Wie weet doen we dat welquote:Op maandag 31 januari 2005 11:25 schreef exile0000 het volgende:
[..]
Kom gerust even langs in de Biggelaar. Zoek naar twee personen in klapstoeltjes met warme chocomel en wat camera's op statieven. De kans is groot dat wij dat zijn![]()
Zeker weten !!! Ik vond fotnaliX maar ee nrare naam, ik dacht : die krijgt mooi geen punten, zet eerst die hoofdletter maar waar hij hoort.quote:Op maandag 31 januari 2005 11:42 schreef Puckzzz het volgende:
Zou je nu ook punten misgelopen zijn denk je?
Nee, zoals pea zei:quote:Op maandag 31 januari 2005 11:42 schreef Puckzzz het volgende:
Het was tot het laatst heel spannend!quote:Op maandag 31 januari 2005 11:42 schreef Puckzzz het volgende:
ik stond trouwens tot en met zondagmiddag bovenaan en toen kwamen er een paar stemmers waardoor ik 6e ben geworden. Ik was al aan het nadenken over onderwerpen![]()
quote:Op maandag 31 januari 2005 11:45 schreef elcastel het volgende:
[..]
Zeker weten !!! Ik vond fotnaliX maar ee nrare naam, ik dacht : die krijgt mooi geen punten, zet eerst die hoofdletter maar waar hij hoort..
Dit een persoonlijke aanval hè ??Ja hè ??? En als ik vanavond thuis kom, dan heb jij het topic geopend opeens zeker ?quote:Op maandag 31 januari 2005 11:45 schreef Rewimo het volgende:
Zeg ik ga de titel vast op februari zetten hoor
Toch maar geen 'rukonderwerpen' als titel gekozen
Allemaal kloontjes van mijquote:Op maandag 31 januari 2005 11:42 schreef Puckzzz het volgende:
ik stond trouwens tot en met zondagmiddag bovenaan en toen kwamen er een paar stemmers waardoor ik 6e ben geworden. Ik was al aan het nadenken over onderwerpen![]()
Ik probeer de carnavallers zoveel mogelijk te ontwijken en hoop dat we een mooi, stiekum plekje hebben met goed zicht op de meute. Maar of jij dat ook kan waarderen... je maakt toch alleen maar foto's van Christianquote:Op maandag 31 januari 2005 11:42 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wie weet doen we dat welIs ongetwijfeld leuker dan die hele optocht (nuchtere Noordhollands hier, met al even niet-carnavallende Brabander, maar ja, alles voor 't kind hè)
Tja, verkoop de huid van de beer niet voordat ie in de dierentuin is opgesloten... of zoiets.. dacht ikquote:Op maandag 31 januari 2005 11:42 schreef Puckzzz het volgende:
quote:Op maandag 31 januari 2005 12:02 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Tja, verkoop de huid van de beer niet voordat ie in de dierentuin is opgesloten... of zoiets.. dacht ik
ik denk dat "regen" een heel actueel onderwerp is waar ik wat mee kan
De mensen die op jouw foto gestemd hadden, hebben dat onder je eigen naam gedaanquote:Op maandag 31 januari 2005 11:46 schreef Xilantof het volgende:
Nee, zoals pea zei:
als het goed is kijkt met naar de foto, en dan noteren ze alleen de naam in het stemtopic.
mochten ze dan niet door hebben dat fotnaliX, Xilantof is, schrijven ze (als het goed is) gewoon fotnaliX op. en Rewimo had dan geweten dat de punten voor mij waren
dus ik ben geen punten mis gelopen denk ik
Voor 'ruk'onderwerpen breek ik mijn plaatselijke pr0n collectie aanquote:Op maandag 31 januari 2005 12:30 schreef Puckzzz het volgende:bij mij had je iig geen 'ruk'onderwerpen gehad
Tuurlijkquote:Op maandag 31 januari 2005 11:48 schreef elcastel het volgende:
[..]
Dit een persoonlijke aanval hè ??Ja hè ???
quote:Op maandag 31 januari 2005 11:58 schreef exile0000 het volgende:
Ik probeer de carnavallers zoveel mogelijk te ontwijken en hoop dat we een mooi, stiekum plekje hebben met goed zicht op de meute. Maar of jij dat ook kan waarderen... je maakt toch alleen maar foto's van Christian Christan![]()
Nee, we zoeken alleen een rück-onderwerp voor de komende wedstrijd. Van nøken gaat ImageShack maar moeilijk doen.....quote:Op maandag 31 januari 2005 17:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaat het nou hier OOK al over neuken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |