abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24807785
Thomas Vermaelen gaat Robert keihard klaren!
  vrijdag 28 januari 2005 @ 23:59:57 #52
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_24807795
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 23:56 schreef cultheld het volgende:
Ben jij toevallig zo'n Oger Ajacied?

Ik denk dat ie zich zondag al zal doen gelden tegen RKC
Ik ben er eentje uit Lampegat, je weet wel, die stad met het Toys-R-Us stadion, waar het lokale sufferdje speelt.

RKC? Het moet niet te gek worden. Die zijn beter dan Young Boys Bern.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  zaterdag 29 januari 2005 @ 00:02:44 #53
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_24807848
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 23:52 schreef superjoden het volgende:

[..]

SQD gaat Robert keihard klaren
SQD is een Franse homo.

Een aanval met Farfán, Robert en VoH staat garant voor de titel.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  zaterdag 29 januari 2005 @ 00:41:49 #54
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_24808544
In Mexico was Leo Beenhakker ook een toptrainer...en in Nederlnad

Maar laten we die jongen een kans geven zich te bewijzen !

Ik ben benieuwd !
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_24810564
Beenhakker heeft in Nederland ook prijzen gepakt, dus in die zin is hij in NL ook een toptrainer.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24812360
Offtopic -> Volgens mij deed Leo het in spanje ook niet verkeerd.

Ik moet het nog zien met deze nieuwe braziliaan. Ik hoop dat het wat wordt. Tot nu toe hebben we natuurlijk nog niet echt klagen over de aankopen van Guus..
pi_24812530
Leo Beenhakker heeft inderdaad in meerdere landen succes behaald. Daarnaast is trainer zijn in Mexico en voetballer zijn in Mexico niet te vergelijken. Voor een trainer is het daar erg moeilijk, drie verliespartijtjes en je ligt eruit. In Nederland krijg je meer tijd om wat te bouwen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24815501
En het wordt weer een PSV - Ajax, wellus - nietus topic.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_24815792
vind je het gek als het over iemand gaat waarvan niemand iets weet.
pi_24815943
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 22:47 schreef pascalheister het volgende:

[..]

4-4-2
Dan vind ik het helemaal een vreemde aankoop, met al die aanvallers al in de selectie van PSV.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_24816367
Misschien is het wel gewoon een breekijzer.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_24816402
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 15:42 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Dan vind ik het helemaal een vreemde aankoop, met al die aanvallers al in de selectie van PSV.
Misschien gaat Sibon wel weg de komende dagen.
pi_24816484
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 16:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Misschien gaat Sibon wel weg de komende dagen.
Dat zou ik wel verwelkomen. Zelfs als Roda Koné op huurbasis aan PSV aan zou bieden en Sibon er bij zou willen hebben voor 0 euro zou ik het nog doen als ik PSV was
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24816534
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 16:14 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dat zou ik wel verwelkomen. Zelfs als Roda Koné op huurbasis aan PSV aan zou bieden en Sibon er bij zou willen hebben voor 0 euro zou ik het nog doen als ik PSV was
Ja, voor Sibon is weinig toekomst bij PSV en het is toch wel een speler die je zo kwijt kunt raken als je wil. Altijd wel wat kleinere Spaanse clubs of subtoppers in Nederland die hem graag zien komen.
pi_24816624
Sibon zelf heeft al gezegd niet weg te willen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_24816712
Maar goed, ik hoop dat die jongen het gaat maken bij PSV; Er zijn wel meer spitsen die laat doorbreken (Van Nistelrooy)
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24816855
heeft PSV niet al veel te veel spelers in de selectie
///M powert :P
pi_24817084
Ik denk dat Robert idd vooral gehaalt is om Sibon naar de tribune te verwijzen. Maar ik hoop dat het een goede is, lijkt me geen romario type, meer een Andersson van Olympique dacht ik.
pi_24817121
Ik vind hem meer een Robert.
pi_24827308
Iedereen die Sibon naar de tribune stuurt is een held
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_24827318
Dan zou Jhon van Beukering al een held zijn
pi_24827350
Jhon duwt een 16-jarige aan, daar kan Sibon alleen maar van dromen.
pi_24827364
En op 't PSV Netwerk, waar ik regelmatig leech, zijn er een aantal gasten bij de eerste training van Robert komen kijken. "Hij liet de bal 2x van de voet afspringen en liet de bal onder de schoen doorglippen toen ie wilde kaatsen." "Geen sterke indruk dus, matig, ik zou hem nooit kopen."
En dat is juist de reden waarom ik nooit meer post op PSV Netwerk. Wat een simpele kutzielen lopen daar rond.
"Amanchurian van Ararat Yerevan heeft 4x in 1 wedstrijd gescoord." "...halen!" "Halen!" "halen die man" "Kopen!" "kan PSV wel gebruiken" "Lijkt me een goeie voor ons, halen!" "Beter dan Sibon, halen." Etc.
Ik word zo moe van dat soort figuren he.
The gum you like, is coming back in style.
pi_24827371
Hoe kan je daar nu al fan van zijn
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
  zondag 30 januari 2005 @ 02:01:36 #75
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_24827377
quote:
Op zondag 30 januari 2005 02:00 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
En op 't PSV Netwerk, waar ik regelmatig leech, zijn er een aantal gasten bij de eerste training van Robert komen kijken. "Hij liet de bal 2x van de voet afspringen en liet de bal onder de schoen doorglippen toen ie wilde kaatsen." "Geen sterke indruk dus, matig, ik zou hem nooit kopen."
En dat is juist de reden waarom ik nooit meer post op PSV Netwerk. Wat een simpele kutzielen lopen daar rond.
"Amanchurian van Ararat Yerevan heeft 4x in 1 wedstrijd gescoord." "...halen!" "Halen!" "halen die man" "Kopen!" "kan PSV wel gebruiken" "Lijkt me een goeie voor ons, halen!" "Beter dan Sibon, halen." Etc.
Ik word zo moe van dat soort figuren he.
Relativeren dude, relativeren....
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_24827397
quote:
Op zondag 30 januari 2005 02:01 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Relativeren dude, relativeren....
Nee, sorry. Ik heb een hekel aan dat onnozele geraaskal daar. Wat een voetbal-n00bs.
pi_24827427
quote:
Op zondag 30 januari 2005 02:03 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Nee, sorry. Ik heb een hekel aan dat onnozele geraaskal daar. Wat een voetbal-n00bs.
PSV-fans he.
pi_24827444
quote:
Op zondag 30 januari 2005 02:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

PSV-fans he.
Op de Netwerk-edities van Feyenoord en Ajax gebeurt precies 't zelfde.
Ik ben blij dat ze te dom zijn zich te kunnen registreren voor Fok.
pi_24827456
quote:
Op zondag 30 januari 2005 02:06 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Op de Netwerk-edities van Feyenoord en Ajax gebeurt precies 't zelfde.
Ik ben blij dat ze te dom zijn zich te kunnen registreren voor Fok.
Ach, dat opportunistische heb je overal wel. Op de gastenboeken van FCDB hoor ik ook de meest rare namen voorbijkomen.
pi_24827457
Is er al een topic over Leanardo I ? en zo nee wat is ze echte naam die schijnt terug te komen ook maar effe topic maken
Do it again now
pi_24827468
quote:
Op zondag 30 januari 2005 02:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Is er al een topic over Leanardo I ? en zo nee wat is ze echte naam die schijnt terug te komen ook maar effe topic maken
Die ken ik niet. Is dat een historisch figuur?
pi_24827469
Ga je gang.
pi_24827489
quote:
Op zondag 30 januari 2005 02:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ach, dat opportunistische heb je overal wel. Op de gastenboeken van FCDB hoor ik ook de meest rare namen voorbijkomen.
Ik vind dat zo zonde. Ik wil graag met mensen op internet over voetbal praten. Maar als dat steeds ondergesneeuwd wordt door dom geraaskal en al die figuren die niet voor rede vatbaar zijn, ben ik snel weggepest.
pi_24827503
quote:
Op zondag 30 januari 2005 01:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Jhon duwt een 16-jarige aan, daar kan Sibon alleen maar van dromen.
Dat deed ie ook al toen ie 18 was
pi_24827506
quote:
Op zondag 30 januari 2005 02:08 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Die ken ik niet. Is dat een historisch figuur?
zo schele typfout van mij

Leonardo natuurlijk
Do it again now
pi_24827509
quote:
Op zondag 30 januari 2005 02:10 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Ik vind dat zo zonde. Ik wil graag met mensen op internet over voetbal praten. Maar als dat steeds ondergesneeuwd wordt door dom geraaskal en al die figuren die niet voor rede vatbaar zijn, ben ik snel weggepest.
Voetbalzone spant de kroon.
pi_24827515
Zijn Sibon en Jhon van Beukering alle twee gay ofzo dan :S?
Do it again now
pi_24827516
quote:
Op zondag 30 januari 2005 02:11 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dat deed ie ook al toen ie 18 was
Heb jij de vriendin van Jhonny ooit gezien?
pi_24827521
quote:
Op zondag 30 januari 2005 02:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Gewoon standaard kamper snol toch ?
Do it again now
pi_24827522
quote:
Op zondag 30 januari 2005 02:12 schreef cultheld het volgende:

[..]

Inderdaad. Die reacties daar...
pi_24827523
quote:
Op zondag 30 januari 2005 02:11 schreef _ELMaikel_ het volgende:

[..]

zo schele typfout van mij

Leonardo natuurlijk
Ik ben bang dat het nooit wat wordt met Leonardo. Zit tussen de oren niet goed bij die gozer, om door te breken bij een grote club, te emotioneel.
pi_24827526
quote:
Op zondag 30 januari 2005 02:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:

[..]

Gewoon standaard kamper snol toch ?
Gewoon een gruwelijk lekker wijf.
pi_24827529
quote:
Op zondag 30 januari 2005 02:12 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ja daar lees ik de reacties niet eens!
pi_24827542
quote:
Op zondag 30 januari 2005 02:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Nee, maar volgens Koen (gozer die ik ken, speelt bij De Graafschap en maakt binnenkort z'n debuut) een lekker wijf
pi_24827550
quote:
Op zondag 30 januari 2005 02:15 schreef cultheld het volgende:

[..]

Nee, maar volgens Koen (gozer die ik ken, speelt bij De Graafschap en maakt binnenkort z'n debuut) een lekker wijf
Kent hij jou ook?
pi_24827558
quote:
Op zondag 30 januari 2005 02:13 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Ja daar lees ik de reacties niet eens!
De users daar zijn zo simpel; Als er een topic genaamd "Real Madrid volgt Franse revelatie" wordt gestart, dan roept bijna iedereen op vz "Ajax moet hem halen"
pi_24827565
quote:
Op zondag 30 januari 2005 02:15 schreef cultheld het volgende:

[..]

Lekker wijf inderdaad, ik heb foto´s gezien. Lekker wijf en tering wat een prammen
pi_24827566
quote:
Op zondag 30 januari 2005 02:18 schreef cultheld het volgende:

[..]

De users daar zijn zo simpel; Als er een topic genaamd "Real Madrid volgt Franse revelatie" wordt gestart, dan roept bijna iedereen op vz "Ajax moet hem halen"
Dat bedoel ik ja.
pi_24827568
quote:
Op zondag 30 januari 2005 02:13 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Ik ben bang dat het nooit wat wordt met Leonardo. Zit tussen de oren niet goed bij die gozer, om door te breken bij een grote club, te emotioneel.
Ook veel mee gemaakt in zijn leven.
Ik geef hem een grote kans dan een Van Persie ..
Do it again now
pi_24827582
quote:
Op zondag 30 januari 2005 02:16 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Kent hij jou ook?
Haha.......

Zat bij 'm in de klas vorig jaar, zie 'm nog geregeld met stappen en heb ook met 'm gevoetbald met nog een paar Graafschappers in de zaal o.a.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')