abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22874431
Oude topic: Fotomeeting deel 15, tot morgen!

Naarden is voorbij, de discussie waar we nu naartoe gaan is in volle gang. Wordt het het zuiden, het noorden, of het hele land tegelijkertijd?
pi_22874503
mijn laatste post: (ik zag net op tijd dat Ivo al aan klaar was )

Ik zal nog ff kijken naar die Maastricht meet Ultra, ik zie wel mogelijkheden, je noemde eerder al eens data, kun je die nog een keer herhalen?
Ook Emmen lijkt me leuk, en natuurlijk kan ik niks beloven, maar de winterdag is daar ook genoeg te zien, maar dat is al weer jaren geleden en ik keek toen niet door een zoeker, iig zal ik, indien mogelijk, ook in Emmen van de partij zijn en wat we gisteren wel geleerd hebben is dat het ook gewoon erg gezellig kan zijn en dat je altijd wel met leuek foto's thuis komt.
Het ideej van Dhr O.Sok (roepnaam: Uwe) speekt mij op zich ook wel aan, maar aangezien de dagkaart bij de NS de prijs van een dierentuin naar keuze rijkelijk overschreid weet ik niet of ik er zo enthousiast over kan zijn. En van die kleretreinen die ze hier in de polder gebruiken gaat mijn rug naar de
Maar als je weet wie welke route gaat reizen kan het natuurlijk voordeliger zijn om gewoon een retourtje te nemen
pi_22874579
Bowiefan schreef in het oude topic:
quote:
Ik zal nog ff kijken naar die Maastricht meet Ultra, ik zie wel mogelijkheden, je noemde eerder al eens data, kun je die nog een keer herhalen?
Even m'n schaatsprogramma erbij gepakt, dan weet ik weer wat ik dacht.

zondag 28 november
zondag 12 december

Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 25 oktober 2004 @ 22:45:14 #4
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_22874638
Wauw, ik heb een echte Ouwesok-smiley gevonden

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Eindredactie Frontpage / Forummod maandag 25 oktober 2004 @ 22:45:26 #5
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_22874646
Als er iemand die dat ding ook overdag kan bijhouden even een overzichtje post van wat er momenteel aan ideeën en datums ligt. Ik kan overdag namelijk maar zeer beperkt de boel bijhouden.

We hebben 21 november Houten in elk geval nog staan

In de conceptenhoek liggen verder nog:
Emmen (nog een datum en wat deelnemers)
Fok!land by Train(alleen nog maar een vaag idee)
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
pi_22874649
Vanuit Utereg is er ook een kortingskaart beschikbaar.
Het idee is iig erg leuk.

o, ja heb net de SB-600 besteld (flitser van Nikon)
  Eindredactie Frontpage / Forummod maandag 25 oktober 2004 @ 22:47:18 #7
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_22874716
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 22:45 schreef Rewimo het volgende:
Wauw, ik heb een echte Ouwesok-smiley gevonden

[afbeelding]
  maandag 25 oktober 2004 @ 22:47:32 #8
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_22874726
Nieuwe topic.........tvp-tje
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 25 oktober 2004 @ 22:51:50 #9
13151 crew  Rewimo
pi_22874879
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 22:47 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

[afbeelding]
Ga toch weg met die stinksigaar

[ Bericht 5% gewijzigd door Rewimo op 25-10-2004 22:58:45 ]
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_22874927
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 22:43 schreef ultra_ivo het volgende:
Even m'n schaatsprogramma erbij gepakt, dan weet ik weer wat ik dacht.
zondag 28 november
zondag 12 december
werkrooster checked:
weekend 28 november zaterdag late dienst, maandag vroege
weekend 12 december zaterdag vroege, zondag avond nacht in

valt voor mij 12-12 af
28-11 zou eventueel kunnen (neem ik een daggie vrij)
  FOK!fotograaf maandag 25 oktober 2004 @ 23:05:06 #11
73911 ultra_ivo
pi_22875418
Wat mij betreft kan een Maastricht meet doorgaan vanaf 5 deelnemers. Dan is het voor mij de moeite waard om het geheel voor te bereiden. (verkenningsfietstochtje met de fiets, evt. een fiets met kilometerteller).
pi_22875626
waarom niet eens het oosten proberen... we hebben hier van alles aan natuur .... zandverstuivingen, heide's , heuvels, bossen, velden, akkers,

steden(enschede?) .... en zat leuke plaatsjes...
Op zondag 30 mei 2004 22:06 schreef Croupouque het volgende:
"De slimste van FOK!", dat is net zoiets als 'de minst stinkende drol op de mesthoop'.
  maandag 25 oktober 2004 @ 23:57:28 #13
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_22876963
Tvp!

* Offy stemt nog steeds voor Emmen (hoewel het zuiden ook wel makkelijk is een keertje )

Dat trein-meet-idee klinkt op zich ook wel leuk, hoewel de precieze bedoeling ervan me nog niet echt helemaal duidelijk is
Op zaterdag 2 oktober 2004 19:35 schreef Ouwesok het volgende:
Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur _O-
  Eindredactie Frontpage / Forummod dinsdag 26 oktober 2004 @ 00:09:43 #14
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_22877245
Ook hier even een kleine dienstmededeling:

Wie met de zwemvereniging op pad gaat moet niet bang voor water zijn.

Als je met twintig of meer fotografen op pad gaat en je hebt over de dag een hoop lol moet je er ook niet mee zitten dat je zo her en der eens in beeld staat en dat dat beeld hier in de topics verschijnt.

Vanaf nu is het dus regel dat je daarmee accoord gaat als je deelnemer bent aan een meet. Daarbij hanteren we de policy dat een foto alleen niet wordt gepost wanneer aannemelijk is dat de geportretteerde van de publicatie schade zal ondervinden. We volgen dus gewoon het portretrecht .

Voor modellenmeets gelden andere regels, daar wordt eerst op een beveiligde webspace voor deelnemers en modellen gepubliceerd. Een en ander heeft gebleken perfect te werken.

Vanaf de eerstvolgende meet dus geen balkjes, smilies of andere stoplappen meer.

Voor wie niet op het web wil verschijnen en toch aan een meet wil deelnemen heb ik een suggestie:

pi_22877347
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 00:09 schreef Ouwesok het volgende:
hear hear

Of je gaat ff in slaan in de plaatselijk feestwinkel, pruiken, snorren, fopneuzen.
gezien de kortstondige slachtoffer rol van nonixje gisteren denk ik dat we die met een snor zien volgende meet
pi_22878015
quote:

Voor wie niet op het web wil verschijnen en toch aan een meet wil deelnemen heb ik een suggestie:

[afbeelding]
Dat was mijn idee

Papieren zakken gratis af te halen bij uw groentenboerof koop desnoods een appel

Enne...ik heb ook nog iets te zeggen: Ik vond het gisteren
"Whaaa ik leer het ook nooit..."
pi_22878613
Ik ben benieuiwd met welke outfit Bowiefan komt opdraven

Ontopic: Alles waar treinen in vookomen vind ik zwaar in orde
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_22878872
***********************************************************************************************************************
Plek des onheils: Fotografica-beurs
Waar: Euretco-gebouw, Houten
Wanneer: 21 november
Primair doel: de lege plekken in de fototas vullen

Wie gaan ermee?
Bowiefan
JeroenBulters
PdeHoog
Oceanonix
Ouwesok
Ymke + Ymke Jr.

Wie weten het nog niet zeker?
Borelius
Hayk
Shark.Bait
ultra_ivo

***********************************************************************************************************************
Plek des onheils: De binnenstad en omgeving
Waar: Maastricht
Wanneer: 28 november of 12 december
Primair doel: feauteauz maken van de binnenstad en overige meetdeelnemers

Wie gaan ermee?
Ultra-Ivo (28/12)

Bowiefan (28)

Plek des onheils: Ijsbaan
Waar: Geleen
Wanneer: 23 januari
Primair doel: schaatsers verblinden met flitslampen

Wie gaan ermee?
Ultra-Ivo

Plek des onheils: Noorderdierenpark
Waar: Emmen
Wanneer: 16 of 30 januari
Primair doel: feauteauz maken van de bewoners

Wie gaan ermee?
Beertje_ (16/30)

Plek des onheils: De trein, het station en zijn directe omgeving
Waar: heel FOTFok!land
Wanneer: NNB
Primair doel: Fotodocument maken vanuit de trein (en gezellig eten )

Wie gaan ermee?

[ Bericht 17% gewijzigd door Bowiefan op 26-10-2004 19:03:35 ]
pi_22878995
* beertje_ meldt zich aan voor Emmen
pi_22879068
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 01:50 schreef beertje_ het volgende:
* beertje_ meldt zich aan voor Emmen
Ik heb bewust nog geen personen ingevuld, want het lijkt mij handiger als er eerst datums bepaald worden, mag wat mij betreft 2 datums zijn, waarbij iedereen kan aangeven wanneer ze wel of niet kunnen, dus ik zou zeggen gooi een voorkeursdatum in de groep
pi_22879152
12 december? Lijkt me nog een nette datum tussen Sinterklaas en kerst in.
Anders ergens in Januari?

roep maar wat, misschien is er in december niet zoveel animo
pi_22879176
dat idee heb ik eigenlijk ook, en 12 december is ook al een datumkeuze voor maastricht, lijkt mij niet handig om de meets nou al in elkaars vaarwater te laten lopen
  FOK!fotograaf dinsdag 26 oktober 2004 @ 07:29:34 #23
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22879818
TVP

en naar mijn idee lijkt het beter/leuker/handiger als er wel wat speling tussen de meets zit.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_22880352
quote:

Wie met de zwemvereniging op pad gaat moet niet bang voor water zijn.

Als je met twintig of meer fotografen op pad gaat en je hebt over de dag een hoop lol moet je er ook niet mee zitten dat je zo her en der eens in beeld staat en dat dat beeld hier in de topics verschijnt.

Vanaf nu is het dus regel dat je daarmee accoord gaat als je deelnemer bent aan een meet. Daarbij hanteren we de policy dat een foto alleen niet wordt gepost wanneer aannemelijk is dat de geportretteerde van de publicatie schade zal ondervinden. We volgen dus gewoon het portretrecht .

Voor modellenmeets gelden andere regels, daar wordt eerst op een beveiligde webspace voor deelnemers en modellen gepubliceerd. Een en ander heeft gebleken perfect te werken.

Vanaf de eerstvolgende meet dus geen balkjes, smilies of andere stoplappen meer.

[afbeelding]
Leuke stelling Ouwesok, maar af en toe gaat dit niet helemaal op. Wat je nu stelt is een vrijbrief om alle foto's maar op het forum te gooien. Ook die waarvan het slachtoffer absoluut van mening is dat die eraf moet want ja, echt schade ervan ondervinden doen we niet.

Daar ben ik het niet mee eens. Er zijn situaties die iemand gewoon echt NIET op het forum wil hebben. Er moet een mogelijkheid zijn om dat te verhinderen.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_22880531
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 00:13 schreef Bowiefan het volgende:

[..]

hear hear

Of je gaat ff in slaan in de plaatselijk feestwinkel, pruiken, snorren, fopneuzen.
gezien de kortstondige slachtoffer rol van nonixje gisteren denk ik dat we die met een snor zien volgende meet
Zal mijn snor laten staan of mijn migriane thuis laten.......... keuzes
pi_22880743
tvp...ik heb het "meet virus" te pakken
Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 26 oktober 2004 @ 10:02:49 #27
13151 crew  Rewimo
pi_22880986
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 09:44 schreef Gutteguttegut het volgende:
tvp...ik heb het "meet virus" te pakken
Kom je nooit meer vanaf
pi_22881479
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 07:29 schreef Xilantof het volgende:
en naar mijn idee lijkt het beter/leuker/handiger als er wel wat speling tussen de meets zit.
NOG MEER??????
Houten was allang bekend, en 28 November, dat duurt nog een dikke maand.... denk dat het allemaal wel wat meevalt (en daarbij... je bent niet verplicht om elke keer mee te gaan )
  Eindredactie Frontpage / Forummod dinsdag 26 oktober 2004 @ 10:41:00 #29
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_22881565
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 09:09 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Leuke stelling Ouwesok, maar af en toe gaat dit niet helemaal op. Wat je nu stelt is een vrijbrief om alle foto's maar op het forum te gooien. Ook die waarvan het slachtoffer absoluut van mening is dat die eraf moet want ja, echt schade ervan ondervinden doen we niet.

Daar ben ik het niet mee eens. Er zijn situaties die iemand gewoon echt NIET op het forum wil hebben. Er moet een mogelijkheid zijn om dat te verhinderen.
Een woord: Appel Noem het een fair use policy, wanneer je redelijkerwijs kunt aannemen dat......, dan publiceer je niet, in alle andere gevallen wel.

Er is inderdaad een mogelijkheid om publicatie te verhinderen wanneer je aan kunt tonen schade te ondervinden van publicatie. In dit geval komt het er echter op neer dat 27 mensen hun foto's moeten verminken omdat iemand om de een of andere ongetwijfeld goeie reden niet in beeld wil.

Om dat bij de volgende meets te voorkomen gaan we er gewoon vanuit dat deelnemers binnen die fair-use-policy akkoord gaan wanneer hun gezicht op dit forum verschijnt.

Om publicatie van idioterij te voorkomen is het gewoon kwestie van een beetje opletten, er is voor zover ik heb kunnen beoordelen gewoon openlijk gefotografeerd, dus weet je dat je aan de beurt bent geweest. Op dat moment kun je met de schutter in kwestie al afstemmen of ie die plaat op het forum gooit of niet.

Het andere alternatief is gewoon het instituut meet afschaffen, meer zekerheid kun je niet krijgen
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 26 oktober 2004 @ 10:45:05 #30
13151 crew  Rewimo
pi_22881642
Als je een twijfelachtige foto van iemand hebt (waar diegene niet zo voordelig opstaat zeg maar) dan kun je natuurlijk altijd even privé overleggen of ie erop mag of niet.
pi_22882007
Bij de voorstellen staat "De trein", wat moet ik me daarbij voorstellen?
Gaan we een dag aan het spoor staan of gaan we met de trein door NL en dan ergens uitstappen en dan snel foto`s maken als Jappen en dan snel weer de trein in ofzo?
Of met de auto langs architectonische stationsgebouwen? Uitleg graag.
Ik heb daar iig wel zin an!
  Eindredactie Frontpage / Forummod dinsdag 26 oktober 2004 @ 11:48:33 #32
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_22882083
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 11:35 schreef RubberDuckey het volgende:
Bij de voorstellen staat "De trein", wat moet ik me daarbij voorstellen?
Gaan we een dag aan het spoor staan of gaan we met de trein door NL en dan ergens uitstappen en dan snel foto`s maken als Jappen en dan snel weer de trein in ofzo?
Of met de auto langs architectonische stationsgebouwen? Uitleg graag.
Ik heb daar iig wel zin an!
Lees voor de grap eens de vorige editie van dit topic door, daar heb ik een en ander uit de doeken gedaan .

Meet gaat zich pas ergens komend voorjaar afspelen wegens matige beschikbaarheid van daglicht tijdens winterseizoen, dus we hebben nog tijd zat om het idee aan te scherpen
pi_22882144
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 02:09 schreef Bowiefan het volgende:
dat idee heb ik eigenlijk ook, en 12 december is ook al een datumkeuze voor maastricht, lijkt mij niet handig om de meets nou al in elkaars vaarwater te laten lopen
Dat was ook niet mijn bedoeling, k'heb Maastricht over het hoofd gelezen

Ok, probeer het overnieuw: Zondag 16,23 of 30 Januari
pi_22882387
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 10:41 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Een woord: Appel Noem het een fair use policy, wanneer je redelijkerwijs kunt aannemen dat......, dan publiceer je niet, in alle andere gevallen wel.

Er is inderdaad een mogelijkheid om publicatie te verhinderen wanneer je aan kunt tonen schade te ondervinden van publicatie. In dit geval komt het er echter op neer dat 27 mensen hun foto's moeten verminken omdat iemand om de een of andere ongetwijfeld goeie reden niet in beeld wil.

Om dat bij de volgende meets te voorkomen gaan we er gewoon vanuit dat deelnemers binnen die fair-use-policy akkoord gaan wanneer hun gezicht op dit forum verschijnt.

Om publicatie van idioterij te voorkomen is het gewoon kwestie van een beetje opletten, er is voor zover ik heb kunnen beoordelen gewoon openlijk gefotografeerd, dus weet je dat je aan de beurt bent geweest. Op dat moment kun je met de schutter in kwestie al afstemmen of ie die plaat op het forum gooit of niet.
OK, dan zijn we het daar over eens . Als iemand een bepaalde foto ECHT niet wil, dan wordt-ie of weggehaald of niet getoond .
quote:
Het andere alternatief is gewoon het instituut meet afschaffen, meer zekerheid kun je niet krijgen
Laten we dat maar niet doen . Veel te gezellig
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_22882557
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 11:52 schreef beertje_ het volgende:

[..]

Dat was ook niet mijn bedoeling, k'heb Maastricht over het hoofd gelezen

Ok, probeer het overnieuw: Zondag 16,23 of 30 Januari
Aangepast, heb het ff beperkt tot 2 dati
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 12:27:11 #36
40714 Subhuman
Televised confession
pi_22882617
Zet mij ook maar op de lijst bij Emmen, 16 of 23 januari, ik kan op beide data.
pi_22882813
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 10:02 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Kom je nooit meer vanaf
Gelukkig!!

meet voorstel voor volgend jaar mei-juni: -> Hoorn
leuk stadje, V.O.C. historie, haven, station, "het" Park Schouwburg, gids (oui ces' t moi), etc.
Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
pi_22882822
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 11:48 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Lees voor de grap eens de vorige editie van dit topic door, daar heb ik een en ander uit de doeken gedaan .
Oeps, ik was de afgelopen dagen nog moe (lees lui) om bij te lezen
Het is een goed id.

Natuurlijk moet dan Valkenburg op de foto, dat is het oudste stationsgebouw van NL wat nog in gebruik is, het stamt uit 1853. Ik heb een boek, genaamd Stationnementen, wat over de Nederlandse stationsgebouwen gaat. Op internet is ook een hele uitgebreide site te vinden over de stationsgebouwen (welk type, architect, jaartal, welke lijn, blabla), http://www.stationsweb.nl.

1 tip: plan het niet teveel naar de zomer, als de echte warme dagen komen dan heb je 1 en al vertraging door sein en wisselstoringen. Door de warmte zet de rails uit en dan kan het wel eens gebeuren dat het teveel uitzet.

Als een lijst wordt gemaakt, zet mij maar op de lijst!
pi_22882951
quote:

* Dr_Flash voegt toe aan [CENTRAAL] Gear to buy:

1 Bivakmuts
  FOK!fotograaf dinsdag 26 oktober 2004 @ 18:31:05 #40
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22888215
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 10:36 schreef Bowiefan het volgende:
(en daarbij... je bent niet verplicht om elke keer mee te gaan )
maar ik wil wel erg graag
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!fotograaf dinsdag 26 oktober 2004 @ 18:32:12 #41
73911 ultra_ivo
pi_22888234
23 januari is niet zo handig, dan zou ik iets kunnen regelen voor de sportfotografen rond de schaatsmarathon in Geleen (is alleen op die dag).
pi_22888393
quote:
Er is inderdaad een mogelijkheid om publicatie te verhinderen wanneer je aan kunt tonen schade te ondervinden van publicatie.
Blegh, wat een misplaatst gevoel van eigengelijk spreekt hieruit zeg.

Als je het aan kunt tonen is er eventueel die mogelijkheid... Ga jij dan beoordelen of wettig en overtuigend bewezen is dat dat inderdaad zo is?

Het is toch niet meer dan fatsoenlijk dat je geen foto's laat staan van mensen die hebben aangegeven dat ze de betreffende foto liever niet op internet terugzien?

Dit overigens totaal los van mensen die überhaupt niet op de foto willen.
pi_22890107
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 18:51 schreef k_man het volgende:

Het is toch niet meer dan fatsoenlijk dat je geen foto's laat staan van mensen die hebben aangegeven dat ze de betreffende foto liever niet op internet terugzien?

Dit overigens totaal los van mensen die überhaupt niet op de foto willen.
Niemand zal er moeilijk over doen als verzocht wordt een foto te verwijderen. Da's tot op heden altijd goed gegaan
  Eindredactie Frontpage / Forummod dinsdag 26 oktober 2004 @ 20:37:05 #44
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_22890187
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 18:51 schreef k_man het volgende:

[..]

Blegh, wat een misplaatst gevoel van eigengelijk spreekt hieruit zeg.
Een misplaatst gevoel van eigengelijk is als 27 mensen hun foto's met een loepje afmoeten om te kijken of er niet toevallig een glimp van nr 28 op staat die met deze dwingelandij de hele wereld aan zijn voeten weet te krijgen, om vervolgens hun foto's op diens bevel te moeten verminken of geheim te houden.

Ik plaats dus van deze meet geen ene foto meer, en wat jullie ook aan meets op poten zetten, ik zal er niet verschijnenHouten even daargelaten . Ik ben dit kinderachtige gezeik meer dan zat.

Einde van mijn deelname aan dit topic
pi_22890267
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 20:33 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Niemand zal er moeilijk over doen als verzocht wordt een foto te verwijderen. Da's tot op heden altijd goed gegaan
Mits daar een begrijpelijke reden voor is, als in dat iemand herkenbaar op een foto staat. Maar de manier waarop ik gesommeerd werd een gequote foto weg te halen waar werkelijk NIETS op te zien was... doet mij vermoeden dat dat een beetje een paranoide opstelling was Maar goed, heb hem dus weggehaald. Ik wil alleen wel benadrukken dat er niet een situatie kan ontstaan waarin iedereen iedereen maar kan sommeren willekeurig welke foto weg te halen om willekeurig welke reden, want dan kunnen we het hele FOT-forum wel opdoeken
pi_22890554
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 20:37 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Ik plaats dus van deze meet geen ene foto meer, en wat jullie ook aan meets op poten zetten, ik zal er niet verschijnenHouten even daargelaten . Ik ben dit kinderachtige gezeik meer dan zat.

We willen je er gewoon bij Ouwesok
En we willen zeker de foto's zien
laat je niet zo gek maken, volgende keer zal het nu zeker niet meer gebeuren
pi_22890590
quote:

En als wij nou met z`n allen willen dat je nog blijft komen?
Zonder OuweSok is de lol er vanaf...
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 21:08:58 #48
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_22891048
Met alle respect voor degenen die hebben aangegeven niet op het web te willen verschijnen (wat ik bij deze meet dan ook niet zal doen): ik ben het wel eens met Ouwesok. Ik kan werkelijk geen zinnige reden verzinnen om niet met mijn tronie op het web te komen (en als je de meet topics even doorloopt dan weet je dat ik een dankbaar slachtoffer ben). Als je nu in een vergaande staat van ontkleding stond, alla, maar daarvan is hier geen sprake. De modellenmeets zijn ook fatsoenlijk afgedicht, dacht ik. Maar wat is er in hemelsnaam mis met een foto waarop je door <insert lokatie> loopt?

Je zult ongetwijfeld een goede reden hebben, maar dan moet je niet aan een meet meedoen, dat is nu eenmaal een risico.

* RonaldV verplaatst zich even naar de zijlijn
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_22891137
Hoooooooooooooooooooo
Stop

* PdeHoog gaat breed in de weg staan en geeft met zijn volle gewicht en dat is inmiddels heel wat wist de weegschaal mij te vertellentegengas

Draven we nu niet allemaal een beetje door? Ik krijg hier een beetje m-niki-gevoelens bij eigenlijk . We hebben een hartstikke gezellige meet achter de rug. Laten we dat dan op deze manier verpesten?

Beide kanten hebben gelijk wat mij betreft:
- k_man heeft van te voren aangekondigd dat-ie niet op de foto wilde / zijn foto's niet terug wilde zien op FOK en niemand protesteerde....
- Ouwesok heeft gelijk dat het idd wat irritant is om alle foto's helemaal na te speuren of er per ongeluk iemand op staat die er niet op wilde.....

Kortom: wees een beetje begripvol voor elkaar. Probeer die foto's te voorkomen, maar als er eentje doorkomt, maak je daar dan ook niet druk om. Lijkt me een faire oplossing, toch?
pi_22891227
quote:
Een misplaatst gevoel van eigengelijk is als 27 mensen hun foto's met een loepje afmoeten om te kijken of er niet toevallig een glimp van nr 28 op staat die met deze dwingelandij de hele wereld aan zijn voeten weet te krijgen, om vervolgens hun foto's op diens bevel te moeten verminken of geheim te houden.
Mijn opmerking was los van mij persoonlijk, zoals ik al aangaf. Ik viel erover dat je opmerkte dat iemand moet kunnen bewijzen dat hij of zij geschaad wordt door het plaatsen van de foto op Fok. Alsof iemand vervolgens gaat zitten beoordelen of dat nou écht wel zo is. Het getuigt toch van een stukje beschaving als je dat soort gewoon foto's verwijdert, wat de redenen ook zijn. Ik denk niet dat iemand er lol in heeft om zo maar willekeurige foto's te laten verwijderen.

Nu je het toch op mij persoonlijk wilt betrekken; ik snap je punt best, maar ik had het van tevoren gemeld en was niet gekomen als aangegeven was dat dat een probleem zou zijn. Ik vind het dus een beetje flauw dat je je er dan achteraf zo over gaat opwinden.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 26-10-2004 21:17:54 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')