en zoveel zijn het er toch nietquote:Op maandag 7 februari 2005 07:35 schreef Rewimo het volgende:
Dit zijn toch foto's in het kader van de wedstrijd?
Vind ik ook niet denderend inderdaad...quote:Op maandag 7 februari 2005 07:44 schreef Bowiefan het volgende:
ik stoor me trouwens meer aan die slingerende melkklieren....
quote:Op maandag 7 februari 2005 08:05 schreef stil het volgende:
Ik constateer een lichte toename in de hoeveelheid alcoholfoto's in dit topic. Ik snap dat we allemaal graag plaatjes laten zien (ik nl. ook, hoewel ik niet tot rust kom met alcohol), maar is het een goed idee om die in ONZ of CUL te laten zien en hier andere leuke plaatjes in de groep te gooien?
![]()
![]()
![]()
Uiteraard zijn dit foto's in het kader van de wedstrijd! Maar is het niet gewoon leuker om andersoortige foto's te laten zienquote:Op maandag 7 februari 2005 07:35 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dit zijn toch foto's in het kader van de wedstrijd?
quote:Op maandag 7 februari 2005 08:05 schreef stil het volgende:
Ik constateer een lichte toename in de hoeveelheid alcoholfoto's in dit topic. Ik snap dat we allemaal graag plaatjes laten zien (ik nl. ook, hoewel ik niet tot rust kom met alcohol), maar is het een goed idee om die in ONZ of CUL te laten zien en hier andere leuke plaatjes in de groep te gooien?
![]()
![]()
![]()
Ik word niet boos, maar ik vind het vreemd dat jij deze foto's niet in het kader van de wedstrijd ziet. Want dat is de reden dat ze hier staan. Kinderfoto's om de kinderfoto's staan gewoon in OUD.quote:Op maandag 7 februari 2005 09:13 schreef PdeHoog het volgende:
Uiteraard zijn dit foto's in het kader van de wedstrijd! Maar is het niet gewoon leuker om andersoortige foto's te laten zien![]()
Met name bij kinderfoto's denk ik dat het geinteresseerde publiek vooral ligt bij andere ouders en familie en zo, waardoor het al gauw een vrij hoog snapshot-gehalte krijgt en dit is niet bedoeld als het startpunt voor een nieuwe traditionele maandelijkse rel, maar gewoon mijn mening zoals jullie ook allemaal een mening hebben....niet boos worden dus
Slingerende melkklieren?quote:Op maandag 7 februari 2005 07:44 schreef Bowiefan het volgende:
ik stoor me trouwens meer aan die slingerende melkklieren....
Ik zie ze wel in het kader van de wedstrijd...de enige goeie kinderen zijn trouwens slapende kinderenquote:Op maandag 7 februari 2005 09:21 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik word niet boos, maar ik vind het vreemd dat jij deze foto's niet in het kader van de wedstrijd ziet. Want dat is de reden dat ze hier staan. Kinderfoto's om de kinderfoto's staan gewoon in OUD.
Ik vind de foto niet echt rust uitstralen. Het komt op mij meer over als mensen die zitten te wachten eigenlijk kan ook in rust-stand zijn natuurlijkquote:Op maandag 7 februari 2005 08:21 schreef stil het volgende:
Vanacht nog wat gespeeld met andermands handen:
[afbeelding]
Denk dat dit mijn rust foto word.
Haha okequote:Op maandag 7 februari 2005 10:08 schreef PdeHoog het volgende:
SpeedyGJ, foto's maken verveelt idd nooit
Misschien moet je eens kijken naar iets wat centraal staat in de horizon. Je hebt nu best wel saaie beelden eigenlijk. Probeer een onderwerp op de voorgrond of in de achtergrond te krijgen, waardoor de lijnen gebroken worden en dus de foto wat sprekender wordt probeer ook te denken aan de compositie-regels.....deel de foto op in 3x3 vlakken en probeer het onderwerp op de kruispunten van de lijnen te plaatsen
Daarnaast is de horizon scheef. Rechtzetten zal de foto al een stuk beter maken
.
Thnx bengeltjequote:Op maandag 7 februari 2005 10:16 schreef Bengeltje het volgende:
Staan weer mooie foto's tussen![]()
Die met 2 paar handenheel mooi .
de bovenste van Speedy vind ik meer rust uitstralen dan de onderste,
vind de onderste wel mooi, maar te mistig of wat is het
Ouwesok gaf ergens een keer aan dat er kleine waterpasjes te krjgen zijn die je op je camera kan bevestigen...als dat geen optie is kun je in Photoshop of PSP altijd nog proberen Rotate Canvas uit te voeren. Daarmee draai je je afbeelding. Erg handig, hoewel er handigere dingen zijn...alleen weet ik die niet meerquote:Op maandag 7 februari 2005 10:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Haha oke![]()
Tja is bij mij altijd het probleem, daarnaast maar ik gebruik van een hulp stuk in de camera, namelijk, juist liniaal
Dus ik snap niet waarom ze scheef zijn
Ik kan het idd in psp doen.quote:Op maandag 7 februari 2005 10:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ouwesok gaf ergens een keer aan dat er kleine waterpasjes te krjgen zijn die je op je camera kan bevestigen...als dat geen optie is kun je in Photoshop of PSP altijd nog proberen Rotate Canvas uit te voeren. Daarmee draai je je afbeelding. Erg handig, hoewel er handigere dingen zijn...alleen weet ik die niet meer
quote:Op maandag 7 februari 2005 09:24 schreef PdeHoog het volgende:
Slingerende melkklieren?
Voor haar moeder wel hoorquote:Op maandag 7 februari 2005 11:06 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik vind een naakt kind op de wc pot niet echt een moment van rust
Ik denk het niet. Het kind kan erin vallen, erafvallen, opstaan en weglopen met alle gevolgen van dien, etc. En het kind zelf moet ook arbeid verrichten om de ongewenste lichaamssappen en andere zaken te lozen.quote:
quote:Op maandag 7 februari 2005 10:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik kan het idd in psp doen.
Dat is ook zo gedaan trouwens maar whatever, ik ga daar de moeite maar lekker niet voor doen.
Tsssssssss zal het zo wel even doenquote:Op maandag 7 februari 2005 11:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Een scheve horizon doet afbreuk aan je foto, maar goed....het is jouw foto
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |