abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24834423
Omdat er veel animo voor blijkt te zijn, is bij deze het officiële "Voetballers en hun vrouwen/maitresses" topic geopend
Waarom paalt Jhon een 16-jarige? Wat moet Berck Beelenkamp met een 18-jarige prachtmeid? Wie zijn er allemaal vreemd gegaan? Bespreek het hier

Golfer laat deze aub staan. In SHO gaat het wel over Beckham en Kluivert, maar willen we verhalen horen van fans over spelers van hun cluppie. Heerenveen, Go Ahead, Dordrecht, etc....
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24834660
De vriendin van Wesley Sneijder stond een keer in de sportweek, die is ook errug lekker
...drop it like it's hot...
  zondag 30 januari 2005 @ 16:29:59 #3
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
  zondag 30 januari 2005 @ 16:32:10 #4
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_24834764
quote:
Op zondag 30 januari 2005 16:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Omdat er veel animo voor blijkt te zijn, is bij deze het officiële "Voetballers en hun vrouwen/maitresses" topic geopend
Oh ja? Waar blijkt die enorme animo uit?
quote:
Golfer laat deze aub staan. In SHO gaat het wel over Beckham en Kluivert, maar willen we verhalen horen van fans over spelers van hun cluppie. Heerenveen, Go Ahead, Dordrecht, etc....
Nogmaals: voor dit soort roddels en zaken hebben we een apart sub-forum. Maar ik geef het even een poging.
Komt er verder niets zinnigs uit, gaat ie alsnog dicht.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 30 januari 2005 @ 16:34:41 #5
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_24834810
Heb in de oude VI wel foto's gezien van Jhon v B en z'n vriendin die was blond en had enorme tieten heeftie nu weer iemand anders?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_24834850
Nee, dat is die vriendin van Van Beukering nog steeds volgens mij. Het schijnt vrij serieus te zijn. Ze heeft wel enorme tieten inderdaad.

Van FCDB weet ik dat Jan Michel wel hield van groene blaadjes en kleine meisjes, net zoals Hans Kraaij die nog steeds vaak in Den Bosch op stap gaat en elke week 'n andere 16-jarige mee naar huis neemt.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 30 januari 2005 @ 18:16:44 #7
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_24836639
thomas buffel heeft de mooiste vriendin. Hij heeft met een knappe meid die miss belgie is geweest.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_24836792
THEO JANSSEN: "Weet je wie ik graag zou willen zijn, maar dan voor een avondje? Jhon van Beukering. Die heeft een erg leuke vriendin."
pi_24836806
Even wat knip/plakwerk vanuit een ander topic;

Jongens, ik heb ooit met een dame wat gehad die daarvoor een relatie had met een SC Heerenveen speler. Raphael Bove, een Italiaanse Australier, die rond '97/'98 bij SCH speelde. De wereld van voetballers en relaties is wel zo ziek heh. Er wordt (toen tenminste wel) massaal buiten de pot gepist door die gasten.
En die gozer had haar zo materieel verwend, dat er voor mij geen reet te behalen viel. Ik was wat alles betreft inferieur aan dhr. de profvoetballer. Geen wonder ook, was een jochie van 18. Geen land mee te bezeilen. Heb er dan ook gauw een punt achter gezet. Maar ze heeft me wel leuke anekdotes over die gasten verteld. Waar je steil van achterover slaat, zo fout.
The gum you like, is coming back in style.
pi_24836816

Er speelde een Afrikaan toen bij SCH, Godfrey Nwankpa? Die nam echt alles wat een kutje had mee naar huis. En het maakte 'm niet uit of er al gras op groeide of niet.
Daarnaast was ze er zeker van dat de beide broeders de Nooijer, ondanks hun huwelijk, geregeld vreemdgingen. Dat was algemeen bekend bij de SCH-selectie.

Ik zit ff te denken wat ze me allemaal verteld heeft. Is ook al best lang geleden.

pi_24836907
de vrouwen van Viselich en Van Dessel waren beide erg lekker in iedergeval
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_24836917
De vriendin van een collega van me is een tijdje serieus lastig gevallen door Frank "Pico" Berghuis.
De beste man was gewoon getrouwd, maar ondanks dat deed ie een x aantal vergeefse pogingen haar 't bed in te krijgen. Hij had ergens haal telefoonnummer weten te bemachtigen en belde d'r gewoon op of ze zin had in sex met 'm. Toen ie bij Cambuur verdween, verdwenen ook de versierpogingen.
Oscar Moens heeft een keer de vrouw van een bekende Leeuwarder makelaar op 't toilet van de Cambuur business-lounge geneukt.
Peter van der Berg was ook een berucht rokkenjager in z'n Cambuur tijd. Het kwam dus ook wel eens voor dat ie aan de "verkeerde" vrouwen zat. Hij is wel eens ternauwernood ontsnapt aan een klopjacht.

Ik ken nog veel meer van die verhalen, 't is alleen een tijdje geleden alweer.
  zondag 30 januari 2005 @ 18:34:14 #13
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_24836955
een vriend van mij kent een andere goede voetballer en die heet robarrio. Ik hoorde weleens dat hij aan elke vinger een teef had. En hij had ook heel veel sletjes en zelfs in het buitenland wilde ze met hem op de foto en met hem naar bed.
Dat lijkt me wel geweldig zeg.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_24836984
Wilt Chamberlain

Volgens mij is Yvette een opgebouwd wijf overigens
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_24836986
Ik zou wel eens de vrouw van zo'n sukkel af willen pakken.
pi_24837015
Die sukkel tekent waarschijnlijk op zijn 19e wel een contract waardoor hij op zijn 24e meer knaken verdient heeft dan jij waarschijnlijk in heel je leven.

Ik denk dat die sukkel er iets anders over denkt
pi_24837053
quote:
Op zondag 30 januari 2005 18:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die sukkel tekent waarschijnlijk op zijn 19e wel een contract waardoor hij op zijn 24e meer knaken verdient heeft dan jij waarschijnlijk in heel je leven.

Ik denk dat die sukkel er iets anders over denkt
Och jongen, mijn charisma en presentatie zijn buitengewoon. Dat compenseert een hoop van die kitscherige poeha.
pi_24837074
quote:
Oscar Moens heeft een keer de vrouw van een bekende Leeuwarder makelaar op 't toilet van de Cambuur business-lounge geneukt.

Simon Cziommer's vriendin werd geneukt door Tommie v/d Leegte... gebeurde in het stadion.
pi_24837094
quote:
Op zondag 30 januari 2005 18:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Simon Cziommer's vriendin werd geneukt door Tommie v/d Leegte... gebeurde in het stadion.

Dat soort verhalen willen we hier horen ja!
pi_24837109
De jeugdspelers van De Graafschap hebben trouwens bijna allemaal een lekker wijf
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Trouwste user 2022 zondag 30 januari 2005 @ 18:47:51 #21
7889 tong80
Spleenheup
pi_24837163
Bartina Koeman doet het met een Tarzan.

Zei ze iig bij PaPaul.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 zondag 30 januari 2005 @ 18:49:35 #22
7889 tong80
Spleenheup
pi_24837180
Battiston neukte de vrouw van Platini.

Voor Romario was geen Brabantse vrouw veilig.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 30 januari 2005 @ 19:59:57 #23
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_24838400
quote:
Op zondag 30 januari 2005 18:31 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

wa's de naam van die makelaar?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_24839141
quote:
Op zondag 30 januari 2005 19:59 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

wa's de naam van die makelaar?
Dat zeg ik niet. Het is sneu genoeg voor 'm dat zoiets gebeurd is.
pi_24839190
Pics!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')