Het onderwerp in ogenschouw nemende zou ik toch voor de circusfoto gaanquote:Op donderdag 20 januari 2005 15:22 schreef Offy het volgende:
Rewimo, toevallig was mijn vriend gisteren het overzicht door aan het bladeren, en hij wees me als eerste op jouw foto van Christan ('die is gaaf') Ik moest vragen of je die in Bobbejaanland hebt gemaakt
![]()
In je circusfoto 'beweegt' er meer, maar het is jammer dat er verder niet heel veel scherp isBij de andere foto is de beweging wat meer bevroren, maar aan zijn houding kan je toch wel goed zien dat hij weldegelijk vooruit gaat
Die foto is gemaakt in Zandvoortquote:Op donderdag 20 januari 2005 15:22 schreef Offy het volgende:
Rewimo, toevallig was mijn vriend gisteren het overzicht door aan het bladeren, en hij wees me als eerste op jouw foto van Christan ('die is gaaf') Ik moest vragen of je die in Bobbejaanland hebt gemaakt
![]()
In je circusfoto 'beweegt' er meer, maar het is jammer dat er verder niet heel veel scherp isBij de andere foto is de beweging wat meer bevroren, maar aan zijn houding kan je toch wel goed zien dat hij weldegelijk vooruit gaat
Eh ja, zo schiet het niet opquote:Op donderdag 20 januari 2005 15:27 schreef buzzer het volgende:
Het onderwerp in ogenschouw nemende zou ik toch voor de circusfoto gaan
Dit is wat ik ook net aan het typen was toen het topic werd gesloten. Heb je al een langere sluitertijd geprobeers Stil? Misschien zodat de secondenwijzer over de hele rechterhelft te zien is? sluitertijd van 30 sec. dusquote:Ik had de secondewijzer liever iets donkerder gehad maar dat lukte me niet.
Ik heb de laangste sluiterstijd genomen die er was. 30 secquote:Op donderdag 20 januari 2005 15:39 schreef Puckzzz het volgende:
In het vorige topic zei Stil nog dit:
[..]
Dit is wat ik ook net aan het typen was toen het topic werd gesloten. Heb je al een langere sluitertijd geprobeers Stil? Misschien zodat de secondenwijzer over de hele rechterhelft te zien is? sluitertijd van 30 sec. dus
Ik heb de langste sluiterstijd genomen die er was. 30 secquote:Op donderdag 20 januari 2005 15:39 schreef Puckzzz het volgende:
In het vorige topic zei Stil nog dit:
[..]
Dit is wat ik ook net aan het typen was toen het topic werd gesloten. Heb je al een langere sluitertijd geprobeers Stil? Misschien zodat de secondenwijzer over de hele rechterhelft te zien is? sluitertijd van 30 sec. dus
Bedankt voor de informatiequote:Op donderdag 20 januari 2005 15:55 schreef Rewimo het volgende:
Stil, aanvulling op mijn mailtje: 't is dus deze van Tamron
tamron 70-300/4,5-5,6 ld, caf ¤ 149,00
Onbewogen? Snap jij het thema wel?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 02:01 schreef Bowiefan het volgende:
toch nog een redelijk onbewogen plaatje weten te maken
Ik vind de eerste veel mooierquote:Op vrijdag 21 januari 2005 08:31 schreef Xilantof het volgende:
ik vind de 2de toch mooier Bowiefan
Zonder wind is het een slappe zak bedoel jequote:Op vrijdag 21 januari 2005 09:45 schreef Puckzzz het volgende:
Als er geen wind zou staan en hij zou gewoon slap aan die paal hangen hoe zeg je zoiets zonder dubbelzinnig te klinken![]()
Ehrm jaquote:Op vrijdag 21 januari 2005 09:57 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zonder wind is het een slappe zak bedoel je
Ik vind die eerste ook erg mooi
Hele moeilijke keus bowie. Op de foto die je al had ingestuurd is de achtergrond erg mooi met die wolken, maar je onderwerp een beetje klein. Op de donkere foto is je onderwerp echt pontificaal in beeld, en kan je dus duidelijk zien waar het om gaat.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 02:01 schreef Bowiefan het volgende:
Owhhhh hier is de wedstrijd...... wat een ontvindbare titel...![]()
Ik zag vanmiddag op de heenweg dat men de windzakken vervangen had, en aangezien de wind weer flink in beweging was vanavond de parallel route genomen op de terugweg.
Ondanks het gemis van statief toch nog een redelijk onbewogen plaatje weten te maken dankzij IS en 400 ISO:
[afbeelding]
òf is deze [[url=http://img21.exs.cx/img21/7819/storm27lp.th.jpg]afbeelding][/URL] toch mooier
De eerste is mooi, vooral die kleuren !quote:Op vrijdag 21 januari 2005 02:01 schreef Bowiefan het volgende:
Ik zag vanmiddag op de heenweg dat men de windzakken vervangen had, en aangezien de wind weer flink in beweging was vanavond de parallel route genomen op de terugweg.
Ondanks het gemis van statief toch nog een redelijk onbewogen plaatje weten te maken dankzij IS en 400 ISO:
[afbeelding]
òf is deze [[url=http://img21.exs.cx/img21/7819/storm27lp.th.jpg]afbeelding][/URL] toch mooier
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 02:01 schreef Bowiefan het volgende:
quote:Ik zag vanmiddag op de heenweg dat men de windzakken vervangen had, en aangezien de wind weer flink in beweging was vanavond de parallel route genomen op de terugweg.
[afbeelding]
Ehm... we hadden ooit al min of meer bepaald dat te grote foto's verwijderd worden, toch?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:54 schreef Puckzzz het volgende:
Het percentage FOT-ers / Fok!kers wat graag de regels iets aangescherpt zou willen zien omtrent het formaat foto's wat geplaatst wordt. Er is nu kennelijk geen regel voor, maar de meeste willen dat toch wel.
Dus de keuzes uit bijvoorbeeld
A: foto's die geplaatst worden mogen niet groter zijn dan 550 pixels breed zoniet dan mag de mod dat wijzigen
B: wat een onzin de browser resized toch?
C: Maakt mij geen klap uit
zoiets?
Ik vind hem op zich wel erg leuk! Heel abstract en surrealistisch. En ook heel blauw!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:49 schreef The_Frog het volgende:
Een dagje dierentuin leverde o.a. deze "bewogen" foto op. Omdat ook deze maand mijn tijd (weer) erg beperkt is, tenminste om te fotograferen, zal het waarschijnlijk deze foto worden voor de wedstrijd.
[afbeelding]
haha, dat blauwe. Tsja, volgens mij kwam dat doordat ik de witbalans niet juist had ingesteld. 'k Weet het niet zeker meer. Maar juist hierbij past het voor mij uitstekend. Doordat je alleen de contouren van de haai ziet, geeft het voor mij een indruk van beweging. Zo is ie er en zo is ie er niet.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:41 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik vind hem op zich wel erg leuk! Heel abstract en surrealistisch. En ook heel blauw!
Ah, nog zo eentje?quote:
Vond ik ook. Soms komen uit mislukte acties de aardigste opnames. 'k Heb 'm maar ingestuurd.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:13 schreef Offy het volgende:
TheFrog, mislukt of niet, er zit wel een mooie vloeiende beweging in
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:40 schreef pea4fun het volgende:
Yep, degene die naast me zat, dat was Heijx tijdens een fokmeet.
En ja, in de python![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |