Ga ik vanacht proberen, als mijn collega's mee willen werken, en als we een rust moment kunnen vinden.quote:Op zondag 6 februari 2005 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou... ik vind het best wat hebben eigenlijk
Goed idee maar dan met handen van verschillende personen![]()
Ik vind de eerste mooier, meer eend, en dat paarse veertje komt er mooi uit.quote:Op zondag 6 februari 2005 20:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik wist het.
Nu wordt het een moeilijke keus om 1 van die 2 in te zenden.
Zit te denken aan de 2de maar ja
quote:Op zondag 6 februari 2005 18:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je alleen kon baggeren![]()
Naah deze is netjes
Oke thnxquote:Op zondag 6 februari 2005 20:16 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik vind de eerste mooier, meer eend, en dat paarse veertje komt er mooi uit.
quote:Op zondag 6 februari 2005 21:22 schreef Schanulleke het volgende:
Ik denk niet dat ik tot een originele inzending ga komen, ik vind het toch ewl een lastig te visualiseren onderwerp.
Ik werd vanmiddag zelf heel rustig bij dit beeld.
[afbeelding]
Maar deze heer leek ook behoorlijk van de rust te genieten.
[afbeelding]
Welke foto heb je opgestuurd dan?quote:Op zondag 6 februari 2005 21:54 schreef robbedoeseos300d het volgende:
heb ik net mijn foto opgestuurd zit ik toch weer te twijfelen.
Wordt het de gene die ik opgestuurd heb of toch nog deze
[afbeelding]
die staat al in het overzicht van februariquote:
Om het goeie voorbeeld te geven:quote:Op zondag 6 februari 2005 23:58 schreef PdeHoog het volgende:
Ik constateer een lichte toename in de hoeveelheid kinderfoto's in dit topic. Ik snap dat we allemaal graag plaatjes laten zien (ik nl. ook, hoewel ik dan nog geen kinderen heb), maar is het een goed idee om die in OUD te laten zien en hier andere leuke plaatjes in de groep te gooien?
Dit zijn toch foto's in het kader van de wedstrijd?quote:Op zondag 6 februari 2005 23:58 schreef PdeHoog het volgende:
Ik constateer een lichte toename in de hoeveelheid kinderfoto's in dit topic. Ik snap dat we allemaal graag plaatjes laten zien (ik nl. ook, hoewel ik dan nog geen kinderen heb), maar is het een goed idee om die in OUD te laten zien en hier andere leuke plaatjes in de groep te gooien?
en zoveel zijn het er toch nietquote:Op maandag 7 februari 2005 07:35 schreef Rewimo het volgende:
Dit zijn toch foto's in het kader van de wedstrijd?
Vind ik ook niet denderend inderdaad...quote:Op maandag 7 februari 2005 07:44 schreef Bowiefan het volgende:
ik stoor me trouwens meer aan die slingerende melkklieren....
quote:Op maandag 7 februari 2005 08:05 schreef stil het volgende:
Ik constateer een lichte toename in de hoeveelheid alcoholfoto's in dit topic. Ik snap dat we allemaal graag plaatjes laten zien (ik nl. ook, hoewel ik niet tot rust kom met alcohol), maar is het een goed idee om die in ONZ of CUL te laten zien en hier andere leuke plaatjes in de groep te gooien?
![]()
![]()
![]()
Uiteraard zijn dit foto's in het kader van de wedstrijd! Maar is het niet gewoon leuker om andersoortige foto's te laten zienquote:Op maandag 7 februari 2005 07:35 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dit zijn toch foto's in het kader van de wedstrijd?
quote:Op maandag 7 februari 2005 08:05 schreef stil het volgende:
Ik constateer een lichte toename in de hoeveelheid alcoholfoto's in dit topic. Ik snap dat we allemaal graag plaatjes laten zien (ik nl. ook, hoewel ik niet tot rust kom met alcohol), maar is het een goed idee om die in ONZ of CUL te laten zien en hier andere leuke plaatjes in de groep te gooien?
![]()
![]()
![]()
Ik word niet boos, maar ik vind het vreemd dat jij deze foto's niet in het kader van de wedstrijd ziet. Want dat is de reden dat ze hier staan. Kinderfoto's om de kinderfoto's staan gewoon in OUD.quote:Op maandag 7 februari 2005 09:13 schreef PdeHoog het volgende:
Uiteraard zijn dit foto's in het kader van de wedstrijd! Maar is het niet gewoon leuker om andersoortige foto's te laten zien![]()
Met name bij kinderfoto's denk ik dat het geinteresseerde publiek vooral ligt bij andere ouders en familie en zo, waardoor het al gauw een vrij hoog snapshot-gehalte krijgt en dit is niet bedoeld als het startpunt voor een nieuwe traditionele maandelijkse rel, maar gewoon mijn mening zoals jullie ook allemaal een mening hebben....niet boos worden dus
Slingerende melkklieren?quote:Op maandag 7 februari 2005 07:44 schreef Bowiefan het volgende:
ik stoor me trouwens meer aan die slingerende melkklieren....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |