Hm... ik verwacht van jou eigenlijk wel iets creatievers...quote:Op donderdag 3 februari 2005 10:20 schreef fr.oosje het volgende:
zo ik ben ook weer klaar voor deze maand
[afbeelding]
Hm... in onze maatschappij loop je eerder tegen rood aan dan tegen rust...quote:Op donderdag 3 februari 2005 10:57 schreef Bowiefan het volgende:
Ik ben zo blij dat het niet "rood" is geworden dat ik nog moet beginnen met nadenken over rust
Tenzij je in de zon in slaap valtquote:Op donderdag 3 februari 2005 11:07 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hm... in onze maatschappij loop je eerder tegen rood aan dan tegen rust...
Een tomaatquote:Op donderdag 3 februari 2005 13:12 schreef lotje11 het volgende:
*lotje baalt dat het geen rood of rond is geworden, had voor beiden afgelopen tijd al mooie kiekjes gemaakt*
Bijna!!! Je mag nog twee keer raden!!quote:
't mei ek yn Fryskquote:Op donderdag 3 februari 2005 23:55 schreef Re het volgende:
moet het Nederlands "rust" zijn?, anders heb ik nog wel een roestig onderwerje in gedachten
Kies dan in elk geval een mooi onbeschadigd bordje uit en zet het recht op de fotoquote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:14 schreef Puckzzz het volgende:
Ikdenk dat ik me er maar ff makkelijk van af maak deze maand. Ik denk dus dat ik deze opstuur. Vanmiddag gemaakt:
[afbeelding]
wat rewimo zegt, het bordje is erg van toepassing, alleen de foto kan beter.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:14 schreef Puckzzz het volgende:
Ikdenk dat ik me er maar ff makkelijk van af maak deze maand. Ik denk dus dat ik deze opstuur. Vanmiddag gemaakt:
[afbeelding]
nummer 2 is geen rust, lijkt meer 'piekeren'quote:
whateverquote:Op zaterdag 5 februari 2005 09:28 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
nummer 2 is geen rust, lijkt meer 'piekeren'
Rustquote:Op zaterdag 5 februari 2005 23:47 schreef Dr_Flash het volgende:
nog een schopje. Wat is het thema geworden?
Rust???![]()
WTF??
quote:Op zondag 6 februari 2005 00:05 schreef PdeHoog het volgende:
Dus eigenlijk moeten we ff naar Duitsland of weet ikwaar dat is rijden om een foto te maken van het naambordje
Niet creatief, wel makkelijkquote:
quote:Op zondag 6 februari 2005 00:05 schreef PdeHoog het volgende:
Dus eigenlijk moeten we ff naar Duitsland of weet ikwaar dat is rijden om een foto te maken van het naambordje
Wel leuk bedachtquote:Op zondag 6 februari 2005 17:05 schreef Rewimo het volgende:
Een eerste poging, vanuit de trein genomen vandaag (en verder alleen rechtgezet en geresized).
Rust op de ijsbaan
[afbeelding]
Kijk die is beterquote:Op zondag 6 februari 2005 17:17 schreef Rewimo het volgende:
Hij is niet geweldig, ik weet hetHet was vrij ver weg en bovendien vanuit een rijdende trein.
Deze heb ik ook nog. Ook vanuit de trein maar toen stond ie stil
[afbeelding]
Daar heb ik nog eens even over na zitten denken. Ik ben het er niet mee eens.quote:Op zondag 6 februari 2005 17:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik had die meeuwen graag wat grooter gezien
Ja okequote:Op zondag 6 februari 2005 17:44 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Daar heb ik nog eens even over na zitten denken. Ik ben het er niet mee eens.
Als je inzoomt op de meeuwen, zie je niet meer dat het hier een ijsbaan-in-ruste betreft. En daar gaat het om. Niet om de vogels op zich.
Ik vind ze leuk, maar ik zou zeker je eendenfoto's sterker vinden als de eend echt zou slapen, dus oogjes dicht (en snaveltjes toequote:Op zondag 6 februari 2005 17:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ja okedaar heb je wel weer een punt in
Wat vind he trouwens van mijn foto's??
Oeh robbedoesquote:Op zondag 6 februari 2005 17:42 schreef robbedoeseos300d het volgende:
ben ook alvast wat aan het proberen.
Geeft deze foto wat rust weer?
Zo zonder bovenleiding heeft hij eeuwige rust
[afbeelding]
En ik maar denken dat je alleen kon baggerenquote:Op zondag 6 februari 2005 18:14 schreef Chen het volgende:
[afbeelding]
Ik doe ook maar weer is mee, niet alte beste foto maar toch. Altijd leuk om gewoon mee te doen voor de grap
Lekker rustig bergje, windje
Valt bij mij onder het kopje "of weetikveel waar "quote:Op zondag 6 februari 2005 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NEUSIEDLER SEE staat er toch?Da's op de grens van Oostenrijk en Hongarije
quote:Op zondag 6 februari 2005 18:00 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik vind ze leuk, maar ik zou zeker je eendenfoto's sterker vinden als de eend echt zou slapen, dus oogjes dicht (en snaveltjes toe). Die van het eendjes voeren vind ik niet zo sterk, al is het op zich een mooie foto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |