Ik denk dit topicquote:Op donderdag 20 januari 2005 12:06 schreef Bowiefan het volgende:
welk topic
* Bowiefan is niet nieuwsgierigwil gewoon alles weten
Ik gebruik gratis webruimte, en ga dan al gauw over de datalimiet heen. Ik wil mijn chello er niet voor gebruiken omdat ik daar andere plannen mee heb (wil ik nog steeds een keer voor mijn man mee aan de slag) Ik ben een beginneling met die dingen, en dit is leuk om te proberen.quote:Op woensdag 19 januari 2005 08:50 schreef exile0000 het volgende:
Ontbijt smakelijk en werk ze allemaal! (Weer eens een andere tvp)
Pea, over simpel website-je met foto's gesproken, ik heb er met JAlbum eentje gemaakt, dat is supersimpel! http://www.photopeeters.tk (geen spam, maar ter illustratie)
quote:Op donderdag 20 januari 2005 16:48 schreef Ouwesok het volgende:
Hogedrukgebied Toilet op zolder:
quote:Op donderdag 20 januari 2005 15:22 schreef Xilantof het volgende:
ik ben van de week gevraagd of ik foto's wilde maken van mijn nicht + man & kids, om deze te laten afdrukken als cadeau voor het zoveeljarige huwelijk van de man.
Je kunt het eind-resultaat van Jalbum qua omvang sterk beïnvloeden door:quote:Op donderdag 20 januari 2005 13:52 schreef pea4fun het volgende:
[..]Ik gebruik gratis webruimte, en ga dan al gauw over de datalimiet heen. Ik wil mijn chello er niet voor gebruiken omdat ik daar andere plannen mee heb (wil ik nog steeds een keer voor mijn man mee aan de slag) Ik ben een beginneling met die dingen, en dit is leuk om te proberen.
Ik heb met jalbum wel al wat geprobeerd, ziet er mooi uit, maar ja....
hij vond het nu leuk om er vanochtend uit te gaanquote:Op donderdag 20 januari 2005 17:52 schreef Borelius het volgende:
P.S.
Het is al donker en Fok is nog in de lucht!
Dus toch het Soundmixshow effectquote:Op donderdag 20 januari 2005 20:39 schreef ultra_ivo het volgende:
Voor zover ik begrepen hebt is er een communicatieprobleem tussen verschillende stukjes hardware. Vooral als er meer dan 1000 bezoekers actief zijn.
Ik vraag mijn pentaxbron even om raadquote:Op donderdag 20 januari 2005 20:49 schreef ultra_ivo het volgende:
de istDs, de afgeslankte versie
Hup, aan het middenformaat jijquote:Op donderdag 20 januari 2005 20:54 schreef Fixers het volgende:
Ik heb het licht gezien!!
Ikke al doen, met niet echt een denderend resultaat tot nu toe. Maar daar gaat nu verandering in komen!quote:
Mja misschien ligt het aan mijn sterrenbeeld hoor. Ik ben een Stier. Mijn plan van aanpak is heel eenvoudig.quote:Op donderdag 20 januari 2005 20:54 schreef Fixers het volgende:
Wat doet dit in god/alla/jhwh/budda/vishnu/thor/zeus/jupiter/quetzoqtl's naam nu in [FOT] hoor ik jullie al denken. Simpel ook in mijn fotografie ben ik van de eerst doen en dan pas denken. Mijn goede voornemen (beetje laat, maar ja): Goed mijn onderwerp analyseren, overdenken wat de gevolgen zijn van keuzes zoals belichting, filters en standpunt voor ik de ontspan indruk. Vooral de rust zoeken in het maken van een foto en lekker met eeen statief op stap ipv van uit de hand te schieten.
quote:Op donderdag 20 januari 2005 21:44 schreef Fixers het volgende:
[..]
Ikke al doen, met niet echt een denderend resultaat tot nu toe. Maar daar gaat nu verandering in komen!
Teringjantje, wat ik net lees op de IMDB Tim Burton maakt een nieuwe verfilming van Roald Dahl's Charly and the chocolate factory dat is. Wat doen die eikels daat, laten ze een cameralens vallen in een vat met gesmolten chocolade waar ze een shot van maakten. Ongelukje kan gebeuren natuurlijk, maar dit was een ongelukje van 'slechts' $ 540.000,-- oftwel een objectief dat evenveel kost als een huis of 21 Hasselblad H1D kits of 300 Canon 20D body's.
Vraag me af heo dat is gegaan. "Ehrrm whoops, mr Burton....... we ehrm .....we had a little accident, we have sort of dropped a half a million worth of optics in the chocolate river. Look at the bright side, no one got hurt"![]()
Tim Burton regiseert, en Johnny Depp als Willy Wonka, dat belooft wel wat. (denk maar aan dezelfde combi in Sleepy Hollow) Dat gaat bol staan van de zwarte humor.quote:Op donderdag 20 januari 2005 21:57 schreef Rewimo het volgende:
Oeps, foutje bedankt zegGaaf boek trouwens, Sjakie, ben erg benieuwd naar die nieuwe versie.
Ow, een goeie Jean Auel lijkt me ook wel wat ja
Dat komt als het water in poedervorm produktierijp isquote:Op donderdag 20 januari 2005 22:11 schreef Fixers het volgende:
Ze moeten maar eens opblaasbaar gewicht gaan uitvinden. Leeg weegt het niets, opgeblazen is het loodzwaar.
Ik denk het niet, heb de laatste dagen het forum niet zo heel erg bijgehouden. Je had toch een rolletje R3 in de koeling?quote:Op woensdag 19 januari 2005 13:52 schreef Shark.Bait het volgende:
ik zie dat Rewimo mijn woordenboek gevonden heeft
tvp enzo
Fixxer, heb jij mijn post van R nog gelezen????
Of Ed Woodquote:Op donderdag 20 januari 2005 22:11 schreef Fixers het volgende:
[..]
Tim Burton regiseert, en Johnny Depp als Willy Wonka, dat belooft wel wat. (denk maar aan dezelfde combi in Sleepy Hollow) Dat gaat bol staan van de zwarte humor.
Dat klinkt niet uiterst hoopvol.quote:
Ik wou dat ik er meerdere had..... ben er nu 5 kwijt binnen 2 dagen...quote:Op donderdag 20 januari 2005 22:26 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Dat klinkt niet uiterst hoopvol.
Lijkt me toch dat er hier nog wel wat gegadigden zijn voor een aardige driepoot
yup. zie :quote:Op donderdag 20 januari 2005 22:21 schreef Fixers het volgende:
Ik denk het niet, heb de laatste dagen het forum niet zo heel erg bijgehouden. Je had toch een rolletje R3 in de koeling?
sorry .quote:Oh enne Fixers is de naam, niet te verwarren met een andere Fokker die bekend is onder de nick Fixxxer met 3 x-en
Da's slordig, wel een beetje op je spullen letten hé !quote:Op donderdag 20 januari 2005 22:30 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Ik wou dat ik er meerdere had..... ben er nu 5 kwijt binnen 2 dagen...
Waar ik nu bezig ben is een beginnerssite, heb geen idee hoe ik daar jalbum in kan krijgen...ik heb wat op geocities geprobeerd (hier http://www.geocities.com/pea4fun/index.html ) maar dat was een enorm gedoe voor ik dat zo had ik doe vast wat fout En ik irriteer me enorm aan de reclame. Als ik wat verder ben in websitejes knoeien waag ik me misschien nog wel eens aan een echte site, waar ik voor betaal....quote:Op donderdag 20 januari 2005 17:52 schreef Borelius het volgende:
[..]
Je kunt het eind-resultaat van Jalbum qua omvang sterk beïnvloeden door:
1) de thumbnails niet te groot te maken
2) de te presenteren foto's qua omvang te beperken
3) niet te kiezen voor de allerhoogste kwaliteit (tot je verschil gaat zien)
4) de links naar de originelen weg te laten
Als je deze 4 regels in acht neemt kun je albums maken met enorm veel foto's zonder dat dit gepaard gaat met het gebruik van enorm veel schijfruimte!
P.S.
Het is al donker en Fok is nog in de lucht!
Je kan zo opnieuw beginnenquote:Op donderdag 20 januari 2005 22:30 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Ik wou dat ik er meerdere had..... ben er nu 5 kwijt binnen 2 dagen...
Ik heb er nog eentje liggen......quote:Op vrijdag 21 januari 2005 00:05 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Je kan zo opnieuw beginnenFok fotowinkel...
qltel wil er graag een dus als je wilt hou hem even voor hem vast, in elk geval tot we zaterdag bij je zijnquote:Op vrijdag 21 januari 2005 00:21 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Ik heb er nog eentje liggen......
Bowiequote:Op vrijdag 21 januari 2005 00:57 schreef Bowiefan het volgende:
groto leegloop der statieven daar...
ik is iig blij met de mijne
was hem vanaaf alleen wel ff vergeten, maar goed de wind was dusdanig hard dat zelfs de vangrail in beweging kwam
Kan de slaap niet vatten.....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |