Ik denk dit topicquote:Op donderdag 20 januari 2005 12:06 schreef Bowiefan het volgende:
welk topic
* Bowiefan is niet nieuwsgierigwil gewoon alles weten
Ik gebruik gratis webruimte, en ga dan al gauw over de datalimiet heen. Ik wil mijn chello er niet voor gebruiken omdat ik daar andere plannen mee heb (wil ik nog steeds een keer voor mijn man mee aan de slag) Ik ben een beginneling met die dingen, en dit is leuk om te proberen.quote:Op woensdag 19 januari 2005 08:50 schreef exile0000 het volgende:
Ontbijt smakelijk en werk ze allemaal! (Weer eens een andere tvp)
Pea, over simpel website-je met foto's gesproken, ik heb er met JAlbum eentje gemaakt, dat is supersimpel! http://www.photopeeters.tk (geen spam, maar ter illustratie)
quote:Op donderdag 20 januari 2005 16:48 schreef Ouwesok het volgende:
Hogedrukgebied Toilet op zolder:
quote:Op donderdag 20 januari 2005 15:22 schreef Xilantof het volgende:
ik ben van de week gevraagd of ik foto's wilde maken van mijn nicht + man & kids, om deze te laten afdrukken als cadeau voor het zoveeljarige huwelijk van de man.
Je kunt het eind-resultaat van Jalbum qua omvang sterk beïnvloeden door:quote:Op donderdag 20 januari 2005 13:52 schreef pea4fun het volgende:
[..]Ik gebruik gratis webruimte, en ga dan al gauw over de datalimiet heen. Ik wil mijn chello er niet voor gebruiken omdat ik daar andere plannen mee heb (wil ik nog steeds een keer voor mijn man mee aan de slag) Ik ben een beginneling met die dingen, en dit is leuk om te proberen.
Ik heb met jalbum wel al wat geprobeerd, ziet er mooi uit, maar ja....
hij vond het nu leuk om er vanochtend uit te gaanquote:Op donderdag 20 januari 2005 17:52 schreef Borelius het volgende:
P.S.
Het is al donker en Fok is nog in de lucht!
Dus toch het Soundmixshow effectquote:Op donderdag 20 januari 2005 20:39 schreef ultra_ivo het volgende:
Voor zover ik begrepen hebt is er een communicatieprobleem tussen verschillende stukjes hardware. Vooral als er meer dan 1000 bezoekers actief zijn.
Ik vraag mijn pentaxbron even om raadquote:Op donderdag 20 januari 2005 20:49 schreef ultra_ivo het volgende:
de istDs, de afgeslankte versie
Hup, aan het middenformaat jijquote:Op donderdag 20 januari 2005 20:54 schreef Fixers het volgende:
Ik heb het licht gezien!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |