abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24827605
quote:
Op zondag 30 januari 2005 02:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Lekker wijf inderdaad, ik heb foto´s gezien. Lekker wijf en tering wat een prammen
Jongens, ik heb ooit met een dame wat gehad die daarvoor een relatie had met een SC Heerenveen speler. Raphael Bove, een Italiaanse Australier, die rond '97/'98 bij SCH speelde. De wereld van voetballers en relaties is wel zo ziek heh. Er wordt (toen tenminste wel) massaal buiten de pot gepist door die gasten.
En die gozer had haar zo materieel verwend, dat er voor mij geen reet te behalen viel. Ik was wat alles betreft inferieur aan dhr. de profvoetballer. Geen wonder ook, was een jochie van 18. Geen land mee te bezeilen. Heb er dan ook gauw een punt achter gezet. Maar ze heeft me wel leuke anekdotes over die gasten verteld. Waar je steil van achterover slaat, zo fout.
The gum you like, is coming back in style.
pi_24827628
Als Raphael Bove haar al zoveel cadeaus weet te geven, kan je nagaan hoe ´n voetballer die echt wat verdient dat kan doen.

Maar vertel eens wat leuke anekdotes
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24827648
Er speelde een Afrikaan toen bij SCH, Godfrey Nwankpa? Die nam echt alles wat een kutje had mee naar huis. En het maakte 'm niet uit of er al gras op groeide of niet.
Daarnaast was ze er zeker van dat de beide broeders de Nooijer, ondanks hun huwelijk, geregeld vreemdgingen. Dat was algemeen bekend bij de SCH-selectie.

Ik zit ff te denken wat ze me allemaal verteld heeft. Is ook al best lang geleden.
pi_24827671
Tommie van de Leegte is pas een held

Johnny, waarom begin je iets met een voetbalsletje?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_24827677
quote:
Op zondag 30 januari 2005 02:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Als Raphael Bove haar al zoveel cadeaus weet te geven, kan je nagaan hoe ´n voetballer die echt wat verdient dat kan doen.
Ja, walgelijk. Ze verpesten die vrouwen echt. Grappig genoeg staren die dames zich allemaal blind op die footballheroes. En of ze er nu meerdere vrouwen op na houden, of niet. Met geld, of dure cadeaus zijn vrouwen heel vergevingsgezind. (Lees; de vrouwen die op dat soort gasten vallen, zijn doorgaans toch de vaak wat minder intelligente exemplaren).
pi_24827685
Wat zegt dat van diegenen die die exemplaren gaan doppen?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_24827691
Nwankpa zat bij SCH inderdaad. Voetballers krijgen natuurlijk wel veel gelegenheid om vrouwen een beurt te geven, Brian Vandenbussche vertelde dat ook eens in de VI dat er vrouwen waren die er gewoon op uit waren om genomen te worden door een voetballer van Club Brugge. Stelletje hoeren dat het zijn.

De Nooijers... die zien er toch vrij braaf uit, maar schijn bedriegt. Tja, spelers van FC Den Bosch kom je ook weleens tegen in het uitgaansleven en dan zie je ook wel wat. Vooral Hans Kraaij. Voor Hans maakt het ook niet uit of er gras op groeit of niet.

Een meisje wat ooit op m´n MSN lijst stond vertelde dat ze eens gepaald was door Emile M Bamba, nog wel door meer voetballers, maar ze wist de namen niet. Alleen dat ze van het nationale jeugdelftal van Italie en Zweden waren.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24827699
quote:
Op zondag 30 januari 2005 02:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Johnny, waarom begin je iets met een voetbalsletje?
Och, dat wist ik tevoren ook niet. Het was wel een lekker wijf overigens.
pi_24827705
quote:
Op zondag 30 januari 2005 02:33 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Ja, walgelijk. Ze verpesten die vrouwen echt. Grappig genoeg staren die dames zich allemaal blind op die footballheroes. En of ze er nu meerdere vrouwen op na houden, of niet. Met geld, of dure cadeaus zijn vrouwen heel vergevingsgezind. (Lees; de vrouwen die op dat soort gasten vallen, zijn doorgaans toch de vaak wat minder intelligente exemplaren).
Inderdaad. Toch triest dat een vrouw zich blind kan staren op een matige voetballer als Raphael Bove. Ik bedoel: hij wordt dik betaald, maar dat komt vooral door een scoutingsfoutje. Nooit meer iets van die kerel vernomen.
pi_24827711
quote:
Op zondag 30 januari 2005 02:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Tommie van de Leegte is pas een held
Tommy nam op de club de vriendin van Simom Cziommer. Da´s nog eens wat heldhaftiger dan die Louwdijk van Veendam die spelers van collega´s een beurt gaf toen de collega van huis was.
pi_24827712
Ach hij heeft fun gehad en zij een stel mooie cadeaus

Big deal
pi_24827714
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
pi_24827731
quote:
Op zondag 30 januari 2005 02:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nwankpa zat bij SCH inderdaad. Voetballers krijgen natuurlijk wel veel gelegenheid om vrouwen een beurt te geven, Brian Vandenbussche vertelde dat ook eens in de VI dat er vrouwen waren die er gewoon op uit waren om genomen te worden door een voetballer van Club Brugge. Stelletje hoeren dat het zijn.
Het is echt ziek joh. Ik ken die verhalen van Cambuur ook allemaal wel. Ergens hebben die gasten wel gelijk, mits ze vrijgezel zijn. Neuken wat er te neuken valt, dat kan best een leuke tijd opleveren.
Het ergst zijn eigenlijk die vrouwen die geilen op de status van de profvoetballer. Het draait allemaal om status en geld. Kansloos wereldje.
quote:
De Nooijers... die zien er toch vrij braaf uit, maar schijn bedriegt. Tja, spelers van FC Den Bosch kom je ook weleens tegen in het uitgaansleven en dan zie je ook wel wat. Vooral Hans Kraaij. Voor Hans maakt het ook niet uit of er gras op groeit of niet.
Zo'n kutkop heeft die Kraaij ook. Had niets anders verwacht.
quote:
Een meisje wat ooit op m´n MSN lijst stond vertelde dat ze eens gepaald was door Emile M Bamba, nog wel door meer voetballers, maar ze wist de namen niet. Alleen dat ze van het nationale jeugdelftal van Italie en Zweden waren.
Vind ik schokkend. Je moet er niet aan denken dat je bloedeigen zusje door die gasten aangerand en gebruikt wordt.
pi_24827736
M Bamba is al lang 30 ofzo toch
Do it again now
pi_24827742
quote:
Op zondag 30 januari 2005 02:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
M Bamba is al lang 30 ofzo toch
Nee, begin twintig ergens en spelend voor Maccabi Tel Aviv.
pi_24827746
Ik denk dat het bij elke voetbalclub wel gebeurd. Niet raar ook. Over het paard getilde gasten die niet slecht verdienen en het vrouwvolk dient zich en masse aan. Die vrouwen zijn wel triest, maar goed, daar voelen zij niets van natuurlijk.

Kraaij loopt altijd met jonge sletjes, jaartje of 16 en elke week een andere.

Nee inderdaad. Ze hing dan met vriendinnen echt rond bij die trainingskampen of tournooien. Best diep gezonken ben je dan eigenlijk.
pi_24827775
quote:
Op zondag 30 januari 2005 02:42 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Nee, begin twintig ergens en spelend voor Maccabi Tel Aviv.
Is dat niet die oud Paris saint germain speler of was dat weer Mboma ofzo
Do it again now
pi_24827779
quote:
Op zondag 30 januari 2005 02:47 schreef _ELMaikel_ het volgende:

[..]

Is dat niet die oud Paris saint germain speler of was dat weer Mboma ofzo
Patrick Mboma ja.
pi_24827784
Mbamba is zo oud nog niet. 23 ofzo?
pi_24827786
Bij De Graafschap valt 't wel mee Die Jhon van Beukering is trouwens vrij serieus met z'n vriendin (Volgens die Koen), dat dan weer wel. Mees Siers (jeugdinternational, jeugdspeler van Vitesse en woont in de buurt) heeft ook een vriendin (die bij mij om de hoek woont) en ook dat is vrij serieus. Robin Faber is dan wel weer zo'n gast die veel meisjes test zeg maar En zo ken ik nog een paar voetballers, maar we gaan hártstikke offtopic, want dit topic krijgt over een aantal weken hopelijk positieve reacties op het spel van Robert
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24827804
quote:
Op zondag 30 januari 2005 02:48 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Patrick Mboma ja.
En dan heb je ook nog die zwarte belgische broertjes waar van eentje ooit bij schalke speelde met bijna de zelfde naam eeh Mpenza ofzo.
Do it again now
pi_24827811
Emile Mpenza, die is nog niet zo heel lang geleden getrouwd. Maar goed, dat zegt dus niet zo heel veel. Emile is wel weinig in Duitsland, meteen na de training trapt hij het gaspedaal in en gaat hij naar huis, tenminste in zijn Schalke tijd.
pi_24827827
quote:
Op zondag 30 januari 2005 02:52 schreef _ELMaikel_ het volgende:

[..]

En dan heb je ook nog die zwarte belgische broertjes waar van eentje ooit bij schalke speelde met bijna de zelfde naam eeh Mpenza ofzo.
Een van die lelijke gedrochten had ooit een keer de Miss Belgie weten te scoren!
pi_24827836
Die vrouw van Emile Mpenza is best een lekker mokkel. Als hij geen voetballer was geweest, was het ook niet z´n vrouw geweest.
pi_24827843
quote:
Op zondag 30 januari 2005 02:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Die vrouw van Emile Mpenza is best een lekker mokkel. Als hij geen voetballer was geweest, was het ook niet z´n vrouw geweest.
Idd. Erg triest eigenlijk.
pi_24827852
Volgens mij zijn de wannabe´s ook het ergste. Van die Nwankpa figuren die eigenlijk totaal niet kunnen voetballen....
pi_24827861
quote:
Op zondag 30 januari 2005 02:58 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Idd. Erg triest eigenlijk.
Wie opent er ff een topic over voetballers en hun vrouwen, kunnen we hier weer over Robert praten
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24827865
quote:
Op zondag 30 januari 2005 03:00 schreef cultheld het volgende:

[..]

Wie opent er ff een topic over voetballers en hun vrouwen, kunnen we hier weer over Robert praten
Als Robert echt zo fantastisch wordt, krijgt ie vanzelf een deel 2, 3, 4 en 5 deze maand.
pi_24827879
quote:
Op zondag 30 januari 2005 03:00 schreef cultheld het volgende:

[..]

Een leuk idee
pi_24827882
Ja we helpen hem nu alleen maar aan een deel 2
Do it again now
pi_24827908
quote:
Op zondag 30 januari 2005 03:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Een leuk idee
Wees mijn gast
pi_24829656
quote:
Op zondag 30 januari 2005 02:30 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Er speelde een Afrikaan toen bij SCH, Godfrey Nwankpa? Die nam echt alles wat een kutje had mee naar huis. En het maakte 'm niet uit of er al gras op groeide of niet.
Daarnaast was ze er zeker van dat de beide broeders de Nooijer, ondanks hun huwelijk, geregeld vreemdgingen. Dat was algemeen bekend bij de SCH-selectie.

Ik zit ff te denken wat ze me allemaal verteld heeft. Is ook al best lang geleden.
De De Nooijers gingen volgens de overlevering elke week het Friese nachtleven in, waarbij met name Dennis graag een trio wilde.

Lurling stond bekend als Anthony Anaal, omdat hij vrouwen voor anale seks benaderde.

Een toenmalige collega van me had een Friese vriendin, die vertelde die verhalen.

Dat bevestig jij dus ook min of meer.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_24829945
'Ja het word echt tijd voor een topic over voetballers en vrouwen
Do it again now
pi_24834285
Flauw dat Golfer er anders over denkt
pi_24835823
Interesseert me eigenlijk niet zoveel wie ze wel en niet palen. Net zoals het me niet interesseert hoe hoeveel boeken Davids leest. Het zijn voetballers, en daar houdt het wel bij op.

Ik vind het hier een beetje een hoog Shownieuws-gehalte krijgen, en daar kan ik zeer slecht tegen. Dan heb ik het inderdaad nog liever over die wannabe-Ronaldo van cultheld.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_24836164
quote:
Op zondag 30 januari 2005 16:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Flauw dat Golfer er anders over denkt
-edit-

[ Bericht 14% gewijzigd door Johnny_Footballhero op 30-01-2005 18:24:26 ]
pi_24836601
pi_25352969
Het is dan "maar" top oss, maar zijn debuut heeft gemaakt met een hattrick
Leuk begin is dat

Eens zien hoe goed zijn invalbeurten in de competitie zijn, want neem aan dat Hiddink na deze wedstrijd Jan nog in de basis laat staan.
pi_25353702
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 22:06 schreef ASSpirine het volgende:
Het is dan "maar" top oss, maar zijn debuut heeft gemaakt met een hattrick
Leuk begin is dat

Eens zien hoe goed zijn invalbeurten in de competitie zijn, want neem aan dat Hiddink na deze wedstrijd Jan nog in de basis laat staan.
Inderdaad deze drie doelpunten zijn een leuk begin, laten we hopen dat hij dit ook kan tegen wat sterkere tegenstanders. Wat dus ook waarschijnlijk invalbeurten zullen worden, verwacht ik.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_25354623
TOP class hoor. Hier kieperen ze in Brazilie en omstreken denk ik wel van om ...
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  donderdag 3 maart 2005 @ 23:24:30 #141
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_25354870
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 23:12 schreef zjroentje het volgende:
TOP class hoor. Hier kieperen ze in Brazilie en omstreken denk ik wel van om ...
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_25354918
Toch een goed debuut voor die jongen. Aan die tweede goal kon je wel zien dat hij een echte spits is, die maar weinig ruimte nodig heeft.
That's all folks!
pi_25356256
Robert is een type Hasselbaink, zoals ik 'm vanavond gezien heb.
Snelle aanname, fysiek behoorlijk sterk, loeihard schot, zeer doelgericht. Sterk in het zestienmeter-gebied (kleine ruimte). No-nonsense type spits.
pi_25356331
Klopt, daar kun je hem op basis van deze wedstrijd goed mee vergelijken.
That's all folks!
pi_25356541
3 doelpunten netjes
pi_25356563
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 23:12 schreef zjroentje het volgende:
Ach ja altijd leuke tegenstander om tegen te beginnen
pi_25367363
Hij is gehaald om goals te maken, dat doet ie dus 3 x. Dan debuteer je als spits niet verkeerd, ondanks de matige opponent.
www.thuisuiteten.nl
pi_31577820
Gisteren had hij het niet makkelijk, Vennegoor zou het niet veel beter hebben gedaan.
That's all folks!
pi_31579754
Hij kan dan ook niet zo goed voetballen. Leuke spits voor Willem II.
www.thuisuiteten.nl
pi_31584588
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 14:32 schreef methodmich het volgende:
Hij kan dan ook niet zo goed voetballen. Leuke spits voor Willem II.
Alex is ook een leuke verdediger voor Willem 2 en Gomes een leuker keeper voor Willem 2, hé methodmich?
pi_31584780
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 18:26 schreef cultheld het volgende:

[..]

Alex is ook een leuke verdediger voor Willem 2 en Gomes een leuker keeper voor Willem 2, hé methodmich?
Wat is dit nou voor vergelijking? Wil jij een uiterst matige bankzittende spits vergelijken met een topverdediger? Wat heeft robert nou eigenlijk laten zien? Hij is minder dan Vennegoor en Kone, anders zou hij wel voor hen staan in de pikorde. Ik vind hem zelfs minder dan Sibon, die heeft tenminste nog duidelijk aanwijsbare kwaliteiten. Robert zijn statistieken van vorige clubs zijn ook uiterst matig. Hij heeft nog nergens het verschil kunnen maken. Uiterst merkwaardig topic dit.
pi_31585304
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 18:38 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Wat is dit nou voor vergelijking? Wil jij een uiterst matige bankzittende spits vergelijken met een topverdediger? Wat heeft robert nou eigenlijk laten zien? Hij is minder dan Vennegoor en Kone, anders zou hij wel voor hen staan in de pikorde. Ik vind hem zelfs minder dan Sibon, die heeft tenminste nog duidelijk aanwijsbare kwaliteiten. Robert zijn statistieken van vorige clubs zijn ook uiterst matig. Hij heeft nog nergens het verschil kunnen maken. Uiterst merkwaardig topic dit.
methodmich verwijst spelers van het kaliber Alex en Gomes ook regelmatig naar het type Willem 2 speler. Robert is erg goed en dat kon je wel zien tegen Feyenoord. Tegen Milan had Vennegoor ook niks klaar gemaakt gisteren. Hoe kun je nou na één basisplaats tegen AC Milan concluderen dat hij uiterst matig is? Ik heb hem toevallig, in tegenstelling tot de rest hier, aardig wat wedstrijdjes bij Atlas zien spelen en toen excelleerde hij tegen te goed betaalde Mexicaanse slopers.
pi_31585714
Onzin, over Alex en Gomes heb ik dat nooit gezegd. Wel dat ik er geen wereldtoppers in zie en dat zie ik nog steeds niet.

Maar Robert is gewoon niet zo'n goede voetballer en volgens mij denk ik daar niet als enige zo over. Hij heeft tegen TOP Oss leuk gespeeld, maar dat was het tot nu toe. En als je echt goed bent, krijg je wel kansen en haalt Guus niet steeds anderen.
www.thuisuiteten.nl
pi_31585927
Tegen Feyenoord excelleerde Robert.
pi_31586098
Was ie inderdaad geniaal.
That's all folks!
pi_31586178
Geert den Ouden ook.
www.thuisuiteten.nl
pi_31589822
Igor Gluscevic en Martin Drent ook.
pi_31590071
Ik had meer van Robert verwacht. Misschien dat het nog moet komen, net zoals met Ferreyra. Toch wel raar dat Hiddink dit soort spelers op de bank laat ten faveure van mindere goden zoals Lamey of Venneknol.

Verder zijn Alex en Gomes natuurlijk internationale toppers in wording. Half Europa zit te wachten op een verdediger als Alex, terwijl Gomes een prima keeper is.
pi_31591455
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 22:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik had meer van Robert verwacht. Misschien dat het nog moet komen, net zoals met Ferreyra. Toch wel raar dat Hiddink dit soort spelers op de bank laat ten faveure van mindere goden zoals Lamey of Venneknol.

Verder zijn Alex en Gomes natuurlijk internationale toppers in wording. Half Europa zit te wachten op een verdediger als Alex, terwijl Gomes een prima keeper is.
Vennegoor is niet minder als Robert, zoals Lamey niet inferieur is aan Ferreyra. Beide hebben in zowel in hun spel, zowel in hun carriére nog totaal niets laten zien.
pi_31591623
Vennegoor is echt wel even een klasse beter als Robert hoor.
That's all folks!
pi_31592151
Dat lijkt me ook wel. Al had VoH gisteren het verschil ook niet gemaakt, er is geen voorzet geweest.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_31596616
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 23:05 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Vennegoor is niet minder als Robert, zoals Lamey niet inferieur is aan Ferreyra. Beide hebben in zowel in hun spel, zowel in hun carriére nog totaal niets laten zien.
Alweer zo'n HCE-klant.. Heb jij Robert ook maar 1 seconde voor Atlas zien spelen? Ferreyra zat "gewoon" bij de A-selectie van ArgentiniË voordat hij naar Rusland ging. Robert speelde in het Olympisch elftal van Brazilië met Kaká en Adriano in de basis.
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 02:40:21 #163
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_31596717
Robert, dat was toch die kerel die met veel bombarie uit Mexico werd overgevlogen en waar vervolgens nooit meer wat van gehoord is?
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_31596939
Mexicaanse commentatoren noemden hem een betere spits dan Jared Borgetti. Geloof me, dat is een compliment aangezien Borgetti een volksheld is en in Mexico als wereldspits wordt beschouwd.
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 03:04:05 #165
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_31596974
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 03:00 schreef cultheld het volgende:
Mexicaanse commentatoren noemden hem een betere spits dan Jared Borgetti. Geloof me, dat is een compliment aangezien Borgetti een volksheld is en in Mexico als wereldspits wordt beschouwd.
Das dan mooi voor die Mexicaanse commentatoren, maar hij is bij PSV onder Hiddink (voorwaar iemand die er best verstand van heeft) de derde spits op zn max, en hij heeft nog geen zak laten zien. Ik weet het niet hoor, maar volgens mij gaat die over een half jaartje, aan het einde van het seizoen, vrij geruisloos door naar Willem II of NEC of zo
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_31597018
Hiddink heeft er inderdaad veel verstand van, maar er klopt gewoon iets niet. Hij speelde met Adriano en Kaká de sterren van de hemel en scoorde aan de lopende band bij Atlas, waar hij tegen Italiaans verdedigende Mexicanen stond te spelen.Ik denk dat het nog wel goed komt met Robert.
pi_31597591
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 02:32 schreef cultheld het volgende:

[..]

Alweer zo'n HCE-klant.. Heb jij Robert ook maar 1 seconde voor Atlas zien spelen? Ferreyra zat "gewoon" bij de A-selectie van ArgentiniË voordat hij naar Rusland ging. Robert speelde in het Olympisch elftal van Brazilië met Kaká en Adriano in de basis.
Je kan mij wel een HCE klant noemen, maar jij noemt Jared Borgetti een topper omdat hij een legende is in Mexico. Sorry hoor, maar Mexico is geen groot voetballand, Jared Borgetti is geen topper ( slechts een redelijke spits, die meer dan redelijk kan koppen). Ferreyra zat bij de a-selectie van Argentinie... Dat is heel fijn voor hem.. Dries Boussata, Romano Denneboom en Dave vd Bergh hebben bij de Nederlandse selectie gezeten..
pi_31597593
quote:
Mexicaanse commentatoren hebben dan ook een ongelovelijke credibility... goooooooooooooooooooooooolllll... trouwens waar kijk jij al die zuid-amerikaanse wedstrijden... welk zenderpakket heb je?
pi_31597616
Ik keek vroegah heel vaak naar buitenlands voetbal via internet, maar helaas krijg ik de laatste tijd alleen maar trage verbindingen te pakken. Atlas, Boca Juniors, River Plate, Sao Paulo, Santos, Alianza, Banfield etc. , ik heb het allemaal gezien.
pi_31601502
Robert heeft dan boven zijn kunnen en op z'n tenen de boel proberen bij te houden in het Olympische elftal, helaas voor hem heeft hij dat niveau dan niet door kunnen trekken. Nog even en ik zie hem wel weer terug gaan.
That's all folks!
pi_31604100
Er zijn wel meer spelers die in een Olympisch elftal uitblinken en het nooit halen.

En je kan wel over HCE-klanten beginnen, maar Robert is gehaald voor de HCE. En daar blinkt hij bepaald niet in uit.
www.thuisuiteten.nl
pi_31604582
Hij speelt ook nooit.
pi_31604616
quote:
Alsof Borgetti zo'n wereldtopper is. Op z'n kopkracht en fysiek na, weinig te bieden.
pi_31604640
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 14:08 schreef methodmich het volgende:
Er zijn wel meer spelers die in een Olympisch elftal uitblinken en het nooit halen.
Mauro Damian Rosales.
pi_31604652
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 19:40 schreef methodmich het volgende:
Onzin, over Alex en Gomes heb ik dat nooit gezegd. Wel dat ik er geen wereldtoppers in zie en dat zie ik nog steeds niet.
Daarom heb jij er ook geen kijk op.
pi_31604771
Het was toch zo dat hij eigenlijk tegen de zin van Hiddink was gehaald? Misschien dat hij daarom minder kansen krijgt. De cijfers van Robert bij Atlas zijn toch aardig 16 en 17 goals in respectievelijk 21 en 23 wedstrijden.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_31604826
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 14:37 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Daarom heb jij er ook geen kijk op.
Andersom zou ik dan hetzelfde over jou kunnen zeggen, maar goed...

En die cijfers van Robert komen uit de Mexicaanse competitie. Je moet zijn Europese cijfers bekijken.
www.thuisuiteten.nl
pi_31609948
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 14:35 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Alsof Borgetti zo'n wereldtopper is. Op z'n kopkracht en fysiek na, weinig te bieden.
Een geniale gek die populair in Mexico is geworden door z'n vele doelpunten. De enige reden dat hij nooit naar Europa kwam is het vele geld dat hij toch al in Mexico verdiende. Salarissen van 4 miljoen dollar per jaar zijn daar geen uitzondering. De Mexicaanse competitie is overigens erg sterk: Niet voor niets doet Mexico het altijd goed op WK's.
pi_31610591
Mwah, verder dan de tweede ronde komen ze doorgaans ook weer niet. Verloren zelfs van de VS in 2002...
www.thuisuiteten.nl
pi_31622459
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 23:05 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Wat een klets zeg. Robert is echt wel beter dan Vennegoor, zoals Lamey niet kan tippen aan Ferreyra. Ferreyra is topmateriaal, Lamey is gewoon een standaardverdedigertje uit de HCE van het niveau FC Utrecht, Roda JC of NEC.
pi_31622484
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 19:31 schreef methodmich het volgende:
Mwah, verder dan de tweede ronde komen ze doorgaans ook weer niet. Verloren zelfs van de VS in 2002...
Confederations Cup deden ze het nu erg goed en voor het komende WK is Mexico voor mij zeker een outsider. Ik zou de Mexicaanse competitie niet onderschatten. Ik vraag me af hoe vaak Vennegoor of Van Nistelrooij daar zou scoren.
pi_31623791
Dat blijft altijd gissen CMT. Ze zullen er nooit spelen. Zolang Robert nog geen kansen afdwingt, is het logisch dat niemand hem hier als goede speler voor PSV zal zien.
www.thuisuiteten.nl
pi_31625426
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 10:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Wat een klets zeg. Robert is echt wel beter dan Vennegoor, zoals Lamey niet kan tippen aan Ferreyra. Ferreyra is topmateriaal, Lamey is gewoon een standaardverdedigertje uit de HCE van het niveau FC Utrecht, Roda JC of NEC.
Ferreyra heeft in zijn hele carriere slecht 26 wedstrijden gespeeld. (op clubniveau). Ik ben het met je eens dat Lamey niet meer is dan een matige verdediger.
pi_31625679
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 13:20 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Ferreyra heeft in zijn hele carriere slecht 26 wedstrijden gespeeld. (op clubniveau). Ik ben het met je eens dat Lamey niet meer is dan een matige verdediger.
Je gaat dus puur af op VI-statistiekjes? Ferreyra is een toptalent, zat bij de Argentijnse A-selectie ook voor dat hij naar Rusland ging. Dat was een foute move van hem achteraf. Nu bij PSV speelt hij weinig. Dat is jammer, want Ferreyra is een potentiële A-international van Argentinië.

Lamey heeft dan wel meer wedstrijden gespeeld, maar heeft alleen laten zien leuk mee te kunnen draaien bij Utrecht, RKC en AZ (toen AZ nog in de middenmoot speelde).
pi_31625700
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 11:56 schreef methodmich het volgende:
Dat blijft altijd gissen CMT. Ze zullen er nooit spelen. Zolang Robert nog geen kansen afdwingt, is het logisch dat niemand hem hier als goede speler voor PSV zal zien.
Het blijft zeker gissen, maar het is absoluut niet zo dat Robert een mindere speler is dan Vennegoor. Robert is gewoon een prima speler, alleen komt dat er bij PSV tot nu toe niet uit. Ik ben er van overtuigd dat als hij 34 wedstrijden mee mag spelen hij het zeker beter zal doen dan Vennegoor.
pi_31631261
Dus dan maakt ie ook rond de 15 tot 20 goals denk je?
www.thuisuiteten.nl
pi_31631986
Ja, daar ben ik van overtuigd. Al is het niet excellent als je er 15 maakt bij PSV in 34 wedstrijden. Puur qua productie bekeken dan. Iemand als Kezman schoot er het dubbele van dat aantal in.
pi_31647632
De Bilde, Moller, Vennegoor, Nilis, Claudio, Bruggink haalden er ook maar gemiddeld 15 of misschien net iets meer in het geval van Nilis.

Was Robert overigens maa zo goed als in FM2006
pi_31648113
Hij zit wel in de selectie. Hij krijgt de voorkeur boven Sibon
pi_31648137
Maar toch zal hij vandaag niet heel veel speeltijd krijgen, lijkt me
(jammer genoeg)
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  woensdag 21 december 2005 @ 12:45:39 #191
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_33271125
Dat was het dan:
quote:
PSV verhuurt Robert aan Real Betis Sevilla

21/12/2005 9 :12

Robert verruilt in de winterstop PSV voor Real Betis Sevilla. De Braziliaanse aanvaller gaat op huurbasis aan de slag bij de hekkensluiter in de Primera División. PSV lijkt daarnaast een andere Zuid-Amerikaan te hebben gesleten.
Robert, die een jaar geleden de gelederen van PSV kwam versterken, heeft in Eindhoven zijn transfersom nooit kunnen waarmaken. De Brabantse club was daarom bereid mee te werken aan een tussentijds vertrek. Meerdere clubs, waaronder ook het Mexicaanse Tigres en het Belgische Club Brugge, toonden interesse.

PSV wilde aanvankelijk alleen zaken doen als Robert definitief van de hand kon worden gedaan. Maar de huursom voor anderhalf jaar is blijkbaar voldoende interessant voor de Brabantse club om in te gaan op het aanbod van Betis, dat bovendien een optie tot koop heeft bedongen.

PSV lijkt ook Osmar Daniel Ferreyra in de winterstop kwijt te raken. De Argentijn, die in Eindhoven niet veel verder dan de bank komt, staat op het punt terug te keren naar zijn geboorteland. Ferreyra, die door PSV was gehuurd van CSKA Moskou, vervolgt zijn carrière bij River Plate.
De Narcis van Gabon
pi_33271216
Nou, als ik Psv'er was had ik voor beide wel een flinke rol cadeaupapier gekocht en stond ik nou op het vliegveld om deze twee miskopen uit te zwaaien.
  woensdag 21 december 2005 @ 14:42:05 #193
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_33274593
quote:
Op woensdag 21 december 2005 12:49 schreef El_Bassie het volgende:
Nou, als ik Psv'er was had ik voor beide wel een flinke rol cadeaupapier gekocht en stond ik nou op het vliegveld om deze twee miskopen uit te zwaaien.
Alleen Robert is een aankoop, Ferreyra is gehuurd knul.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_33274630
Een mishuur dan. Maak je niet zo druk joh.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_33274651
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 18:25 schreef tong80 het volgende:
Ach ik heb ooit zo'n topic over Sonck geopend. Vette kans dat dit ook zo'n topic wordt.

Hulde.
  woensdag 21 december 2005 @ 14:45:35 #196
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_33274703
Voor 1,5 jaar verlost van die gozer

Hoe die ooit aan een profcontract is gekomen zeg.
  woensdag 21 december 2005 @ 14:55:31 #197
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_33275046
is dit een uit- topic ?
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
  woensdag 21 december 2005 @ 15:07:56 #198
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_33275490
quote:
Op woensdag 21 december 2005 14:55 schreef Bjoro het volgende:
is dit een uit- topic ?
  woensdag 21 december 2005 @ 15:15:16 #199
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_33275740
Volgens Cultheld was het een hele goeie aankoop!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_33275754
quote:
Op woensdag 21 december 2005 14:42 schreef PyTh het volgende:

[..]

Alleen Robert is een aankoop, Ferreyra is gehuurd knul.
Doet er verder weinig toe, beide waren ze niet goed genoeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')