Hm... ik verwacht van jou eigenlijk wel iets creatievers...quote:Op donderdag 3 februari 2005 10:20 schreef fr.oosje het volgende:
zo ik ben ook weer klaar voor deze maand
[afbeelding]

Hm... in onze maatschappij loop je eerder tegen rood aan dan tegen rust...quote:Op donderdag 3 februari 2005 10:57 schreef Bowiefan het volgende:
Ik ben zo blij dat het niet "rood" is geworden dat ik nog moet beginnen met nadenken over rust

Tenzij je in de zon in slaap valtquote:Op donderdag 3 februari 2005 11:07 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hm... in onze maatschappij loop je eerder tegen rood aan dan tegen rust...

Een tomaatquote:Op donderdag 3 februari 2005 13:12 schreef lotje11 het volgende:
*lotje baalt dat het geen rood of rond is geworden, had voor beiden afgelopen tijd al mooie kiekjes gemaakt*

Bijna!!! Je mag nog twee keer raden!!quote:

't mei ek yn Fryskquote:Op donderdag 3 februari 2005 23:55 schreef Re het volgende:
moet het Nederlands "rust" zijn?, anders heb ik nog wel een roestig onderwerje in gedachten

Kies dan in elk geval een mooi onbeschadigd bordje uit en zet het recht op de fotoquote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:14 schreef Puckzzz het volgende:
Ikdenk dat ik me er maar ff makkelijk van af maak deze maand. Ik denk dus dat ik deze opstuur. Vanmiddag gemaakt:
[afbeelding]

wat rewimo zegt, het bordje is erg van toepassing, alleen de foto kan beter.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:14 schreef Puckzzz het volgende:
Ikdenk dat ik me er maar ff makkelijk van af maak deze maand. Ik denk dus dat ik deze opstuur. Vanmiddag gemaakt:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |