quote:Op zondag 9 januari 2005 19:40 schreef Xilantof het volgende:
29ste staat vast.
Flash, zou jij daar even naar kunnen informeren? jij hebt er al vaker rondgelopen, en jij kan ze vast goed bespelenquote:Op zondag 9 januari 2005 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Ik denk wel dat het handig is als ik de mensen van de bieb iig van tevoren even op de hoogte breng dat we eraan komen
Maar snipen in de bieb...Oh Mên dat is ZO gaaf
Ja, en niet alleen dat, om zijn postaantal op te krikken maakt ie niet gebruik van het "edit" knopje, maar post ie op slinkse wijze de data in een aparte post, zodat ie weer 1 extra post heeft!!!quote:
Zal ik zeker even doenquote:Op zondag 9 januari 2005 21:07 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Flash, zou jij daar even naar kunnen informeren? jij hebt er al vaker rondgelopen, en jij kan ze vast goed bespelen
Erg hequote:Op zondag 9 januari 2005 21:18 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ja, en niet alleen dat, om zijn postaantal op te krikken maakt ie niet gebruik van het "edit" knopje, maar post ie op slinkse wijze de data in een aparte post, zodat ie weer 1 extra post heeft!!!
Hmm ik zal het proberen... Ze zijn er geloof ik niet heel erg gelukkig op als je de boel met een hele grote groep komt overvallen... Meer dan 10 is op voorhand uitgeslotenquote:Op zondag 9 januari 2005 21:38 schreef Xilantof het volgende:
maak er 10 van ?
prima,quote:Op zondag 9 januari 2005 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmm ik zal het proberen... Ze zijn er geloof ik niet heel erg gelukkig op als je de boel met een hele grote groep komt overvallen... Meer dan 10 is op voorhand uitgesloten
S-C-H-A-N-D-E !!!!quote:
Het ligt er gewoon heel erg aan wie je treft aan de receptie. De ene keer is alles best, en we hebben ook al eens gehad dat er een gast meteen begon te briesen dat als we foto's van het personeel gingen maken, dat we dat eerst moeten vragen. "Ik trek ZO het rolletje eruit hoor!!"quote:Op zondag 9 januari 2005 22:09 schreef Xilantof het volgende:
[..]
prima,
probeer gewoon een beetje op ze in te spelen, als in:
"we zullen de overige bezoekers niet tot last zijn"e.d.
mochten ze 10 te veel vinden, dan gewoon kijken wat ze wel willen..
Hoe..eh...zien ze dan dat ie er nog ligtquote:Op zondag 9 januari 2005 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
O ja en de historische collectie op de 6e verdieping mag ook noiet gefotografeerd worden, want daar mag geen licht bij komen
Als iemand even een datum weet voor Volkel in de Wolken lijkt het me wel een nuttig evenement voor op de meetkalender. Lekker spelen met je zoemtoeter, of met je meetzoeker spotters spottenik drijf er de spot maar weer meequote:Op maandag 10 januari 2005 12:47 schreef Puckzzz het volgende:
Zijn er nog mensen die carnaval een leuk onderwerp vinden of is dat niet leuk?
Bij mij in de buurt is er ergens in de lente/zomer, ik weet geen datum ook altijd iets dat heet "Volkel in de wolken" dat is dus op en rondom vliegbasis Volkel. Met een hele indrukwekkende vliegshow van de straaljagers (je kunt de piloot zien zitten) en andere vliegshows, plus een hele hoop nieuwe en hele oude legervoertuigen e.d.
kon die zo gauw niet vinden, deze wel:quote:Op maandag 10 januari 2005 18:30 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Als iemand even een datum weet voor Volkel in de Wolken lijkt het me wel een nuttig evenement voor op de meetkalender. Lekker spelen met je zoemtoeter, of met je meetzoeker spotters spottenik drijf er de spot maar weer mee
Lijkt me dus een prima meet-mogelijkheid, zeker omdat we ook wel eens een keer naar het zuiden mogen afzakken.
bronquote:Op vrijdag 17 en zaterdag 18 juni 2005 worden de Open Dagen op Vliegbasis Gilze-Rijen gehouden. Om deze dagen tot een succes te maken organiseert het Bureau Open Dagen met behulp van luchtmachtmedewerkers de Open Dagen 2005. Voor vragen over de tentoonstelling, demoteams etc. kunt u mailen naar: Opendagen.luchtmacht@af.dnet.mindef.nl.
Tijdens de open dagen krijgt het Nederlands publiek de kans om met de Koninklijke Luchtmacht kennis te maken. Vele stands, vliegtuigen en luchtshows zijn dan te bekijken.
Daar ziet het idd wel naar uitquote:Op maandag 10 januari 2005 18:54 schreef Bowiefan het volgende:
hahahaha, volkel in de wolken was te makkelijk te vinden voor mij![]()
http://www.volkelindewolken.nl/
29 mei 2005 is dat.
Als ik de site zo bekijk zijn dat wat meer oudere vliegtuigen, mijn vorige post is de open dag van de luchtmacht zelf.
quote:Op maandag 10 januari 2005 22:18 schreef Shark.Bait het volgende:
Enne.. in augustus is het natuurlijk Sail 2005Maar die kan je misschine beter in je uppie bezoeken denk ik.. en door de weeks.. dus vraag die dagen alvast vrij
Ik doe met Sub meequote:Op dinsdag 11 januari 2005 00:21 schreef Subhuman het volgende:
23 april, Emmen, vind ik een goed idee!
* Sub noteert het in zijn agenda
Ik zal de vlieg-evenementen erbij zetten, maar nog niet opnemen in de lijst. Ik denk dat we dat over een tijdje moeten bekijken. Anders wordt die lijst een crime om bij te werken.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 08:08 schreef Rewimo het volgende:
Als je de vliegevenementen erbij gaat zetten mag je ons drieën onder het kopje Misschien scharen![]()
Ze staat er nog helemaal niet bijquote:
Tijd voor de deegroller?quote:
EROP nogwel!quote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:30 schreef Ouwesok het volgende:
23 april Noorderdierenpark.
Zet mij en Jongesok maar op![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |