Oh ja? Waar blijkt die enorme animo uit?quote:Op zondag 30 januari 2005 16:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Omdat er veel animo voor blijkt te zijn, is bij deze het officiële "Voetballers en hun vrouwen/maitresses" topic geopend
Nogmaals: voor dit soort roddels en zaken hebben we een apart sub-forum. Maar ik geef het even een poging.quote:Golfer laat deze aub staan. In SHO gaat het wel over Beckham en Kluivert, maar willen we verhalen horen van fans over spelers van hun cluppie. Heerenveen, Go Ahead, Dordrecht, etc....
Och jongen, mijn charisma en presentatie zijn buitengewoon. Dat compenseert een hoop van die kitscherige poeha.quote:Op zondag 30 januari 2005 18:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die sukkel tekent waarschijnlijk op zijn 19e wel een contract waardoor hij op zijn 24e meer knaken verdient heeft dan jij waarschijnlijk in heel je leven.
Ik denk dat die sukkel er iets anders over denkt
quote:Oscar Moens heeft een keer de vrouw van een bekende Leeuwarder makelaar op 't toilet van de Cambuur business-lounge geneukt.
quote:Op zondag 30 januari 2005 18:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Simon Cziommer's vriendin werd geneukt door Tommie v/d Leegte... gebeurde in het stadion.
wa's de naam van die makelaar?quote:Op zondag 30 januari 2005 18:31 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Oscar Moens heeft een keer de vrouw van een bekende Leeuwarder makelaar op 't toilet van de Cambuur business-lounge geneukt.
Dat zeg ik niet. Het is sneu genoeg voor 'm dat zoiets gebeurd is.quote:Op zondag 30 januari 2005 19:59 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
wa's de naam van die makelaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |