Dan moet je toch eerst doodgaan hoorquote:
Dat is het verschil ook, in levende toestand kun je je overal laten afzettenvolgens meerdere vormen van uitleg en op een plaats en tijd naar keuzequote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:38 schreef PdeHoog het volgende:
Dan moet je toch eerst doodgaan hoor.....voor we je kunnen opzetten
* Offy weet het inmiddels zekerquote:Op dinsdag 11 januari 2005 07:57 schreef PdeHoog het volgende:
Plek des onheils: Noorder Dierenpark
Wie weten het nog niet zeker?
Offy
U is genoteerdquote:
Tis dak een paar weken nie ben geweest, maar willen jullie me hier niet meer hebben?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 07:57 schreef PdeHoog het volgende:
***********************************************************************************************************************
Plek des onheils: Noorder Dierenpark
Waar: Emmen
Wanneer: 23 april
Primair doel: feauteauz maken van de bewoners
Wie gaan er mee?
-PatrickO-
Isabeau
Offy
Ouwesok + Jongesok
PdeHoog
Rewimo + Christan
RubberDuckey
qltel
Shark.Bait
Subhuman
Xilantof
Wie weten het nog niet zeker?
SpeedyGJ
Beertje_ en Kleine Beer_
Huiz
Auticia
mvdlubbe
Shark.Bait
RonaldV
Oceanonix
De_Warme_bakker
Wie kan helaas niet mee?
Ultra-Ivo
***********************************************************************************************************************
Al aangepast zeikerdquote:Op dinsdag 11 januari 2005 22:10 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Tis dak een paar weken nie ben geweest, maar willen jullie me hier niet meer hebben?
Ik heb helaas deze zondag wat anders te doenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 22:41 schreef De_Warme_bakker het volgende:
PdeH, Xil, andere gegadigden,
Misschien een ideetje om zondag de binnenstad van Delft eens voor de lens te nemen, nu mét licht en lunch op de markt oid? ideetje?
Ik krijg er spontaan een gespleten persoonlijkheid vanquote:Op woensdag 12 januari 2005 10:22 schreef -PatrickO- het volgende:
Valt me op dat Sharky bij de Emmen meet, zowel bij zeker als bij misschien staat...
Jammer dat het Fok! forum nog steeds niet wijzigingen direct mee veranderd in de quotes ervan...quote:
Ik kan eigenlijk vaker wel dan niet, in de weekeinden heb ik meestal niet zo'n drukke agenda.quote:Op woensdag 12 januari 2005 08:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..] En Borelius, kun je anders een bekijken wanneer je wel kunt? Dan kun je misschien gewoon mee?
Ligt dat niet meer aan de cache-instellingen van je proxy-server? Ik heb er hier nl. ook wel eens last vanquote:Op woensdag 12 januari 2005 12:28 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Jammer dat het Fok! forum nog steeds niet wijzigingen direct mee veranderd in de quotes ervan...
Lees PatrickO's post nog een keer, en dit keer beterquote:Op woensdag 12 januari 2005 14:29 schreef PdeHoog het volgende:
Ligt dat niet meer aan de cache-instellingen van je proxy-server? Ik heb er hier nl. ook wel eens last van
quote:Op woensdag 12 januari 2005 14:55 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Lees PatrickO's post nog een keer, en dit keer beter
U gaat mee?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |