maar moeilijk doen.....quote:Op maandag 31 januari 2005 17:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaat het nou hier OOK al over neuken?
En hoe lang gaan we dan stemmen?quote:Op maandag 31 januari 2005 21:47 schreef Rewimo het volgende:
Alleen Briggy nog en dan kunnen we gaan stemmen.
Blijf je dat nou vragen? Volgens mij heb ik dat vanmiddag nog verteldquote:Op maandag 31 januari 2005 21:49 schreef Xilantof het volgende:
En hoe lang gaan we dan stemmen?
ik zag nog geen antwoordquote:Op maandag 31 januari 2005 21:56 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Blijf je dat nou vragen? Volgens mij heb ik dat vanmiddag nog verteld
en jij ook nietquote:Edit: alleen zie ik dat hier niet terugrukdowntime Nou ja, zoals gewoonlijk twee dagen dus.
Wat een rukonderwerpen weer.quote:Op maandag 31 januari 2005 22:19 schreef Rewimo het volgende:
Fotowedstrijd februari: het onderwerp-stemtopic
rondingen 1.Privé zaken van RonaldV. 2.Objecten die een enigzins cirkelvormige vorm bezittenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:05 schreef Puckzzz het volgende:
Ik hoop eigenlijk op 'rondingen' lijkt me dat daar wel hele leuke resultaten uit zullen komen.
* Vast een mailtje naar imageshack.us stuurt voor verzachting van de policy inzake rondingenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:05 schreef Puckzzz het volgende:
Ik hoop eigenlijk op 'rondingen' lijkt me dat daar wel hele leuke resultaten uit zullen komen.
Dat je dan in drie maanden zo ongeveer het hele onderwerpenspectrum hebt gehad, en daarna alleen nog maar in vagere onderwerpen kunt vervallen.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:03 schreef k_man het volgende:
Nou ja, even zonder gekheid: hoe komt het toch dat het de laatste tijd allemaal van die 'vage' onderwerpen zijn. Wat is er mis met thema's als portret, landschap of stilleven?
* Bowiefan is wel benieuwd naar de rondingen van Puckzzzzzzzzzquote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:05 schreef Puckzzz het volgende:
Valt wel mee, er zijn genoeg concrete onderwerpen te verzinnen. En waarom zou je een onderwerp maar één keer kunnen gebruiken. Liever een goede klassieker dan een geforceerd orgineel idee.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:12 schreef Ouwesok het volgende:
Dat je dan in drie maanden zo ongeveer het hele onderwerpenspectrum hebt gehad, en daarna alleen nog maar in vagere onderwerpen kunt vervallen.
Tis een vicieuzecirkel. Met dit soort vage onderwerpen kan ik nooit winnen, waardoor er weer vage onderwerpen aangedragen worden, waardoor ik...quote:Maareh....win 'm anders gewoon ff een keertje, dan mag je zelf een kunststukje van een onderwerp aanleveren
Ik had vorige keer model/portretfotografie aangedragen, maar de meeste stemmers blijken toch meer van vage (bewogen) onderwerpen te houdenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:35 schreef k_man het volgende:
[..]
Valt wel mee, er zijn genoeg concrete onderwerpen te verzinnen. En waarom zou je een onderwerp maar één keer kunnen gebruiken. Liever een goede klassieker dan een geforceerd orgineel idee.
[..]
Tis een vicieuzecirkel. Met dit soort vage onderwerpen kan ik nooit winnen, waardoor er weer vage onderwerpen aangedragen worden, waardoor ik...![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:51 schreef Bowiefan het volgende:
Heeeeej, je had een portretfoto gemaakt !
ik trek met terugwerkende kracht mijn stemmen in, wegens het niet voldoen aan het onderwerp.
Kom op K_man leer eens je hersenen te gebruiken. Het is allemaal zo makkelijk.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:03 schreef k_man het volgende:
Nou ja, even zonder gekheid: hoe komt het toch dat het de laatste tijd allemaal van die 'vage' onderwerpen zijn. Wat is er mis met thema's als portret, landschap of stilleven?
nu beperk jij je weer in je denken...quote:Op woensdag 2 februari 2005 10:10 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Kom op K_man leer eens je hersenen te gebruiken. Het is allemaal zo makkelijk.
Neem de kleur rood, daat kan ik een portret, landschap of stilleven van maken hoor geen probleem. Zo geldt dat voor veel van de onderwerpen. Ik vind juist dat die strak omlijnde onderwerpen zoals landschap mij beperken in mijn creativiteit. Ook maakt het de wedstrijd saai. Ik moet nog steeds denken aan het onderwerp bomen. De meest saaie maand tot nog toe.
Je hebt gelijk, ik ben in mijn antwoord wat te beperkt geweest. Dat is inderdaad voor mij ook een uitdaging. Echter denk ik dat voor de meeste mensen hun creativiteit meer geprikkeld wordt met een vaag onderwerp dan met een duidelijk gekaderd onderwerp. Ik noem nogmaals het onderwerp bomen. Een heel vast omlijnd ondwerwerp met weinig creatieve foto's. Kijk je daar naast naar het onderwerp kleur, dan zie je toch wel hele verschillende ideeenquote:Op woensdag 2 februari 2005 10:22 schreef Xilantof het volgende:
[..]
nu beperk jij je weer in je denken...
tis ook een uitdaging voor jou om de onderwerpen die jij saai vind spannend en origineel op de foto te zeten...
Jij hebt anders een hele mooie ronde grote valentijnrode vorm waarmee je dus al de helft van de onderwerpen kunt bestrijkenquote:Op woensdag 2 februari 2005 14:22 schreef Puckzzz het volgende:
Ik hou van vaag, ik ben zelf ook erg vaag
nee zonder gekheid, een vaag onderwerp stimuleert de creativiteit veel meer dan een duidelijk onderwerp zoals "auto's" ofzo. Dan is het niet zo moeilijk te raden dat iedereen met een foto van een auto aan komt zetten. Wanneer je dus bijv. 'rondingen' doet, interpreteren mensen dat op hun eigen manier, waardoor je een grote diversiteit aan inzendingen krijgt.
ow enneh:
mijn rondingen komen niet op internet!![]()
ben blij dat je mijn reacties wel serieus neemtquote:Op woensdag 2 februari 2005 14:22 schreef Puckzzz het volgende:
mijn rondingen komen niet op internet!![]()
Ja, dat bleek wel bij thema's als 'water en vuur' en 'beweging'.quote:Op woensdag 2 februari 2005 14:22 schreef Puckzzz het volgende:
Wanneer je dus bijv. 'rondingen' doet, interpreteren mensen dat op hun eigen manier, waardoor je een grote diversiteit aan inzendingen krijgt.
Dat waren dan ook geen vage onderwerpen hequote:Op woensdag 2 februari 2005 19:13 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, dat bleek wel bij thema's als 'water en vuur' en 'beweging'.![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2005 22:04 schreef Bowiefan het volgende:
22:00 watishetwatishetwatishet???????
Stond al op de planning in de meets...alleen voor het voorjaar geloof ikquote:Op woensdag 2 februari 2005 22:13 schreef Offy het volgende:
Rust....Nou, dagje begraafplaats doen dan maar
Ben ik afwezig, valt mijn naam evengoed nog!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:48 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
rondingen 1.Privé zaken van RonaldV. 2.Objecten die een enigzins cirkelvormige vorm bezitten
Ik vroeg mij al af of je het zou opmerkenquote:Op woensdag 2 februari 2005 22:15 schreef RonaldV het volgende:
Ben ik afwezig, valt mijn naam evengoed nog!![]()
want?quote:Op woensdag 2 februari 2005 22:20 schreef Ymke het volgende:
Shit , zit ik dan met mn principes omtrent archiefwerk![]()
heel wat fotos van begraafplaatsen laten zien hier , zouden nu mooi van pas komenquote:
Mijn scriptkiddie ( <search username=ronaldv> ) is een beetje van slag deze week.quote:Op woensdag 2 februari 2005 22:20 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik vroeg mij al af of je het zou opmerken
Dat krijg je met al die dubbelstemmersquote:Op woensdag 2 februari 2005 22:18 schreef dubbellu het volgende:
AAAAAAGGGGHHHH21:45 uur was het nog 'Rood' (ja ik heb gespiekt),
wil ik de eerste zijn met een foto:
[afbeelding]
Kijk ik weer om 22:00 uur, is het 'rust'![]()
![]()
Tja dat voorkom je helaas nietquote:Op woensdag 2 februari 2005 22:25 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dat krijg je met al die dubbelstemmers![]()
Jij hebt je naam meequote:Op woensdag 2 februari 2005 22:26 schreef dubbellu het volgende:
Wie heeft het over dubbel, ik heb 4 x gestemd![]()
En nog is het niet het onderwerp geworden wat je wildequote:Op woensdag 2 februari 2005 22:26 schreef dubbellu het volgende:
Wie heeft het over dubbel, ik heb 4 x gestemd![]()
Hijs lief...Inzoomen op dat koppiequote:
Eej...Flash junior!!!!quote:Op woensdag 2 februari 2005 22:38 schreef Ymke het volgende:
ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssst
[afbeelding]
Maar wij hebben rustquote:Op woensdag 2 februari 2005 22:38 schreef Ymke het volgende:
ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssst
[afbeelding]
Da's archiefquote:Op woensdag 2 februari 2005 22:58 schreef Shark.Bait het volgende:
Ooit wel
Fotowedstrijd oktober: het onderwerp-stemtopic
Die is idd heel erg mooi, echt een plaatje om in te lijstenquote:Op woensdag 2 februari 2005 23:02 schreef Rewimo het volgende:
Hoe vind je deze, Pea? tikkie archief, maar ja, hij is zo mooi
[afbeelding]
Dat heb ik dan ook gedaanquote:Op woensdag 2 februari 2005 23:08 schreef pea4fun het volgende:
Die is idd heel erg mooi, echt een plaatje om in te lijsten
Onderwerpen waar je vantevoren niet echt een idee bij hebt, daar komen vaak de leukste plaatjes uit....quote:Op woensdag 2 februari 2005 23:07 schreef Ymke het volgende:
Toch best een moeilijk onderwerp hoor , er komt niet eens spontaan wat opborrelen, rust , rust .........valium![]()
Ik zie nu een doosje valium op de foto verschijnenquote:Op woensdag 2 februari 2005 23:07 schreef Ymke het volgende:
Toch best een moeilijk onderwerp hoor , er komt niet eens spontaan wat opborrelen, rust , rust .........valium![]()
daar gaat mijn idee....quote:Op woensdag 2 februari 2005 23:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zie nu een doosje valium op de foto verschijnen
Nee hoor dat was mijn ideequote:
Ik werk in een ziekenhuisquote:Op woensdag 2 februari 2005 23:23 schreef Bowiefan het volgende:
* Bowiefan stapt apotheek binnen.
"mag ik ff uw voorraad rustgevers op de foto zetten ?"
Dat vermoeden had ik alquote:Op woensdag 2 februari 2005 23:22 schreef Ymke het volgende:
Nee hoor dat is niet gek.
grinquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2005 23:36 schreef Ymke het volgende:
ooooooooooow die , jah die heb ik toch maar knap geschoten he
quote:
Hm... ik verwacht van jou eigenlijk wel iets creatievers...quote:Op donderdag 3 februari 2005 10:20 schreef fr.oosje het volgende:
zo ik ben ook weer klaar voor deze maand
[afbeelding]
Hm... in onze maatschappij loop je eerder tegen rood aan dan tegen rust...quote:Op donderdag 3 februari 2005 10:57 schreef Bowiefan het volgende:
Ik ben zo blij dat het niet "rood" is geworden dat ik nog moet beginnen met nadenken over rust
Tenzij je in de zon in slaap valtquote:Op donderdag 3 februari 2005 11:07 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hm... in onze maatschappij loop je eerder tegen rood aan dan tegen rust...
Een tomaatquote:Op donderdag 3 februari 2005 13:12 schreef lotje11 het volgende:
*lotje baalt dat het geen rood of rond is geworden, had voor beiden afgelopen tijd al mooie kiekjes gemaakt*
Bijna!!! Je mag nog twee keer raden!!quote:
't mei ek yn Fryskquote:Op donderdag 3 februari 2005 23:55 schreef Re het volgende:
moet het Nederlands "rust" zijn?, anders heb ik nog wel een roestig onderwerje in gedachten
Kies dan in elk geval een mooi onbeschadigd bordje uit en zet het recht op de fotoquote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:14 schreef Puckzzz het volgende:
Ikdenk dat ik me er maar ff makkelijk van af maak deze maand. Ik denk dus dat ik deze opstuur. Vanmiddag gemaakt:
[afbeelding]
wat rewimo zegt, het bordje is erg van toepassing, alleen de foto kan beter.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:14 schreef Puckzzz het volgende:
Ikdenk dat ik me er maar ff makkelijk van af maak deze maand. Ik denk dus dat ik deze opstuur. Vanmiddag gemaakt:
[afbeelding]
nummer 2 is geen rust, lijkt meer 'piekeren'quote:
whateverquote:Op zaterdag 5 februari 2005 09:28 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
nummer 2 is geen rust, lijkt meer 'piekeren'
Rustquote:Op zaterdag 5 februari 2005 23:47 schreef Dr_Flash het volgende:
nog een schopje. Wat is het thema geworden?
Rust???![]()
WTF??
quote:Op zondag 6 februari 2005 00:05 schreef PdeHoog het volgende:
Dus eigenlijk moeten we ff naar Duitsland of weet ikwaar dat is rijden om een foto te maken van het naambordje
Niet creatief, wel makkelijkquote:
quote:Op zondag 6 februari 2005 00:05 schreef PdeHoog het volgende:
Dus eigenlijk moeten we ff naar Duitsland of weet ikwaar dat is rijden om een foto te maken van het naambordje
Wel leuk bedachtquote:Op zondag 6 februari 2005 17:05 schreef Rewimo het volgende:
Een eerste poging, vanuit de trein genomen vandaag (en verder alleen rechtgezet en geresized).
Rust op de ijsbaan
[afbeelding]
Kijk die is beterquote:Op zondag 6 februari 2005 17:17 schreef Rewimo het volgende:
Hij is niet geweldig, ik weet hetHet was vrij ver weg en bovendien vanuit een rijdende trein.
Deze heb ik ook nog. Ook vanuit de trein maar toen stond ie stil
[afbeelding]
Daar heb ik nog eens even over na zitten denken. Ik ben het er niet mee eens.quote:Op zondag 6 februari 2005 17:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik had die meeuwen graag wat grooter gezien
Ja okequote:Op zondag 6 februari 2005 17:44 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Daar heb ik nog eens even over na zitten denken. Ik ben het er niet mee eens.
Als je inzoomt op de meeuwen, zie je niet meer dat het hier een ijsbaan-in-ruste betreft. En daar gaat het om. Niet om de vogels op zich.
Ik vind ze leuk, maar ik zou zeker je eendenfoto's sterker vinden als de eend echt zou slapen, dus oogjes dicht (en snaveltjes toequote:Op zondag 6 februari 2005 17:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ja okedaar heb je wel weer een punt in
Wat vind he trouwens van mijn foto's??
Oeh robbedoesquote:Op zondag 6 februari 2005 17:42 schreef robbedoeseos300d het volgende:
ben ook alvast wat aan het proberen.
Geeft deze foto wat rust weer?
Zo zonder bovenleiding heeft hij eeuwige rust
[afbeelding]
En ik maar denken dat je alleen kon baggerenquote:Op zondag 6 februari 2005 18:14 schreef Chen het volgende:
[afbeelding]
Ik doe ook maar weer is mee, niet alte beste foto maar toch. Altijd leuk om gewoon mee te doen voor de grap
Lekker rustig bergje, windje
Valt bij mij onder het kopje "of weetikveel waar "quote:Op zondag 6 februari 2005 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NEUSIEDLER SEE staat er toch?Da's op de grens van Oostenrijk en Hongarije
quote:Op zondag 6 februari 2005 18:00 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik vind ze leuk, maar ik zou zeker je eendenfoto's sterker vinden als de eend echt zou slapen, dus oogjes dicht (en snaveltjes toe). Die van het eendjes voeren vind ik niet zo sterk, al is het op zich een mooie foto.
Uit je reactie begrijp ik dat je het wel wat vindt.quote:Op zondag 6 februari 2005 18:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oeh robbedoes
Zou je die een keer smorgens vroeg kunnen maken met de reflectie van de opkomende zon tegen de onderkant aan of zo?
Zeker welquote:Op zondag 6 februari 2005 19:36 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Uit je reactie begrijp ik dat je het wel wat vindt.
Ik zal het volgende week eens gaan proberen moet dan alleen ff kijken waar de zon vandaan komt.
Ja, zie je wel, een heel stuk rustigerquote:Op zondag 6 februari 2005 19:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
This dat ik zoveel foto's van heb genomen
Ik was eerst bang dat men zou zeggen dat het een gefotosoepte feauteau is.quote:Op zondag 6 februari 2005 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeker welIk zat alleen even hardop te denken over een compositie-voorstel
rust ligt ten zuid-ostuh van Wenenquote:Op zondag 6 februari 2005 00:05 schreef PdeHoog het volgende:
quote:Op zondag 6 februari 2005 19:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, zie je wel, een heel stuk rustiger
Ga ik vanacht proberen, als mijn collega's mee willen werken, en als we een rust moment kunnen vinden.quote:Op zondag 6 februari 2005 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou... ik vind het best wat hebben eigenlijk
Goed idee maar dan met handen van verschillende personen![]()
Ik vind de eerste mooier, meer eend, en dat paarse veertje komt er mooi uit.quote:Op zondag 6 februari 2005 20:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik wist het.
Nu wordt het een moeilijke keus om 1 van die 2 in te zenden.
Zit te denken aan de 2de maar ja
quote:Op zondag 6 februari 2005 18:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je alleen kon baggeren![]()
Naah deze is netjes
Oke thnxquote:Op zondag 6 februari 2005 20:16 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik vind de eerste mooier, meer eend, en dat paarse veertje komt er mooi uit.
quote:Op zondag 6 februari 2005 21:22 schreef Schanulleke het volgende:
Ik denk niet dat ik tot een originele inzending ga komen, ik vind het toch ewl een lastig te visualiseren onderwerp.
Ik werd vanmiddag zelf heel rustig bij dit beeld.
[afbeelding]
Maar deze heer leek ook behoorlijk van de rust te genieten.
[afbeelding]
Welke foto heb je opgestuurd dan?quote:Op zondag 6 februari 2005 21:54 schreef robbedoeseos300d het volgende:
heb ik net mijn foto opgestuurd zit ik toch weer te twijfelen.
Wordt het de gene die ik opgestuurd heb of toch nog deze
[afbeelding]
die staat al in het overzicht van februariquote:
Om het goeie voorbeeld te geven:quote:Op zondag 6 februari 2005 23:58 schreef PdeHoog het volgende:
Ik constateer een lichte toename in de hoeveelheid kinderfoto's in dit topic. Ik snap dat we allemaal graag plaatjes laten zien (ik nl. ook, hoewel ik dan nog geen kinderen heb), maar is het een goed idee om die in OUD te laten zien en hier andere leuke plaatjes in de groep te gooien?
Dit zijn toch foto's in het kader van de wedstrijd?quote:Op zondag 6 februari 2005 23:58 schreef PdeHoog het volgende:
Ik constateer een lichte toename in de hoeveelheid kinderfoto's in dit topic. Ik snap dat we allemaal graag plaatjes laten zien (ik nl. ook, hoewel ik dan nog geen kinderen heb), maar is het een goed idee om die in OUD te laten zien en hier andere leuke plaatjes in de groep te gooien?
en zoveel zijn het er toch nietquote:Op maandag 7 februari 2005 07:35 schreef Rewimo het volgende:
Dit zijn toch foto's in het kader van de wedstrijd?
Vind ik ook niet denderend inderdaad...quote:Op maandag 7 februari 2005 07:44 schreef Bowiefan het volgende:
ik stoor me trouwens meer aan die slingerende melkklieren....
quote:Op maandag 7 februari 2005 08:05 schreef stil het volgende:
Ik constateer een lichte toename in de hoeveelheid alcoholfoto's in dit topic. Ik snap dat we allemaal graag plaatjes laten zien (ik nl. ook, hoewel ik niet tot rust kom met alcohol), maar is het een goed idee om die in ONZ of CUL te laten zien en hier andere leuke plaatjes in de groep te gooien?
![]()
![]()
![]()
Uiteraard zijn dit foto's in het kader van de wedstrijd! Maar is het niet gewoon leuker om andersoortige foto's te laten zienquote:Op maandag 7 februari 2005 07:35 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dit zijn toch foto's in het kader van de wedstrijd?
quote:Op maandag 7 februari 2005 08:05 schreef stil het volgende:
Ik constateer een lichte toename in de hoeveelheid alcoholfoto's in dit topic. Ik snap dat we allemaal graag plaatjes laten zien (ik nl. ook, hoewel ik niet tot rust kom met alcohol), maar is het een goed idee om die in ONZ of CUL te laten zien en hier andere leuke plaatjes in de groep te gooien?
![]()
![]()
![]()
Ik word niet boos, maar ik vind het vreemd dat jij deze foto's niet in het kader van de wedstrijd ziet. Want dat is de reden dat ze hier staan. Kinderfoto's om de kinderfoto's staan gewoon in OUD.quote:Op maandag 7 februari 2005 09:13 schreef PdeHoog het volgende:
Uiteraard zijn dit foto's in het kader van de wedstrijd! Maar is het niet gewoon leuker om andersoortige foto's te laten zien![]()
Met name bij kinderfoto's denk ik dat het geinteresseerde publiek vooral ligt bij andere ouders en familie en zo, waardoor het al gauw een vrij hoog snapshot-gehalte krijgt en dit is niet bedoeld als het startpunt voor een nieuwe traditionele maandelijkse rel, maar gewoon mijn mening zoals jullie ook allemaal een mening hebben....niet boos worden dus
Slingerende melkklieren?quote:Op maandag 7 februari 2005 07:44 schreef Bowiefan het volgende:
ik stoor me trouwens meer aan die slingerende melkklieren....
Ik zie ze wel in het kader van de wedstrijd...de enige goeie kinderen zijn trouwens slapende kinderenquote:Op maandag 7 februari 2005 09:21 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik word niet boos, maar ik vind het vreemd dat jij deze foto's niet in het kader van de wedstrijd ziet. Want dat is de reden dat ze hier staan. Kinderfoto's om de kinderfoto's staan gewoon in OUD.
Ik vind de foto niet echt rust uitstralen. Het komt op mij meer over als mensen die zitten te wachten eigenlijk kan ook in rust-stand zijn natuurlijkquote:Op maandag 7 februari 2005 08:21 schreef stil het volgende:
Vanacht nog wat gespeeld met andermands handen:
[afbeelding]
Denk dat dit mijn rust foto word.
Haha okequote:Op maandag 7 februari 2005 10:08 schreef PdeHoog het volgende:
SpeedyGJ, foto's maken verveelt idd nooit
Misschien moet je eens kijken naar iets wat centraal staat in de horizon. Je hebt nu best wel saaie beelden eigenlijk. Probeer een onderwerp op de voorgrond of in de achtergrond te krijgen, waardoor de lijnen gebroken worden en dus de foto wat sprekender wordt probeer ook te denken aan de compositie-regels.....deel de foto op in 3x3 vlakken en probeer het onderwerp op de kruispunten van de lijnen te plaatsen
Daarnaast is de horizon scheef. Rechtzetten zal de foto al een stuk beter maken
.
Thnx bengeltjequote:Op maandag 7 februari 2005 10:16 schreef Bengeltje het volgende:
Staan weer mooie foto's tussen![]()
Die met 2 paar handenheel mooi .
de bovenste van Speedy vind ik meer rust uitstralen dan de onderste,
vind de onderste wel mooi, maar te mistig of wat is het
Ouwesok gaf ergens een keer aan dat er kleine waterpasjes te krjgen zijn die je op je camera kan bevestigen...als dat geen optie is kun je in Photoshop of PSP altijd nog proberen Rotate Canvas uit te voeren. Daarmee draai je je afbeelding. Erg handig, hoewel er handigere dingen zijn...alleen weet ik die niet meerquote:Op maandag 7 februari 2005 10:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Haha oke![]()
Tja is bij mij altijd het probleem, daarnaast maar ik gebruik van een hulp stuk in de camera, namelijk, juist liniaal
Dus ik snap niet waarom ze scheef zijn
Ik kan het idd in psp doen.quote:Op maandag 7 februari 2005 10:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ouwesok gaf ergens een keer aan dat er kleine waterpasjes te krjgen zijn die je op je camera kan bevestigen...als dat geen optie is kun je in Photoshop of PSP altijd nog proberen Rotate Canvas uit te voeren. Daarmee draai je je afbeelding. Erg handig, hoewel er handigere dingen zijn...alleen weet ik die niet meer
quote:Op maandag 7 februari 2005 09:24 schreef PdeHoog het volgende:
Slingerende melkklieren?
Voor haar moeder wel hoorquote:Op maandag 7 februari 2005 11:06 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik vind een naakt kind op de wc pot niet echt een moment van rust
Ik denk het niet. Het kind kan erin vallen, erafvallen, opstaan en weglopen met alle gevolgen van dien, etc. En het kind zelf moet ook arbeid verrichten om de ongewenste lichaamssappen en andere zaken te lozen.quote:
quote:Op maandag 7 februari 2005 10:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik kan het idd in psp doen.
Dat is ook zo gedaan trouwens maar whatever, ik ga daar de moeite maar lekker niet voor doen.
Tsssssssss zal het zo wel even doenquote:Op maandag 7 februari 2005 11:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Een scheve horizon doet afbreuk aan je foto, maar goed....het is jouw foto
![]()
Jaaa jaa.. ik zet hem, zo wel uit voor je. om 18:00.quote:Op maandag 7 februari 2005 11:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
Oke nu wordt ik gek, ik ga em ook niet recht zetten
Kan nu op dit moment door die klote zon weinig zien
Wanneer ga je weg? Denk je nog aan mijquote:Op maandag 7 februari 2005 14:26 schreef pea4fun het volgende:
Ik vind slapende kinderen wel rust uitstralen hoor, net als slapende huisdieren trouwens, maar die zie ik nog weinig
Zelf wilde ik met landschap aan de gang, maar zie dat dat niet origineel meer is. Hoewel...Ik ga wel proberen een rustfoto te maken in de woestijn, en die heb ik nog niet gezienIk zie wel waar ik nog tegenaanloop...
Jij weet ook niet wat je wiltquote:Op maandag 7 februari 2005 17:42 schreef Xilantof het volgende:
Puckzzz, ik vind hem beter dan de vorige...
maar vind nu beetje het idee van een foto weg
of zeg je dat, kan net zo goed een geanimeerd plaatje zijn nu.
jij kon natuurlijk wel van te voren voorzien hoe je een andere aanpak zou vinden?quote:
was ik niet de gene die informeerde naar de omgeving waar het bordje zich bevond?quote:Op maandag 7 februari 2005 18:21 schreef Puckzzz het volgende:
*sucht*
Ik zal die met wat landschap eens bekijken okee??
moppert iets van..ook nooit goed...
Ja natuurlijk! Ik bepaal nog altijd zelf welke foto ik instuurquote:Op maandag 7 februari 2005 18:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
Puckzzz!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kom op joh!!!!!!!!!!!!
Stuur em gewoon in
Wat maakt het nou uit, inzending is inzending.
dit vind ik zelf leukerquote:Op maandag 7 februari 2005 19:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja natuurlijk! Ik bepaal nog altijd zelf welke foto ik instuur
Maar ik heb wel naar de adviezen geluisterd, en ik stel andermans mening dan ook wel op prijs
Zoiets Xil?
[afbeelding]
precies het idee waar ik ook mee speelde....quote:Op maandag 7 februari 2005 19:07 schreef Xilantof het volgende:
wat ik ook leuk had gevonden (maar waarschijn niet uitvoerbaar is) is om zo'n bord in een hele drukke omgeving te plaatsen, op een kantoor waar mensen druk en chaotisch rond lopen ofzo, of pal langs een druk kruispunt...
Nog een weekjequote:Op maandag 7 februari 2005 14:59 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Wanneer ga je weg? Denk je nog aan mij
Deze vind ik ook leukerquote:Op maandag 7 februari 2005 19:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja natuurlijk! Ik bepaal nog altijd zelf welke foto ik instuur
Maar ik heb wel naar de adviezen geluisterd, en ik stel andermans mening dan ook wel op prijs
Zoiets Xil?
[afbeelding]
Zeg, H-G-T, als dit gisteren is geschoten, waarom staat er dan '© 2004' in je watermerk ??quote:Op maandag 7 februari 2005 20:41 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
ik had er gisteren ook een paar geschoten.
[afbeelding]
[afbeelding]
Hehe, goed dat je me daar op wijst. Ik heb m'n standard frame ondertussen aangepast.quote:Op maandag 7 februari 2005 21:22 schreef CompuMess het volgende:
[..]
Zeg, H-G-T, als dit gisteren is geschoten, waarom staat er dan '© 2004' in je watermerk ??![]()
waar heb je die foto's geschoten? Is het iets voor de begraafplaats-meet ?
quote:
quote:* pea4fun zoekt verwoed tussen de 1001 losse briefjes....Iets met trui...
Tuuuuurlijk denk ik nog aan je![]()
Mèn, die linker is echt niet goed bij zijn hoofd zo te zienquote:Op maandag 7 februari 2005 22:55 schreef PdeHoog het volgende:
Het tegenovergestelde van rust....een meet waar deze twee figuren aanwezig zijn
[afbeelding]
Volgens mij ook nietquote:Op maandag 7 februari 2005 23:22 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Mèn, die linker is echt niet goed bij zijn hoofd zo te zien
damn, die rechter is echt een patserquote:Op maandag 7 februari 2005 22:55 schreef PdeHoog het volgende:
Het tegenovergestelde van rust....een meet waar deze twee figuren aanwezig zijn
[afbeelding]
hij heeft wel watquote:Op dinsdag 8 februari 2005 08:37 schreef exile0000 het volgende:
Ik vind deze foto ook wel wat rustigs hebben...
...zeker als je je voorstelt hoe het er aan toe gaat als er tig kinderen op aan het spelen zijn...
[afbeelding]
Ik ga met Shark mee...hij heeft zeker wel watquote:Op dinsdag 8 februari 2005 08:37 schreef exile0000 het volgende:
Ik vind deze foto ook wel wat rustigs hebben...
...zeker als je je voorstelt hoe het er aan toe gaat als er tig kinderen op aan het spelen zijn...
[afbeelding]
die is mooi !!!!quote:Op maandag 7 februari 2005 08:21 schreef stil het volgende:
Vanacht nog wat gespeeld met andermands handen:
[afbeelding]
Denk dat dit mijn rust foto word.
Die eerstequote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:45 schreef Rewimo het volgende:
In de categorie huisdieren heb ik er nog een paar in de aanbieding
1.
[afbeelding]
2.
[afbeelding]
Zelf maar eens een reactie proberenquote:Op maandag 7 februari 2005 17:06 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Ik heb eigenlijk nog geen echt antwoord op de vraag welke foto jullie zouden insturen.
Ik heb er 3
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]
3
[afbeelding]
momenteel staat de 3de in het wedstrijd topic maar ik twijfel zelf nog sterk.
Was ie lekker? Hele kluif zo te zienquote:Op woensdag 9 februari 2005 00:19 schreef Bowiefan het volgende:
Tijdens afgelopen weekend deze plaatjes van de onder het stuifzand omhoog
gekomen laatste rustplaats van een dier geschoten.
quote:Op maandag 7 februari 2005 19:07 schreef Xilantof het volgende:
[..]
dit vind ik zelf leuker
hij kan misschien technisch nog iets beter (beetje vervelend fel tegenlicht nu)
maar dit vind ik qua opzet leuker.
wat ik ook leuk had gevonden (maar waarschijn niet uitvoerbaar is) is om zo'n bord in een hele drukke omgeving te plaatsen, op een kantoor waar mensen druk en chaotisch rond lopen ofzo, of pal langs een druk kruispunt...
quote:Op woensdag 9 februari 2005 11:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]tuurlijk, ik trek ff langs een nogal drukke weg een splinternieuw verkeersbord uit de grond, sleep 'm mee naar de markt en maak daar een foto. Ondertussen hangt er op de lege plaats van het verkeersbord een briefje " ben zo terug"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |