ok krijg jij er ook 1quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:48 schreef VoreG het volgende:
Moet elke kneus nou een topic krijgen?.
"En Charisteas was net zo duur" en die kan er geen flikker van.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:55 schreef keeper het volgende:
"En Babel kostte niets"
Nou echt, ik word al helemaal bleek rondom de neusquote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:59 schreef Spideyman het volgende:
Grappig om al die bange neusjes te zien
Charisteas mocht er ook een, niet huilen dus.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:48 schreef keeper het volgende:
Ah hoi, elke nietszeggende speler krijgt weer een eigen topic.
Nee hoor want in het altijd lastige Mexico scoorde hij!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:07 schreef heiden6 het volgende:
Nou, als ik de OP zo lees heeft hij bijna overal al gefaald.
Maar nog niet bij Feyenoord, dus het kan nog een hele grote wordenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:07 schreef heiden6 het volgende:
Nou, als ik de OP zo lees heeft hij bijna overal al gefaald.
Inderdaad zoiets heb ik ook. Ik acht de kans klein (zo niet onmogelijk) dat hij een nieuwe Ronaldo of Romario wordt. Natuurlijk hoop ik dat hij het gaat maken bij PSV, maar op dit moment zijn mijn verwachtingen niet hoog.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
We wachten af, ik verwacht niet dat hij echt absolute top is. Hoeft ook niet, als hij maar wel een bruikbare aanvulling is.
Ach, je kunt zeiken over Feyenoord wat je wilt, maar een gozer die faalt bij Servette en Spartak Moskou presenteren als de nieuwe Romário vind ik een beetje sneu. Maar ik ben blij met dit topic, want dat is iets leuks om je eraan ter herinneren als hij van de zomer uitgeleend wordt aan NAC.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:09 schreef cultheld het volgende:
[..]
Maar nog niet bij Feyenoord, dus het kan nog een hele grote worden
Daar hadden ze ook geen Park en Beasley voor de perfecte aanvoerquote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hij is dus mislukt bij Spartak Moskou en Servette? Lijkt me niet echt een topper.
Ik heb wel een beetje medelijden met die boer. Hij werd gekocht van FC Twente toen hij bij Oranje liep, en geprestenteerd als de nieuwe held. Hij deed het prima en toen kocht PSV Kezman, en onder andere Sibon als nieuwe spitsen. En nu is Hiddink al een tijdje op zoek naar een nieuwe spits. Het verbaast me dat hij daar nog zit eigenlijk.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:25 schreef zjroentje het volgende:
Dus dit is dé nieuwe man? De opvolger van Kezman? Dus moet Vennegoor weer naar de bank?
Die had gelukkig ook nog niets gepresteerd neequote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:03 schreef veldmaatpp het volgende:
[..]
Charisteas mocht er ook een, niet huilen dus.
Of misschien samen. Vennegoor als ideaal aanspeelpunt en de aggressieve Robert die in de gaten duikt. Hij schijnt qua stijl nogal op Farfán te lijken.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Jan is oke en zal die nieuwe gozer wel uit de basis spelen.
Ik hen af en toe ookquote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik blijf dat neusjes lachwekkend vinden
Geniet er nog maar even van. De komende 3 jaar komt ie toch niet meer naar Amsterdam.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Zolang de landstitel in Amsterdam is mag iedereen ons lachwekkend vinden
Nummer 29 is toevallig ook het nummer van Robert..quote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Zolang de landstitel in Amsterdam is mag iedereen ons lachwekkend vinden
Geen kans krijgen... ach, als je de andere spitsen van Servette al niet uit de basis kan spelen?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:49 schreef Djekko het volgende:
Robert had bij Spartak en Servette geen kans gehad. Bij Atlas kreeg hij wel een eerlijke kans en die heeft ie gegrepen ook.![]()
En daarnaast is het een koopje, want wat is nou 1,5 miljoen voor PSV?
Wat een leuke reacties weer van de neusjes, reken maar dat dit een goede speler wordt
Jefferson op links, Jantje in de spits en Robert op rechts.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:07 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik vraag me alleen af wat ze met hem moeten.
Ze hebben Farfan en VoH.
Misschien is 't net zo'n geval als bij Fernando Torres, die als bijnaam El Nino heeftquote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:21 schreef methodmich het volgende:
Waarom Beto als op zijn shirt gewoon Robert staat?
Hmm, nou ja, misschien noemde z'n moeder hem zo of zo?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:37 schreef methodmich het volgende:
Maar Beto is in principe gewoon een verkleinwoord uit zijn naam... Dus geen echte bijnaam.
Dat zou kunnenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:13 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jefferson op links, Jantje in de spits en Robert op rechts.
4-4-2quote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:25 schreef zjroentje het volgende:
Dus dit is dé nieuwe man? De opvolger van Kezman? Dus moet Vennegoor weer naar de bank?
Nu kun je nog lachen, maar het lachen zal je nog wel vergaan, wanneer Alex Babel in de zak heeft en Robert door het Amsterdamse strafschopgebied soleertquote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:37 schreef PJORourke het volgende:
Die heeft ook het wiel niet uitgevonden. Wat een domme kop zeg. Zou hij wel weten waar het doel staat?
Gefaald bij Servette
1. Daar is Alex te log voor.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:42 schreef cultheld het volgende:
Nu kun je nog lachen, maar het lachen zal je nog wel vergaan, wanneer Alex Babel in de zak heeft en Robert door het Amsterdamse strafschopgebied soleert
SQD gaat Robert keihard klarenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:42 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nu kun je nog lachen, maar het lachen zal je nog wel vergaan, wanneer Alex Babel in de zak heeft en Robert door het Amsterdamse strafschopgebied soleert
Ben jij toevallig zo'n Oger Ajacied?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:46 schreef PJORourke het volgende:
[..]
1. Daar is Alex te log voor.
2. Aannemende dat Roooooobert het Amsterdamse strafschopgebied kan vinden. En daar ben ik nog niet van overtuigd. Misschien soleert hij wel prachtig in eigen doel.![]()
Ik ben er eentje uit Lampegat, je weet wel, die stad met het Toys-R-Us stadion, waar het lokale sufferdje speelt.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:56 schreef cultheld het volgende:
Ben jij toevallig zo'n Oger Ajacied?
Ik denk dat ie zich zondag al zal doen gelden tegen RKC
SQD is een Franse homo.quote:
Dan vind ik het helemaal een vreemde aankoop, met al die aanvallers al in de selectie van PSV.quote:
Misschien gaat Sibon wel weg de komende dagen.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:42 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dan vind ik het helemaal een vreemde aankoop, met al die aanvallers al in de selectie van PSV.
Dat zou ik wel verwelkomen. Zelfs als Roda Koné op huurbasis aan PSV aan zou bieden en Sibon er bij zou willen hebben voor 0 euro zou ik het nog doen als ik PSV wasquote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Misschien gaat Sibon wel weg de komende dagen.
Ja, voor Sibon is weinig toekomst bij PSV en het is toch wel een speler die je zo kwijt kunt raken als je wil. Altijd wel wat kleinere Spaanse clubs of subtoppers in Nederland die hem graag zien komen.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat zou ik wel verwelkomen. Zelfs als Roda Koné op huurbasis aan PSV aan zou bieden en Sibon er bij zou willen hebben voor 0 euro zou ik het nog doen als ik PSV was![]()
Relativeren dude, relativeren....quote:Op zondag 30 januari 2005 02:00 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
En op 't PSV Netwerk, waar ik regelmatig leech, zijn er een aantal gasten bij de eerste training van Robert komen kijken. "Hij liet de bal 2x van de voet afspringen en liet de bal onder de schoen doorglippen toen ie wilde kaatsen." "Geen sterke indruk dus, matig, ik zou hem nooit kopen."
En dat is juist de reden waarom ik nooit meer post op PSV Netwerk. Wat een simpele kutzielen lopen daar rond.
"Amanchurian van Ararat Yerevan heeft 4x in 1 wedstrijd gescoord." "...halen!" "Halen!" "halen die man" "Kopen!" "kan PSV wel gebruiken" "Lijkt me een goeie voor ons, halen!" "Beter dan Sibon, halen." Etc.
Ik word zo moe van dat soort figuren he.![]()
Nee, sorry. Ik heb een hekel aan dat onnozele geraaskal daar. Wat een voetbal-n00bs.quote:Op zondag 30 januari 2005 02:01 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Relativeren dude, relativeren....
PSV-fans he.quote:Op zondag 30 januari 2005 02:03 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Nee, sorry. Ik heb een hekel aan dat onnozele geraaskal daar. Wat een voetbal-n00bs.![]()
Op de Netwerk-edities van Feyenoord en Ajax gebeurt precies 't zelfde.quote:
Ach, dat opportunistische heb je overal wel. Op de gastenboeken van FCDB hoor ik ook de meest rare namen voorbijkomen.quote:Op zondag 30 januari 2005 02:06 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Op de Netwerk-edities van Feyenoord en Ajax gebeurt precies 't zelfde.
Ik ben blij dat ze te dom zijn zich te kunnen registreren voor Fok.
Die ken ik niet. Is dat een historisch figuur?quote:Op zondag 30 januari 2005 02:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Is er al een topic over Leanardo I ? en zo nee wat is ze echte naam die schijnt terug te komen ook maar effe topic maken
Ik vind dat zo zonde. Ik wil graag met mensen op internet over voetbal praten. Maar als dat steeds ondergesneeuwd wordt door dom geraaskal en al die figuren die niet voor rede vatbaar zijn, ben ik snel weggepest.quote:Op zondag 30 januari 2005 02:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ach, dat opportunistische heb je overal wel. Op de gastenboeken van FCDB hoor ik ook de meest rare namen voorbijkomen.
Dat deed ie ook al toen ie 18 wasquote:Op zondag 30 januari 2005 01:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Jhon duwt een 16-jarige aan, daar kan Sibon alleen maar van dromen.
zo schele typfout van mijquote:Op zondag 30 januari 2005 02:08 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Is dat een historisch figuur?![]()
Voetbalzone spant de kroon.quote:Op zondag 30 januari 2005 02:10 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ik vind dat zo zonde. Ik wil graag met mensen op internet over voetbal praten. Maar als dat steeds ondergesneeuwd wordt door dom geraaskal en al die figuren die niet voor rede vatbaar zijn, ben ik snel weggepest.![]()
Heb jij de vriendin van Jhonny ooit gezien?quote:
Gewoon standaard kamper snol toch ?quote:Op zondag 30 januari 2005 02:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Heb jij de vriendin van Jhonny ooit gezien?
Inderdaad. Die reacties daar...quote:
Ik ben bang dat het nooit wat wordt met Leonardo. Zit tussen de oren niet goed bij die gozer, om door te breken bij een grote club, te emotioneel.quote:Op zondag 30 januari 2005 02:11 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
zo schele typfout van mij
Leonardo natuurlijk![]()
Gewoon een gruwelijk lekker wijf.quote:Op zondag 30 januari 2005 02:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Gewoon standaard kamper snol toch ?
Nee, maar volgens Koen (gozer die ik ken, speelt bij De Graafschap en maakt binnenkort z'n debuut) een lekker wijfquote:Op zondag 30 januari 2005 02:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Heb jij de vriendin van Jhonny ooit gezien?
Kent hij jou ook?quote:Op zondag 30 januari 2005 02:15 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee, maar volgens Koen (gozer die ik ken, speelt bij De Graafschap en maakt binnenkort z'n debuut) een lekker wijf![]()
De users daar zijn zo simpel; Als er een topic genaamd "Real Madrid volgt Franse revelatie" wordt gestart, dan roept bijna iedereen op vz "Ajax moet hem halen"quote:Op zondag 30 januari 2005 02:13 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ja daar lees ik de reacties niet eens!
Lekker wijf inderdaad, ik heb foto´s gezien. Lekker wijf en tering wat een prammenquote:Op zondag 30 januari 2005 02:15 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee, maar volgens Koen (gozer die ik ken, speelt bij De Graafschap en maakt binnenkort z'n debuut) een lekker wijf![]()
Dat bedoel ik ja.quote:Op zondag 30 januari 2005 02:18 schreef cultheld het volgende:
[..]
De users daar zijn zo simpel; Als er een topic genaamd "Real Madrid volgt Franse revelatie" wordt gestart, dan roept bijna iedereen op vz "Ajax moet hem halen"
Ook veel mee gemaakt in zijn leven.quote:Op zondag 30 januari 2005 02:13 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het nooit wat wordt met Leonardo. Zit tussen de oren niet goed bij die gozer, om door te breken bij een grote club, te emotioneel.
Haha.......quote:
Jongens, ik heb ooit met een dame wat gehad die daarvoor een relatie had met een SC Heerenveen speler. Raphael Bove, een Italiaanse Australier, die rond '97/'98 bij SCH speelde. De wereld van voetballers en relaties is wel zo ziek heh. Er wordt (toen tenminste wel) massaal buiten de pot gepist door die gasten.quote:Op zondag 30 januari 2005 02:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Lekker wijf inderdaad, ik heb foto´s gezien. Lekker wijf en tering wat een prammen
Ja, walgelijk. Ze verpesten die vrouwen echt. Grappig genoeg staren die dames zich allemaal blind op die footballheroes. En of ze er nu meerdere vrouwen op na houden, of niet. Met geld, of dure cadeaus zijn vrouwen heel vergevingsgezind. (Lees; de vrouwen die op dat soort gasten vallen, zijn doorgaans toch de vaak wat minder intelligente exemplaren).quote:Op zondag 30 januari 2005 02:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Als Raphael Bove haar al zoveel cadeaus weet te geven, kan je nagaan hoe ´n voetballer die echt wat verdient dat kan doen.
Och, dat wist ik tevoren ook niet. Het was wel een lekker wijf overigens.quote:Op zondag 30 januari 2005 02:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Johnny, waarom begin je iets met een voetbalsletje?
Inderdaad. Toch triest dat een vrouw zich blind kan staren op een matige voetballer als Raphael Bove. Ik bedoel: hij wordt dik betaald, maar dat komt vooral door een scoutingsfoutje. Nooit meer iets van die kerel vernomen.quote:Op zondag 30 januari 2005 02:33 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ja, walgelijk. Ze verpesten die vrouwen echt. Grappig genoeg staren die dames zich allemaal blind op die footballheroes. En of ze er nu meerdere vrouwen op na houden, of niet. Met geld, of dure cadeaus zijn vrouwen heel vergevingsgezind. (Lees; de vrouwen die op dat soort gasten vallen, zijn doorgaans toch de vaak wat minder intelligente exemplaren).
Tommy nam op de club de vriendin van Simom Cziommer. Da´s nog eens wat heldhaftiger dan die Louwdijk van Veendam die spelers van collega´s een beurt gaf toen de collega van huis was.quote:Op zondag 30 januari 2005 02:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Tommie van de Leegte is pas een held![]()
![]()
Het is echt ziek joh. Ik ken die verhalen van Cambuur ook allemaal wel. Ergens hebben die gasten wel gelijk, mits ze vrijgezel zijn. Neuken wat er te neuken valt, dat kan best een leuke tijd opleveren.quote:Op zondag 30 januari 2005 02:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nwankpa zat bij SCH inderdaad. Voetballers krijgen natuurlijk wel veel gelegenheid om vrouwen een beurt te geven, Brian Vandenbussche vertelde dat ook eens in de VI dat er vrouwen waren die er gewoon op uit waren om genomen te worden door een voetballer van Club Brugge. Stelletje hoeren dat het zijn.
Zo'n kutkop heeft die Kraaij ook. Had niets anders verwacht.quote:De Nooijers... die zien er toch vrij braaf uit, maar schijn bedriegt. Tja, spelers van FC Den Bosch kom je ook weleens tegen in het uitgaansleven en dan zie je ook wel wat. Vooral Hans Kraaij.Voor Hans maakt het ook niet uit of er gras op groeit of niet.
Vind ik schokkend. Je moet er niet aan denken dat je bloedeigen zusje door die gasten aangerand en gebruikt wordt.quote:Een meisje wat ooit op m´n MSN lijst stond vertelde dat ze eens gepaald was door Emile M Bamba, nog wel door meer voetballers, maar ze wist de namen niet. Alleen dat ze van het nationale jeugdelftal van Italie en Zweden waren.![]()
![]()
Nee, begin twintig ergens en spelend voor Maccabi Tel Aviv.quote:Op zondag 30 januari 2005 02:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
M Bamba is al lang 30 ofzo toch
Is dat niet die oud Paris saint germain speler of was dat weer Mboma ofzoquote:Op zondag 30 januari 2005 02:42 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Nee, begin twintig ergens en spelend voor Maccabi Tel Aviv.
Patrick Mboma ja.quote:Op zondag 30 januari 2005 02:47 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Is dat niet die oud Paris saint germain speler of was dat weer Mboma ofzo
En dan heb je ook nog die zwarte belgische broertjes waar van eentje ooit bij schalke speelde met bijna de zelfde naam eeh Mpenza ofzo.quote:
Een van die lelijke gedrochten had ooit een keer de Miss Belgie weten te scoren!quote:Op zondag 30 januari 2005 02:52 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
En dan heb je ook nog die zwarte belgische broertjes waar van eentje ooit bij schalke speelde met bijna de zelfde naam eeh Mpenza ofzo.
Idd. Erg triest eigenlijk.quote:Op zondag 30 januari 2005 02:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Die vrouw van Emile Mpenza is best een lekker mokkel. Als hij geen voetballer was geweest, was het ook niet z´n vrouw geweest.
Wie opent er ff een topic over voetballers en hun vrouwen, kunnen we hier weer over Robert pratenquote:Op zondag 30 januari 2005 02:58 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Idd. Erg triest eigenlijk.
Als Robert echt zo fantastisch wordt, krijgt ie vanzelf een deel 2, 3, 4 en 5 deze maand.quote:Op zondag 30 januari 2005 03:00 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wie opent er ff een topic over voetballers en hun vrouwen, kunnen we hier weer over Robert praten
Een leuk ideequote:Op zondag 30 januari 2005 03:00 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wie opent er ff een topic over voetballers en hun vrouwen, kunnen we hier weer over Robert praten
Wees mijn gastquote:
De De Nooijers gingen volgens de overlevering elke week het Friese nachtleven in, waarbij met name Dennis graag een trio wilde.quote:Op zondag 30 januari 2005 02:30 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Er speelde een Afrikaan toen bij SCH, Godfrey Nwankpa? Die nam echt alles wat een kutje had mee naar huis. En het maakte 'm niet uit of er al gras op groeide of niet.![]()
Daarnaast was ze er zeker van dat de beide broeders de Nooijer, ondanks hun huwelijk, geregeld vreemdgingen. Dat was algemeen bekend bij de SCH-selectie.
Ik zit ff te denken wat ze me allemaal verteld heeft. Is ook al best lang geleden.
-edit-quote:Op zondag 30 januari 2005 16:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Flauw dat Golfer er anders over denkt
Inderdaad deze drie doelpunten zijn een leuk begin, laten we hopen dat hij dit ook kan tegen wat sterkere tegenstanders. Wat dus ook waarschijnlijk invalbeurten zullen worden, verwacht ik.quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:06 schreef ASSpirine het volgende:
Het is dan "maar" top oss, maar zijn debuut heeft gemaakt met een hattrick
Leuk begin is dat
Eens zien hoe goed zijn invalbeurten in de competitie zijn, want neem aan dat Hiddink na deze wedstrijd Jan nog in de basis laat staan.
quote:Op donderdag 3 maart 2005 23:12 schreef zjroentje het volgende:
TOP class hoor. Hier kieperen ze in Brazilie en omstreken denk ik wel van om ...
Ach ja altijd leuke tegenstander om tegen te beginnenquote:Op donderdag 3 maart 2005 23:12 schreef zjroentje het volgende:
TOP class hoor. Hier kieperen ze in Brazilie en omstreken denk ik wel van om ...
Alex is ook een leuke verdediger voor Willem 2 en Gomes een leuker keeper voor Willem 2, hé methodmich?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:32 schreef methodmich het volgende:
Hij kan dan ook niet zo goed voetballen. Leuke spits voor Willem II.
Wat is dit nou voor vergelijking? Wil jij een uiterst matige bankzittende spits vergelijken met een topverdediger? Wat heeft robert nou eigenlijk laten zien? Hij is minder dan Vennegoor en Kone, anders zou hij wel voor hen staan in de pikorde. Ik vind hem zelfs minder dan Sibon, die heeft tenminste nog duidelijk aanwijsbare kwaliteiten. Robert zijn statistieken van vorige clubs zijn ook uiterst matig. Hij heeft nog nergens het verschil kunnen maken. Uiterst merkwaardig topic dit.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
Alex is ook een leuke verdediger voor Willem 2 en Gomes een leuker keeper voor Willem 2, hé methodmich?
methodmich verwijst spelers van het kaliber Alex en Gomes ook regelmatig naar het type Willem 2 speler. Robert is erg goed en dat kon je wel zien tegen Feyenoord. Tegen Milan had Vennegoor ook niks klaar gemaakt gisteren. Hoe kun je nou na één basisplaats tegen AC Milan concluderen dat hij uiterst matig is? Ik heb hem toevallig, in tegenstelling tot de rest hier, aardig wat wedstrijdjes bij Atlas zien spelen en toen excelleerde hij tegen te goed betaalde Mexicaanse slopers.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:38 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor vergelijking? Wil jij een uiterst matige bankzittende spits vergelijken met een topverdediger? Wat heeft robert nou eigenlijk laten zien? Hij is minder dan Vennegoor en Kone, anders zou hij wel voor hen staan in de pikorde. Ik vind hem zelfs minder dan Sibon, die heeft tenminste nog duidelijk aanwijsbare kwaliteiten. Robert zijn statistieken van vorige clubs zijn ook uiterst matig. Hij heeft nog nergens het verschil kunnen maken. Uiterst merkwaardig topic dit.
Vennegoor is niet minder als Robert, zoals Lamey niet inferieur is aan Ferreyra. Beide hebben in zowel in hun spel, zowel in hun carriére nog totaal niets laten zien.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik had meer van Robert verwacht. Misschien dat het nog moet komen, net zoals met Ferreyra. Toch wel raar dat Hiddink dit soort spelers op de bank laat ten faveure van mindere goden zoals Lamey of Venneknol.
Verder zijn Alex en Gomes natuurlijk internationale toppers in wording. Half Europa zit te wachten op een verdediger als Alex, terwijl Gomes een prima keeper is.
Alweer zo'n HCE-klant.. Heb jij Robert ook maar 1 seconde voor Atlas zien spelen? Ferreyra zat "gewoon" bij de A-selectie van ArgentiniË voordat hij naar Rusland ging. Robert speelde in het Olympisch elftal van Brazilië met Kaká en Adriano in de basis.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:05 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Vennegoor is niet minder als Robert, zoals Lamey niet inferieur is aan Ferreyra. Beide hebben in zowel in hun spel, zowel in hun carriére nog totaal niets laten zien.
Das dan mooi voor die Mexicaanse commentatoren, maar hij is bij PSV onder Hiddink (voorwaar iemand die er best verstand van heeft) de derde spits op zn max, en hij heeft nog geen zak laten zien. Ik weet het niet hoor, maar volgens mij gaat die over een half jaartje, aan het einde van het seizoen, vrij geruisloos door naar Willem II of NEC of zoquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:00 schreef cultheld het volgende:
Mexicaanse commentatoren noemden hem een betere spits dan Jared Borgetti. Geloof me, dat is een compliment aangezien Borgetti een volksheld is en in Mexico als wereldspits wordt beschouwd.
Je kan mij wel een HCE klant noemen, maar jij noemt Jared Borgetti een topper omdat hij een legende is in Mexico. Sorry hoor, maar Mexico is geen groot voetballand, Jared Borgetti is geen topper ( slechts een redelijke spits, die meer dan redelijk kan koppen). Ferreyra zat bij de a-selectie van Argentinie... Dat is heel fijn voor hem.. Dries Boussata, Romano Denneboom en Dave vd Bergh hebben bij de Nederlandse selectie gezeten..quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:32 schreef cultheld het volgende:
[..]
Alweer zo'n HCE-klant.. Heb jij Robert ook maar 1 seconde voor Atlas zien spelen? Ferreyra zat "gewoon" bij de A-selectie van ArgentiniË voordat hij naar Rusland ging. Robert speelde in het Olympisch elftal van Brazilië met Kaká en Adriano in de basis.
Mexicaanse commentatoren hebben dan ook een ongelovelijke credibility... goooooooooooooooooooooooolllll... trouwens waar kijk jij al die zuid-amerikaanse wedstrijden... welk zenderpakket heb je?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:00 schreef cultheld het volgende:
Mexicaanse commentatoren noemden hem een betere spits dan Jared Borgetti. Geloof me, dat is een compliment aangezien Borgetti een volksheld is en in Mexico als wereldspits wordt beschouwd.
Alsof Borgetti zo'n wereldtopper is. Op z'n kopkracht en fysiek na, weinig te bieden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:00 schreef cultheld het volgende:
Mauro Damian Rosales.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:08 schreef methodmich het volgende:
Er zijn wel meer spelers die in een Olympisch elftal uitblinken en het nooit halen.
Daarom heb jij er ook geen kijk op.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:40 schreef methodmich het volgende:
Onzin, over Alex en Gomes heb ik dat nooit gezegd. Wel dat ik er geen wereldtoppers in zie en dat zie ik nog steeds niet.
Andersom zou ik dan hetzelfde over jou kunnen zeggen, maar goed...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:37 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Daarom heb jij er ook geen kijk op.![]()
Een geniale gek die populair in Mexico is geworden door z'n vele doelpunten. De enige reden dat hij nooit naar Europa kwam is het vele geld dat hij toch al in Mexico verdiende. Salarissen van 4 miljoen dollar per jaar zijn daar geen uitzondering. De Mexicaanse competitie is overigens erg sterk: Niet voor niets doet Mexico het altijd goed op WK's.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:35 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Alsof Borgetti zo'n wereldtopper is. Op z'n kopkracht en fysiek na, weinig te bieden.
Wat een klets zeg. Robert is echt wel beter dan Vennegoor, zoals Lamey niet kan tippen aan Ferreyra. Ferreyra is topmateriaal, Lamey is gewoon een standaardverdedigertje uit de HCE van het niveau FC Utrecht, Roda JC of NEC.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:05 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Vennegoor is niet minder als Robert, zoals Lamey niet inferieur is aan Ferreyra. Beide hebben in zowel in hun spel, zowel in hun carriére nog totaal niets laten zien.
Confederations Cup deden ze het nu erg goed en voor het komende WK is Mexico voor mij zeker een outsider. Ik zou de Mexicaanse competitie niet onderschatten. Ik vraag me af hoe vaak Vennegoor of Van Nistelrooij daar zou scoren.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:31 schreef methodmich het volgende:
Mwah, verder dan de tweede ronde komen ze doorgaans ook weer niet. Verloren zelfs van de VS in 2002...
Ferreyra heeft in zijn hele carriere slecht 26 wedstrijden gespeeld. (op clubniveau). Ik ben het met je eens dat Lamey niet meer is dan een matige verdediger.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Wat een klets zeg. Robert is echt wel beter dan Vennegoor, zoals Lamey niet kan tippen aan Ferreyra. Ferreyra is topmateriaal, Lamey is gewoon een standaardverdedigertje uit de HCE van het niveau FC Utrecht, Roda JC of NEC.
Je gaat dus puur af op VI-statistiekjes? Ferreyra is een toptalent, zat bij de Argentijnse A-selectie ook voor dat hij naar Rusland ging. Dat was een foute move van hem achteraf. Nu bij PSV speelt hij weinig. Dat is jammer, want Ferreyra is een potentiële A-international van Argentinië.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:20 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Ferreyra heeft in zijn hele carriere slecht 26 wedstrijden gespeeld. (op clubniveau). Ik ben het met je eens dat Lamey niet meer is dan een matige verdediger.
Het blijft zeker gissen, maar het is absoluut niet zo dat Robert een mindere speler is dan Vennegoor. Robert is gewoon een prima speler, alleen komt dat er bij PSV tot nu toe niet uit. Ik ben er van overtuigd dat als hij 34 wedstrijden mee mag spelen hij het zeker beter zal doen dan Vennegoor.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:56 schreef methodmich het volgende:
Dat blijft altijd gissen CMT. Ze zullen er nooit spelen. Zolang Robert nog geen kansen afdwingt, is het logisch dat niemand hem hier als goede speler voor PSV zal zien.
quote:PSV verhuurt Robert aan Real Betis Sevilla
21/12/2005 9 :12
Robert verruilt in de winterstop PSV voor Real Betis Sevilla. De Braziliaanse aanvaller gaat op huurbasis aan de slag bij de hekkensluiter in de Primera División. PSV lijkt daarnaast een andere Zuid-Amerikaan te hebben gesleten.
Robert, die een jaar geleden de gelederen van PSV kwam versterken, heeft in Eindhoven zijn transfersom nooit kunnen waarmaken. De Brabantse club was daarom bereid mee te werken aan een tussentijds vertrek. Meerdere clubs, waaronder ook het Mexicaanse Tigres en het Belgische Club Brugge, toonden interesse.
PSV wilde aanvankelijk alleen zaken doen als Robert definitief van de hand kon worden gedaan. Maar de huursom voor anderhalf jaar is blijkbaar voldoende interessant voor de Brabantse club om in te gaan op het aanbod van Betis, dat bovendien een optie tot koop heeft bedongen.
PSV lijkt ook Osmar Daniel Ferreyra in de winterstop kwijt te raken. De Argentijn, die in Eindhoven niet veel verder dan de bank komt, staat op het punt terug te keren naar zijn geboorteland. Ferreyra, die door PSV was gehuurd van CSKA Moskou, vervolgt zijn carrière bij River Plate.
Alleen Robert is een aankoop, Ferreyra is gehuurd knul.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:49 schreef El_Bassie het volgende:
Nou, als ik Psv'er was had ik voor beide wel een flinke rol cadeaupapier gekocht en stond ik nou op het vliegveld om deze twee miskopen uit te zwaaien.
Hulde.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:25 schreef tong80 het volgende:
Ach ik heb ooit zo'n topic over Sonck geopend. Vette kans dat dit ook zo'n topic wordt.
Doet er verder weinig toe, beide waren ze niet goed genoeg.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:42 schreef PyTh het volgende:
[..]
Alleen Robert is een aankoop, Ferreyra is gehuurd knul.
Dan ben je op voorhand gedoemd te mislukken toch.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:15 schreef FrankyMcG het volgende:
Volgens Cultheld was het een hele goeie aankoop!
Op welke penalty doel je dan, toch niet die van de Amstelcup 1/2 finale in de Kuip hoop ik!?!?quote:Op woensdag 21 december 2005 15:54 schreef LuNaTiC het volgende:
Ben wel blij dat ie die penalty gemaakt had. Is nog steeds mn meest beladen (of ontladen?) moment in het stadion van de laatste jaren (of eigenlijk wel van altijd)
Voor 4-4-2 met een beweeglijke spits naast hem wel jaquote:Op woensdag 21 december 2005 15:15 schreef FrankyMcG het volgende:
Volgens Cultheld was het een hele goeie aankoop!
Dat klopt ja.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
Voor 4-4-2 met een beweeglijke spits naast hem wel jaHij heeft namelijk een heel goed schot in de 16, maar mist snelheid en techniek om als buitenspeler of 4-3-3 spits te fungeren.
De fans mogen hier blijven komen hoor.quote:Op woensdag 21 december 2005 17:57 schreef El_Bassie het volgende:
Kan een mod trouwens de titel even veranderen?![]()
Ik vraag het me af, je mislukt niet voor niks al 2 keer in Europa...quote:Op woensdag 21 december 2005 19:09 schreef rubbereend het volgende:
als hij daar wat meer inzet toont zal hij daar wel slagen
laat even weten hoe hij speeldequote:Op woensdag 18 januari 2006 01:15 schreef fernando_redondo het volgende:
Ik hoop morgen ook tegen Real want dan kan ik hem live bekijken
quote:Ex-PSV'er Robert keert terug naar Mexico
05/12/2007 15:14
Het Mexicaanse Monterrey meldt Robert de Pinho de Souza te hebben aangetrokken. Voor de 26-jarige Braziliaan betekent dat een terugkeer naar het land waar hij zijn doorbraak kende.
Robert speelde eerder in Mexico voor Atlas. Voor die club scoorde hij 28 keer in 38 competitiewedstrijden. Dat was voor PSV het sein de spits naar Eindhoven te halen. Het verblijf in Nederland bleek echter geen succes voor Robert.
PSV verhuurde de aanvaller aan Real Betis Sevilla en claimt de Braziliaan vervolgens aan de Spaanse club te hebben verkocht. Betis betaalde tot op heden nog geen transfersom en over het conflict loopt een zaak bij de FIFA.
Robert verkaste afgelopen zomer naar Saudi-Arabië waar hij ging spelen voor Al Ittihad. Ook in het Verre Oosten hield de Braziliaan het niet lang uit. Monterrey wordt al zijn achtste club in acht jaar.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 03:15 schreef Halcon het volgende:
Robert heeft ook maar weinig kansen gehad bij PSV. Iemand die bijna 1 op 1 liep in de Mexicaanse competitie verdient meer kansen.
Volgens mij heeft hij vrij weinig hele wedstrijden gespeeld. Heb het altijd het idee gehad dat als hij wat meer krediet zou hebben gehad, hij er best wel wat in had kunnen schoppen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 03:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]![]()
heb je hem weleens hele wedstrijden zien spelen bij PSV in de competitie?
Gewoon vrij waardeloos
Hij is regelmatig in de basis begonnen maar was zo lui als de nete, traag als dikke stront en mistte kans na kans en dat in een zeldzaam goed draaiende ploeg is een prestatie opzichquote:Op zaterdag 10 januari 2009 03:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij vrij weinig hele wedstrijden gespeeld. Heb het altijd het idee gehad dat als hij wat meer krediet zou hebben gehad, hij er best wel wat in had kunnen schoppen.
Technisch gezien geen geweldige voetballer, maar wel scorend vermogen. Hij was destijds zeker niet minder dan nu een Lazovic.
Volgens ESPN stats heeft hij in de Eredivisie een keer of 2 als basisspeler mogen starten.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 03:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hij is regelmatig in de basis begonnen maar was zo lui als de nete, traag als dikke stront en mistte kans na kans en dat in een zeldzaam goed draaiende ploeg is een prestatie opzich
dat is bijna de helft van alle wedstrijden in zijn debuutseizoen. En wat ik daar zag was schrikbarend. Hij toonde zelfs nauwelijks inzet........ dat is toch wel het minste wat je mag verwachten.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 03:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Volgens ESPN stats heeft hij in de Eredivisie een keer of 2 als basisspeler mogen starten.
http://soccernet.espn.go.com/players/stats?id=47090&&cc=5739
die 15 doelpunten waren dus in 45 wedstrijden.........quote:Op zaterdag 10 januari 2009 03:15 schreef Halcon het volgende:
Robert heeft ook maar weinig kansen gehad bij PSV. Iemand die bijna 1 op 1 liep in de Mexicaanse competitie verdient meer kansen.
Met veel halve en bijna halve wedstrijden bij Betis schopte hij er in totaal tot 15 in in de Primera Division. Ik geloof niet dat Lazovic dat hem nadoet.
Bij Monterrey is hij trouwens geflopt, hij is uiteindelijk uitgeleend aan Tecos UAG (scoorde tegen Monterrey) Club America.
Kortom: niet echt denderend meer na Betis.
Toch is twee wedstrijden niet echt veel. Iemand die volop scoort in de Mexicaanse competitie voor een paar miljoen halen om hem vervolgens niet te laten spelen schiet niet bepaald op.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 03:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is bijna de helft van alle wedstrijden in zijn debuutseizoen. En wat ik daar zag was schrikbarend. Hij toonde zelfs nauwelijks inzet........ dat is toch wel het minste wat je mag verwachten.
En voor mijn gevoel speelde hij vaker
Hij kostte volgens mij iets van 5 miljoen..... da's toch best aardig. En ik heb hem in actie gezien...... vooral zijn pingel tegen Lyon zal me bij blijven.... verder wat gestuntel.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 03:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Toch is twee wedstrijden niet echt veel. Iemand die volop scoort in de Mexicaanse competitie voor een paar miljoen halen om hem vervolgens niet te laten spelen schiet niet bepaald op.
Ik mag aannemen dat ze hem hebben gescout en dat ze wel wisten wat voor type speler ze hebben gehaald.
Hij is ook een aantal keren ingevallen. Wat mij bijstaat is dat hij vooral als invaller werd gebruikt. Heb de stats opgezocht en dat blijkt aardig te kloppen.
3 keer basisspeler in de CL klopt. Maar als we spelers van PSV af gaan rekenen op prestaties in de CL dan zijn het vrijwel allemaal miskopen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 03:35 schreef rubbereend het volgende:
Hij was trouwens in de CL wel 3 keer basis speler, dus de helft van de wedstrijden dat seizoen.
[..]
die 15 doelpunten waren dus in 45 wedstrijden.........
5 miljoen is een behoorlijk bedrag voor PSV, zeker in die tijd. Ik mag aannemen dat hij wel gescout is en dat ze wisten dat ze van doen hadden met iemand die makkelijk scoort, maar verder technisch redelijk beperkt is.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 03:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hij kostte volgens mij iets van 5 miljoen..... da's toch best aardig. En ik heb hem in actie gezien...... vooral zijn pingel tegen Lyon zal me bij blijven.... verder wat gestuntel.
dat jaar haalden we netjes de kwartfinale........quote:Op zaterdag 10 januari 2009 03:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
3 keer basisspeler in de CL klopt. Maar als we spelers van PSV af gaan rekenen op prestaties in de CL dan zijn het vrijwel allemaal miskopen.
Lazovic is ook niet het niveau wat PSV na moet streven daaris iedereen het wel over eens. Maar ik heb van Lazovic meer goeds gezien dan van Robert.quote:Het zijn er 17 zelfs. Inderdaad in ongeveer 45 wedstrijden. Dat vind ik niet slecht. Nogmaals: ik geloof niet dat Lazovic hem dat nadoet in de PD.
PSV speelt al vanaf 1997 CL en ze hebben een keer of de de poulefase weten te overleven. Verder was het vooral kommer en kwel. Dit jaar was het zelfs genant om te zien.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 03:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat jaar haalden we netjes de kwartfinale........
[..]
Lazovic is ook niet het niveau wat PSV na moet streven daaris iedereen het wel over eens. Maar ik heb van Lazovic meer goeds gezien dan van Robert.
Heb je hem weleens in het stadion in actie gezien?
financieel gezien niet, maar qua niveau zal het er niet echt meer uit gaan komen denk ikquote:Op donderdag 10 december 2009 18:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Via Brazilie weer naar Mexico.
Hij verslijt clubs, maar hij zal er vast niet slechter van worden
quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:38 schreef Bjoro het volgende:
[..]
financieel gezien niet, maar qua niveau zal het er niet echt meer uit gaan komen denk ik
Volgens mij ben je niet op de hoogte van het Latijns Amerikaans voetbalquote:Op vrijdag 11 december 2009 00:38 schreef Bjoro het volgende:
[..]
financieel gezien niet, maar qua niveau zal het er niet echt meer uit gaan komen denk ik
een stuk minder dan jij, durf ik zonder schaamte toe te geven, maar leg uit ......quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Volgens mij ben je niet op de hoogte van het Latijns Amerikaans voetbal
maar volgens mij zag hij PSV als springplank....maar niet die kant op, lijkt me !quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zijn gewoon grote clubs waar hij voor speelt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |