Dan moet je toch eerst doodgaan hoorquote:
Dat is het verschil ook, in levende toestand kun je je overal laten afzettenvolgens meerdere vormen van uitleg en op een plaats en tijd naar keuzequote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:38 schreef PdeHoog het volgende:
Dan moet je toch eerst doodgaan hoor.....voor we je kunnen opzetten
* Offy weet het inmiddels zekerquote:Op dinsdag 11 januari 2005 07:57 schreef PdeHoog het volgende:
Plek des onheils: Noorder Dierenpark
Wie weten het nog niet zeker?
Offy
U is genoteerdquote:
Tis dak een paar weken nie ben geweest, maar willen jullie me hier niet meer hebben?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 07:57 schreef PdeHoog het volgende:
***********************************************************************************************************************
Plek des onheils: Noorder Dierenpark
Waar: Emmen
Wanneer: 23 april
Primair doel: feauteauz maken van de bewoners
Wie gaan er mee?
-PatrickO-
Isabeau
Offy
Ouwesok + Jongesok
PdeHoog
Rewimo + Christan
RubberDuckey
qltel
Shark.Bait
Subhuman
Xilantof
Wie weten het nog niet zeker?
SpeedyGJ
Beertje_ en Kleine Beer_
Huiz
Auticia
mvdlubbe
Shark.Bait
RonaldV
Oceanonix
De_Warme_bakker
Wie kan helaas niet mee?
Ultra-Ivo
***********************************************************************************************************************
Al aangepast zeikerdquote:Op dinsdag 11 januari 2005 22:10 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Tis dak een paar weken nie ben geweest, maar willen jullie me hier niet meer hebben?
Ik heb helaas deze zondag wat anders te doenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 22:41 schreef De_Warme_bakker het volgende:
PdeH, Xil, andere gegadigden,
Misschien een ideetje om zondag de binnenstad van Delft eens voor de lens te nemen, nu mét licht en lunch op de markt oid? ideetje?
Ik krijg er spontaan een gespleten persoonlijkheid vanquote:Op woensdag 12 januari 2005 10:22 schreef -PatrickO- het volgende:
Valt me op dat Sharky bij de Emmen meet, zowel bij zeker als bij misschien staat...
Jammer dat het Fok! forum nog steeds niet wijzigingen direct mee veranderd in de quotes ervan...quote:
Ik kan eigenlijk vaker wel dan niet, in de weekeinden heb ik meestal niet zo'n drukke agenda.quote:Op woensdag 12 januari 2005 08:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..] En Borelius, kun je anders een bekijken wanneer je wel kunt? Dan kun je misschien gewoon mee?
Ligt dat niet meer aan de cache-instellingen van je proxy-server? Ik heb er hier nl. ook wel eens last vanquote:Op woensdag 12 januari 2005 12:28 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Jammer dat het Fok! forum nog steeds niet wijzigingen direct mee veranderd in de quotes ervan...
Lees PatrickO's post nog een keer, en dit keer beterquote:Op woensdag 12 januari 2005 14:29 schreef PdeHoog het volgende:
Ligt dat niet meer aan de cache-instellingen van je proxy-server? Ik heb er hier nl. ook wel eens last van
quote:Op woensdag 12 januari 2005 14:55 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Lees PatrickO's post nog een keer, en dit keer beter
U gaat mee?quote:
u is genoteerdquote:Op woensdag 12 januari 2005 20:46 schreef Oceanonix het volgende:
Haal mij maar van de misschien en zet me bij ......................... zeker
dit geldt natuurlijk voor de Emmen meet
Ik bedoelde dat de quote in het bericht van RubberDucky op deze pagina, niet mee veranderd, als jij in het originele bericht een wijziging doorvoerd... Dat vind ik jammer... Maar goed, daar is een ander forum voor...quote:Op woensdag 12 januari 2005 14:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ligt dat niet meer aan de cache-instellingen van je proxy-server? Ik heb er hier nl. ook wel eens last van
quote:Op woensdag 12 januari 2005 15:09 schreef PdeHoog het volgende:
Dan geldt nog steeds hetgene wat ik zeg. Hangt er helemaal vanaf hoe je het leest.
niet zo zeiken S.B.
ff kijken, als jij iets niet begrijpt, PdeHoog, is het meteen gezeik?
* Shark.Bait maakt aantekeningen psychologisch profiel PdeHoog
Ik had het dus toch bij het juiste eind. Nananananaaaaaaaaaquote:Op donderdag 13 januari 2005 08:55 schreef -PatrickO- het volgende:
Ik bedoelde dat de quote in het bericht van RubberDucky op deze pagina, niet mee veranderd, als jij in het originele bericht een wijziging doorvoerd... Dat vind ik jammer... Maar goed, daar is een ander forum voor...
Vergeet niet je deegroller mee te nemen... Dan kun je afdwingen dat ze stil blijven zitten...quote:Op donderdag 13 januari 2005 09:34 schreef Rewimo het volgende:
Oeh ja, ik verheug me op de vlindertuin (MACRO'S!!!)![]()
Hoe oud was je ook alweer zei jequote:Op donderdag 13 januari 2005 09:50 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik had het dus toch bij het juiste eind. Nananananaaaaaaaaa![]()
![]()
Ja, ik was wel van plan maar ik kan nu nog niet zeggen of ik dan tijd heb. Zet me maar wel op de "mee"-lijst inc vervoer voor max 3 personen extra. Begin april kan ik wel aangeven of het me luktquote:
Goeie tipquote:Op donderdag 13 januari 2005 09:54 schreef -PatrickO- het volgende:
Vergeet niet je deegroller mee te nemen... Dan kun je afdwingen dat ze stil blijven zitten...
Maar mijn uitleg is ook mogelijkquote:Op donderdag 13 januari 2005 09:56 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Hoe oud was je ook alweer zei je![]()
maar inderdaad, je had het wel bij het rechte eind...![]()
Ik zie dat toch anders (net als Sharky), maar goed... We zitten in verschillende paradigmas zal ik maar zeggen...quote:Op donderdag 13 januari 2005 10:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maar mijn uitleg is ook mogelijk
Ik kan onderweg ook nog wat mensen meenemen... Voornamelijk langs de lijn Helmond - Emmenquote:Op donderdag 13 januari 2005 10:20 schreef huiz het volgende:
[..]
Ja, ik was wel van plan maar ik kan nu nog niet zeggen of ik dan tijd heb. Zet me maar wel op de "mee"-lijst inc vervoer voor max 3 personen extra. Begin april kan ik wel aangeven of het me lukt
quote:Op donderdag 13 januari 2005 10:41 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Ik zie dat toch anders (net als Sharky), maar goed... We zitten in verschillende paradigmas zal ik maar zeggen...![]()
nu maar hopen dat we geen kickje richting WFL krijgen...![]()
Ik snap wel dat een verversing niet door kan komen als je via een proxy werkt, of als je cache instellingen verkeerd staan... En ik geef inderdaad toe dat als je de woorden wat door elkaar gooit, en er vervolgens een eigen interpretatie aangeeft, je op jouw interpretatie uitkomt... Maar ik als schrijver van de bewuste opmerking weet wat ik bedoelde te zeggen... Dus...quote:Op donderdag 13 januari 2005 10:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jullie willen het maar niet snappen he
ik ga ook geen moeite meer doen
Hehehehehequote:Op donderdag 13 januari 2005 11:20 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Ik snap wel dat een verversing niet door kan komen als je via een proxy werkt, of als je cache instellingen verkeerd staan... En ik geef inderdaad toe dat als je de woorden wat door elkaar gooit, en er vervolgens een eigen interpretatie aangeeft, je op jouw interpretatie uitkomt... Maar ik als schrijver van de bewuste opmerking weet wat ik bedoelde te zeggen... Dus...
Maar zoals gezegd, paradigma van Kuhn...
Mij wel....jou geloven ze nooitquote:Op donderdag 13 januari 2005 11:47 schreef Subhuman het volgende:
We geloven je best hoor, PdeHoog...![]()
Maar als we sub niet geloven, dan is het dus niet waar dat we jou geloven...quote:
Je vindt het niet shit... We hebben je niet door... Je spreekt altijd de waarheid... En je hebt nog steeds je dekmantel...quote:Op donderdag 13 januari 2005 12:07 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Shit... Jullie hebben me door... Ik spreek nooit de waarheid... Daar gaat m'n dekmantel!
quote:Op donderdag 13 januari 2005 12:16 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Je vindt het niet shit... We hebben je niet door... Je spreekt altijd de waarheid... En je hebt nog steeds je dekmantel...![]()
![]()
Hmmm...dit wordt een te diepzinnige discussie voor mequote:Op donderdag 13 januari 2005 12:14 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Maar als we sub niet geloven, dan is het dus niet waar dat we jou geloven...Dus eigenlijk geloven we jullie geen van tweeën...
* PdeHoog schopt Sub eens door elkaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |