Ik had vorige keer model/portretfotografie aangedragen, maar de meeste stemmers blijken toch meer van vage (bewogen) onderwerpen te houdenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:35 schreef k_man het volgende:
[..]
Valt wel mee, er zijn genoeg concrete onderwerpen te verzinnen. En waarom zou je een onderwerp maar één keer kunnen gebruiken. Liever een goede klassieker dan een geforceerd orgineel idee.
[..]
Tis een vicieuzecirkel. Met dit soort vage onderwerpen kan ik nooit winnen, waardoor er weer vage onderwerpen aangedragen worden, waardoor ik...![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:51 schreef Bowiefan het volgende:
Heeeeej, je had een portretfoto gemaakt !
ik trek met terugwerkende kracht mijn stemmen in, wegens het niet voldoen aan het onderwerp.
Kom op K_man leer eens je hersenen te gebruiken. Het is allemaal zo makkelijk.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:03 schreef k_man het volgende:
Nou ja, even zonder gekheid: hoe komt het toch dat het de laatste tijd allemaal van die 'vage' onderwerpen zijn. Wat is er mis met thema's als portret, landschap of stilleven?
nu beperk jij je weer in je denken...quote:Op woensdag 2 februari 2005 10:10 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Kom op K_man leer eens je hersenen te gebruiken. Het is allemaal zo makkelijk.
Neem de kleur rood, daat kan ik een portret, landschap of stilleven van maken hoor geen probleem. Zo geldt dat voor veel van de onderwerpen. Ik vind juist dat die strak omlijnde onderwerpen zoals landschap mij beperken in mijn creativiteit. Ook maakt het de wedstrijd saai. Ik moet nog steeds denken aan het onderwerp bomen. De meest saaie maand tot nog toe.
Je hebt gelijk, ik ben in mijn antwoord wat te beperkt geweest. Dat is inderdaad voor mij ook een uitdaging. Echter denk ik dat voor de meeste mensen hun creativiteit meer geprikkeld wordt met een vaag onderwerp dan met een duidelijk gekaderd onderwerp. Ik noem nogmaals het onderwerp bomen. Een heel vast omlijnd ondwerwerp met weinig creatieve foto's. Kijk je daar naast naar het onderwerp kleur, dan zie je toch wel hele verschillende ideeenquote:Op woensdag 2 februari 2005 10:22 schreef Xilantof het volgende:
[..]
nu beperk jij je weer in je denken...
tis ook een uitdaging voor jou om de onderwerpen die jij saai vind spannend en origineel op de foto te zeten...
Jij hebt anders een hele mooie ronde grote valentijnrode vorm waarmee je dus al de helft van de onderwerpen kunt bestrijkenquote:Op woensdag 2 februari 2005 14:22 schreef Puckzzz het volgende:
Ik hou van vaag, ik ben zelf ook erg vaag
nee zonder gekheid, een vaag onderwerp stimuleert de creativiteit veel meer dan een duidelijk onderwerp zoals "auto's" ofzo. Dan is het niet zo moeilijk te raden dat iedereen met een foto van een auto aan komt zetten. Wanneer je dus bijv. 'rondingen' doet, interpreteren mensen dat op hun eigen manier, waardoor je een grote diversiteit aan inzendingen krijgt.
ow enneh:
mijn rondingen komen niet op internet!![]()
ben blij dat je mijn reacties wel serieus neemtquote:Op woensdag 2 februari 2005 14:22 schreef Puckzzz het volgende:
mijn rondingen komen niet op internet!![]()
Ja, dat bleek wel bij thema's als 'water en vuur' en 'beweging'.quote:Op woensdag 2 februari 2005 14:22 schreef Puckzzz het volgende:
Wanneer je dus bijv. 'rondingen' doet, interpreteren mensen dat op hun eigen manier, waardoor je een grote diversiteit aan inzendingen krijgt.
Dat waren dan ook geen vage onderwerpen hequote:Op woensdag 2 februari 2005 19:13 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, dat bleek wel bij thema's als 'water en vuur' en 'beweging'.![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2005 22:04 schreef Bowiefan het volgende:
22:00 watishetwatishetwatishet???????
Stond al op de planning in de meets...alleen voor het voorjaar geloof ikquote:Op woensdag 2 februari 2005 22:13 schreef Offy het volgende:
Rust....Nou, dagje begraafplaats doen dan maar
Ben ik afwezig, valt mijn naam evengoed nog!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:48 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
rondingen 1.Privé zaken van RonaldV. 2.Objecten die een enigzins cirkelvormige vorm bezitten
Ik vroeg mij al af of je het zou opmerkenquote:Op woensdag 2 februari 2005 22:15 schreef RonaldV het volgende:
Ben ik afwezig, valt mijn naam evengoed nog!![]()
want?quote:Op woensdag 2 februari 2005 22:20 schreef Ymke het volgende:
Shit , zit ik dan met mn principes omtrent archiefwerk![]()
heel wat fotos van begraafplaatsen laten zien hier , zouden nu mooi van pas komenquote:
Mijn scriptkiddie ( <search username=ronaldv> ) is een beetje van slag deze week.quote:Op woensdag 2 februari 2005 22:20 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik vroeg mij al af of je het zou opmerken
Dat krijg je met al die dubbelstemmersquote:Op woensdag 2 februari 2005 22:18 schreef dubbellu het volgende:
AAAAAAGGGGHHHH21:45 uur was het nog 'Rood' (ja ik heb gespiekt),
wil ik de eerste zijn met een foto:
[afbeelding]
Kijk ik weer om 22:00 uur, is het 'rust'![]()
![]()
Tja dat voorkom je helaas nietquote:Op woensdag 2 februari 2005 22:25 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dat krijg je met al die dubbelstemmers![]()
Jij hebt je naam meequote:Op woensdag 2 februari 2005 22:26 schreef dubbellu het volgende:
Wie heeft het over dubbel, ik heb 4 x gestemd![]()
En nog is het niet het onderwerp geworden wat je wildequote:Op woensdag 2 februari 2005 22:26 schreef dubbellu het volgende:
Wie heeft het over dubbel, ik heb 4 x gestemd![]()
Hijs lief...Inzoomen op dat koppiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |