Ik ben er eentje uit Lampegat, je weet wel, die stad met het Toys-R-Us stadion, waar het lokale sufferdje speelt.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:56 schreef cultheld het volgende:
Ben jij toevallig zo'n Oger Ajacied?
Ik denk dat ie zich zondag al zal doen gelden tegen RKC
SQD is een Franse homo.quote:
Dan vind ik het helemaal een vreemde aankoop, met al die aanvallers al in de selectie van PSV.quote:
Misschien gaat Sibon wel weg de komende dagen.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:42 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dan vind ik het helemaal een vreemde aankoop, met al die aanvallers al in de selectie van PSV.
Dat zou ik wel verwelkomen. Zelfs als Roda Koné op huurbasis aan PSV aan zou bieden en Sibon er bij zou willen hebben voor 0 euro zou ik het nog doen als ik PSV wasquote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Misschien gaat Sibon wel weg de komende dagen.
Ja, voor Sibon is weinig toekomst bij PSV en het is toch wel een speler die je zo kwijt kunt raken als je wil. Altijd wel wat kleinere Spaanse clubs of subtoppers in Nederland die hem graag zien komen.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat zou ik wel verwelkomen. Zelfs als Roda Koné op huurbasis aan PSV aan zou bieden en Sibon er bij zou willen hebben voor 0 euro zou ik het nog doen als ik PSV was![]()
Relativeren dude, relativeren....quote:Op zondag 30 januari 2005 02:00 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
En op 't PSV Netwerk, waar ik regelmatig leech, zijn er een aantal gasten bij de eerste training van Robert komen kijken. "Hij liet de bal 2x van de voet afspringen en liet de bal onder de schoen doorglippen toen ie wilde kaatsen." "Geen sterke indruk dus, matig, ik zou hem nooit kopen."
En dat is juist de reden waarom ik nooit meer post op PSV Netwerk. Wat een simpele kutzielen lopen daar rond.
"Amanchurian van Ararat Yerevan heeft 4x in 1 wedstrijd gescoord." "...halen!" "Halen!" "halen die man" "Kopen!" "kan PSV wel gebruiken" "Lijkt me een goeie voor ons, halen!" "Beter dan Sibon, halen." Etc.
Ik word zo moe van dat soort figuren he.![]()
Nee, sorry. Ik heb een hekel aan dat onnozele geraaskal daar. Wat een voetbal-n00bs.quote:Op zondag 30 januari 2005 02:01 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Relativeren dude, relativeren....
PSV-fans he.quote:Op zondag 30 januari 2005 02:03 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Nee, sorry. Ik heb een hekel aan dat onnozele geraaskal daar. Wat een voetbal-n00bs.![]()
Op de Netwerk-edities van Feyenoord en Ajax gebeurt precies 't zelfde.quote:
Ach, dat opportunistische heb je overal wel. Op de gastenboeken van FCDB hoor ik ook de meest rare namen voorbijkomen.quote:Op zondag 30 januari 2005 02:06 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Op de Netwerk-edities van Feyenoord en Ajax gebeurt precies 't zelfde.
Ik ben blij dat ze te dom zijn zich te kunnen registreren voor Fok.
Die ken ik niet. Is dat een historisch figuur?quote:Op zondag 30 januari 2005 02:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Is er al een topic over Leanardo I ? en zo nee wat is ze echte naam die schijnt terug te komen ook maar effe topic maken
Ik vind dat zo zonde. Ik wil graag met mensen op internet over voetbal praten. Maar als dat steeds ondergesneeuwd wordt door dom geraaskal en al die figuren die niet voor rede vatbaar zijn, ben ik snel weggepest.quote:Op zondag 30 januari 2005 02:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ach, dat opportunistische heb je overal wel. Op de gastenboeken van FCDB hoor ik ook de meest rare namen voorbijkomen.
Dat deed ie ook al toen ie 18 wasquote:Op zondag 30 januari 2005 01:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Jhon duwt een 16-jarige aan, daar kan Sibon alleen maar van dromen.
zo schele typfout van mijquote:Op zondag 30 januari 2005 02:08 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Is dat een historisch figuur?![]()
Voetbalzone spant de kroon.quote:Op zondag 30 januari 2005 02:10 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ik vind dat zo zonde. Ik wil graag met mensen op internet over voetbal praten. Maar als dat steeds ondergesneeuwd wordt door dom geraaskal en al die figuren die niet voor rede vatbaar zijn, ben ik snel weggepest.![]()
Heb jij de vriendin van Jhonny ooit gezien?quote:
Gewoon standaard kamper snol toch ?quote:Op zondag 30 januari 2005 02:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Heb jij de vriendin van Jhonny ooit gezien?
Inderdaad. Die reacties daar...quote:
Ik ben bang dat het nooit wat wordt met Leonardo. Zit tussen de oren niet goed bij die gozer, om door te breken bij een grote club, te emotioneel.quote:Op zondag 30 januari 2005 02:11 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
zo schele typfout van mij
Leonardo natuurlijk![]()
Gewoon een gruwelijk lekker wijf.quote:Op zondag 30 januari 2005 02:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Gewoon standaard kamper snol toch ?
Nee, maar volgens Koen (gozer die ik ken, speelt bij De Graafschap en maakt binnenkort z'n debuut) een lekker wijfquote:Op zondag 30 januari 2005 02:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Heb jij de vriendin van Jhonny ooit gezien?
Kent hij jou ook?quote:Op zondag 30 januari 2005 02:15 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee, maar volgens Koen (gozer die ik ken, speelt bij De Graafschap en maakt binnenkort z'n debuut) een lekker wijf![]()
De users daar zijn zo simpel; Als er een topic genaamd "Real Madrid volgt Franse revelatie" wordt gestart, dan roept bijna iedereen op vz "Ajax moet hem halen"quote:Op zondag 30 januari 2005 02:13 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ja daar lees ik de reacties niet eens!
Lekker wijf inderdaad, ik heb foto´s gezien. Lekker wijf en tering wat een prammenquote:Op zondag 30 januari 2005 02:15 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee, maar volgens Koen (gozer die ik ken, speelt bij De Graafschap en maakt binnenkort z'n debuut) een lekker wijf![]()
Dat bedoel ik ja.quote:Op zondag 30 januari 2005 02:18 schreef cultheld het volgende:
[..]
De users daar zijn zo simpel; Als er een topic genaamd "Real Madrid volgt Franse revelatie" wordt gestart, dan roept bijna iedereen op vz "Ajax moet hem halen"
Ook veel mee gemaakt in zijn leven.quote:Op zondag 30 januari 2005 02:13 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het nooit wat wordt met Leonardo. Zit tussen de oren niet goed bij die gozer, om door te breken bij een grote club, te emotioneel.
Haha.......quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |