Ja natuurlijk! Ik bepaal nog altijd zelf welke foto ik instuurquote:Op maandag 7 februari 2005 18:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
Puckzzz!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kom op joh!!!!!!!!!!!!
Stuur em gewoon in
Wat maakt het nou uit, inzending is inzending.
dit vind ik zelf leukerquote:Op maandag 7 februari 2005 19:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja natuurlijk! Ik bepaal nog altijd zelf welke foto ik instuur
Maar ik heb wel naar de adviezen geluisterd, en ik stel andermans mening dan ook wel op prijs
Zoiets Xil?
[afbeelding]
precies het idee waar ik ook mee speelde....quote:Op maandag 7 februari 2005 19:07 schreef Xilantof het volgende:
wat ik ook leuk had gevonden (maar waarschijn niet uitvoerbaar is) is om zo'n bord in een hele drukke omgeving te plaatsen, op een kantoor waar mensen druk en chaotisch rond lopen ofzo, of pal langs een druk kruispunt...
Nog een weekjequote:Op maandag 7 februari 2005 14:59 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Wanneer ga je weg? Denk je nog aan mij
Deze vind ik ook leukerquote:Op maandag 7 februari 2005 19:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja natuurlijk! Ik bepaal nog altijd zelf welke foto ik instuur
Maar ik heb wel naar de adviezen geluisterd, en ik stel andermans mening dan ook wel op prijs
Zoiets Xil?
[afbeelding]
Zeg, H-G-T, als dit gisteren is geschoten, waarom staat er dan '© 2004' in je watermerk ??quote:Op maandag 7 februari 2005 20:41 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
ik had er gisteren ook een paar geschoten.
[afbeelding]
[afbeelding]
Hehe, goed dat je me daar op wijst. Ik heb m'n standard frame ondertussen aangepast.quote:Op maandag 7 februari 2005 21:22 schreef CompuMess het volgende:
[..]
Zeg, H-G-T, als dit gisteren is geschoten, waarom staat er dan '© 2004' in je watermerk ??![]()
waar heb je die foto's geschoten? Is het iets voor de begraafplaats-meet ?
quote:
quote:* pea4fun zoekt verwoed tussen de 1001 losse briefjes....Iets met trui...
Tuuuuurlijk denk ik nog aan je![]()
Mèn, die linker is echt niet goed bij zijn hoofd zo te zienquote:Op maandag 7 februari 2005 22:55 schreef PdeHoog het volgende:
Het tegenovergestelde van rust....een meet waar deze twee figuren aanwezig zijn
[afbeelding]
Volgens mij ook nietquote:Op maandag 7 februari 2005 23:22 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Mèn, die linker is echt niet goed bij zijn hoofd zo te zien
damn, die rechter is echt een patserquote:Op maandag 7 februari 2005 22:55 schreef PdeHoog het volgende:
Het tegenovergestelde van rust....een meet waar deze twee figuren aanwezig zijn
[afbeelding]
hij heeft wel watquote:Op dinsdag 8 februari 2005 08:37 schreef exile0000 het volgende:
Ik vind deze foto ook wel wat rustigs hebben...
...zeker als je je voorstelt hoe het er aan toe gaat als er tig kinderen op aan het spelen zijn...
[afbeelding]
Ik ga met Shark mee...hij heeft zeker wel watquote:Op dinsdag 8 februari 2005 08:37 schreef exile0000 het volgende:
Ik vind deze foto ook wel wat rustigs hebben...
...zeker als je je voorstelt hoe het er aan toe gaat als er tig kinderen op aan het spelen zijn...
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |