oke, Bedankt.quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:22 schreef Rewimo het volgende:
Nee hoor, is alleen maar lastig. Gewoon aanhaken, verkenner openen en dan zie je je Canon als extra harde schijf verschijnen. Je kunt de foto's dan simpelweg naar een map slepen waar je ze op wilt slaan.
Als de plannen van Shark-Bait voor komende zondag doorgaan dan zou ik daar graag een statief bij meenemen, en aangezien (mijn toch al gammele) ouwe statief het helemaal begeven heeft is een nieuwe meer dan welkom, vandaar dat ik gisterenavond meteen ff heen en weer gekacheld ben.quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:19 schreef stil het volgende:
[..]
Ik weet nog niet tot hoelang ik moet wachten, maar ik ben een geduldig persoon.
Je moet er wat voor over hebben he? Ik zou ook niet kunnen wachten denk ik. 'kippedrift' noemde mijn moeder dat altijdquote:Op woensdag 19 januari 2005 11:37 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
Als de plannen van Shark-Bait voor komende zondag doorgaan dan zou ik daar graag een statief bij meenemen, en aangezien (mijn toch al gammele) ouwe statief het helemaal begeven heeft is een nieuwe meer dan welkom, vandaar dat ik gisterenavond meteen ff heen en weer gekacheld ben.
waarbij het laatste stuk van de route buiten de flevopolder erg lastig was vanwege de weerstomstandigheden (bliksem en sneeuw)
Halfuurtje ben je er ook zeker?quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:37 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
Als de plannen van Shark-Bait voor komende zondag doorgaan dan zou ik daar graag een statief bij meenemen, en aangezien (mijn toch al gammele) ouwe statief het helemaal begeven heeft is een nieuwe meer dan welkom, vandaar dat ik gisterenavond meteen ff heen en weer gekacheld ben.
waarbij het laatste stuk van de route buiten de flevopolder erg lastig was vanwege de weerstomstandigheden (bliksem en sneeuw)
Mailtje nog ontvangen?quote:Op woensdag 19 januari 2005 12:45 schreef stil het volgende:
Werkze Bowiefan.
quote:Op woensdag 19 januari 2005 13:05 schreef stil het volgende:
[..]
Ja, Ik heb je terug gemaild. Niet ontvangen?
Mailtje is weer onderweg.quote:
Moet jij niet leren?quote:
En een mailtje terug!quote:Op woensdag 19 januari 2005 13:13 schreef stil het volgende:
[..]
Mailtje is weer onderweg.
Vreemd, is hier wel verzonden.
Heb op beantwoorden geklikt. Of heb je hem liever op je fokadres?
quote:Op donderdag 20 januari 2005 00:03 schreef Offy het volgende:
Is al dat wachten toch nog ergens goed voor geweest
Is het gelukt?quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2005 13:52 schreef Shark.Bait het volgende:
ik zie dat Rewimo mijn woordenboek gevonden heeft
Dank jequote:Op donderdag 20 januari 2005 10:02 schreef Bowiefan het volgende:
mmoogguuhh all![]()
[afbeelding] .....tijd voor [afbeelding]
Niet over je grens gaan, al is het verleidelijk. Er komt echt wel weer wat anders.quote:Op donderdag 20 januari 2005 09:37 schreef Puckzzz het volgende:
Mogguh!!
Grrrrrr, iemand heeft over mijn bod geboden op het statief, nu moet ik weer meer biedenBen benieuwd hoever ze zal gaan. Ik heb mijn grens zo'n beetje bereikt, er staan vreselijk dure maanden voor ons aan te komen. Ben bang dat statiefje er voorlopig niet inzit
Nee dat doe ik ook niet. Ik heb nu 25 euro geboden samen met de verzendkosten is dat toch zo'n 30 euro. Zoals ik al zei, dit wordt een hele dure maand voor ons dus zelfs een lullige 30 euro voor iets wat niet echt nodig is tsja...... en ik vind mijn rijbewijs toch iets belangrijker dan een statief op dit momentquote:Op donderdag 20 januari 2005 11:31 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Niet over je grens gaan, al is het verleidelijk. Er komt echt wel weer wat anders.
Zenksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |