quote:
quote:* pea4fun zoekt verwoed tussen de 1001 losse briefjes....Iets met trui...
Tuuuuurlijk denk ik nog aan je![]()
Mèn, die linker is echt niet goed bij zijn hoofd zo te zienquote:Op maandag 7 februari 2005 22:55 schreef PdeHoog het volgende:
Het tegenovergestelde van rust....een meet waar deze twee figuren aanwezig zijn
[afbeelding]
Volgens mij ook nietquote:Op maandag 7 februari 2005 23:22 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Mèn, die linker is echt niet goed bij zijn hoofd zo te zien
damn, die rechter is echt een patserquote:Op maandag 7 februari 2005 22:55 schreef PdeHoog het volgende:
Het tegenovergestelde van rust....een meet waar deze twee figuren aanwezig zijn
[afbeelding]
hij heeft wel watquote:Op dinsdag 8 februari 2005 08:37 schreef exile0000 het volgende:
Ik vind deze foto ook wel wat rustigs hebben...
...zeker als je je voorstelt hoe het er aan toe gaat als er tig kinderen op aan het spelen zijn...
[afbeelding]
Ik ga met Shark mee...hij heeft zeker wel watquote:Op dinsdag 8 februari 2005 08:37 schreef exile0000 het volgende:
Ik vind deze foto ook wel wat rustigs hebben...
...zeker als je je voorstelt hoe het er aan toe gaat als er tig kinderen op aan het spelen zijn...
[afbeelding]
die is mooi !!!!quote:Op maandag 7 februari 2005 08:21 schreef stil het volgende:
Vanacht nog wat gespeeld met andermands handen:
[afbeelding]
Denk dat dit mijn rust foto word.
Die eerstequote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:45 schreef Rewimo het volgende:
In de categorie huisdieren heb ik er nog een paar in de aanbieding
1.
[afbeelding]
2.
[afbeelding]
Zelf maar eens een reactie proberenquote:Op maandag 7 februari 2005 17:06 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Ik heb eigenlijk nog geen echt antwoord op de vraag welke foto jullie zouden insturen.
Ik heb er 3
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]
3
[afbeelding]
momenteel staat de 3de in het wedstrijd topic maar ik twijfel zelf nog sterk.
Was ie lekker? Hele kluif zo te zienquote:Op woensdag 9 februari 2005 00:19 schreef Bowiefan het volgende:
Tijdens afgelopen weekend deze plaatjes van de onder het stuifzand omhoog
gekomen laatste rustplaats van een dier geschoten.
quote:Op maandag 7 februari 2005 19:07 schreef Xilantof het volgende:
[..]
dit vind ik zelf leuker
hij kan misschien technisch nog iets beter (beetje vervelend fel tegenlicht nu)
maar dit vind ik qua opzet leuker.
wat ik ook leuk had gevonden (maar waarschijn niet uitvoerbaar is) is om zo'n bord in een hele drukke omgeving te plaatsen, op een kantoor waar mensen druk en chaotisch rond lopen ofzo, of pal langs een druk kruispunt...
quote:Op woensdag 9 februari 2005 11:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]tuurlijk, ik trek ff langs een nogal drukke weg een splinternieuw verkeersbord uit de grond, sleep 'm mee naar de markt en maak daar een foto. Ondertussen hangt er op de lege plaats van het verkeersbord een briefje " ben zo terug"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |