Andersom zou ik dan hetzelfde over jou kunnen zeggen, maar goed...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:37 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Daarom heb jij er ook geen kijk op.![]()
Een geniale gek die populair in Mexico is geworden door z'n vele doelpunten. De enige reden dat hij nooit naar Europa kwam is het vele geld dat hij toch al in Mexico verdiende. Salarissen van 4 miljoen dollar per jaar zijn daar geen uitzondering. De Mexicaanse competitie is overigens erg sterk: Niet voor niets doet Mexico het altijd goed op WK's.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:35 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Alsof Borgetti zo'n wereldtopper is. Op z'n kopkracht en fysiek na, weinig te bieden.
Wat een klets zeg. Robert is echt wel beter dan Vennegoor, zoals Lamey niet kan tippen aan Ferreyra. Ferreyra is topmateriaal, Lamey is gewoon een standaardverdedigertje uit de HCE van het niveau FC Utrecht, Roda JC of NEC.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:05 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Vennegoor is niet minder als Robert, zoals Lamey niet inferieur is aan Ferreyra. Beide hebben in zowel in hun spel, zowel in hun carriére nog totaal niets laten zien.
Confederations Cup deden ze het nu erg goed en voor het komende WK is Mexico voor mij zeker een outsider. Ik zou de Mexicaanse competitie niet onderschatten. Ik vraag me af hoe vaak Vennegoor of Van Nistelrooij daar zou scoren.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:31 schreef methodmich het volgende:
Mwah, verder dan de tweede ronde komen ze doorgaans ook weer niet. Verloren zelfs van de VS in 2002...
Ferreyra heeft in zijn hele carriere slecht 26 wedstrijden gespeeld. (op clubniveau). Ik ben het met je eens dat Lamey niet meer is dan een matige verdediger.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Wat een klets zeg. Robert is echt wel beter dan Vennegoor, zoals Lamey niet kan tippen aan Ferreyra. Ferreyra is topmateriaal, Lamey is gewoon een standaardverdedigertje uit de HCE van het niveau FC Utrecht, Roda JC of NEC.
Je gaat dus puur af op VI-statistiekjes? Ferreyra is een toptalent, zat bij de Argentijnse A-selectie ook voor dat hij naar Rusland ging. Dat was een foute move van hem achteraf. Nu bij PSV speelt hij weinig. Dat is jammer, want Ferreyra is een potentiële A-international van Argentinië.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:20 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Ferreyra heeft in zijn hele carriere slecht 26 wedstrijden gespeeld. (op clubniveau). Ik ben het met je eens dat Lamey niet meer is dan een matige verdediger.
Het blijft zeker gissen, maar het is absoluut niet zo dat Robert een mindere speler is dan Vennegoor. Robert is gewoon een prima speler, alleen komt dat er bij PSV tot nu toe niet uit. Ik ben er van overtuigd dat als hij 34 wedstrijden mee mag spelen hij het zeker beter zal doen dan Vennegoor.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:56 schreef methodmich het volgende:
Dat blijft altijd gissen CMT. Ze zullen er nooit spelen. Zolang Robert nog geen kansen afdwingt, is het logisch dat niemand hem hier als goede speler voor PSV zal zien.
quote:PSV verhuurt Robert aan Real Betis Sevilla
21/12/2005 9 :12
Robert verruilt in de winterstop PSV voor Real Betis Sevilla. De Braziliaanse aanvaller gaat op huurbasis aan de slag bij de hekkensluiter in de Primera División. PSV lijkt daarnaast een andere Zuid-Amerikaan te hebben gesleten.
Robert, die een jaar geleden de gelederen van PSV kwam versterken, heeft in Eindhoven zijn transfersom nooit kunnen waarmaken. De Brabantse club was daarom bereid mee te werken aan een tussentijds vertrek. Meerdere clubs, waaronder ook het Mexicaanse Tigres en het Belgische Club Brugge, toonden interesse.
PSV wilde aanvankelijk alleen zaken doen als Robert definitief van de hand kon worden gedaan. Maar de huursom voor anderhalf jaar is blijkbaar voldoende interessant voor de Brabantse club om in te gaan op het aanbod van Betis, dat bovendien een optie tot koop heeft bedongen.
PSV lijkt ook Osmar Daniel Ferreyra in de winterstop kwijt te raken. De Argentijn, die in Eindhoven niet veel verder dan de bank komt, staat op het punt terug te keren naar zijn geboorteland. Ferreyra, die door PSV was gehuurd van CSKA Moskou, vervolgt zijn carrière bij River Plate.
Alleen Robert is een aankoop, Ferreyra is gehuurd knul.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:49 schreef El_Bassie het volgende:
Nou, als ik Psv'er was had ik voor beide wel een flinke rol cadeaupapier gekocht en stond ik nou op het vliegveld om deze twee miskopen uit te zwaaien.
Hulde.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:25 schreef tong80 het volgende:
Ach ik heb ooit zo'n topic over Sonck geopend. Vette kans dat dit ook zo'n topic wordt.
Doet er verder weinig toe, beide waren ze niet goed genoeg.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:42 schreef PyTh het volgende:
[..]
Alleen Robert is een aankoop, Ferreyra is gehuurd knul.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |