Ik ookquote:Op zondag 9 januari 2005 18:06 schreef Oceanonix het volgende:
Het tweede weekend van februari kan ik nog steeds naar Emmen hoor![]()
Daar heb je hem weer met zijn zondagquote:Op donderdag 13 januari 2005 18:00 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
Ik ookmaar dan alleen op zondag
mag ook op zaterdag hoorquote:Op donderdag 13 januari 2005 19:20 schreef Oceanonix het volgende:
Daar heb je hem weer met zijn zondag![]()
Maak jij geen koffie???????quote:Op donderdag 13 januari 2005 19:28 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
mag ook op zaterdag hoor
maar aangezien ik dan weer uit de nacht kom moet ik dan wel gehaald, gebracht en wakker gehouden worden![]()
quote:
eeehhhh en hoe gaat de methode van uw dorpsgenootquote:Misschien werkt de Obelix methode??![]()
Ik neem aan dat je niet van plan bent de hele middag in de bibliotheek te gaan rondhangen? Het is Utrecht....er zal toch wel meer te bezichtigen zijn?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 08:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee ff over die uithofmeet: Ik ga pas een week van tevoren vragen of het okee is
Anders denken ze minstens dat het heel wat voorstelt![]()
Staat die meet nog steeds op 5 jaatjes en 7 misschientjes?
Kan de meetbaas daar ff bij zetten dat dat niet meer dan 10 jaatjes mogen worden?
Dank!
Nee tuurlijk nietquote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je niet van plan bent de hele middag in de bibliotheek te gaan rondhangen? Het is Utrecht....er zal toch wel meer te bezichtigen zijn?
Ik mis een heel verhaal hier denk ik...quote:Op vrijdag 14 januari 2005 08:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee ff over die uithofmeet: Ik ga pas een week van tevoren vragen of het okee is
Anders denken ze minstens dat het heel wat voorstelt![]()
Staat die meet nog steeds op 5 jaatjes en 7 misschientjes?
Kan de meetbaas daar ff bij zetten dat dat niet meer dan 10 jaatjes mogen worden?
Dank!
Omdat ik bang ben dat we met een hele grote groep alleen maar op meer weerstand zullen stuiten bij binnenhuisarchitectuurfotografische escapadesquote:Op vrijdag 14 januari 2005 19:40 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
Ik mis een heel verhaal hier denk ik...
wrom mogen het maar 10 ja-tjes worden
* Meldtquote:Op zondag 16 januari 2005 01:53 schreef Bowiefan het volgende:
zie ik net dat er voor morgen vandaag een meet geplanned staat, wie gingen er ook al weer allemaal mee
Hoe bedoelt-u....het oprakelen van oude topicsquote:Op zondag 16 januari 2005 01:53 schreef Bowiefan het volgende:
zie ik net dat er voor morgen vandaag een meet geplanned staat, wie gingen er ook al weer allemaal mee
23 aprilquote:
quote:Op zondag 16 januari 2005 22:36 schreef Ouwesok het volgende:
en in een park rond te lopen waarvan de naam niet met een B begint
berg en dal? waar is dat?quote:Op zondag 16 januari 2005 22:36 schreef MazeNL het volgende:
Als iemand de komende twee weken zin heeft wat te gaan schieten rond de heuvels bij Berg en Dal zeg het dan ff, met zijn tweeen is altijd leuker heh. Of msn, pimswelm@hotmail.com ;p
Als het maar groot is, met veel groen (dus niet nuquote:Op zondag 16 januari 2005 18:33 schreef Rewimo het volgende:
Enne, over die begraafplaatsmeet: misschien is Westerveld (in Driehuis) een goeie optie? Dat is een flink oude begraafplaats, met de nodige bezienswaardigheden en ook dingen als een urnentuin en andere fraaie architecturele zaken.
Je kunt er wel een (mid)dagje zoekbrengen: http://www.bc-westerveld.nl/
Het is echt zo, kijk maar eensquote:Op zondag 16 januari 2005 23:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als het maar groot is, met veel groen (dus niet nu) en veel mooie monumenten
En als ik nu een abonnement neem op de dierentuin in Emmen dan is dat tot maart 2006 geldig? Leuk!
Kijk maar eens naar de foto's op de sitequote:Op zondag 16 januari 2005 23:48 schreef Isabeau het volgende:
Als het maar groot is, met veel groen (dus niet nu) en veel mooie monumenten
1 april zegt ie nuquote:
Als je je in die dagen liet cremeren mocht je daarna nooit meer in de kerk komenquote:Op maandag 17 januari 2005 08:56 schreef Rewimo het volgende:
de eerste Nederlander die gecremeerd werd (overigens niet in Nederland want dat was nog verboden hier).
Ik heb helaas wel een leven... Moet een zolder nog steeds van laminaat en nog meer verf voorzien...quote:Op maandag 17 januari 2005 23:32 schreef Shark.Bait het volgende:
Na het enthousiasme van Sok en Bowiefan, denk ik erover, mits het mooier weer is dan wat er nu voorspeld word, om zondag as efkes naar Emmen te gaan. Tis maar 2:06 uur vanaf waar ik dit bericht post
Vrijdag avond maak ik de definitieve beslissing. Nog andere mensen die zo gek zijn en toch geen leven hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |