abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24504258
Zolang het na half maart is vind ik het best, Rewimo Ik wilde namelijk een abonnement nemen voor komend jaar. Dat heb je er met 2 bezoeken al uit en we gaan meestal vaker

23 april kan ik nog
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  FOK!fotograaf maandag 10 januari 2005 @ 18:08:17 #28
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_24504336
zaterdag is prima voor mij.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  Eindredactie Frontpage / Forummod maandag 10 januari 2005 @ 18:30:58 #29
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_24504736
quote:
Op maandag 10 januari 2005 12:47 schreef Puckzzz het volgende:
Zijn er nog mensen die carnaval een leuk onderwerp vinden of is dat niet leuk?
Bij mij in de buurt is er ergens in de lente/zomer, ik weet geen datum ook altijd iets dat heet "Volkel in de wolken" dat is dus op en rondom vliegbasis Volkel. Met een hele indrukwekkende vliegshow van de straaljagers (je kunt de piloot zien zitten) en andere vliegshows, plus een hele hoop nieuwe en hele oude legervoertuigen e.d.
Als iemand even een datum weet voor Volkel in de Wolken lijkt het me wel een nuttig evenement voor op de meetkalender. Lekker spelen met je zoemtoeter, of met je meetzoeker spotters spottenik drijf er de spot maar weer mee

Lijkt me dus een prima meet-mogelijkheid, zeker omdat we ook wel eens een keer naar het zuiden mogen afzakken.
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
pi_24504986
quote:
Op maandag 10 januari 2005 18:30 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Als iemand even een datum weet voor Volkel in de Wolken lijkt het me wel een nuttig evenement voor op de meetkalender. Lekker spelen met je zoemtoeter, of met je meetzoeker spotters spottenik drijf er de spot maar weer mee

Lijkt me dus een prima meet-mogelijkheid, zeker omdat we ook wel eens een keer naar het zuiden mogen afzakken.
kon die zo gauw niet vinden, deze wel:
quote:
Op vrijdag 17 en zaterdag 18 juni 2005 worden de Open Dagen op Vliegbasis Gilze-Rijen gehouden. Om deze dagen tot een succes te maken organiseert het Bureau Open Dagen met behulp van luchtmachtmedewerkers de Open Dagen 2005. Voor vragen over de tentoonstelling, demoteams etc. kunt u mailen naar: Opendagen.luchtmacht@af.dnet.mindef.nl.

Tijdens de open dagen krijgt het Nederlands publiek de kans om met de Koninklijke Luchtmacht kennis te maken. Vele stands, vliegtuigen en luchtshows zijn dan te bekijken.
bron
pi_24505047
hahahaha, volkel in de wolken was te makkelijk te vinden voor mij
http://www.volkelindewolken.nl/
29 mei 2005 is dat.
Als ik de site zo bekijk zijn dat wat meer oudere vliegtuigen, mijn vorige post is de open dag van de luchtmacht zelf.
  FOK!fotograaf maandag 10 januari 2005 @ 19:17:28 #32
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_24505420
lol
als je op die site kijkt is het ook niet te missen dat het de 29ste is
lijkt me wel een leuk iets ja
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  maandag 10 januari 2005 @ 22:18:41 #33
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_24507877
Enne.. in augustus is het natuurlijk Sail 2005 Maar die kan je misschine beter in je uppie bezoeken denk ik.. en door de weeks.. dus vraag die dagen alvast vrij
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  maandag 10 januari 2005 @ 22:27:40 #34
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_24508016
Volkel lijkt mij wel tof [14.gif]

april naar de dierentuin lijkt mij ook wel wat
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  dinsdag 11 januari 2005 @ 00:21:33 #35
40714 Subhuman
Televised confession
pi_24510400
23 april, Emmen, vind ik een goed idee!

* Sub noteert het in zijn agenda
  dinsdag 11 januari 2005 @ 06:58:12 #36
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_24512820
29 mei? Lijkt mij leuk iig
Alvast voorzichtig op de evenementen kalender zetten dan?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_24512947
quote:
Op maandag 10 januari 2005 18:54 schreef Bowiefan het volgende:
hahahaha, volkel in de wolken was te makkelijk te vinden voor mij
http://www.volkelindewolken.nl/
29 mei 2005 is dat.
Als ik de site zo bekijk zijn dat wat meer oudere vliegtuigen, mijn vorige post is de open dag van de luchtmacht zelf.
Daar ziet het idd wel naar uit

Ik ben vorig jaar op de open dagen in Volkel geweest. Het is mij ff iets te ver rijden voor deze show. De Open Dagen op Gilze-Rijen ben ik natuurlijk wel weer aanwezig .
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_24512950
quote:
Op maandag 10 januari 2005 22:18 schreef Shark.Bait het volgende:
Enne.. in augustus is het natuurlijk Sail 2005 Maar die kan je misschine beter in je uppie bezoeken denk ik.. en door de weeks.. dus vraag die dagen alvast vrij

Sail 2005 . Ik zie hier mogelijkheden

edit: Sail 2005 loopt van woensdag 17 augustus t/m maandag 22 augustus
De 17e begint het met een vaartocht van IJmuiden naar Amsterdam.

Meer info: www.sail.nl

[ Bericht 14% gewijzigd door PdeHoog op 11-01-2005 07:49:54 ]
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_24512956
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 00:21 schreef Subhuman het volgende:
23 april, Emmen, vind ik een goed idee!

* Sub noteert het in zijn agenda
Ik doe met Sub mee

* noteert ook 23 april in zijn agenda
en Xil, uiteraard is er nog plek in de auto
pi_24512993
ff een update-je. Ik heb wat geschoven met evenementen omdat er toch nog geen concrete plannen voor zijn. Het registreren of iemand wel of niet komt heeft dan ook geen zin. Het overzicht werd er alleen maar onoverzichtelijker van

LET OP! Mensen die hebben aangegeven dat ze naar Emmen willen, moeten dat nog een keer doen. Ik heb iedereen op "WEET HET NOG NIET ZEKER" gezet omdat de datum nu bekend / veranderd is.

***********************************************************************************************************************
Plek des onheils: IJsbaan
Waar: Geleen
Wanneer: 23 januari
Primair doel: schaatsers verblinden met flitslampen

Wie gaan ermee?

Ultra-Ivo

***********************************************************************************************************************
Plek des onheils: Utrecht
Waar: De Uithof
Wanneer: 29 januari
Primair doel: Foto's maken

Wie gaan er mee?

Oceanonix
Dr_Flash
Xilantof
Ouwesok
K_man

Wie weten het nog niet zeker?

Shark.Bait
ElsCapone
Hayk
sander0105
Bowiefan (29)
De_Warme_bakker
PdeHoog

Plek des onheils: Noorder Dierenpark
Waar: Emmen
Wanneer: 23 april
Primair doel: feauteauz maken van de bewoners

Wie gaan er mee?

-PatrickO-
Isabeau
Oceanonix
Offy
Ouwesok + Jongesok
PdeHoog
Rewimo + Christan
Rubberduckey
qltel
Shark.Bait
Subhuman
Xilantof

Wie weten het nog niet zeker?

SpeedyGJ
Beertje_ en Kleine Beer_
Huiz
Auticia
mvdlubbe
RonaldV
De_Warme_bakker

Wie kan helaas niet mee?
Ultra-Ivo

De plannen:

- Fotodocument maken vanuit en rond de trein (en gezellig eten)
- Een veel te vroege meet bij Hoek van Holland
- Hoorn
- Begraafplaats
- NoordNL-meet
- Volkel In De Wolken 2005 (29 mei)
- Open Dagen KLu (17 + 18 juni)

[ Bericht 2% gewijzigd door PdeHoog op 12-01-2005 21:10:01 ]
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 11 januari 2005 @ 08:08:01 #41
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_24513052
Als je de vliegevenementen erbij gaat zetten mag je ons drieën onder het kopje Misschien scharen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_24513071
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 08:08 schreef Rewimo het volgende:
Als je de vliegevenementen erbij gaat zetten mag je ons drieën onder het kopje Misschien scharen
Ik zal de vlieg-evenementen erbij zetten, maar nog niet opnemen in de lijst. Ik denk dat we dat over een tijdje moeten bekijken. Anders wordt die lijst een crime om bij te werken.
pi_24514099
Zoals ik al zei: ik kan 23 april mee naar de dierentuin.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 11 januari 2005 @ 10:11:28 #44
13151 crew  Rewimo
pi_24514166
Je staat erbij Isabeau, gezellig
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_24514447
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 10:11 schreef Rewimo het volgende:
Je staat erbij Isabeau, gezellig
Ze staat er nog helemaal niet bij

edit: nu wel . Heb gelijk mijn layout maar weer aangepast . Alle [boldjes]-tjes waren verdwenen
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 11 januari 2005 @ 10:41:33 #46
13151 crew  Rewimo
pi_24514567
Ik had haar erbij gezet toch
  dinsdag 11 januari 2005 @ 10:55:51 #47
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_24514763
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 10:41 schreef Rewimo het volgende:
Ik had haar erbij gezet toch
Tijd voor de deegroller?
pi_24514764
Vaag Maar ik sta er nu in ieder geval wel bij
  Eindredactie Frontpage / Forummod dinsdag 11 januari 2005 @ 11:30:40 #49
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_24515262
23 april Noorderdierenpark.

Zet mij en Jongesok maar op
  dinsdag 11 januari 2005 @ 11:35:24 #50
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_24515333
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 11:30 schreef Ouwesok het volgende:
23 april Noorderdierenpark.

EROP nogwel!
pi_24515383
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 11:30 schreef Ouwesok het volgende:
Dan moet je toch eerst doodgaan hoor .....voor we je kunnen opzetten

je staat inmiddels wel op de lijst
  Eindredactie Frontpage / Forummod dinsdag 11 januari 2005 @ 11:57:53 #52
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_24515664
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 11:38 schreef PdeHoog het volgende:
Dan moet je toch eerst doodgaan hoor .....voor we je kunnen opzetten
Dat is het verschil ook, in levende toestand kun je je overal laten afzettenvolgens meerdere vormen van uitleg en op een plaats en tijd naar keuze

* erg hard aan voedsel toe is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')