Stond al op de planning in de meets...alleen voor het voorjaar geloof ikquote:Op woensdag 2 februari 2005 22:13 schreef Offy het volgende:
Rust....Nou, dagje begraafplaats doen dan maar
Ben ik afwezig, valt mijn naam evengoed nog!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:48 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
rondingen 1.Privé zaken van RonaldV. 2.Objecten die een enigzins cirkelvormige vorm bezitten
Ik vroeg mij al af of je het zou opmerkenquote:Op woensdag 2 februari 2005 22:15 schreef RonaldV het volgende:
Ben ik afwezig, valt mijn naam evengoed nog!![]()
want?quote:Op woensdag 2 februari 2005 22:20 schreef Ymke het volgende:
Shit , zit ik dan met mn principes omtrent archiefwerk![]()
heel wat fotos van begraafplaatsen laten zien hier , zouden nu mooi van pas komenquote:
Mijn scriptkiddie ( <search username=ronaldv> ) is een beetje van slag deze week.quote:Op woensdag 2 februari 2005 22:20 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik vroeg mij al af of je het zou opmerken
Dat krijg je met al die dubbelstemmersquote:Op woensdag 2 februari 2005 22:18 schreef dubbellu het volgende:
AAAAAAGGGGHHHH21:45 uur was het nog 'Rood' (ja ik heb gespiekt),
wil ik de eerste zijn met een foto:
[afbeelding]
Kijk ik weer om 22:00 uur, is het 'rust'![]()
![]()
Tja dat voorkom je helaas nietquote:Op woensdag 2 februari 2005 22:25 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dat krijg je met al die dubbelstemmers![]()
Jij hebt je naam meequote:Op woensdag 2 februari 2005 22:26 schreef dubbellu het volgende:
Wie heeft het over dubbel, ik heb 4 x gestemd![]()
En nog is het niet het onderwerp geworden wat je wildequote:Op woensdag 2 februari 2005 22:26 schreef dubbellu het volgende:
Wie heeft het over dubbel, ik heb 4 x gestemd![]()
Hijs lief...Inzoomen op dat koppiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |