Even m'n schaatsprogramma erbij gepakt, dan weet ik weer wat ik dacht.quote:Ik zal nog ff kijken naar die Maastricht meet Ultra, ik zie wel mogelijkheden, je noemde eerder al eens data, kun je die nog een keer herhalen?
quote:Op maandag 25 oktober 2004 22:45 schreef Rewimo het volgende:
Wauw, ik heb een echte Ouwesok-smiley gevonden
[afbeelding]
Ga toch weg met die stinksigaarquote:
werkrooster checked:quote:Op maandag 25 oktober 2004 22:43 schreef ultra_ivo het volgende:
Even m'n schaatsprogramma erbij gepakt, dan weet ik weer wat ik dacht.
zondag 28 november
zondag 12 december
hear hearquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 00:09 schreef Ouwesok het volgende:
Dat was mijn ideequote:Op dinsdag 26 oktober 2004 00:09 schreef Ouwesok het volgende:
Ook hier even een kleine dienstmededeling:
Voor wie niet op het web wil verschijnen en toch aan een meet wil deelnemen heb ik een suggestie:
[afbeelding]
Ik heb bewust nog geen personen ingevuld, want het lijkt mij handiger als er eerst datums bepaald worden, mag wat mij betreft 2 datums zijn, waarbij iedereen kan aangeven wanneer ze wel of niet kunnen, dus ik zou zeggen gooi een voorkeursdatum in de groepquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 01:50 schreef beertje_ het volgende:
* beertje_ meldt zich aan voor Emmen![]()
Leuke stelling Ouwesok, maar af en toe gaat dit niet helemaal op. Wat je nu stelt is een vrijbrief om alle foto's maar op het forum te gooien. Ook die waarvan het slachtoffer absoluut van mening is dat die eraf moet want ja, echt schade ervan ondervinden doen we niet.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 00:09 schreef Ouwesok het volgende:
Ook hier even een kleine dienstmededeling:
Wie met de zwemvereniging op pad gaat moet niet bang voor water zijn.
Als je met twintig of meer fotografen op pad gaat en je hebt over de dag een hoop lol moet je er ook niet mee zitten dat je zo her en der eens in beeld staat en dat dat beeld hier in de topics verschijnt.
Vanaf nu is het dus regel dat je daarmee accoord gaat als je deelnemer bent aan een meet. Daarbij hanteren we de policy dat een foto alleen niet wordt gepost wanneer aannemelijk is dat de geportretteerde van de publicatie schade zal ondervinden. We volgen dus gewoon het portretrecht.
Voor modellenmeets gelden andere regels, daar wordt eerst op een beveiligde webspace voor deelnemers en modellen gepubliceerd. Een en ander heeft gebleken perfect te werken.
Vanaf de eerstvolgende meet dus geen balkjes, smilies of andere stoplappen meer.
Voor wie niet op het web wil verschijnen en toch aan een meet wil deelnemen heb ik een suggestie:
[afbeelding]
Zal mijn snor laten staan of mijn migriane thuis laten.......... keuzesquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 00:13 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
hear hear
Of je gaat ff in slaan in de plaatselijk feestwinkel, pruiken, snorren, fopneuzen.
gezien de kortstondige slachtoffer rol van nonixje gisteren denk ik dat we die met een snor zien volgende meet![]()
Kom je nooit meer vanafquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 09:44 schreef Gutteguttegut het volgende:
tvp...ik heb het "meet virus" te pakken
NOG MEER??????quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 07:29 schreef Xilantof het volgende:
en naar mijn idee lijkt het beter/leuker/handiger als er wel wat speling tussen de meets zit.
Een woord: Appelquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 09:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Leuke stelling Ouwesok, maar af en toe gaat dit niet helemaal op. Wat je nu stelt is een vrijbrief om alle foto's maar op het forum te gooien. Ook die waarvan het slachtoffer absoluut van mening is dat die eraf moet want ja, echt schade ervan ondervinden doen we niet.
Daar ben ik het niet mee eens. Er zijn situaties die iemand gewoon echt NIET op het forum wil hebben. Er moet een mogelijkheid zijn om dat te verhinderen.
Lees voor de grap eens de vorige editie van dit topic door, daar heb ik een en ander uit de doeken gedaanquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 11:35 schreef RubberDuckey het volgende:
Bij de voorstellen staat "De trein", wat moet ik me daarbij voorstellen?
Gaan we een dag aan het spoor staan of gaan we met de trein door NL en dan ergens uitstappen en dan snel foto`s maken als Jappen en dan snel weer de trein in ofzo?
Of met de auto langs architectonische stationsgebouwen? Uitleg graag.
Ik heb daar iig wel zin an!
Dat was ook niet mijn bedoeling, k'heb Maastricht over het hoofd gelezenquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 02:09 schreef Bowiefan het volgende:
dat idee heb ik eigenlijk ook, en 12 december is ook al een datumkeuze voor maastricht, lijkt mij niet handig om de meets nou al in elkaars vaarwater te laten lopen
OK, dan zijn we het daar over eensquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 10:41 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Een woord: AppelNoem het een fair use policy, wanneer je redelijkerwijs kunt aannemen dat......, dan publiceer je niet, in alle andere gevallen wel.
Er is inderdaad een mogelijkheid om publicatie te verhinderen wanneer je aan kunt tonen schade te ondervinden van publicatie. In dit geval komt het er echter op neer dat 27 mensen hun foto's moeten verminken omdat iemand om de een of andere ongetwijfeld goeie reden niet in beeld wil.
Om dat bij de volgende meets te voorkomen gaan we er gewoon vanuit dat deelnemers binnen die fair-use-policy akkoord gaan wanneer hun gezicht op dit forum verschijnt.
Om publicatie van idioterij te voorkomen is het gewoon kwestie van een beetje opletten, er is voor zover ik heb kunnen beoordelen gewoon openlijk gefotografeerd, dus weet je dat je aan de beurt bent geweest. Op dat moment kun je met de schutter in kwestie al afstemmen of ie die plaat op het forum gooit of niet.
Laten we dat maar niet doenquote:Het andere alternatief is gewoon het instituut meet afschaffen, meer zekerheid kun je niet krijgen
Aangepast, heb het ff beperkt tot 2 datiquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 11:52 schreef beertje_ het volgende:
[..]
Dat was ook niet mijn bedoeling, k'heb Maastricht over het hoofd gelezen
Ok, probeer het overnieuw: Zondag 16,23 of 30 Januari
Gelukkig!!quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 10:02 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Kom je nooit meer vanaf
Oeps, ik was de afgelopen dagen nog moe (lees lui) om bij te lezenquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 11:48 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Lees voor de grap eens de vorige editie van dit topic door, daar heb ik een en ander uit de doeken gedaan.
* Dr_Flash voegt toe aan [CENTRAAL] Gear to buy:quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 10:41 schreef Ouwesok het volgende:
Om publicatie van idioterij te voorkomen is het gewoon kwestie van een beetje opletten, er is voor zover ik heb kunnen beoordelen gewoon openlijk gefotografeerd, dus weet je dat je aan de beurt bent geweest. Op dat moment kun je met de schutter in kwestie al afstemmen of ie die plaat op het forum gooit of niet.
Het andere alternatief is gewoon het instituut meet afschaffen, meer zekerheid kun je niet krijgen
maar ik wil wel erg graagquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 10:36 schreef Bowiefan het volgende:
(en daarbij... je bent niet verplicht om elke keer mee te gaan)
Blegh, wat een misplaatst gevoel van eigengelijk spreekt hieruit zeg.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 10:41 schreef Ouwesok het volgende:
Er is inderdaad een mogelijkheid om publicatie te verhinderen wanneer je aan kunt tonen schade te ondervinden van publicatie.
Niemand zal er moeilijk over doen als verzocht wordt een foto te verwijderen. Da's tot op heden altijd goed gegaanquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 18:51 schreef k_man het volgende:
Het is toch niet meer dan fatsoenlijk dat je geen foto's laat staan van mensen die hebben aangegeven dat ze de betreffende foto liever niet op internet terugzien?
Dit overigens totaal los van mensen die überhaupt niet op de foto willen.
Een misplaatst gevoel van eigengelijk is als 27 mensen hun foto's met een loepje afmoeten om te kijken of er niet toevallig een glimp van nr 28 op staat die met deze dwingelandij de hele wereld aan zijn voeten weet te krijgen, om vervolgens hun foto's op diens bevel te moeten verminken of geheim te houden.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 18:51 schreef k_man het volgende:
[..]
Blegh, wat een misplaatst gevoel van eigengelijk spreekt hieruit zeg.
Mits daar een begrijpelijke reden voor is, als in dat iemand herkenbaar op een foto staat. Maar de manier waarop ik gesommeerd werd een gequote foto weg te halen waar werkelijk NIETS op te zien was... doet mij vermoeden dat dat een beetje een paranoide opstelling wasquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niemand zal er moeilijk over doen als verzocht wordt een foto te verwijderen. Da's tot op heden altijd goed gegaan
quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:37 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Ik plaats dus van deze meet geen ene foto meer, en wat jullie ook aan meets op poten zetten, ik zal er niet verschijnenHouten even daargelaten . Ik ben dit kinderachtige gezeik meer dan zat.
Einde van mijn deelname aan dit topic
En als wij nou met z`n allen willen dat je nog blijft komen?quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:37 schreef Ouwesok het volgende:
Ik plaats dus van deze meet geen ene foto meer, en wat jullie ook aan meets op poten zetten, ik zal er niet verschijnenHouten even daargelaten . Ik ben dit kinderachtige gezeik meer dan zat.
Einde van mijn deelname aan dit topic
Mijn opmerking was los van mij persoonlijk, zoals ik al aangaf. Ik viel erover dat je opmerkte dat iemand moet kunnen bewijzen dat hij of zij geschaad wordt door het plaatsen van de foto op Fok. Alsof iemand vervolgens gaat zitten beoordelen of dat nou écht wel zo is. Het getuigt toch van een stukje beschaving als je dat soort gewoon foto's verwijdert, wat de redenen ook zijn. Ik denk niet dat iemand er lol in heeft om zo maar willekeurige foto's te laten verwijderen.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:37 schreef Ouwesok het volgende:
Een misplaatst gevoel van eigengelijk is als 27 mensen hun foto's met een loepje afmoeten om te kijken of er niet toevallig een glimp van nr 28 op staat die met deze dwingelandij de hele wereld aan zijn voeten weet te krijgen, om vervolgens hun foto's op diens bevel te moeten verminken of geheim te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |